Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 06.06.2025 w Odpowiedzi
-
8 punktów
-
8 punktów
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Witam Dzięki, ze sie odezwałeś 🙂 No i stało się, kupiłem grawela Focus Atlas 6.8 i całe szczęście, bo nie ograniczyłem sie tylko do wypraw turystycznych. Teraz oprócz turystyki rowerowej moge jezdzic długie dystanse również w imprezach ultra, które o dziwo ( pomimo tego, że wczesniej mówiłem inaczej ) polubiłem. Mam juz za sobą kilka tras 200km, udział w Ułanie 2025 (poz. 20 na 103 uczestników), w jakis czas temu zrobiłem trase 400km, a za dwa tyg. szykuje sie do 530km. Dzięki i pozdrawiam2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Ciekawa historia jest wokół Koomota, tak przy okazji poczytałem sobie. Ale Panowie, no stress. Korzystajcie jak do tej pory, czas pokaże co przyniosą te zmiany.1 punkt
-
1 punkt
-
Płaciło się za dożywotni dostęp, ale do map. Premium miało kilka opcji płatności, ale nigdy "na zawsze"😉1 punkt
-
Na pewno bym nie polecał roweru mtb xc do "wycieczek 20 km po asfalcie, żeby był uniwersalny i żeby można było nim jeździć też po leśnych ścieżkach". Do takich zastosowań rower crossowy się nadaje lepiej. Do tego jeszcze błotniki i bagażnik w rowerze xc - Boże widzisz i nie grzmisz!!! Jak byś się już baaaardzo mocno jednak upierał na rower mtb to na pewno nie xc tylko coś bardziej rekreacyjnego, coś w stylu Rockrider Expl 540 ale i tak zdecydowanie polecam pójść w kierunku rowerów crossowych1 punkt
-
1 punkt
-
można to polutować i wstawić "wzmocnienie" w postaci rurki po przekątnej (tak jak się wzmacnia okolice mocowania hamulca tarczowego, coś takiego jak na zdjęciu. Z tym pierwszym spawem wymiana całego dropoutu jest raczej nieopłacalna, ale jeśli zależy Ci na tej ramie, to taka naprawa jak pokazałem na zdjęciu jest do ogarnięcia. Gwarancji na to Ci nikt nie da oczywiście, ale moim zdaniem powinno działać.1 punkt
-
W novatec (i tylko w niektórych modelach) konieczna wymiana całej osi. W shimano brak możliwości konwersji. W mavic zależy od konkretnych kół. W fulcrumach są e-c, ale w PL trudnoosiągalne.1 punkt
-
Dla 4 latka nawet drobnego, to już zdecydowanie 16". 14" posłuży bardzo krótko.Decathlon kupisz za 500 pojeździ kilka miesięcy a czy uda się go potem, praktycznie nowego odsprzedać za połowę wartości - nie wiem. Ale wiem z własnego doświadczenia, że jak zainwestujesz w Wooma 3 1200-1300 zł, pojeździ spokojnie rok i odsprzedasz szybko i bezproblemowo za 1100-1200.1 punkt
-
Dt na pewno , Hope . Natomiast cała reszta to zagadka . Ja tam bym się trzymał z daleka od tego wynalazku.1 punkt
-
Ta sama przerzutka obsługuje róznicę 14T we wcześniejszych grupach. Mam obie wersje ( właściwie, to ocztery ) i są one identyczne.1 punkt
-
1 punkt
-
. @Dokumosa : "Co 200h jest przewidywana wymiana uszczelniaczy..." 😲"łomatko"😲, to ile tych serwisów przepieprz..łem😵💫, przepraszam - zaniedbałem🥴? 😃😄🤣 A sprawa tego oleju..: amortyzator to tłok i cylinder, czyli taka "pompka", uszczelnienie to "uszczelka kurzowa" czyli żadne uszczelnienie techniczne, gdy oleju za dużo, to powietrze go wypycha, ot co😉. @fasolowy jesteś wyróżniony, szczęściarzem, Tobie wlali ten cały olej który niedolali do innych amorków na produkcji, przecież powszechnie wiadomo, że markowe amortyzatory są niedosmarowane i koniecznie wymagają serwisu zerowego po wyjęciu z kartonu. Ale z tą produkcją nie jest aż tak całkiem źle, tylko nieliczni pechowcy znajdują opiłki w goleniach, a więc statystycznie reżim technologiczny jest dotrzymany.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Chyba tylko między zmieniarkami: https://patents.google.com/patent/EP3165439A1/en Chyba, że mają jeszcze dodatkowy patent dotyczący sztycy:) Swoją drogą to dobry przykład w jak idiotycznym kierunku poszedł system patentowy...1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Ciekawe jak takie koło gra na bocznym wietrze To może być zaplot na trzy świsty 🙂1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Nie wiem czy druciarstwo, czy wirtuozerka. Przyszło mi do przebudowy koła po nieudanym eksperymencie z piastą. Od zawsze marudzę, żeby stosować grubsze szprychy po stronie napędu. Dzisiaj poszedłem o krok dalej: Na stronie tarczy - szprychy 1.8mm Ciągnące na napęd - łebki zewnętrznie, szprycha 2.3mm "Pchające" na napęd - łebki wewnętrznie, szprycha 2.0mm. Jedyny powód dla którego nie zrobiłem podobnego patentu po stronie tarczy to fakt, że nie mam pod ręką żadnych Laserów czy innych Revolutionów, za to Raców pod dostatkiem. Czy stosowanie trzech kalibrów szprych coś zmieni - nie wiem - pewno nie, ale satysfakcja jest.1 punkt
-
Przyczepiane nakrętki do butelek robią robotę i znika globalne ocieplenie XDDD Mnie najbardziej wk... tak jak dzisiaj, od rana jak jestem przykuty w pracy do kompa słońce i za...sta pogoda, 15:50 chmury zimny wiatr i deszcz.1 punkt
-
u mnie Woom 3 był w użyciu 11 miesięcy. Zobaczymy ile druga sztuka go poużywa. Za to Woom 2 to praktycznie zakup na 6-9 miesięcy.1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00