Skocz do zawartości

Chociemir

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    818
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Chociemir

Pro

Pro (9/13)

  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Reaktywny Rzadka

Ostatnio zdobyte

129

Reputacja

  1. Chociemir

    [2022] Rondo Ratt

    Jakiego "nowego trendu"? Przecież do wielu graveli można wsadzić koła 27,5"...
  2. Chociemir

    [2022] Rondo Ratt

    Nazwa bardziej pasowałaby do tego roweru, gdyby usunęli z niej jedno "t"...
  3. Chociemir

    [szosa] Buty rowerowe

    Będą bardzo dobre do szosowej jazdy turystycznej: dają możliwość chodzenia i równocześnie dają większą -niż typowe pedały MTB- powierzchnie podparcia. Sam przez pewien czas jeździłem w identycznych koncepcyjnie pedałach Time i bardzo fajnie się je użytkowało. Niestety, wszystkie miały wadę konstrukcyjną i Time wycofał je z rynku. A szkoda, bo gdyby wprowadzili na rynek poprawioną wersję to z miejsca bym kupił.
  4. Jeśli chodzi o tubeless to sprawdzona i ZNACZNIE tańsza niż dedykowane taśmy jest TESA 4289.
  5. https://axs.sram.com/guides/tire/pressure Oczywiście jako punkt wyjścia.
  6. Canyon w rozmiarze 2XS ma koła 27,5". Niestety, skończyła się dostępnośc: https://www.canyon.com/pl-pl/rower-hybrydowy/rowery-trekkingowe/pathlite/pathlite-7-wmn/2795.html?dwvar_2795_pv_rahmenfarbe=BK
  7. Z ramą mogliby się trochę bardziej postarać: https://www.carbonda.com/road/gravel/80.html Chociaż z drugiej strony tę ramę wykorzystuje/wykorzystywało kilka innych firm.
  8. "Tylko"? Przecież -jak na system bezdętkowy- to jest -nawet w szosie- olbrzymie ciśnienie. Chyba, że ważysz 200 kg.
  9. "Lekkie" to znaczy konkretnie ile miałyby ważyć?
  10. https://www.canyon.com/pl-pl/rower-hybrydowy/roadlite/roadlite-cf-8/2786.html?dwvar_2786_pv_rahmenfarbe=GY%2FTQ
  11. Może popatrz na gotowe gravele z prostą kierownicą np. Marin DSX, Norco Search czy -ale to już wyższa półka cenowa- Specialized Diverge. Cube ma też jakiś model. Ewentualnie kupić rower crossowy i wymienić widelec na sztywny, co będzie dużo prostsze od składania od podstaw.
  12. Zgadza się, że ten kokpit to minus. Natomiast jego wymiana to kwestia dosłownie kilkunastu minut i będzie kosztować niewiele.
  13. Accent ma geometrię zaprojektowaną pod kierownicę typu baranek, a nie prostą. Z prostą kierownicą rower będzie za krótki, trzeba byłoby założyć gigantyczny mostek. Ramy przeznaczone do prostej kierownicy są -porównując np. do rozmiaru M Accenta- około 5 cm dłuższe.
  14. Przecież oni mierzą na super wąskiej obręczy- niecałe 18 mm (co ledwo nadaje się do wąskich opon szosowych - nawet konserwatywne Shimano do obręczy 21 mm wewnętrznie zaleca opony 25 - 32 ) to każda opona będzie miała zaniżoną szerokość. Np. Conti Speed, która u nich ma niecałe 40 mm, na mojej obręczy ma 41,90 mm. Jakby się tak zastanowić to rozmiar 40 mm jest chyba najpopularniejszy wśród opon gravelowych.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...