Skocz do zawartości

Chociemir

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 261
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Chociemir

Mentor

Mentor (11/13)

  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

236

Reputacja

  1. Chociemir

    [Opony] do Gravel-a

    Tak się cenię, że -mimo ułamka opisywanych przez Ciebie problemów- po 1000 km poszły do kibla i nie ma możliwości powrotu do nich. I całe szczęście, bo widzę, ze ich użytkowanie moze doprowadzić do poważnej frustracji hehe.
  2. Chociemir

    [Opony] do Gravel-a

    Jak podrośniesz to się dowiesz, że rownież "dorośli ludzie" otrzymują prezenty. Jeździj ostrożnie na nowych Tufo, żeby się znowu nie przewrócić.
  3. Chociemir

    [Opony] do Gravel-a

    Jak to mówią: "darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby" . Ale żeby po przygodach typu "mleczne sito", "konieczność dobijania w połowie trasy", utracie zaufania do przedniej i tylnej opony, "glebie", "mordędze" z osadzeniem ponownie ładować się w Tufo ...
  4. Chociemir

    [Opony] do Gravel-a

    Jeśli jeździłem na Thundero i momentanie się przebijały, a dobry uszczelniacz nie był w stanie załatać mikrodziurek (robiło się "mleczne sito"), podczas gdy z żadnymi innymi oponami nie było takich problemów, do tego osadzenie ich na obręczach to "mordęga" (na trasie czynnosć niemożliwa do wykonania), a z żadnymi innymi oponami takich kłopotów nie było, jeśli wejdę na jakiekolwiek forum gravelowe i ludzie opisują gremialnie tylko w przypadku Tufo ten problem, to -oględnie się wyrażając- jedynie brak rozsądku czy ewentualnie masochizm mógłby spowodować ponowny zakup tego produktu.
  5. Chociemir

    [Opony] do Gravel-a

    Oczywiście, są ludzie, którzy muszą wsadzić rękę do ognia -niektorzy nawet dwa razy- żeby "przekonać się samemu" czym to grozi, ale istnieją też inni, mądrzejsi, którzy nigdy tego nie robili, a są świadomi konsekwencji...
  6. Chociemir

    [Opony] do Gravel-a

    Ty piszesz o problemach z osadzeniem opon do systemu bezdętkowego, a "kolega" o łatwości zwykłego założenia na obręcz do zastosowania z dętką - to 'mała" różnica.
  7. Chociemir

    [Opony] do Gravel-a

    Po co sie samoudręczać skoro jest tyle lepszych opon? Próbowałem Thundero i juz do nich nie wrócę. Chyba na żadne inne opony nie ma tyle narzekań na różnych forach co właśnie na gravelowe Tufo.
  8. Chyba warto popatrzeć również na używane.
  9. Jaki jest sens kupowania aluminiowego roweru jak ta Orbea, kiedy w założonym budżecie można mieć karbonowy?
  10. W tym budżecie to Merida Silex 4000 (oczywiście aktualny model) z karbonową ramą po rabacie.
  11. Czy z błotnikami będzie prześwit dla opon 45 mm? Bo w wersji roweru z błotnikami producent z jakiegoś powodu montuje opoy 37 mm. W serii aluminiowej może jest inaczej, ale dla karbonowej Focus podaje 40mm jako maksymalny prześwit z błotnikami.
  12. Jeśli pisząc "wygodna pozycja" masz na myśli pozycję wyprostowaną to zapomnij o Grizlu.
  13. Nie - ze względu na aluminiową ramę.
  14. Jak się boisz to nie kupuj, po co masz się stresować?
  15. Lemonbike to Evanlite... Co do Evanlite New Disc - kupiem ten model kilka lat temu : - mój egzemparz (być możę w międzyczasie coś zmienili) jak na parametry obręczy jest ciężki - z piastami DT 240 i szprychami CX-ray waży cos około 1470 gramów - jeśli mają być używane z oponami gravelowymi to są wąskie wewnątrz - jeździłem na nich na szosie z oponami 28 mm, kiedy chciałem przejść na mleko to nie dło rady: okazało się, że jedna obręcz ma wadę w postaci delikatnego wyszczerbienia na "haczyku"i nie można jej uszczelnić. Ja tego na pewno nie zrobiłem, a wyszło to po gwarancji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...