Skocz do zawartości

Chociemir

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    608
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

77 Dobra

O Chociemir

  • Tytuł
    Maniak

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Różnie z wiarygodnością testów bywa, ale tutaj https://granfondo-cycling.com/best-gravel-tire-test/ można poczytać o tych oponach.
  2. Wgięcie powstało "na skutek stosowania rogów" czy przez zbyt mocne ich dokręcenie? Śmiało możesz skracać. Sam wcześniej jeździłem z kierownicą 640 mm (w rowerze crossowym, który służy mi jako "zimówka"), obecnie z 620 mm i wolę tą węższą.
  3. Chociemir

    [szosa] Felt VR40

    Na obniżenie wagi to na przykład: - kierownica - http://darimo.eu/en/darimo-ellipse-road-handlebar - mostek - http://darimo.eu/en/darimo-ix2-stem - sztyca - http://darimo.eu/en/darimo-t2-15mm-sb-seatpost - siodełko - https://www.berk-composites.com/product/berk-lukna-saddle/ - koła - https://bike-ahead-composites.de/products/wheels/biturbo-road.html - dętki - https://www.cyklomania.pl/tubolito-detka-szosowa-s-tubo-road-18-28x700-sv42,id13718.html do tego jakieś lekkie opony. A tak na poważnie, jeśli chcesz go na starcie :"odelżać" (co kosztuje) to lepiej
  4. Używam w jednym rowerze kół Evanlie po hamulce tarczowe: nie przejechem na nich za wiele, bo około 4000 km, ale do tej pory nie mam zastrzeżeń. Kilka lat temu zamówiłem aluminiowe koła po hamulce obręczowe Dandy Horse i była to absolutna porażka: po kilkudziesięciu (!!!) kilometrach tylne koło (28 szprych) rozcentrowało się tak, że trzeba było całkowicie rozpiąć hamulec, żeby jakoś dotoczyć się do domu. Odesłałem koło do naprawy i po naprawie stało się dokładnie to samo co wcześniej. Koła oddałem. Ale jak napisałem na początku, było to dobre kilka lat temu i być może do tej pory firma D
  5. Masz rację, u części producentów są olbrzymie np: https://www.bmc-switzerland.com/intl_en/urs-01-two.html https://www.bmc-switzerland.com/intl_en/roadmachine-01-one-2021.html
  6. Nie we wszystkich, ale w przypadku niektórych rowerów różnice są wręcz kolosalne.
  7. Jesli dbrze widzę to KTM ze zdjęć ma zupełnie płaską pokrywkę sterów i 1 cm podkładek pod mostkiem - stąd może być poczucie zbytniego pochylenia. Fabrycznie producenci często zostawiają 3 cm podkładek (którymi w zależności od potrrzeb można manipulować), często jest wyższa pokrywka sterów, a to daje bardzo duzą różnicę.
  8. W rozmiarze 57, przy długości górnej rury 558 i dosyć wysokiej głowce ramy 175, reach wynosi gigantyczne 400 mm? Być może sie mylę, ale cos tu nie pasuje. Chyba jednak warto spojrzeć na inne marki, tym bardziej, że KTM to nie jest żadne cudo.
  9. https://sklep.k2rowery.pl/haki-do-ram-c-101.html
  10. Podziel stack przez reach i tam gdzie wyjdzie wyższy wynik, tam pozycja -przynajmniej na "papierze"- powinna być bardziej wyprostowana.
  11. Czy dobrze widzę, że Ghost nie ma sztywnej osi z tyłu?
  12. Chodziło o to czy inne firmy wykorzystują rozwiązanie z odwracanym jarzmem... Tak, stosują.
  13. Chociemir

    [2021] Marin

    Ja dałem sobie spokój z Marinem: chciałem kupić DSX2, jednak dostępność przesuwała się w kilka razy, obecnie jest wersja, że może będą w końcu kwietnia, ale to też nic pewnego - w końcu straciłem cierpliwość.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...