Skocz do zawartości

Chociemir

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    715
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

102 Bardzo dobra

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Może w kwestii trwałości: mam szosowego Canyona z ramą SLX, oczywiście na tarczach, przejechałem nim trochę ponad 33 tysięcy kilometrów i do tej pory wszystko jest w w porządku. Rama jest lekka (w rozmiarze M waży 830 gramów) i dzięki temu po zastosowaniu kilku lekkich komponentów udało mi się zejść z wagą (rower gotowy do jazdy z pedałami, koszykami na bidony itd.) udało mi się zejść do 6,83 kg i jeszcze był potencjał do urwania nieco masy. Widzę, że ten CFR wyjściowo waży mało więc super. Canyon podaje masy raczej rzetelnie. Jeśli chodzi o Srama to ja nie używam, natomiast kilku koleg
  2. Castelli Perfetto: https://www.castelli-cycling.com/pl/men/tops/cycling-jackets/p/451950021A-085 a na bardzo niskie temperatury Castelli Alpha ROS; https://www.castelli-cycling.com/pl/men/tops/cycling-jackets/p/452050221A-622
  3. Czy tego Scotta znalazłeś w katalogu czy w "realu"? Bo jeśli to drugie, to nie ma się co zastanawiać tylko kupować.
  4. Mam NRX-a (nie pamiętam już czy S czy E) w rowerze zimowym i po niecałych 5 tys. km zrobiły się spore luzy na goleniach. Pytałem w lokalnym serwisie i poinformowano mnie, że nie da się ich zlikwidować.
  5. Wspomniany wyżej Canyon jest w porządku: https://www.canyon.com/pl-pl/gravel-bikes/bike-packing/grizl/cf-sl/grizl-cf-sl-8/2713.html?dwvar_2713_pv_rahmenfarbe=GY%2FBK
  6. Chociemir

    [2022] Kross - nowe Level

    Wszedłem z ciekawości na stronę Krossa i spojrzałem na ofertę rowerów szosowych (na MTB się nie znam więc się nie wypowiadam) i wydaje się mocno dziwne, ze w dobie tak dużej popularności kolarstwa szosowego firma ma tak - i to oględnie rzecz ujmując- skromny asortyment.
  7. 28 ? Musiałeś mnie pomylić z kimś innym.
  8. Pierwszego gravela miałem w 2015 roku: [URL=https://images90.fotosik.pl/552/6136dc0a2df2ed73.jpg][IMG]https://images90.fotosik.pl/552/6136dc0a2df2ed73med.jpg[/IMG][/URL] https://www.norco.com/bike-archives/2015/search-ultegra/ Wtedy jeszcze, niestety, firmy rowerowe nie miały wyjścia i były zmuszone montować kompaktowe korby, co teoretykom może się wydawać odpowiednie.. Jak widać praktyczne zapotrzebowanie było na coś innego i obecnie -poza jakimiś wynalazkami- ciężko znaleźć kompaktowe korby w grawelach. Edycja: jak tu się wstawia zdjęcia, bo chciałem zamieścić rzeczyw
  9. Bo ten Marin to jest "gravel", a nie gravel...
  10. Można w ogóle jeszcze spotkać taką korbę w nowych gravelach?
  11. Szczególnie do jeżdżenia po asfalcie służy gravel z oponami o szerokości 45 mm i ciśnieniem w okolicy 2 barów.
  12. Pod tym linkiem jest kilka przykładów karbonowych wyprawowych graveli - część z nich ma otwory montażowe pod bagażnik: https://www.cyclingabout.com/carbon-touring-bikes/
  13. Mam tę torbę, użytą dosłownie kilka razy.
  14. Chociemir

    [2021] Canyon Grizl gravel

    W sensie, że takie szybkie? Jeśli tak, to Coninental Terra Speed 40 mm, Specialized Pathfinder 42 mm (minus, że ciężka), chwwalone są też nowe Schwalbe G-One R 40 lub 45 mm.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...