
Chociemir
Użytkownik-
Liczba zawartości
608 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
77 DobraO Chociemir
-
Tytuł
Maniak
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
[opony] Vittoria Terreno Dry - dwie wersje
Chociemir odpowiedział marek_t → na temat → Koła rowerowe
Różnie z wiarygodnością testów bywa, ale tutaj https://granfondo-cycling.com/best-gravel-tire-test/ można poczytać o tych oponach. -
[kierownica] Wgięcie w końcówce kierownicy na skutek stosowania rogów
Chociemir odpowiedział Thomlodz → na temat → Sprzęt rowerowy
Wgięcie powstało "na skutek stosowania rogów" czy przez zbyt mocne ich dokręcenie? Śmiało możesz skracać. Sam wcześniej jeździłem z kierownicą 640 mm (w rowerze crossowym, który służy mi jako "zimówka"), obecnie z 620 mm i wolę tą węższą. -
Na obniżenie wagi to na przykład: - kierownica - http://darimo.eu/en/darimo-ellipse-road-handlebar - mostek - http://darimo.eu/en/darimo-ix2-stem - sztyca - http://darimo.eu/en/darimo-t2-15mm-sb-seatpost - siodełko - https://www.berk-composites.com/product/berk-lukna-saddle/ - koła - https://bike-ahead-composites.de/products/wheels/biturbo-road.html - dętki - https://www.cyklomania.pl/tubolito-detka-szosowa-s-tubo-road-18-28x700-sv42,id13718.html do tego jakieś lekkie opony. A tak na poważnie, jeśli chcesz go na starcie :"odelżać" (co kosztuje) to lepiej
-
[Koła karbonowe] Polscy producenci kół karbonowych.
Chociemir odpowiedział ClassyBike → na temat → Koła rowerowe
Używam w jednym rowerze kół Evanlie po hamulce tarczowe: nie przejechem na nich za wiele, bo około 4000 km, ale do tej pory nie mam zastrzeżeń. Kilka lat temu zamówiłem aluminiowe koła po hamulce obręczowe Dandy Horse i była to absolutna porażka: po kilkudziesięciu (!!!) kilometrach tylne koło (28 szprych) rozcentrowało się tak, że trzeba było całkowicie rozpiąć hamulec, żeby jakoś dotoczyć się do domu. Odesłałem koło do naprawy i po naprawie stało się dokładnie to samo co wcześniej. Koła oddałem. Ale jak napisałem na początku, było to dobre kilka lat temu i być może do tej pory firma D -
Masz rację, u części producentów są olbrzymie np: https://www.bmc-switzerland.com/intl_en/urs-01-two.html https://www.bmc-switzerland.com/intl_en/roadmachine-01-one-2021.html
-
Nie we wszystkich, ale w przypadku niektórych rowerów różnice są wręcz kolosalne.
-
Jesli dbrze widzę to KTM ze zdjęć ma zupełnie płaską pokrywkę sterów i 1 cm podkładek pod mostkiem - stąd może być poczucie zbytniego pochylenia. Fabrycznie producenci często zostawiają 3 cm podkładek (którymi w zależności od potrrzeb można manipulować), często jest wyższa pokrywka sterów, a to daje bardzo duzą różnicę.
-
W rozmiarze 57, przy długości górnej rury 558 i dosyć wysokiej głowce ramy 175, reach wynosi gigantyczne 400 mm? Być może sie mylę, ale cos tu nie pasuje. Chyba jednak warto spojrzeć na inne marki, tym bardziej, że KTM to nie jest żadne cudo.
-
https://sklep.k2rowery.pl/haki-do-ram-c-101.html
-
[gravel] Romet Nyk vs Kross Esker 7.0
Chociemir odpowiedział diaglab → na temat → Gravel/Przełajówki
Ozcywiście, że mogą. -
[gravel] Romet Nyk vs Kross Esker 7.0
Chociemir odpowiedział diaglab → na temat → Gravel/Przełajówki
Podziel stack przez reach i tam gdzie wyjdzie wyższy wynik, tam pozycja -przynajmniej na "papierze"- powinna być bardziej wyprostowana. -
Czy dobrze widzę, że Ghost nie ma sztywnej osi z tyłu?
-
[fitting szosy] wysunięcie siodła - brakuje regulacji
Chociemir odpowiedział TheJW → na temat → Sprzęt rowerowy
Chodziło o to czy inne firmy wykorzystują rozwiązanie z odwracanym jarzmem... Tak, stosują. -
[fitting szosy] wysunięcie siodła - brakuje regulacji
Chociemir odpowiedział TheJW → na temat → Sprzęt rowerowy
Nie jest jedyny. -
Ja dałem sobie spokój z Marinem: chciałem kupić DSX2, jednak dostępność przesuwała się w kilka razy, obecnie jest wersja, że może będą w końcu kwietnia, ale to też nic pewnego - w końcu straciłem cierpliwość.