Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 16.05.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
14 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
Uszanowanko 🎩 Pomysłów dużo, a rurki rowerowe drogie, zatem pora uszczuplić flotę GT Karakoram, rocznik prawdopodobnie 1999, rurki reynolds 520, rozmiar o ile się nie mylę to 20", na mnie ciut za mała, taka pod wzrost 180-185cm, ale dla chętnego podam wszystkie wymiary. Rama przerobiona pod hamulec tarczowy, czyli wlutowane mocowanie IS, wzmocnienie tylnego trójkąta, przelotka na seatstayu, usunięte pivoty, przerobione przelotki pod górną rurą tak, żeby przyjęły przewód hydrauliczny. Jeździłem w połączeniu z widelcem streetowym NS RNS, również przerobionym pod tarczówki. Widelec miał również przedłużaną sterówkę, ma wlutowane oczka pod mocowanie bagażnika. Ten widelec jest nieco za wysoki do tej ramy, więc podnosi dziób o ~3cm. Mi to nie przeszkadzało, ale mam też drugi, niższy widelec do tej ramy, z którym chętniej ją sprzedam. Gdyby ktoś sobie wymarzył amor, to mam też Foxa32 talasa z prostą sterówką, który również do tej ramy spasuje. Ujeżdżałem go zarówno z kółkami 26" jak i 27,5, w obu konfiguracjach działa, chociaż w drugiej suport jest już nieco wysoko jak na sztywny rower. Co kto lubi. Przy kółku 27,5 rama przyjmuje spokojnie 50mm gumy, widelce również. Co sprzedaję? Ano, najchętniej cały rower, ale możemy się dogadać. Sama rama, sam frameset, Frameset z kołami, Mogę też chętnemu na tej ramie poskładać rower wedle jego życzenia np. na kółkach innych, jednym słowem - dogadamy się Ile za to? Ano drogo nie będzie, ale też nie oddam w cenie złomu z olx. Aż tak mi nie zależy Za ramę chciałbym 650zł, za widelec (dowolny z wymienionych) 250zł, za cały rower na kołach z marina nicasio okolice 1500, w zależności od gratów z którymi zostanie sprzedany cena może się wahać.3 punkty
-
Pewnie malo ludzi z tego forum ma glosniki w rowerze. Pytanie raczej na forum audio. PS. Zdarzalo mi sie mijac goscia z glosnikiem na rowerze (rzadkko). Nie jest to najlepszy pomysl.3 punkty
-
3 punkty
-
Koty na Pomorzu są tak spasione, że zostawiają ślady na betonowych płytach.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Ja: Mamo, chcę do Toskanii. Mama: Mamy Toskanię w domu. Toskania w domu:3 punkty
-
3 punkty
-
Tak się ta brzoza bujała na boki, że musiałem ją z dwóch stron podeprzeć, żeby się nie przewróciła.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Zainstalowałem dzisiaj ale nie testowałem, wyjeździłem 20 km na R, może jutro, tak żeby być gotowym na niedzielę2 punkty
-
Zrobiłem pierwszą trasę niecałe 40km jakieś alula wielbłądy z kreskówki 😁 Dobra bez żartów, sprawa poważna, ten łosz nie jest taki zły a nawet całkiem dobry! Instalacja trochę długa, dałem wersje HD pobrało 3GB aplikację i jeszcze 20GB jakiś tras. Połączenie bez problemu, parowanie, odświeżanie co 1s ant, ble, wszystko co trzeba , działa jak trzeba, idziemy dalej. Są eventy, zawody, drużyny, treningi, live coach 🤣, swobodna jazda, starczy na zimę. Jazda free ride wybrana. Interfejs i dane na ekranie super przejrzyście, wszystko co trzeba jest na miejscu, naprawdę spore zaskoczenie że jest tak dobrze ! Dobre rozmieszczenie nic nie przeszkadza, są jakieś dodatkowe przyciski wiadomości etc nie korzystałem. Na minus słabo widoczne podjazdy, bo tylko czerwona kreska , może można coś zmienić w ustawieniach ? do sprawdzenia lub muszą poprawić🤣 Porównując do Rouvy podjazdy są jak trzeba, tutaj minus widoczny od razu. Z ciekawostek trasy są oba kierunki i można zmieniać trasę w trakcje, przed skrzyżowaniem pojawia się pole wyboru, jaki nie zmienisz jedziesz jak w trasie którą wybrałeś, dość ciekawe rozwiązanie nie testowałem bo myszka nie pod ręką, mając jakiś zwift joystick pewnie sobie można klikać w łatwy sposób. Dodatkowo jechałem trasę która jest w pętle i po przekroczeniu mety można jechać dalej. Podczas jazdy widać na liście zawodników kto ile km już ma w nogach. Podczas jazdy na trasie było 391 kolarzy i żadnej zwiechy nie było więc serwery wyrabiają. Wrażenia. Osobiście wolę obraz prawdziwy nagrany jak Rouvy ale ten nie jest zły, kwestia przyzwyczajenia. Przekonuje mnie interfejs, dane i ich rozmieszczenie jest super. Jako że cena jest 0zł to naprawdę nie ma się co zastanawiać, na sezon letni gdzie nie będzie się dużo korzystać bo większość jazd na zewnątrz. Czekam co powiecie na to, sobota niedziela znów zrobię jakieś testy bo pogoda do łosza2 punkty
-
Jak pisałem jesienią domykają "bezkolizyjność" z autami traskę wokół zbiornika Czorsztyńskiego. Prace pewnie zafiniszują na wakacje;2 punkty
-
2 punkty
-
Dynamic carbon assembly. Niemniej żadna pasta nie pomoże na za luźne połączenie.2 punkty
-
@szajbna niedawno wypuścili wersję bodajże 5 czyli teraz ta aktualną Woosha i ta naprawdę jest dopracowana . Do puki arabskie szejki to sponsorują jest za free. Jutro z rana przeciurlam się po pustyni z wielbłądami 😁.1 punkt
-
1 punkt
-
Na temat Gobika się nie wypowiem, natomiast w gaciach Castelli jest wkładka Progetto X2 - dla mnie jest bardzo wygodna.1 punkt
-
Podtrzymuję to, co napisałem na końcu. Pokonywałem ten podjazd treningowo (a potem zjazd z hamowaniem do zera z takich prędkości) setki razy na różnych rowerach, z hamulcami szosowymi, V-brake i canti i nigdy nie było takich problemów, by klamka w trakcie jednego hamowania się zapadła. Obręcz po zatrzymaniu spokojnie można było dotknąć gołą dłonią i była tylko lekko ciepła, żadnego smrodu gumy, hamowanie bardzo przewidywalne i nawet na canti wystarczająco skuteczne. Tanie V-ki Promax z klockami wymienionymi na szufladkowe to już potęga i bez problemu można oderwać tylne koło od ziemi, ale modulacja pozwala do tego nie dopuścić. Z perspektywy kilkudziesięciu lat jazdy na hamulcach obręczowych hamulce tarczowe odbieram jako wręcz niebezpiecznie słabe i nieprzewidywalne. W warunkach górskich zjazdów asfaltem to już w ogóle sobie tego nie wyobrażam. Tak, fizyki nie da się oszukać a tarczówka jest właśnie taką próbą oszukania, projektem z góry stojącym na gorszej pozycji z punktu widzenia pojemności cieplnej i chłodzenia. Klocek jest mały, umieszczony blisko osi koła i bardzo blisko tarczy, masa i powierzchnia tarczy dużo mniejsza od obręczy. Same wady. Ja wcale nie pragnąłem hamulców tarczowych. Po prostu obecnie człowiek, kupując rower górski, jest na nie skazany. Tak, są jeszcze wyjątki, ale żaden rower z V-kami mi do końca nie pasował, a o kupnie samej ramy i składaniu też można już zapomnieć. Jak widać, największym problemem są właśnie duże prędkości i odprowadzanie ciepła. Cóż, spróbuję jeszcze jakieś droższe klocki metaliczne (spiekane), może wymienię pancerze na Jagwire Keb (by uzyskać trochę więcej siły ścisku i zapasu odległości klamki od kierownicy przy dużym nacisku), może inne klamki. W ostateczności założę oryginalną, cięższą tarczę Tektro na przód.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo zatrzymałem się żeby zrobić zdjęcie, a nie dlatego że sapałem pod górę. I tej wersji będę się trzymał.1 punkt
-
Z powyżej opowieści wynika że dpd to żenada (nic nowego) a CR jakoś tam mało sprawnie ale stara się sprawę rozwiązać. Dziwna ocena końcowa. Ja tam czasem kupuję części i nie mam problemów. Znajomy kupił rower osobiście, nie siadł mu rozmiar, pojechał wymienić i też nie było problemu. Jak to w każdej firmie / sklepie, zawsze znajdzie się jakiś zgrzyt. Żeby tylko takie problemy były ze sprzedającymi...1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00