Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      4 778


  2. nctrns

    nctrns

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      622


  3. marcin_ostrów

    marcin_ostrów

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      2 303


  4. chudzinki

    chudzinki

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      6 876


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07.04.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Gdyby nie dziwna niekompatybilnośc mufy PF92 , suportu Race Face i korby E13 , dzisiaj byłby na gotowo . A tak trzeba poczekac aż nowy suport dojedzie.
    8 punktów
  2. Dzisiaj paczka od chińczyka. Trochę pierdółek jak zapas kleju do gwintów, otulina do pancerzy (z zapasem na przyszłe pomysły), mała grzechotka i klucz do tarcz centerlock, przyrząd do ustawiania bloków (tego przez pomyłkę zamówiłem 2szt 🤦) i najważniejsze w całej paczce: mostek 100mm do testów pozycji i siodełko Ryet full carbon - zobaczymy jak to się będzie sprawdzać.
    6 punktów
  3. Nie, rama 20" (XXL) + maksymalne wysunięcie - taki urok przy 193 cm.
    5 punktów
  4. @afly Bo widzę, że nie tylko ja: Popadało kilka minut, stopiło w niecałą godzinę, a przez kolejne 1,5 wyschło.
    5 punktów
  5. Każda propozycja od każdego będzie podyktowana doświadczeniem i preferencją danej osoby stąd podjęcie decyzji z opini dla ciebie jest strzałem w kolano, dosłownie. Chcesz być zadowolony w 100% z wyboru rodzaju roweru? Koniecznie musisz na "żywo" wsiąść, zobaczyć pozycję na rowerze, obejrzeć też oczami który tobie się podoba (tak istotna też sprawa aby rower się podobał), a potem mając na oku już konkretne 2-3 rodzaje, spróbować się takowymi przejechać. Wtedy będziesz miał gwarant zadowolenia i pewnie wycieczki wejdą ci tak w krew że przygoda potrwa lata, a nie 1 sezon bo posłuchasz zdania kogoś kto ma inne preferencje i doświadczenie. Osobiście podobnie użytkuje rower co ty i używam do tego FULLa z oponami gravelowymi i powiem tak u MNIE jest to opcja 10/10. Nie u profesjonalisty, nie u kogoś tylko u MNIE. Nie doradzam abyś szedł w zaparte w FULLa bo po co i na co? Ten wybór jest podyktowany MOIMI wymaganiami/doświadczeniem, pełno ludzi pośmieje się że nie wykorzystuje go w 50% i marnuje "potencjał", a co mnie takie opinie? Mi pasuje on w 110% i tego się trzymam, wybrałem świadomie. Przekaz jest taki DOŚWIADCZ / PRZETESTUJ na własnej skórze, sam przechodziłem przez to pare tygodni wstecz także się podzieliłem.
    3 punkty
  6. https://www.instagram.com/p/DH3_oQ7OOOo/ https://www.instagram.com/p/DIGf2C5MCdo/ https://www.instagram.com/p/DIHjop3OYHU/ https://www.instagram.com/p/DIHyZacsCqB/ Pozdrow'er😘
    3 punkty
  7. Phi. To, że mam w zapasie cztery nowe nie oznacza, że nie mogę kupić trzech kolejnych. Ale że BOX 126 w takiej cenie... 🤯 Tak poważnie, to zamówię sobie jeden, bo chcę kupić do szosy kasetę 105 11-34 na góry. Teraz mam 11-30, więc łańcuch będzie przykrótki po założeniu większej.
    2 punkty
  8. Ta sugestia wskazuje na to że jesteś chamem, czy tylko mi się wydaje?
    2 punkty
  9. @TheJW już ma zapasy uzupełnione, ale może ktoś jeszcze skorzysta Łańcuch CN-HG8100 12s 126 ogniw + spinka BOX = 88,93pln https://allegro.pl/oferta/lancuch-rowerowy-shimano-deore-xt-cn-m8100-12-rzedowy-126-ogn-box-oryginal-13743529609
    2 punkty
  10. @Alstor ale nikt ci tutaj nie odpowie. To forum rowerowe a nie dla miłośników skuterów elektrycznych bez homologacji stwarzających zagrożenie w przestrzeni publicznej.
    2 punkty
  11. Dzisiejsze warunki były rewelacyjne w Trójmiejskim Parku Krajobrazowym. Ścieżki BFW pokonywało się wyśmienicie podczas pięknych opadów śniegu. Rower oczywiście od razu na myjnie, ale tyle radości dawno nie miałem - było świetnie!
    2 punkty
  12. Bo tak było 2 dni temu, a dziś zimno i śnieg
    2 punkty
  13. 2 punkty
  14. Jak się da, to ulock przez ramę i tylne koło do stojaka, a linkę przez przednie koło.
    1 punkt
  15. To było a propos tego że się nie opłaca karbon. Moim zdaniem ten Radom Skeen jest świetna ofertą, nawet porównując do aluminiowych modeli w tej cenie.
    1 punkt
  16. Jak maja podawać geometrię skoro sami nie wiedzą na jakich ramach będą jutro składać grawele 😂.
    1 punkt
  17. Mnie osobiście nie przekonuje... Ponad 4 kg różnicy w ciężarze przy założeniu, że amortyzator jest niepotrzebny (ten Elops mimo wszystko coś tam amortyzującego ma) to dużo. Ale ten Wagant nie jest zły. Na Cues ponoć ludzie nie narzekają.
    1 punkt
  18. @thorcik haha, to samo pomyślałem. A żona jaka będzie zadowolona, gdy ją na kierownicy po bruku przewiezie! 😆
    1 punkt
  19. @bart50 nie jestem żadnym specjalistą, więc to, co piszę, bierz za przypuszczenia, a nie pewnik, ale wydaje mi się, że jeżeli rower ma wyposażenie "nie smart", to w żaden sposób tego nie zmienisz. Żadna podmiana kontrolera, instalowanie purionów 200 itp. nic nie da. Elementy Bosch eBike System 2 są całkowicie niekompatybilne ze smart system i na odwrót. Nawet baterie musisz mieć pod właściwy system. Nie sądzę więc, żeby Bosch w ogóle oferował taką ścieżkę aktualizacji, że wystarczy podmienić sterownik/wyświetlacz i oprogramowanie i już masz smart... Jak teraz sobie szukam informacji o tych systemach, to nigdzie nie wyskoczyła mi nawet wzmianka o takiej możliwości. Jeżeli tam w tym rowerze są komponenty "nie smart" to, możesz, co najwyżej przejść z Intuvii na wyświetlacze Kiox (bez oznaczeń liczbowych) czy Nyon (tylko ten nowszy). Zyskasz chociażby elektroniczną blokadę silnika no i to połączenie bt, choć nie sprawdzałem, do czego się przydaje bez smart systemu... Ogólnie zwykły System 2 jest tańszy niż smart system. Zarówno dla producentów rowerów jak i w kontekście komponentów dostępnych dla zwykłych użytkowników. Jak porównasz podobne komponenty, to okaże się, że te "nie smart" są tańsze - na przykład baterie 625 Wh zwykłe (to najwyższa pojemność baterii w System 2) są tak ze 100 EUR tańsze niż podobne baterie 625 Wh pod smart system (choć w smart systemie masz już dostępne większe pojemności - nawet 800 Wh). Jeżeli chcesz kupić rower ze zwykłym System 2, to raczej ze świadomością tych różnic (musisz dokładnie wybadać, co tracisz i czy to warte) oraz raczej niemożliwością zmiany.).
    1 punkt
  20. Skoro cena, osprzęt i geometria podobne, to sprawa jest prosta - weź ten, który ci się bardziej podoba.
    1 punkt
  21. Ależ takie rowery (miejskie fulle o wyprostowanej pozycji) są... ale elektryczne. Nawet w sobotę na bike expo na takim jeździłem (cena 8300 Euro) . Tak się rozwinął rynek - jak ktoś spodziewa się komfortu to elektryk jest oczywistym wyborem, szczególnie, że zawieszenie w rowerze miejskim to większa masa i mniejsza efektywność pedałowania. Powstała cała kategoria elektryków typu SUV - część z pełnym zawieszeniem, wszystkie z błotnikami, oświetleniem, bagażnikami i zrelaksowaną pozycją. Polecam rower sztywny z dobrej jakości sztycą amortyzowaną. Skomplikowane zawieszenie rowerów górskich jest po to, by zapewnić trakcję na wertepach, kontrolę na lądowaniach i możliwość pedałowania na ostrych podjazdach - komfort jest drugorzędny, a rowery o najlepszym zawieszeniu siodełka mają praktycznie dla ozdoby, bo są przeznaczone na takie trasy, na których cały czas się stoi na pedałach. W miejskim rowerze, gdy chodzi tylko o wygodę na niewielkich wertepach, amortyzowane sztyce robią robotę (i to moim zdaniem większą niż widelce, bo jak się siedzi pionowo, bez nacisku na kierownicę, to rola widelca jest mniejsza).
    1 punkt
  22. Zły adres. Tutaj uderzaj: https://pojazdyelektryczne.org/
    1 punkt
  23. Owszem, Mondiale Evo są drogie ale potrafią zrobić ładny dystans. Jak nie blokujesz koła przy hamowaniu, nie ważysz w górnych granicach wytrzymałości roweru/opon, to powinny spokojnie zrobić kilkanaście tysięcy km. Moje poprzednie 42mm mają nabite 17k i jeszcze by pojeździły gdyby się nie zmieniła koncepcja roweru i nie poszedłbym w szersze. Nawet jak przejedziesz tylko 12k, to będzie z 4x więcej niż na obecnych, a cena Evo nie jest 4x wyższa.
    1 punkt
  24. Boreas sprzętowo bije na głowę nuroad'a, Porównywać z rometem mógłbyś nuroad pro W kolorze "oliwkowym" masz starszą generację ramy, nastawioną bardziej na asflat/szuter a pozostałe w nowej wersji, progresywnej co niby się lepiej w ciężkim terenie sprawdza, taka moda
    1 punkt
  25. Ciekawe jaka korba jest faktycznie zamontowana. Jakiś czas temu można było kupić w Hiszpanii za ok. 1500 zł mniej. Później widziałem jeszcze na Pepperze jakieś wstawki tego modelu.
    1 punkt
  26. Bo u mnie nie ma śniegu, piękne słońce ale tylko 6-7°C i piźźźździ gorzej niż w kieleckim więc była okazja, żeby przewietrzyć mtb 😁
    1 punkt
  27. @@mocart, dzięki za obszerną odpowiedź. Teraz zaczynam składać turystyka na ramię Surly Bridge Club z kołami 1.85 - na różne asfalty, przyzwoite szutry i znośne drogi utwardzone. Mam też frameset Big Bro Brothers Cycle. Sztywne osie boost, co mnie średnio zachwyca, za to wymiary i geo prawie idealne dla mnie. Wejdą opony 29 x 2.6, ale tak szerokich nie planuję dać. Max 2.4. To byłby turystyk na bardziej terenowe trasy. Sztywny widelec, ale rama jest kompatybilna z amorem 100 mm. A może Surly mi wystarczy i nie złożę Big Bro, zobaczymy. Oba framesety stalowe oczywiście.
    1 punkt
  28. Bo niektóre maszyny miały już wolne
    1 punkt
  29. W samo południe to co najwyżej można się na jakiś pojedynek na spluwy umówić, ale na pewno nie na zdjęcia.
    1 punkt
  30. 1 punkt
  31. Panowie, przerwa na bike porn. Stoi to cudo w bike24, w Dreźnie. Można się zakochać, wiadomo, duma przed kolegami, ale z takimi to tylko kłopoty.
    1 punkt
  32. Las lasem, ale porządek na drodze musi być. Tak więc na rowerach lewą stroną, a na miotłach prawą.
    1 punkt
  33. 1 punkt
  34. @Garlock, dokładnie piwot byłby przykręcony do tylko odwrotnie niż to zostało przewidziane do zastosowania... To jest do konwersji np. z koła 26 na 28 cali i kiedyś tak zakładałem, a teraz potrzebowałbym z 28 na 26. Przy takim układzie piwot byłby na dole i normalnych ramion nie da się założyć, bo jest to w jednej powierzchni 🙂.
    1 punkt
  35. Nie wiem, czy dobrze rozumiem, Normalnie piwot jest wkręcany na taki (lub podobny) nadlew, lub w stalowych ramach w przylutowane gniazdo piwota: A ty chciałbyś go wkręcić w widelec bez tego nadlewu, czyli w widelcu osadzona by była jakaś gwintowania tulejka nie wystająca ponad widelec? I w tę tuleję wkręcisz piwot? Albo w wersji piwota bez kołnierzyka:
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...