Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 27.02.2025 w Odpowiedzi
-
@CoolBreezeOne: do pierwszego zakrętu …bo pysznego tłustego Wam życzę!12 punktów
-
11 punktów
-
9 punktów
-
Potwierdzam słowa @TheJW w temacie mleka. Zawsze lałem "Doc Blue", ale teraz "S" był tańszy A żeby mi się butelka do zdjęcia nie przewróciła, to podparłem ją nowymi "na-później" częściami5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Na warsztacie mam bardzo mało miejsca i wkurzała mnie nieporęczność narzędzia do nakrętek HTII w bitulowym kluczu 3w1, więc zrobiłem sobie z niego wygodniejsze. Nawierciłem, stuknąłem młotkiem, poleciałem do chińczyka po wkrętak za 6 zł, znów stuknąłem i jest!💁♂️ Teraz operuje się nim zdecydowanie łatwiej.4 punkty
-
Bo jakoś zawsze było nie po drodze, żeby zobaczyć dokąd ta prosta4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
To taki protip - Doc Blue to Stan's z etykietą Schwalbe. Tak samo w przypadku Gianta i Bontragera. Można ich używać zamiennie w zależności od tego, które jest akurat na promocji.3 punkty
-
3 punkty
-
To jakby powiedzieć, weź wlej tam lepiej kefir.3 punkty
-
W końcu się zebrałem i wygrzebałem z czeluści mieszkania tego Tranz-X'a. Niestety mam tylko 30,9x125mm a Limotec jest 31,6x150mm. Jak widać pomimo tego, że Limotec jest dłuższy i ma większą średnicę to ważą porównywalnie (czyli przy tych samych rozmiarach Limotec serii Alpha L będzie lżejszy). Z innych różnic: powłoka w T-X jest gładka, anodowama, w Limotec jest szorstka w T-X wymagana jest mniejsza siła żeby ruszyć "spust" T-X ma odkręcaną nakrętkę z uszczelką kurzową, w Limo jest to integralna część korpusu (nie odkręca się)* T-X ma zgrabniejsze jarzmo siodła, funkcjonalnie to samo obydwa mają identycznie montowany cartridge (może nawet pasować z jednego do drugiego o tym samym skoku) * ma to IMHO istotne znaczenie gdyż w T-X, nie wyciągając sztycy z roweru, można odkręcić tą nakrętkę, wysunąć kawałek siodło i wyłażą ślizgi oraz widać mosiężne oliwki zapobiegające obrotowi w osi, można to wyczyścić i nasmarować świeżym smarem. W Limo żeby zrobić to samo trzeba: zdemontować sztycę z roweru; zdjąć segera zabezpieczającego dół zdemontować z trzpienia cartridge'a mechanizm spustowy użyć osobilwego ściągacza, który wypchnie od wewnątrz shaft z jarzmem z korpusu (wypycha to uszczelkę kurzową i ślizg górny po czym wyłazi cała reszta) montaż jest jeszcze śmieszniejszy gdyż trzeba trzymając pionowo korpus tłuc jarzmem o stół żeby nabiło uszczelkę kurzową i ślizg górny (analogiczna konstrukcja jest w K-S Rage-I i swego czasu nieźle się spociłem żeby to ogarnąć).3 punkty
-
Gdy wracając z pracy zorientowałem się, jak jest ciepło, po dojechaniu do domu nawet nie chowałem roweru, tylko wpadłem się przebrać i zrobiłem szybką rundkę na Gruzie napędzany pączkami. 26'S NOT DEAD! jak to napisałem na Stravie. Musiałem się nieźle nakręcić, żeby zrobić 33,5 km ze średnią ponad 30km/h na takich kółkach. 😁 Aż strach tę szosę składać...2 punkty
-
2 punkty
-
Że bycie chomikiem przeszło przez moje zwoje, baaa nawet w tym sezonie, i już rozglądałem się za Kikr'em... to wrzucę wam koledzy info tutaj. Nie w "okazjach": https://www.pepper.pl/share-deal-from-app/9995952 punkty
-
Kiedy siedzisz w rowerach już tyle, że po zwykłej karteczce z rysunkiem poznajesz, kto gdzie robi zakupy...😂2 punkty
-
Nie da się w jeden dzień schudnąć....nie da się w jeden dzień utyć. Pod warunkiem, że to tłusty czwartek a nie marzec.2 punkty
-
2 punkty
-
Ja jak widzę na portalach nowy towar po super cenach to stawiam raczej na repliki aliex2 punkty
-
Ciekawe co zrobiła z ramami i widelcami z tych rowerów co to z kontenera wypadły2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo ścieżka po drugiej stronie góry ciągle zamknięta - do odwołania wręcz2 punkty
-
1 punkt
-
Panie Scalpel to był piętnaście postów wyżej 🤣 Ten to jest F-Si hi mod. Lefty jak lefty wkurza mnie , że ciągle kierownica kipuje się na lewo jak gdziekolwiek go oprę 🙆♂️1 punkt
-
Ale nie oszukujmy się, czy włożę 400 zł na GRX czy 600 na FSA, szanse na sprzedaż niszowego roweru nawet z tak fajną ramą ale w cenie, która odzwierciedlałaby dodatkowo wartość nowych części jest zerowa. A za pół darmo nie oddam, bo nic mnie nie goni - najwyżej pojeżdżę, zamortyzuję i sprzedam jako używkę Rowery customowe mają chyba średnią sprzedawalność, bo dla ludzi szukających używany rower liczy się cena, a customowcy i tak zrobiliby lepiej, co najwyżej szukają ramy, do której przykręcą swoją biżuterię. Nie nastawiam się na to, że w poniedziałek rower ląduje na OLX. Wręcz przeciwnie, mam trochę lakieru z poprzednich naprawek więc spróbuję zamalować wszystkie ubytki, projekt będzie do zabawy. Jeździć czym mam, szybko to bym się fulla pozbył po mi pół garażu zajmuje. A reszta - w swoim czasie...1 punkt
-
Zacząłbym od przesmarowania piasty - może po prostu jest tam sucho. Inna sprawa, że tak jak koledzy napisali - shimano ma bardzo fajne ciche piasty/bębenki.1 punkt
-
A skąd mamy wiedzieć jak i czym jeździsz, jakiego jesteś wzrostu, czy masz jakieś problemy ze stawami itd.? Standardowo do "dorosłych" rowerów MTB (bo taki zakładam na podstawie modelu części) ładowane są korby 175mm, w małych rozmiarach można trafić 170mm. Jeśli jesteś zwykłym użytkownikiem o standardowej budowie i bez problemów ortopedyczno-anatomicznych, to zapewne klasyczna 175mm będzie dla ciebie odpowiednia.1 punkt
-
@spidelli skoro robisz na sprzedaż to nie wymieniaj korb tylko zrób z suportem . Korby są w jeszcze dobrym stanie. Bez sensu ładować kasę w ten zamknięty już "projekt". Zrobić "kortinkę" i jak najszybciej pogonić aby nie kusiło. A rowery , szpej ciężko dziś schodzą i trzeba mocno z ceny z chodzić . Więc tej wpompowanej kasy nigdy nie odzyskasz.1 punkt
-
Merlin to XC (amor ze skokiem 100mm), Roscoe bardziej Trail (120mm). Roscoe ma właściwie atrapę amortyzatora (XCM) i z tego względu polecić go nie można. W tej kwocie lepiej szukać innej firmy roweru, bo u Treka przepłacasz za markę.1 punkt
-
Ja jestem w trakcie mleczenia żony i córki w gravelach (górale od lat na mleku) właśnie po to, by na planowanej "wyprawie" mieć jeden system. Co do awarii w terenie - miałem już z mlekiem takie rozdarcie boku, że opona poszła do śmietnika. Jak jest was tylu, to może znajdzie się jakiś kompromisowy rozmiar opony, co lekką zwijaną da się wziąć i awaryjnie dopasować każdemu?1 punkt
-
Super lekkie buty premium czasem mają wąsko ustawione klocki protektora, w ciężkim kamienistym terenie kiedy czasem trzeba poskakać po kamieniach ratunkowo albo podbiec z rowerem - nie jest to zbyt przyjemne. Warto sprawdzić to w butach przed zakupem. Czy noga nie kręci się na boki jak na łyżwie.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Zacznijmy od tego że obecnie nie ma żadnych akcji policji które by sprawdzały przestrzeganie obecnych przepisów. Po co zmieniać prawo, skoro będzie nadal martwe?1 punkt
-
Z tym druciarstwem, to trochę na wyrost, bo wyszło aż za dobrze. Stary pedał, rurka pcv, klucz fc16, odpad po rurze sterowej, grip piankowy i jakaś zaślepka, nawet nie wiem od czego. Zrobiłem sobie dummy pedal. W warunkach domowego serwisu, takie narzędzie jest trochę bez sensu, ale wymyśliłem, że zrobię i oto efekt.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00