Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 27.02.2025 w Odpowiedzi
-
@CoolBreezeOne: do pierwszego zakrętu …bo pysznego tłustego Wam życzę!12 punktów
-
11 punktów
-
9 punktów
-
Potwierdzam słowa @TheJW w temacie mleka. Zawsze lałem "Doc Blue", ale teraz "S" był tańszy A żeby mi się butelka do zdjęcia nie przewróciła, to podparłem ją nowymi "na-później" częściami5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Na warsztacie mam bardzo mało miejsca i wkurzała mnie nieporęczność narzędzia do nakrętek HTII w bitulowym kluczu 3w1, więc zrobiłem sobie z niego wygodniejsze. Nawierciłem, stuknąłem młotkiem, poleciałem do chińczyka po wkrętak za 6 zł, znów stuknąłem i jest!💁♂️ Teraz operuje się nim zdecydowanie łatwiej.4 punkty
-
Bo jakoś zawsze było nie po drodze, żeby zobaczyć dokąd ta prosta4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
To taki protip - Doc Blue to Stan's z etykietą Schwalbe. Tak samo w przypadku Gianta i Bontragera. Można ich używać zamiennie w zależności od tego, które jest akurat na promocji.3 punkty
-
3 punkty
-
To jakby powiedzieć, weź wlej tam lepiej kefir.3 punkty
-
W końcu się zebrałem i wygrzebałem z czeluści mieszkania tego Tranz-X'a. Niestety mam tylko 30,9x125mm a Limotec jest 31,6x150mm. Jak widać pomimo tego, że Limotec jest dłuższy i ma większą średnicę to ważą porównywalnie (czyli przy tych samych rozmiarach Limotec serii Alpha L będzie lżejszy). Z innych różnic: powłoka w T-X jest gładka, anodowama, w Limotec jest szorstka w T-X wymagana jest mniejsza siła żeby ruszyć "spust" T-X ma odkręcaną nakrętkę z uszczelką kurzową, w Limo jest to integralna część korpusu (nie odkręca się)* T-X ma zgrabniejsze jarzmo siodła, funkcjonalnie to samo obydwa mają identycznie montowany cartridge (może nawet pasować z jednego do drugiego o tym samym skoku) * ma to IMHO istotne znaczenie gdyż w T-X, nie wyciągając sztycy z roweru, można odkręcić tą nakrętkę, wysunąć kawałek siodło i wyłażą ślizgi oraz widać mosiężne oliwki zapobiegające obrotowi w osi, można to wyczyścić i nasmarować świeżym smarem. W Limo żeby zrobić to samo trzeba: zdemontować sztycę z roweru; zdjąć segera zabezpieczającego dół zdemontować z trzpienia cartridge'a mechanizm spustowy użyć osobilwego ściągacza, który wypchnie od wewnątrz shaft z jarzmem z korpusu (wypycha to uszczelkę kurzową i ślizg górny po czym wyłazi cała reszta) montaż jest jeszcze śmieszniejszy gdyż trzeba trzymając pionowo korpus tłuc jarzmem o stół żeby nabiło uszczelkę kurzową i ślizg górny (analogiczna konstrukcja jest w K-S Rage-I i swego czasu nieźle się spociłem żeby to ogarnąć).3 punkty
-
Gdy wracając z pracy zorientowałem się, jak jest ciepło, po dojechaniu do domu nawet nie chowałem roweru, tylko wpadłem się przebrać i zrobiłem szybką rundkę na Gruzie napędzany pączkami. 26'S NOT DEAD! jak to napisałem na Stravie. Musiałem się nieźle nakręcić, żeby zrobić 33,5 km ze średnią ponad 30km/h na takich kółkach. 😁 Aż strach tę szosę składać...2 punkty
-
2 punkty
-
Że bycie chomikiem przeszło przez moje zwoje, baaa nawet w tym sezonie, i już rozglądałem się za Kikr'em... to wrzucę wam koledzy info tutaj. Nie w "okazjach": https://www.pepper.pl/share-deal-from-app/9995952 punkty
-
Kiedy siedzisz w rowerach już tyle, że po zwykłej karteczce z rysunkiem poznajesz, kto gdzie robi zakupy...😂2 punkty
-
Nie da się w jeden dzień schudnąć....nie da się w jeden dzień utyć. Pod warunkiem, że to tłusty czwartek a nie marzec.2 punkty
-
2 punkty
-
Ja jak widzę na portalach nowy towar po super cenach to stawiam raczej na repliki aliex2 punkty
-
Ciekawe co zrobiła z ramami i widelcami z tych rowerów co to z kontenera wypadły2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo ścieżka po drugiej stronie góry ciągle zamknięta - do odwołania wręcz2 punkty
-
Panie Scalpel to był piętnaście postów wyżej 🤣 Ten to jest F-Si hi mod. Lefty jak lefty wkurza mnie , że ciągle kierownica kipuje się na lewo jak gdziekolwiek go oprę 🙆♂️1 punkt
-
1 punkt
-
Zacząłbym od przesmarowania piasty - może po prostu jest tam sucho. Inna sprawa, że tak jak koledzy napisali - shimano ma bardzo fajne ciche piasty/bębenki.1 punkt
-
Przyszła kaseta . Poza brakiem opakowania nic jej nie dolega 467 g A tak swoją drogą , to rynek jest zawalony częsciami OEM . Popatrzcie sobie na ofertę sklepów , co druga część jest bez opakowania . To wszystko oemy ...1 punkt
-
Moim zdaniem jest za niski. Amortyzator powinien mieć około 500 mm oś-korona. Sztywny jeśli uwzględnić SAG powinien mieć około 470-480 mm a podany Mosso ma zaledwie 440.1 punkt
-
Każdy mój kontakt z korbami FSA utwierdza mnie w przekonaniu, że to ZŁO, które należy wycinać przy samej ziemi. Brak części, iluzoryczna dostępność oraz chore ceny.1 punkt
-
1 punkt
-
Super lekkie buty premium czasem mają wąsko ustawione klocki protektora, w ciężkim kamienistym terenie kiedy czasem trzeba poskakać po kamieniach ratunkowo albo podbiec z rowerem - nie jest to zbyt przyjemne. Warto sprawdzić to w butach przed zakupem. Czy noga nie kręci się na boki jak na łyżwie.1 punkt
-
Tak jak pisze kolega @pecio. Sztywne buty sprawdzają się w szosie, gdzie zespolenie na linii but - pedał jest bardzo sztywne i zapewnia solidne podparcie. W mtb, gdzie blok jest stosunkowo luźny, a podparcie śladowe sztywność podeszwy nie jest parametrem kluczowym. @Gradory Czy warto kupować topowe modele ? Na moje oko/z mojego doświadczenia wynika, że te w granicach 1000zł są już bardziej niż wystarczające.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Właśnie taką dzisiaj zaliczyłem. Przydzwoniłem tak, że kask pękł. Bo miłe złego początki.1 punkt
-
Z tym druciarstwem, to trochę na wyrost, bo wyszło aż za dobrze. Stary pedał, rurka pcv, klucz fc16, odpad po rurze sterowej, grip piankowy i jakaś zaślepka, nawet nie wiem od czego. Zrobiłem sobie dummy pedal. W warunkach domowego serwisu, takie narzędzie jest trochę bez sensu, ale wymyśliłem, że zrobię i oto efekt.1 punkt
-
Lubię stojak serwisowy z "Lidla", ale moim zdaniem największym jego problemem jest śruba regulująca położenie ramienia, jest bardzo niewygodna i nie daje możliwości zbyt wygodnego zaciśnięcia z odpowiednią siłą, co często powoduje zsuwanie się roweru, szczególnie jak zdejmiemy przednie koło, po tej drobnej i dosyć taniej modyfikacji problem się rozwiązał, za koszt około 5€ dostajemy znacznie wygodniejszy zacisk, z lepszą kontrolą siły tegoż zacisku, regulowane położenie uchwytu, dla mnie to jedna z najlepszych modyfikacji na tym stojaku.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00