Skocz do zawartości

Ranking

  1. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      1 273


  2. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      4 791


  3. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      2 501


  4. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      6 225


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 17.02.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. B0... wszyscy mają śnieg to i ja też
    10 punktów
  2. 10 punktów
  3. Bo z każdym dniem bliżej do wiosny ;).
    9 punktów
  4. @marcesco, zakładam, że jak już napisałeś posta, to rower cały? Też miałem dzisiaj kilka sytuacji podbramkowych. Śnieg bardzo ładnie maskuje potykacze. Bo ładny dzień był na wyjazd do lasu i nad wodę.
    8 punktów
  5. Takie tam z budowy, odgruzowałem parter i położyłem podłogę z płyt osb na kratownicy z desek z palet, po czym z tych samych palet zrobiłem stelaż stołu, dodałem kółka zakupione w Action za 15 zeta za szt. Jako blat wykorzystałem płyty ze sklejki wodoodpornej które dostałem a do końca nie wiedziałem co z nimi zrobić, więc trafiły na stół, wyszedł stół jezdny 3,15 x 1,25 m. Pierwsze co zrobiłem na stole to regał z palet 🙃Chwilę dosłownie pogrzebałem przy rowerach bo jest ostatnio zimno i późno jak masz dwójkę szkrabów, 17 psów i 11 kotów.🫠 Pozdrow'er😘
    6 punktów
  6. Bo ta droga to pięć nowych, zimowych squadratinhos'ów
    5 punktów
  7. Bo śnieg rzekł "Przypruszam pana bardzo".
    4 punkty
  8. Właśnie taką dzisiaj zaliczyłem. Przydzwoniłem tak, że kask pękł. Bo miłe złego początki.
    3 punkty
  9. Bo trochę mrozi i dzięki temu nie ma błota w lesie Na tym chyba plusy się kończą
    3 punkty
  10. A czemu dobijasz do prawie max? Z mojego doświadczenia wynika że to nic nie zmienia na trenażerze a nawet pogarsza bo zmniejsza się powierzchnia styku przez co opona łatwiej się ślizga na rolce.
    2 punkty
  11. Miałem zgoła inne doświadczenia z jazdy tej Watahy, nie mogłem narzekać na napęd, wszystko działało poprawnie nawet w największym gnoju. Dwa razy się zatrzymywałem żeby coś poprawić przy napędzie na cały ten dystans 240-stu km. Później popatrzyłem na YT jakie cyrki tam ludzie odczyniali i doszedłem do wniosku że to głównie przez błotniki przeżywali swoje katastrofy Jechałem z drugim kolegą i też nie miał problemów z nadmiernym zamarzaniem napędu. Ogólnie niech sobie ludzie jeżdżą na czym chcą, natomiast nie ma co gadać ze napędy inne niż 1x są do dupy, bo obiektywnie rzecz ujmując - nie są i wciąż mają swoje zastosowania. Dlatego że producenci zasadniczo przestali produkować co innego, niejako narzucając innym swój punkt widzenia i robiąc dobry marketing i nie bardzo jest wybór?
    2 punkty
  12. tak, miałem 3x 2x 1x i tak jak pisałem nie ma co tu się rozpisywać, każdy powinien dobrać sobie typ napędu, stopniowanie do SWOICH potrzeb i się cieszyć z jazdy a u nas jest tak, że jak ktoś ma 3x czy 1x będzie wciskał innym, że tak jest najlepiej i każdy musi tego używać o doborze stopniowania już nie wspomnę.
    2 punkty
  13. 1. Natura zmiany biegu z przodu - na naprężonym łańcuchu - wymaga zdolności oceny kiedy tej zmiany można dokonać, i nie jest to trywialne 'po prostu spuść z pedałów', bo np podczas hardkorowego podjeżdżania na młynku zmiana z przodu rzadko się udaje. 2. Trzeba mieć zdolność oceny kiedy zmiana z przodu jest korzystna lub uzasadniona oraz kiedy trzeba dodatkowo skorygować coś zmianą z tyłu. 3. Trzeba kontrolować przekosy - i to nie ze względu na zużycie łańcucha, ale ze względu na ocieranie łancucha na skrajnych przełożeniach oraz, na szerokich kasetach, na problem ze spadaniem łańcucha przy wycofywaniu korb lub spadanie z zębatek. Generalnie - PP wymaga dużo większej kultury technicznej w obsłudze roweru niż trywialne 'jedna wajcha która zawsze działa'.
    2 punkty
  14. Wpadłem z dużą prędkością w koleiny po harvesterach Błotnik na straty, prawa klamkomanetka do ustawienia ale ogólnie skończyło się dobrze.
    2 punkty
  15. Przepiękny ❤️ pewnie poleci do muzeum, ale jeździłbym jakby jutra miało nie być
    2 punkty
  16. Bo zdążyliśmy tylko wejść do środka i ktoś rozpruł poduszkę z pierzem
    2 punkty
  17. 2 punkty
  18. 2 punkty
  19. Obracają się ciężej bo smarowanie zamarzło w tych porannych -17°C 😁
    1 punkt
  20. Dokładnie, w przypadku trenażera z rolką na tylne koło ciśnienie w oponie nie ma żadnego znaczenia. Tak jak pisze @Rafał87, mniejsze ciśnienie zapobiegnie ślizganiu się opony po rolce.
    1 punkt
  21. @Mandoleran - Ray 2600B mam nadal i uwielbiam go. Evo 1700 wyglądał na fotkach bajerancko, ale z racji wielkości nie miał zbyt długiego czasu pracy. W Rayu najbardziej podoba mi się jego kompaktowość - świeci mocniej i tak samo długo jak posiadany przeze mnie Gaciron V9D-1800, jednocześnie będąc ze 30% mniejszym. Wada to brak jadowitego strobo jako klaksonu. No i na maxa słabe jest to gówniane mocowanie na tasiemkę z rzepem. Ale i na to jest rozwiązanie Dla mnie najważniejsze przy zakupach jest pytanie: czy kupiłbym ponownie? Tak.
    1 punkt
  22. Nie dorabiaj ideologii do prostej czynności jaką jest jazda na rowerze, mam teraz nowe koła i nie ma żadnych problemów, a swojego stylu jazdy nie zmieniłem. Tak trudno przyznać rację, po co mydlisz oczy?
    1 punkt
  23. Bo najwyraźniej producenci więcej na tym zarabiają i dlatego tak się dzieje. Marketing opiera się na szeroko rozumianym sporcie, gdzie to się przyjęło, a koszty są nieistotne i ruszyła lawina. Fajnie, że w czyichś zastosowaniach 1x się sprawdza ale ja bym chciał mieć 3x, na którym jeżdżę od 30 lat. No i dzisiaj już nie da się. W fullach ramy są przeważnie tak projektowane, żeby przypadkiem nie dało się przerzutki założyć. Kupując gravela musiałem przejść na 2x, zrobiłem na nim 15kkm i dalej uważam to za poroniony napęd, gdzie brakuje lekkich przełożeń i ciągle trzeba wachlować przodem. 1x w moich zastosowaniach byłby jeszcze bardziej beznadziejny, bo ja potrzebuję szerokiego zakresu. A 3x który bym chciał mieć w gravelu nie mogę założyć, bo fizycznie nie istnieje. Nikt takiego nie zbudował. I oczywiście można mieć kompletnie inne potrzeby mieszkając w płaskopolsce, jeżdżąc w ultra czy taplając się w błocie. Nawet w przypadku autora wątku sam pisałem, ze 1x byłby dla niego lepszy, jak już coś chce zmieniać.
    1 punkt
  24. No ale z tytułu wątku wnoszę, że masz już wersję czarno-czerwoną. Więc dlaczego dopłacać? Różnica producenta między kolorami to 50eurasów. Dużo/mało? Pamiętaj, żeby znowu skuchy nie było - rozmiar ma znaczenie
    1 punkt
  25. Nie ma idealnej elektroniki. Jak ktoś ufa bezgranicznie to polecam wyposażyć się w kompas, maczetę i obcęgi do drutu. Wtedy tylko woda może tylko przeszkodzić
    1 punkt
  26. @Ogienwlesie a masz już jakiś fotelik czy dopiero dumasz? My używaliśmy HAMAXów - według mnie najlepsza opcja ze względu na amortyzację i duży ciężar dopuszczalny balastu dziecka oraz rozstaw podpórek na nóżki - spokojnie pasowały nad bagażnikiem w pojeździe Pani Kazafazowej. Właśnie zmierzyłem - 15cm w najwęższym punkcie. Mam jeszcze jeden w graciarni, jakiś nołnejm i ma 20cm wiatru między podnóżkami. Kwestia w jakim szpagacie dziecku będzie wygodnie i nieszkodliwie.
    1 punkt
  27. @uzurpator To ja muszę chyba iść gdzieś na kurs jazdy na rowerze bo to co piszesz to trochę urąga mojej inteligencji. Wielokrotnie na napędzie M8000 zmieniałem biegi podczas 'hardcorowych" podjazdów na młynku i nigdy nie było takich problemów o jakich piszesz. Robisz z jazdy na napędzie 2x/3x jakiś rocket science, kiedy dzieciaki takie tematy bez problemu ogarniają na rowerach do rekreacji.
    1 punkt
  28. To najwyraźniej jeszce g.. widziałeś. Na krótkiej? Średniej? gdzie nic się nie działo? To trzeba było pojechać długą, gdzie nawet znaleźli się tacy co sikali na przerzutki, a gość wyskakujący z chałupy 80 km przed metą oferujący pozbywanie się lodu HOTem był dla wielu wybawieniem. Śnieg zaczął padać od 15-tej, a po 18-tej zaczął się konkretny warun. Zmrożony deszcz to był miki Polecam porzucić warszawskie " czyściutkie" DDR-y i przejechać się w konkretny teren i konkretne warunki gdzie noga wpada w błoto o konsystencji gliny, czy śnieg trochę wyżej jak po kostki , a wtedy zobaczymy co jest mitem, a co nie. Po ok 3 godzinach w takich warunkach powinno być już jasne Za kasetę 11-46 8s zapłaciłem ostatnio jakieś 4-y dychy? I to wcale nie jest jakiś syf. Zależy po czym się jedzie. Za dużo internetów. Są fajne, używam np na Wataszki, gdzie jest płasko i mi przodu nie zalepi, ale na W1200 po bagienkach o konsystencji gliny jedzie już 1x, bo 3x się nie sprawdził.
    1 punkt
  29. @uzurpator, a po to, że jak będzie miał zły dzień albo będzie jechał z cięższym plecakiem żeby nie musiał iść z buta 😀. Takie dobieranie przełożeń na styk przy posiadaniu jednego roweru to nic dobrego, ale nie ja tym będę jeździł....
    1 punkt
  30. Mógłbym wrzucić do tematu "wyszperane w necie" ale tam by przeszło bez echa
    1 punkt
  31. Ponieważ w tym wątku przewinął się temat Islandii wrzucam filmik na który dziś przypadkiem trafiłem. Może komuś się przyda. Trasa dookoła wyspy okiem rowerzysty amatora.
    1 punkt
  32. @Rafał87 Faktycznie niegłupi - niecałe 400 PLN, certyfikat pancerności (chociaż nam rozchodzi się o wodoszczelność jak sądzę), NFC czyli można płacić... Maxcom MS507 Smart&Strong - nieco mniejszy ekran i sam telefon Na Alle za 270 PLN... Sam się zastanawiam 🤣 Zauważalna wada: microUSB
    1 punkt
  33. Ostatnim telefonem, jaki poważnie rozważałem w roli telefonu na rower był Cubot Kink-Kong Mini2. On miał ekran około 4", zamysł był taki, żeby nie brać na rower głównego smartfona, tylko takie pancerne maleństwo (chociaż oficjalnie nie miał żadnych certyfikatów ale sprzedawany był jako rugged). Miałem go nawet w domu, pobawiłem się dzień i oddałem bo miał jednak małą baterię (chyba 3000 mAh, nie miał NFC ale zdecydowało to, że Komoot go zawieszał. Potem oglądałem chwilę jeszcze jakieś ulepfony, oukitele czy inne blakwiewy i dałem sobie - ostatecznie - spokój z telefonami na kierownicy Ale na Twoim miejscu rzuciłbym okiem na te "polskie" majfony w wersji hammer - taki Iron jest do kupienia za 670 PLN, ekran co prawda 6" ale bateria 6500 mAh. Rozumiem, że to nie ma być główny telefon i nie musi być wybitnie responsywny? Zdaje się, że mają nawet w ofercie telefony z wymienną baterią ale nie wiem czy z ceną nie polecieli w kosmos... Jak ma być mały ekran, to jest Blackview N6000 8/256GB bateria < 4000 mAh i Doogee Smini tyle że znowu, bateria mała... Chociaż przyznam się, że wczoraj patrzyłem, co zostało po Cat - kolejna firma poszła do piachu i smutne resztki się walają po Alle Za 600 zł można mieć S60 z termowizją, który kosztował chyba w czasach świetności 2500 PLN. Nie, nie na kierownice, czasami biorę na zapas drugi telefon - mam jakiegoś starego Samsunga na Androidzie 7, wolny ale "dubluje" moją Xperię, inną razą zabieram Kruger & Matz nieudolnie udający Samsunaga Solida B2710... po co ja go sprzedawałem...
    1 punkt
  34. Miałem kiedyś LG K4 - malutki, z wymienną baterią, idealnie by się do tego nadawał ale jak sprawdzałem to też tylko używki albo jakieś dziwne, pewnie "odnowione" wersje
    1 punkt
  35. Dokładnie, XCover 4s. Przykleiłem do niego na dwuskładnikowy epoksyd mocowanie w standardzie spigen gearlock + dwie zapasowe baterie za grosze. Jak się ma na nim locusa, to można telefon wyłączyć, wymienić baterię, włączyć, a locus dalej wszystko pamięta.
    1 punkt
  36. @chudzinki Czyli w takim wypadku - telefon. Coś nie za wielkiego ale z dobrą najlepiej wymienna baterią. Popatrz na Samsung Galaxy Xcover 4s. Do plecków zawsze można "przyspawać " mocowanie w standardzie garniaka.
    1 punkt
  37. Ulefone Armor Mini 20 tylko z kolei on jest bardzo gruby. Na Ali w okolicach ~1100 zł.
    1 punkt
  38. Jeszcze coś takiego. Przerzutka wg mnie nie wygląda fatalnie (jak na obecne, niskie standardy) ale korba... Komentarze za granicą podobne jak u nas. Aliexpress? 😉
    1 punkt
  39. Bo dalej prądzik leci po wi-fi
    1 punkt
  40. Chłopaki, dajcie spokój z kłótniami. Pax 🙂 Mnie grupa nie chwyciła za serce, ale pojawiło się kilka innych zdjęć i na nich wygląda już lepiej. Zwróćcie uwagę, że pokazano również analogiczną do XTR manetkę Deore XT. XTR dawno nie jest już produktem, na którym jeżdżą niemal tylko zawodnicy. 25 lat temu w moim mieście był jeden chłopak, który miał przerzutkę XTR. Aby ją oglądać, przyjeżdżali do nas z okolicznych miejscowości. Ale żeby nie było - gdy przeprowadziłem się do Warszawy na studia, to z początkiem nowego Milenium wcale nie widywało się tych części w co drugim rowerze. Pamiętam, że gdy byłem na jednym z wyścigów XC na Kopie Cwila i ktoś miał XTR, to wśród kibiców słyszało się pomruk: "Widziałeś, miał XTR'a!". Dziś praktycznie codziennie przyjeżdża do mojego serwisu kolejny rower na XTR i widzę tę grupę częściej, niż niższe (tak samo jest w przypadku SRAM). To oczywiście nie jest tak, że każdy jeździ teraz na topowych grupach. Ale nawet w moich rodzinnych Starachowicach (miasto ok. 40 000 mieszkańców) jeździ teraz tyle elektryków na najdroższych grupach za kupę kasy, że sam się dziwię jak szybko nastąpiły takie zmiany. Naturalnie XTR ma wciąż wymiar marketingowy i zawodowcy powinni go używać, aby te części chcieli kupić amatorzy. Jednakowoż to pasjonaci są w tym momencie docelową grupą odbiorców. Profesjonaliści to promil. W moim rowerze nowego XTR nie będzie 😉 Aktualnie mocnotuninguję zestaw hydraulicznych przerzutek Acros, aby było się czym cieszyć w sezonie 😉
    1 punkt
  41. @chopmaz - najsłabszego, po prostu. Dopiero jak wyjadę w opuszczone, ciemne miejsca wtedy używam nadal najsłabszego, ale długich, czyli lecę na dwie najsłabsze diody. Pełen palnik odpalam jak gnam gdzieś bardzo szybko i potrzebuję widzieć znacznie więcej. Dodam jeszcze, że mi się w Magicshinach sterowanie podoba bardzo, ale mocowanie pilota jest takie sobie/złe. Wraz z GUBem 609 przychodzi taki plastik do zamocowania latarki. Podpiłowałem go tu i tam a następnie przykleiłem do pilocika od lampki. O wiele lepiej mi się to sprawdza niż ten fabryczny rzepik którego zakładanie nie jest wcale takie proste.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...