Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 10.01.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
Bo przed chwilą zaliczyłem szlifa, na szczęście ucierpiała tylko duma.12 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
3 punkty
-
Ten rower to dużo bardziej pochodzi z roku 2009 niż 1979. Chociażby dlatego, że posiada aluminiową ramę. Osprzęt też jest z okresu przełomu wieków. @itr Ten rower to germański emerytojazd. Od wuja pana tego tam jest. Złota grupa LX na klamkach sugeruje rok 2003-2005 lub okolice, ale to raczej nie są oryginalne klamki. @PiotrWie Ta grupa to mix Deore LX 570 z Deore 510. Suport pewno Octalink 2 generacji. Rocznik 1999-2003, jeżeli dobrze widzę.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
@spidelli - ja jestem zadowolony z karbonu Gianta i mam uczciwie porównanie do innych rowerów karbonowych ( miałem Treka, Focusa i Speca w karbonie). Odnośnie montażu okrągłej sztycy to nie słyszałem, ale jeśli to prawda, to fajna opcja w karbonie. A trasy to 80 % lasy/20 % asflat więc zgodnie z przeznaczeniem. Mieszkam pod Poznaniem więc płasko Jak dla mnie też jest odpowiednia geometria ( rozmiar M) mam bardziej wyprostowaną pozycję na rowerze i ona mi bardzo odpowiada, zresztą podobną miałem w Specu Diverge I dodam jeszcze że zaliczyłem też kilka razy trasy powyżej 100 km i jest wygodnie, całkiem dobre mają tam siodełko1 punkt
-
@kemot1974 Mnie ten słabszy osprzęt nie przeraża specjalnie, o ile rama jest coś warta. Owszem, za te same pieniądze dostaję mniej (chociaż Kross w moim rozmiarze to już minimalnie ponad 8 000 PLN), nawet aluminiowy Revolt 0 ma lepszy osprzęt ale wciąż się waham Wracając do D-Fuse - nawet w karbonie jest opcja montażu sztycy okrągłej i myk-myka. Jakie trasy jeździsz? U mnie coraz częściej zaczął się pojawiać gorszy szuter, lasy, pola, błoto natomiast pod sakwę to i kilometry asfaltu.1 punkt
-
@wolek daj link do tego "adaptera" Miałem na myśli dostępność sztyc o różnych parametrach jeśli będziesz takich potrzebował. A co do "problemów" to jw. ale zakładam, że zdążyli poprawić przez kilka lat Tylko, że tcr ma jednak świetny stosunek jakości do ceny i tak naprawdę razem orbea orca to najlepsze ściganty za rozsądne pieniądze....a revolt to gravel jak gravel, niczym szczególnym się nie wyróżnia1 punkt
-
1 punkt
-
Chodziło mi o rowerówkę - 6061 stosowany jest w mięsie armatnim. Ramy alu premium zwykle są robione ze stopów 7xxx. Podobnie jest z kołami, korpusami piast, osiami, sztycami, dropperami, kierownicami itd. Rozważałeś zastosowanie takiego drona do przemytu? Zakładam, że boje sonarowe go nie widzą i ma zasięg pozwalający na przerzucenie kilku kg paczki np. kanałem LaManche1 punkt
-
Moja żona jeździ na 17" peaku co ma ST 445 i przy 172cm wzrostu jest OK tyle że mogłaby być dłuższą. Będzie przesiadka na V2. Porównywanie M do M w tym przypadku bezcelowe ponieważ w peakach V2 przesunięto rozmiarówkę o 2" dostosowując ją do niepisanego standardu.1 punkt
-
Problem z krosami to zwykle badziewne i ciężkie widelce. Można nazwać rower flatbar gravel a można sztywny kros. Mi DSX bardzo podpasował, bo na baranku w terenie czuję się niepewnie. Takich rowerów (sztywny widelec, lekki, przełożenia w zakresie grawelowym i miejsce dla opon w okolicy 2”) jest bardzo mało. Kolejny się przyda - kolor może się podobać.1 punkt
-
A rowery fitness? Też w sumie reklamowano je jako "szosy" z płaską kierownicą. Marketing marketingiem ale nie każdemu pasuje baranek z jednej i amortyzator z drugiej strony. To też nie jest do końca tak, że producent eksploatuje jedną ramę, która w zależności od osprzętu raz jest szosą endurance - bo ma baranka i Tiagrę, a z GRX staje się gravelem, ewentualnie gravelem z płaską kierownicą. Jakieś różnice jednak są. Zapotrzebowanie pewnie też jest na takie rowery, sam mając 2 gravele z barankiem zastanawiam się nad takim DSX do jazdy po lesie, gdzie full jest przesadą, i do turystyki. A że się nazywa gravelem z płaską kierownicą? Masz rację markieting. Jeden kupi bo potrzebuje takiego roweru, drugi bo chce gravela ale bez baranka. Nie sprowadzałbym wszystkiego do marketingu. @Tyfon79 Akurat wadą Marinów w tym wypadku jest gięta i spłaszczona rura podsiodłowa uniemożliwiająca montaż przedniej przerzutki. I szczerze to takie kastrowanie rowerów bardziej mi przeszkadza niż kreowanie nowych kategorii rowerów1 punkt
-
1 punkt
-
Bo zawsze się znajdzie jakiś bruk, po którym jeszcze nie jechałem1 punkt
-
1 punkt
-
Bo to jest stopka na miarę naszych możliwości. Dostępna w każdym leśnym sklepie ze stopkami rowerowymi Bo nowego leśnego brzydala trafiłem1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Stópka powiadasz piszesz? W takim razie niebieska Sensa ma siedmiomilowego buta 🤡 Bo do trzech razy cali sztuka, bez podpórki:1 punkt
-
@Greg1, przebijam https://www.facebook.com/reel/1160615885269755 Po odpaleniu włączcie dźwięk - robi wrażenie.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo odpowiadam łamiąc zasadę jednego zdjęcia na dzień 😈 @Greg1: teoretycznie tak, ale podczas gdy jedni są rannymi ptaszkami ja czuję się solidnie zraniony przez poranny budzik. A więc to Ty mnie goniłeś po DPNie dzisiaj?1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo w mieście suchutko, a na stoku jeszcze resztki śniegu się ostały.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bardzo wiele zależy od koloru roweru. Niezależne testy wykonane w USA przez branżowe portale wykazały , że czerwone rowery są najszybsze. Oczywiście są różne "czerwone" ale to już w tej materii specjalistą jest kolega @marvelo1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
