Skocz do zawartości

Ranking

  1. mpogor

    mpogor

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      64


  2. TheJW

    TheJW

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      6 974


  3. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      11 146


  4. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      2 022


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09.08.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. 7 punktów
  2. Bo... na wieży... ponownie podziwiam rozlewisko rzeki Iny, tym razem miał mi kto zdjęcie zrobić .
    5 punktów
  3. Opona CST B-Trail na próbę 3 pary skarpetek rodzimego producenta
    3 punkty
  4. Mi ten układ pasuje. Ja jadę szosą i kierowcy nie mają do mnie pretensji, a w zamian za to pozwalam im parkować na DDR, z której i tak nie korzystam. A najlepiej DDR-y przerobić na parkingi, a rowerzyści na szosy.
    2 punkty
  5. W razie co na Ali są obudowy w okolicach 80zł, czasem można trafić zupełnie nową (jak mi się udało w przypadku 520 Plus). Wymiana wymaga trochę czasu, precyzji i przede wszystkim zdolności - że tak to nazwę - elektro-manualnych, ale spokojnie można to ogarnąć w domu.
    2 punkty
  6. @Krypto.Szosowiec Conti GP5000 AS w każdym aspekcie przebija Vittoria Corsa N.ext. Ma niższe opory toczenia, bardziej odporne ścianki boczne, lepszą przyczepność na mokrej nawierzchni. Poza tym wkładka Vectran używana przez Conti daje bardzo dobrą odporność na szkło. Dodatkowo ten wzorek cięty laserowo na oponie poprawia aerodynamikę. Nie wiem w jakim stopniu ale jest znów kolejny mały plusik dla Conti. Nie widzę żadnego sensu kupowania Vittori w tym układzie.
    2 punkty
  7. 2 punkty
  8. @chrismel tak mam udka trochu bardziej " napakowane"😁. A w Castelli te podstawowe gacie i jeszcze z starszych serii mają takie z pupy szelki. W nowych i serii RC są lepsze niż w Asosie . A rozmiarówkę masz w Castelli bardzo spójną. Masz kroje Race , Tailored i Regular. RACE jak sama nazwa wskazuje jest to wyczynowy krój bardzo obcisły , kompresyjny. Tailored jest nadal sportowy ale deko luźniejszy. Regular to już luzackie ciuchy do jazdy po bułki do sklepu. I teraz w zależności od tego dobierasz rozmiar. W Assosie masz taką samą politykę zawężoną tylko do Race i Tailored. Rozmiarówkę Tailored reprezentuje seria GT, GTS, GTO . I faktycznie mankiety w gaciach Asoosa są raczej dla anorektyktów z zanikiem mięśni 😉😁 . We mnie się wrzynały jak sznurki w szynkę wielkanocną. Ale ......zawsze to podkreślam , co jest idealne dla mnie nie musi komuś innemu pasować i vice versa. Nie jesteśmy klonami i każdy z Nas się różni budową anatomiczną itp. I jeszcze ten toksyczny nakrapiamy silikon w mankietach Asoosa. Większość testerów na niego narzekała. W Castelli też jest ale po kontakcie z nim nic się nie dzieje. A w Premio w ogóle nie ma ani grama silikonu.
    1 punkt
  9. I to jeszcze jakaś demineralizowana!
    1 punkt
  10. Kupiłem koszulkę z linku, tylko białą Zaskakująco dobrze zrobiona, naprawdę za te cene (jakieś monety miałem, 56 pln zapłaciłem) to wręcz znakomita jakość do ceny.
    1 punkt
  11. Napiszę wprost (złamię zasady): piedolisz jak potłuczony. Pytanie było czy ktoś ma i używa. Jeśli tak to napisz odpowiedz zgodnie z zadanym pytaniem. Bo mam kompletnie w dupie twoje sugestie co mam robić i twoje gdybania z tyłka czy to podróba czy nie. Odniosłeś się do mojego pytania po kilku przygłupich odpowiedziach na niezadane pytanie. Mogłeś oszczędzić mi tego smucenia - bo skoro nie potrafisz zrozumieć pytania , prostego, to masz mniejsze lub większe deficyty intelektuakne.
    1 punkt
  12. Moooże jak wybierzesz najdroższą przesyłkę... Nastawiaj się na koniec tygodnia.
    1 punkt
  13. Ale to nie ta część. Podlinkowałeś wózek zewnętrzny, Ty masz uszkodzony wewnętrzny.
    1 punkt
  14. W przypadku części zamiennych Shimano to całkowicie normalne, że nie są dostępne. Szczególnie wózki. Podałem Ci dwie alternatywne części z innych przerzutek, ta od XT widziałem chyba poniżej 50 zł była gdzieś dostępna. XTR ma numer Y3FA26000, jest niby dostępna tu https://velo-store.pl/y3fa26000-plyta-wewnetrzna-shimano-rd-m9100-czarny-tu ale nie znam tego sklepu.
    1 punkt
  15. Odkręć całkiem linkę od blokady na goleni i sprawdzaj bez niej. Blokadę przekręcisz imbusem włożonym w śrubę do przykręcania linki. Poza tym jeśli amortyzator się zapada, to nie jest winny tłumik, tylko komora powietrzna. Idź do innego serwisu.
    1 punkt
  16. Da się. Jak jesteś kiepski manualnie, to 10 minut roboty. Normalnie maksymalnie 3. Nie musisz nawet demontować przerzutki, wykręcasz te dwie śruby i tyle: Tylko sobie całość przytrzymaj, żeby Ci się podkładki i tulejki od kółek przerzutki nie pogubiły. Część której potrzebujesz ma oznaczenie Y3FY26000. Kosztuje niewiele mniej, niż nowa przerzutka. W sumie Y3HK26000 od Deore też będzie pasować. I Y3FW26000 od XT i XTR. One się chyba tylko kolorem różnią, nie?
    1 punkt
  17. Te płytki wózka w SLX to z jakiegoś goovnolitu robią, miałem to samo i pęknięcie i zmielenie od patyka w makaronik jak papierek. Nie wiem czy akurat jedną można kupić, prędzej cały wózek jak już. I nie wiem co to znaczy, że manualnie jesteś cieńki, ale chyba nie aż tak, bo wyrzeźbienie takowego zamiennika jest banalnie proste. Kupujesz kawałek blachy alu z porządnego stopu, najlepiej jakąś PA6 i najlepiej grubszą niż oryginalne 2mm, ja kupiłem 3mm, pilniki, imadło, kombinerki, młotek, dremel, kątówka, gwintownik, 30min i za grosze masz zobiony zamiennik na dodatek o wiele lepszy/trwalszy! Tylko nie pytaj czy zrobię, nie mam czasu 😉
    1 punkt
  18. Pierwszy pytanie ku któremu się skłonie to czy po tym "strzale" oprócz wózka nie dostał jeszcze sam korpus przerzutki? Może być tak, że wymienisz pękniętą część wózka a przerzutka nadal będzie krzywa względem kasety co uniemożliwi jej poprawną regulacje. Rzetelne oględziny dadzą szerszy obraz. Kwestia umiejętności technicznych do takiego przeszczepu to odkręcenie dwóch śrubek imbusowych, przełożenie łańcucha i złożenie wszystkiego do kupy. Powinieneś sobie poradzić
    1 punkt
  19. No tak... 😅🤣😂. Ktoś tu przedawkował materiały marketingowe.
    1 punkt
  20. Wyboru każdy musi dokonać sam na podstawie zebranych opinii. Dlatego w pierwszym poście podałem link do strony BTRR żeby autor miał dostęp do większej ich ilości. A może znajdzie sobie opony o których tu nie rozmawialiśmy, nie rozważał ich albo nawet o nich nie wiedział a lepiej wpisują się w jego potrzeby.
    1 punkt
  21. No ale często właśnie lepiej, żeby nie budowali. Tyle tego syfu nabudowano w ostatnich latach, że ciężko to ominąć nawet jak się chce.
    1 punkt
  22. Pirelli Cinturato All Road ale niestety tanie nie są;)
    1 punkt
  23. Ta kupa wyjazdów powoduje, że jazda po takiej ścieżce jest znacznie mniej bezpieczna niż jazda po drodze dla niemal każdego jadącego więcej niż 15km/h.
    1 punkt
  24. Jak sam napisałeś niedawno mit lekkich kół został już dawno obalony. Poza tym zakładam że jak ktoś szuka szybkich opon to nie będzie pakował do środka butylu tylko założy TPU lub latex. Co do ceny to Vittoria kosztuje chyba około 200 zł. Conti można kupić za 292 zł: https://biostern.abstore.pl/opony-szosowe-conti-grand-prix-5000-all-season-700x35,c105,p10315,pl.html Na oponach przejeżdżamy powiedzmy 10k km. Przy średniej 25 km/h daje to 400 godzin jazdy. 200 zł różnicy w cenie przekłada się na oszczędność 50 gr za godzinę jazdy. Należałoby jeszcze wziąć pod uwagę koszt ewentualnego uszkodzenia ścianki bocznej lub przebicia na szkle gdzie w przypadku Conti ta szansa jest mniejsza. Mi nijak nie wychodzi żeby dla oszczędności 200 zł opłacało się kupić gorszą oponę. Urywając 1 kg z wagi roweru przy generowanej mocy na poziomie 200W zyskujemy 2W w terenie górzystym a na płaskim nic. Ludzie dopłacają za to grube tysiące a my rozmawiamy o zbliżonych a w dużej ilości przypadków znacznie większych zyskach za 200 zł.
    1 punkt
  25. A to my nie piszemy od poczatku o podłogowej pompce z miernikiem, którą się nabija koło przed jazdą?
    1 punkt
  26. Schwalbe G-One Speed Evolution - na nich jeżdzę obecnie i są szybkie, lekkie a w lesie i na polu dają radę. Alternatywnie: Tufo Speedero (pod warunkiem, że trafisz na dobrą partię) i Schwalbe G-ONE RS
    1 punkt
  27. Te stare mostki są pod kierownice o średnicy 25,4 mm, współczesne są 31,8 mm więc nie będą pasować. Szukaj starej albo kub w Decathlonie bo oni ciągle do Tribana RC100 montują kierownice 25,4 mm i mają takie na stanie. Hamulce możesz wymienić na mini v-brake albo nawet zostawić te co są. Jaki tam jest napęd? Ja w starym Tribanie 100 miałem 2x7 przerobione z 1x7 i też się spoko jeździło. Nie idź w singlespeed jak radzi kolega powyżej, to dobre tylko do miasta, modne wśród hipsterskiej młodzieży. Do jazdy "grawelowej" lepszy jest napęd 1xx, np. 1x9 albo 2xx, np. 2x9 ale może też być i 7- i 8-rzędowa kaseta z tyłu. Z przodu wolałbym 2x ale być może ten obecny napęd do czegoś się nadaje i można go zostawić. Dokupisz tylko klamkomanetki, nawet Sensah z Ali i będzie hulać
    1 punkt
  28. Nowa wersja "Hammera" jest mocno niedorobiona programowo, nie wiem czy już załatali to aktualizacją. Zresztą u nich to bardzo kuleje. Po za tym bardzo kiepski czas pracy na jednym ładowaniu. To jest szpej do walnięcia kółka koło komina , w zasadzie jest to okrojony smartfon na andku.
    1 punkt
  29. Od 3-ch miesięcy jeżdżę na GP5000 AS 35C i jestem mega zadowolony. Poprzednio blisko rok jeździłem na GP5000 32C i zmęczyły mnie. Musiałem strasznie uważać przy każdym zjeździe z asfaltu. Komfort był na przyzwoitym poziomie ale na asfalcie. Natomiast na ścieżkach z kostki, łącznikach szutrowych jak dla mnie za bardzo telepało. https://www.bicyclerollingresistance.com/cx-gravel-reviews
    1 punkt
  30. Kierownica PRO LT Gravel Alloy 40 cm. Flara 10 stopni. Drop 110 mm. Reach 65 mm. W środkowej części ma 31.8 mm a długość tej części wynosi 100 mm. Później zaczyna łagodnie opadać do średnicy typowej dla kierownic szosowych czyli 23.8 mm ale przez około 10 mm ta średnica tylko minimalnie się zmniejsza więc jak mamy coś co nie wymaga mocnego stabilnego przykręcenia (np. lampkę) możemy nawinąć 1 zwój np. taśmy samowulkanizującej się i uzyskamy w ten sposób około 120 mm miejsca montażowego. Moja ma 40 cm szerokości (center to center) a w dolnym chwycie jest to 43.5 cm (center to center). Teraz najlepsze. Z nowymi klamkami GRX x12 dostosowanymi do kierownic z flarą przy tej wartości czyli 10 stopni uzyskujemy na górze idealnie płaską powierzchnię. Przy 12 stopniach które miałem w poprzedniej kierownicy było bardzo dobrze ale nie idealnie. Mały minus. Przy ustawieniu klamek na wprost nie damy rady w dolnym chwycie wygodnie skorzystać z pełnego zakresu klamki przy zmianie przełożeń na miększe bez mocnego niewygodnego zgięcia dłoni. Wygodnie zmienia się 2 przełożenia. Na łapach oczywiście tego problemu nie ma.
    1 punkt
  31. Kupić krótszy mostek, kierownicę typu baranek, klamki hamulcowe szosowe pod ciąg linki MTB, napinacz łańcucha, dystanse i zębatkę (o ile z tyłu masz kasetę) i korbę 1 rzędową. A potem przerobić ten rower na "gravela" singlespeed. Wszystko inne jest wyrzucaniem pieniędzy w błoto. Kupowanie tanio używanych części, jeśli jesteś laikiem i nie wiesz jak ocenić ich stan jest ryzykowne, a biorąc pod uwagę że sam zestaw narzędzi będzie troszkę kosztował zdecydowanie taniej wyjdzie kupić używanego, niedrogiego gravela czy nowy z Decathlonu. Będziesz miał jakiś tam rower na dobry początek, a nie ulepa na którym "nie wiadomo jak będzie się jeździło, ale jest sporo szans że średnio"
    1 punkt
  32. Mocowanie ham tylnego nie lubi się z mechanikiem , lepiej poszukać hydraulika bo się pancerz z rdzą i brudem po deszczu pozatyka, taka jest mokra optyka. Opony szerokie włochatej łydki nie wydepilują, lajkra tyłka nie opina, także nie mówmy o amore zaszczupłej miłości gdy nadmiar toczy się krągłości. Och na takie grubaski trzeba więcej mieć zapału, bochodzą pomału. 😜 Rubensy dobrze jadą przez krzakensy i malinowe chruśniaki, komfort jest niebylejaki , duże jest dobre
    1 punkt
  33. To bardzo proste, licz ile razy wciśniesz tłok. Po którymś razie dętka wybuchnie. Znając warunki brzegowe następnym razem pompuj mniej
    1 punkt
  34. Bo przerośnięty traktor🫠 Pozdrow'er😘
    1 punkt
  35. 1 punkt
  36. Panowie, dajcie chłopakowi spokój. Chce jak najlżejszy sprzęt - ma do tego prawo. Pomińmy te bzdury o wpływie 250 gramów na prędkość średnią na segmentach, bo wiadomo że to farmazon. 🙄 @Alex81 Jeśli nie dysponujesz obecnie kwota rzędu 69 000zł na "nowego" S-Works Tarmac SL8 (6,66kg), to pozostaje odchudzanie tego sprzętu który masz. Droga jest prosta i przetarta. Zintegrowany kokpit + lekka sztyca + lekka korba. Lekkie siodło, lekkie koszyki i minimalistyczny uchwyt pod Garmn'a. Wszystkiego jest pod dostatkiem, tylko zamawiać i montowć. Sam jestem zdeklarowanym szosowcem i również cieszy mnie jak rower który posiadam jest lepszy, lżejszy, bardziej aero. Osobiście preferuje szosy aero, a te jak wiadomo cierpią na nadwagę względem typowych climberów. Obecny rower, w gotowości, waży 8,15kg, poprzedni ważył 8,35kg. Czy jestem przez to szybszy ? Szczerze wątpie... Czy drogie koła, które posiadam, coś dają ? Tak, dają. Bardzo fajny dźwięk 😁. No i wyglądają kozacko. Nic ponad to. Szybszy stajesz się dzięki litrom potu, krwi i łez wylanych podczas ciężkich treningów 😎. Dzięki diecie i suplementom, a co poniektórzy dzięki testosteronowi, EPO i hormonowi wzrostu 😁.
    1 punkt
  37. Bo następnym razem objadę zbiornik wokół.
    1 punkt
  38. Bo zawsze lepiej mieć rower ze sobą
    1 punkt
  39. 1 punkt
  40. Dobry wpis… 🙂 przez chwilę można się zapomnieć i pomyśleć, że chodzi o proste rzeczy, nie tak wypasione jak u kasiastych amatorów. Tylko wiesz, co z tego, że tam są mechaniczne przerzutki, jak to cały czas poziom XTRa, co z tego, że Suntour, jak chodzi nie o proste komponenty, ale o elektoniczny system zawieszenia tego producenta za ile tam… 4-5 tys. euro, no i mówimy o Pinarello za 10-13 tys. euro…. Ale przez chwilę efekt tego wpisu był niezły 🙂
    1 punkt
  41. Czapce piny odpadły, spinka ósemka idealna rozmiarem:
    1 punkt
  42. Nie przez rząd tylko przez nas. Rząd nie ma żadnych swoich pieniędzy.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...