Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      21

    • Liczba zawartości

      4 780


  2. pablo23

    pablo23

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      202


  3. WaGiant

    WaGiant

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      2 462


  4. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      7 673


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 21.05.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. 13 punktów
  2. 10 punktów
  3. Bo poniedziałek ciężki i po grudach
    9 punktów
  4. Bo uśmiech poproszę🫠 Pozdrow'er😘
    6 punktów
  5. Bo burzyło się na dole i na górze:
    5 punktów
  6. 4 punkty
  7. Bo takiego bruku nawet Paris-Roubaix by się nie powstydził
    4 punkty
  8. Klepisko- udeptana przez tubylców droga. Pożarówka- droga leśna na dojazdy do pielęgnacji flory i fauny. Nowa pożarówka- droga utwardzona wysokiej jakości żwirem premium. Piaskownica- droga piaszczysta, nieprzejezdna momentami nawet dla trzech cali. Zapomniana- droga asfaltowa, zapomniana przez boga. Polna- droga rolna, czasem premium, czasem z wolna.
    3 punkty
  9. 3 punkty
  10. Z 11s pod ręką mam tylko CS-M8000 11-46, CS-M5100 11-51 i CS-M5100 11-42, bez nakrętek masa kształtuje się odpowiednio: 434g, 604g oraz 540g. Przy czym nakrętka od XT waży 6g a nakrętka od Deore 14g.
    2 punkty
  11. Rohloff Lubmatic, używam nieprzerwanie 😉
    2 punkty
  12. Bo widok premium ale szuter nieco gruboziarnisty
    2 punkty
  13. @kazafaza trzeba być przebiegłym i umieć się dopasować 😁
    1 punkt
  14. Nie wiem to się wypowiem. Wygląda jak kopia abusa na pierwszy rzut oka. Jak ktoś będzie chciał to pozbędzie się tego zabezpieczenia. Czy znajdzie się ktoś taki przy rowerze wartym w porywach kilkaset PLN i stojącym przy galerii? Nie sądzę. Czy ewentualna różnica jest warta pisania doktoratów? Również nie sądzę.
    1 punkt
  15. Nie pamiętam ale chyba tak . Rower z tym mocowaniem daleko . Ja od razu planowałem na kierownicy więc poprzeczne ustawienie nie interesowało mnie . Przy montażu trzeba uważać bo metalowa taśma jest ostra . Ed . Tak , tam jest metalowa kostka i samo mocowanie bidonu można obrócić o 90st .
    1 punkt
  16. Muqzi hak z kraju żółtej rzeki, Gieniesis.
    1 punkt
  17. Szukając dla siebie (jestem w podobnej sytuacji co Ty) i patrząc w różne porównywarki Impulso jest zdecydowanie najbardziej sportowo nastawuany chyba że wszystkich dostępnych graweli. Przymierzyłem się do niego w sklepie i ja bym tak jeździć nie chciał Najbardziej wyprostowane będzie 1.generacja Meridy Silexa, aluminiowy Focus Atlas, 2.gen Silexa, carbonowy Focus Atlas. W miarę neutralną pozycje będzie miała Orbea Terra. W miarę uniwersalny powinien też być Rondo Ruut.
    1 punkt
  18. W Garminie jest tak , że każdą linią produktową zajmuje się inny zespół. I dlatego oprogramowanie z ręczniaków rządzi się inna logiką od tej lini rowerowej. Natomiast jak masz od samego początku "rowerówki" to w kolejnej generacji odnajdujesz się jak ryba w wodzie. Po za tym Garmin rządzi się swoimi prawami ...czasami wtopią coś ze softem ale szybko aktualizują poprawiając błędy. Po za tym trzeba być świadomym użytkownikiem, umieć to wszystko skonfigurować, wgrać odpowiednie zestawy spersonalizowanych map i zdawać sobie sprawę z ograniczeń jakie niesie technologia. Nie którzy oczekują cudów od razu po wyjęciu z pudełka. A tak się nie da. To są urządzonka gdzie kompromis goni kompromis. Bo jak pogodzić moc obliczeniową, jakość ekranu z długim czasem działania na wbudowanym zasilaniu. Cuda nie istnieją. Przy aktualizacji coś uwalą to wiem , że jest błąd. Nie płaczę tylko robię downgrade , problem zgłaszam do suportu( tylko nie do naszego a bezpośrednio do centrali) i czekam na kolejną aktualizację. Mapy sam sobie kompiluje takie jakie mi są potrzebne. W między czasie miałem przygody z urządzonkami innych firm ale zawsze do Garmina wracałem....ach ten ekosystem. 😁
    1 punkt
  19. Garmin ma tylko 3 rodzaje użytkowników: świadomych, wku..onych i byłych
    1 punkt
  20. Taaak, chodźta po znachorach i wciskajta im bajki jak to Was życie nie poturbowało, żądajcie RM bo katar itepe, tyko potem nie narzekajcie na kolejki i terminy.
    1 punkt
  21. @krosser96 Marin Presidio 1 można znaleźć za ok 2k, za te zaoszczędzone 500 zł. możesz go spokojnie przerobić na 1x10 a nawet 1x11. Kaseta 156 zł, manetka 63 zł, przerzutka 93 zł, łańcuch 43 zł, 1rz. korba + suport 150 zł. znalezione tak na szybko pewnie da się taniej, za stary szpej odzyskasz ze 100-150 zł. Do tego będzie przynajmniej z 2 kg. lżjeszy.
    1 punkt
  22. A ja z czasów, kiedy skrót ten znaczył "Deutsche Demokratische Republik" i jakoś jak widzę "ddr" pisane dużymi literami to mi się tylko ze Wschodnimi Niemcami kojarzy
    1 punkt
  23. CS-M5100 11-51 = 623g z nakrętką i plastikowym fabrycznym "bębenkiem". Zestaw prosto z worka OEM.
    1 punkt
  24. Na wstępie, wrzuć zdjęcie tego haka, będzie łatwiej rozmawiać 1. bez różnicy, który będzie łatwiej/taniej uzyskać 2. Przy lutowaniu raczej nie, ale wiadomo, jakieś markowe haki będą wskazane 3. Moim zdaniem bez różnicy, o ile nie będzie trzeba wypełniać jakichś "dziur" to lutowanie powinno być wystarczające.
    1 punkt
  25. No właśnie, bez jaj. Kłócicie się na podstawie mema, nie wiedząc nawet czy to była jakaś nieformalna ustawka, czy zorganizowana impreza, nie znając charakteru drogi (np. ograniczenie prędkości, natężenie ruchu), jakie aktualnie panowały warunki i czy to w ogóle gdziekolwiek u nas. No ale jest pretekst do pohejtowania... A w sprawach formalnych, to proponuję w końcu przyswoić pewne sprawy, co to jest droga, ulica, jezdnia. ulica - z grubsza to nazwana droga jezdnia - część drogi przeznaczona dla pojazdów DDR - najczęściej jest częścią drogi poza jezdnią ale może też być samoistną drogą pas rowerowy - jest częścią jezdni, tak jak każdy pas ruchu Na powyższym zdjęciu czy jadą tak jak widać, czy po pasie rowerowym, to jadą jezdnią. Jadą zapewne też ulicą, w końcu są w jakiejś miejscowości.
    1 punkt
  26. Kupujesz szutrówkę za 5000. Resztę wydaj na dalekie wyprawy. I kask.
    1 punkt
  27. Dziękuję za propozycję. Na początek lipca mam umówioną sesję u bikefittera, mam nadzieję że to rozwiąże problem i obejdzie się bez interwencji lekarzy.
    1 punkt
  28. @rowerowe_lowe to Cię nieco zmartwię. Od lat jeżdżę w bandanie pod kaskiem. Nie ma znaczenia, czy jest +15 czy +35 stopni. W moim przypadku bandana ma 2 funkcje: chroni zatoki i ogranicza spływanie potu do oczu. W przypadku zatok mnie zabija szpara między kaskiem i okularami (nie ma znaczenia co i jak dobieram). Co do potu to brak włosów robi swoje. Zupełnie przy okazji po zdjęciu kasku nie mam głowy oblepionej muszkami. Cieniutka bandana robi robotę i nie przeszkadza.
    1 punkt
  29. 1 punkt
  30. 1 punkt
  31. 1 punkt
  32. Bo mamy tu taki lokalny Ursynów
    1 punkt
  33. Bo jeszcze jest takie ukryte miejsce
    1 punkt
  34. 1 punkt
  35. 1 punkt
  36. 1 punkt
  37. No i znów im źle. Nie lubisz rozszerzać swojej wiedzy? Ten tak pogardzany przez Was Youtube to także edukacja, a nie tylko rozrywka. Ja wiem, że wolałbyś taką nauczycielkę, żeby Ci te wykresy objaśniła, ale nie mogłem u niej znaleźć na kanale i jest tylko jak obsługiwać takie elektryczne "jeździdełko" ;-). To tak dla rozładowania atmosfery.
    1 punkt
  38. AD 6. Używam livetracka, moja Pani nie ma wcale Garmina i gdy startuję, to ona dostaje za każdym razem maila z linkiem do śledzenia mojej aktualnej aktywności. Używam ze względów bezpieczeństwa - jakby się coś przytrafiło - będzie w miarę wiedziała gdzie szukać. Ale, jeśli macie w domu iPhony, to lepiej jest włączyć w grupie rodzina Find My. Wtedy każdy z grupy widzi wzajemnie lokalizację pozostałych członków. Ta funkcja oczywiście wymaga telefonu lub zegarka z LTE i działa wyśmienicie.
    1 punkt
  39. Doczytałem. Każdy wieloletni użytkownik / fan tej zacnej marki wie ,że do tradycji należą tak zwane "choroby wieku dziecięcego". Jeżeli ktoś nie ma obycia z produktami tej firmy to po premierze najlepiej odczekać około trzech miesięcy i dopiero wtedy pchać się w zakup danego aparatu. Kolejna kwestia to mapy - fakt tu Garmin daje totalnie ciała. Mapy w urządzeniu kupowanym dziś są dokładnie takie same jak te w kupowanym rok temu a i one nie były wtedy najnowsze. Pierwsza kwestia po zakupie to usunięcie wszystkich map i wgranie swoich z wszystkimi nakładkami nas interesującymi plus precyzyjniejsze dane DEM plus nasza lista waypointów. Od mapy zależy jakość naszej nawigacji. Druga kwestia to ustawienie Garniaka aby jego algorytmy wytyczały trasę tak jak sobie życzymy ( rodzaj kolarstwa, unikanie dróg, unikanie stromych podjazdów etc.) Ewentualne błędy nie będą wynikać z Garmina tylko od społeczności tworzącej mapy ( nie zdefiniowanie typu nawierzchni , szerokości ,nastromienia i są bardzo częste ) Urządzenie po prostu działa na tym co do niego "wpakujemy" Kolejna kwestia to wtopy z softem . Nawet po roku w ramach jakiejś aktualizacji potrafią coś zepsuć ( a to nie będzie się parował z czujnikami zewnętrznymi). Tego typu sprawy od razu się zgłasza i na plus Garmina należy uznać ,że błyskawicznie reagują na tego typu wtopy wypuszczając kolejną aktualizację już poprawioną. Po za tym napiszę jeszcze taki slogan - zakup urządzenia Garmina to wyrażenie zgody na wejście do specyficznego świata który rządzi się swoją logiką. I teraz jest opcja akceptujesz to stając się członkiem rodziny albo też nie. Garmin to stan umysłu i ciała.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...