Skocz do zawartości

Ranking

  1. niuti

    niuti

    Użytkownik


    • Punkty

      20

    • Liczba zawartości

      585


  2. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      10 172


  3. zekker

    zekker

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      7 173


  4. Marinbiker

    Marinbiker

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      203


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 05.09.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo nieznośny upał i wciąż pod górę
    13 punktów
  2. Bo przeprawa nad kanałem Ł-9, jeszcze tylko kilometr przez łąkę i znów byłem na szlaku w Puszczy Kampinoskiej😉
    13 punktów
  3. Bo dla takich widoków warto było 5 km podjazd zrobić. I kilka innych wcześniej.
    12 punktów
  4. Bo prawdziwych gwiazd nie szukaj w Hollywood
    12 punktów
  5. 10 punktów
  6. Bo można w końcu odpocząć: Nie moje rowery i nie moja grupa Gdzieś mniej więcej w połowie pętli Międzygórze, po prawej poza kadrem jest Czarna Góra.
    9 punktów
  7. Bo se trasę wyznaczyłem 😱 A najgorsze, że musiałem się szybko ewakuować bo mi jedna z koleżanek do siodełka zaczęła dobierać i sobie spodenki o drut kolczasty rozprułem 🤬
    8 punktów
  8. @Mandoleran: w swej ignorancji nie byłem świadom multiplikacji Pizzerii 105 i już myślałem, że gdzieś koło Choszczna przyjdzie nam pokorbić 😉
    8 punktów
  9. Ani chybi lato ma się ku końcowi. Ściółka pachnie już jesienią...
    7 punktów
  10. Powietrza w około to tutaj nie brakuje.
    7 punktów
  11. Po ostatniej podróży z roboty w totalnej ulewie, z chińską wiatrówko-deszczówką na grzbiecie i permanentnym przemoczeniu, postanowiłem kupić "ceratę" z prawdziwego zdarzenia. Wybór padł na Bontragera, bo była przecena😄. Jej zaletą jest możliwość złożenia do własnej kieszeni, zajmuje wtedy bardzo niewiele miejsca. No i dzisiaj dotarły różowe gumy...
    3 punkty
  12. 3 punkty
  13. Bo na dole grają w siatkę plażową, a na górze chmurzysko.
    3 punkty
  14. Bo zachód słońca nie nad Narwią
    3 punkty
  15. Po pierwszej jeździe czuje, że to był dobry wybór Rower lekki, zwrotny, wygodny, zakres przełożeń w sam raz chociaż 2 najlżejsze z nich będą używane w okolicy miasta bardzo sporadycznie (acz jest kilka miejsc gdzie się sprawdzają). Różnica w jeździe z amortyzatorem i bez jest spora, czuć te wszystkie dziury i pofałdowane nawierzchnie, ale to dla mnie akurat in plus bo więcej uwagi na drodze przekłada się na lepszą kontrolę i świadomość jazdy. Asfalt, ścieżki rowerowe, leśne i szutrowe, a nawet wysypane drobnym kamieniem przejechane komfortowo. Póki co gripy mi jakoś nie leżą, ale biorę poprawkę, że długo jeździłem na mięciutkich trekingowych z zupełnie innym ustawieniem kierownicy. Dla fanów estetyki rower na żywo prezentuje się jeszcze lepiej niż na fotkach i filmach . Dzięki serdeczne za wszelkie podpowiedzi i szerokiej drogi.
    2 punkty
  16. Festiwal Górski w Lądku-Zdroju w tym roku poświęca nieco miejsca (i czasu) turystyce rowerowej z sakwami: Robb Maciąg opowie o wyprawie rowerowej przez tybetański Ladakh, Anna Winczakiewicz opowie o szlaku Alpe-Adria w Austrii i we Włoszech, ... a ja opowiem o naszych doświadczeniach z kilku dobrych szlaków rowerowych z Europy, m.in. o Szlaku Jezior w Szwajcarii, o szlakach rowerowych w Południowym Tyrolu i Trentino, w tym o Via Claudia Augusta, będzie także słówko o Alpe-Adria, może wcisnę magistralę Rudaw w Niemczech. Będzie również - a może przede wszystkim? - rowerowa Małopolska: Velo Dunajec, Velo Czorsztyn i Szlak wokół Tatr. Nie będę sobą, jeśli nie poświęcę też chwili na wyjaśnienie, czym właściwie w tych czasach jest "dobry" szlak rowerowy i dlaczego ważne jest ich budowanie Zapraszam - już w czwartek! Cały program 28. Festiwalu Górskiego: https://www.festiwalgorski.pl/harmonogram-2023/ Szy.
    2 punkty
  17. W kwestii formalnej: - 0% utraty pojemności akumulatorów litowo-jonowych po 4 latach użytkowania jest sprzeczne z prawami fizyki. Nie zaprzeczam, że akumulator może być i pewnie jest w dobrym stanie, ale na pewno jest w gorszym niż fabryczny, a to że jakiś test zwraca wartość 100% i jest to nazwane "sprawnością" jest zależne od założeń testu, sposobu wyznaczania tego parametru i wartości odniesienia. Być może jest tak, że dla fabrycznie nowych akumulatorów test zwracałby np. 130%, ale wynik jest obcinany do 100% ustalonego poziomu odniesienia podawanego np. jako jakiś parametr katalogowy, natomiast rzeczywiste akumulatory projektuje się z 30% zapasem na okres typowego użytkowania, co by zresztą mogło świadczyć o dbałości producenta o użytkowników swoich produktów. - Nie ma doładowywania bez rozładowywania, a jedno i drugie jest procesem elektrochemicznym degradującym akumulator. Pełny cykl to rozładowanie od maksimum do minimum zgromadzonej energii oraz ładowanie, a wszystko pomiędzy to fragmenty pełnego cyklu, a każdy fragment również degraduje akumulator. Kolejna sprawa to temperatury w jakich się to odbywa, z przechowywaniem bez użytkowania włącznie. - Nie ma rozładowania do zera, jest rozładowanie do pewnego poziomu odcięcia (minimum napięcia ogniwa) przy którym elektronika powinna uniemożliwić dalsze rozładowanie, bo inaczej akumulator zostanie całkowicie zdegradowany. - Praktyka pokazała, że akumulatory litowo-jonowe nie lubią być przechowywane w stanie głębokiego rozładowania i podobnie nie lubią stanu pełnego naładowania, dlatego do długotrwałego przechowywania zaleca się utrzymywanie stanu naładowania ok. 50-60%.
    2 punkty
  18. przedstawiam Eduardo Bianchi Spillo Racing
    2 punkty
  19. 2 punkty
  20. Bo spacerkiem z młodym Pozdrow'er😘
    2 punkty
  21. Bo, jak sama nazwa wskazuje, jest to droga dla gravela, co widać na załączonym obrazku
    2 punkty
  22. 2 punkty
  23. To może lepiej zdelegalizować kolarstwo szosowe jako takie, skoro nie ma szans trenować z poszanowaniem prawa... 🙄 @leon7877 Nie obraź się, ale nie masz bladego pojęcia o trenowaniu kolarstwa. Cały świat trenuje na szosach/jezdniach a tobie zacięła się płyta i trajkotasz jak katarynka : "nie łamać przepisów - kolarze na tory" 🙄. Zawsze zachodzę w głowę kto wiesza na osiedlach tabliczki z zakazem gry w piłkę. Teraz wiem, takie betony jak ty 😆
    1 punkt
  24. Jakbyś na FORUM ROWEROWYM nie wyskakiwał z wiarą, to nie miałbyś problemu, że ktoś cię "prześladuje" z jej powodu. Tutaj należy chwalić się swoimi nowymi oponami czy kolorem chwytów, a nie wiarą, orientacją seksualną czy preferencjami żywieniowymi (chociaż to w wątku o diecie byłoby jeszcze uzasadnione). A może to po prostu miała być forma prowokacji, żeby móc się teraz pożalić, jak to uciśniony nie jesteś? Męczennik! Widocznie byłeś tu zbyt krótko, żeby się zorientować w panujących zwyczajach. Może w ogóle urwałeś się z choinki i nie ogarniasz relacji międzyludzkich, szczególnie w internecie. Bo nie wszystko jest tak "jak napisano". Jeśli wszystko bierzesz tak dosłownie i przejmujesz się tym tak dogłębnie, to cóż... pozostaje współczuć. (chociaż szczerze - mam to gdzieś) Proponuję odpuścić jedną mszę i udać się na wizytę u psychologa, bo jak widać coś jest mocno nie tak. Całuski.
    1 punkt
  25. Nie jestem fanem kupowania używanych kierownic, ale obecnie ciężko znaleźć coś lekkiego na mocowanie 25,4 mm, a że kosztowała 22 zł (plus przesyłka) to zaryzykowałem. Szerokość obu 58 cm, różnica w gięciu może z 1 stopień (Ritchey nieco bardziej prosty). Do tego zmiana gripów na piankowe obszyte skórą (własnej roboty, praktycznie za grosze) i ubytek wagi łącznie około 130 g. Liczę też na nieco lepszą amortyzację drgań, bo ten Ritchey mocno cieniowany, a to będzie zamontowane w hybrydzie na oponach 700x23 (realnie 24,5 mm).
    1 punkt
  26. Jak to Sora, to zobacz tu https://si.shimano.com/pl/pdfs/dm/RBFD001/DM-RBFD001-01-POL.pdf jak to się reguluje - bo położenie linki można zmieniać.
    1 punkt
  27. Jak wejdzie w widelce to bierz 32c (po taniości jakąś vittorie). Po polskiej szosie będzie się lepiej toczyła (i stawiam orzechy przeciwko dolarom, że wyższe średnie prędkości będziesz miał niż na 28c), no i to takie minimum żeby wjechać na jakiś szutr.
    1 punkt
  28. End capy wyciągasz ręką na złożonym kole, nic nie trzeba rozbierać. Jeśli bębenek nie jest do tej piasty to pewnie tak czy inaczej nie zadziała. Chociaż nie wiem czym.mialby się różnić bębenek do piasty TA od boost. Najpierw zacznij od end capów, chociaż jak by nie było bębenek nie powinien chodzić z oporem. Jeśli nie ma bębenka do tej piasty, w co wątpię to zmiana piasty wchodzi w grę.
    1 punkt
  29. A te piasty to w ogóle są przystosowane do tarcz ... bo coś kiepsko widzę?
    1 punkt
  30. A end capy masz dobre? Bębenek przed montażem koła w ramie obraca się bezproblemowo?
    1 punkt
  31. Kolejne podejście do obszywania gripów skórą. Tym razem na obu końcach przeszyłem przez gąbkę, by skóra się nie przesuwała. Myślę, że jednak warto wstępnie połączyć te dwa elementy klejem, co ułatwi zrobienie równego ściegu. No i te szwy można robić jakieś bardziej estetyczne (jest kilka rodzajów) i stosować różne kolory nici. Ilością skóry (dokładnie obwodem) można w pewnym sensie sterować twardością piankowego gripa, bo mocniej ściągnięty uzyskuje tak jakby większą twardość. Tylko trudniej wtedy założyć na kierownicę.
    1 punkt
  32. Bo chłop najpierw pomamrocze, potem łapę wpycha w krocze
    1 punkt
  33. Coś tam wygrzebałem... I przychodzę ze swoim
    1 punkt
  34. @Sobek82 w dżinsah a nie w Snickersach? Wakacyje pełnom mordom!
    1 punkt
  35. @Sobek82 U mnie ostatnio nie ma co z galerii wyskrobać. Jest lustrzanka na wypozyczeniu, to może coś podciągnę wynik na jesień. ----------------------- Pozdr
    1 punkt
  36. Bo trzeba się przyzwyczaić do ciemności
    1 punkt
  37. Prawdziwy bruk w tej mojej płaskoPolsce to już rzadkość. Droga jak z filmu Noce i Dnie...
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...