Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 31.05.2023 w Odpowiedzi
-
18 punktów
-
17 punktów
-
16 punktów
-
13 punktów
-
13 punktów
-
12 punktów
-
12 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Taka tam traska. Nagrane lepszym ziemniakiem niż ostatnio. Ale i tak kompresja Youtube'a strasznie obcięła jakość.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Bluebird będzie zdecydowanie lepszą opcją, bo to sprzęt przeznaczony do skakania. Jesli masz odpowiedni wzrost, to za 7000 zł możesz kupic wersję Evo z rocznika 2021, która jest lepiej wyposażona: https://velo.pl/gorskie/gorskie-zawieszone/trail-29-fs/dartmoor/bluebird-evo-29 https://velo.pl/gorskie/gorskie-zawieszone/trail-275-fs/dartmoor/bluebird-evo-275-02 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Właśnie dlatego jest taki czysty, bo sprzątają regularnie. Nie zawsze tak było, wstawiłem kiedyś zdjęcie... dopiero jak opisali drogę we wszystkich możliwych mediach... wzięli się i teraz jest OK.1 punkt
-
Wklejam Ci jeszcze porównanie 1x vs 2x. Jak zobaczysz przy standardowej korbie GRX 30/46 dużej różnicy pomiędzy tymi napędami nie ma. Praktycznie zyskujesz tylko większą prędkość maksymalną. Natomiast druga kalkulacja jest dla korb Aerozine, 26/39 oraz 29/42 i dopiero wtedy stopniowanie napędu 2x10 zaczyna robić się ciekawe pod warunkiem że ciśniesz na płaskim w okolicach 30 km/h lub szybciej.1 punkt
-
Oj tam oj tam, najważniejsze to cieszyć się jazdą. Jak w ubiegłym roku wyprzedzałem gościa w sandałach, bez kasku/okularów, kręcącego 50rpm kierując kolana do zewnątrz to uśmiech mu z twarzy nie schodził, też bym uśmiechnięty jeździł na xxx11 punkt
-
@CoriKasata nowa nie jest 🙂 ale jakoś specjalnie źle nie wygląda. Daj jeszcze trochę czasu kasecie (dopasowanie może trwać nawet i 100km). Korba i kółka przerzutki są OK. @Ketrab123Czym Ty smarujesz łańcuch? Smarem stałym? Kaseta wygląda słabo ale w tym syfie mało widać. Jeśli wymienisz kasetę to kółka też wymień, bo może jakoś źle nie wyglądają ale przy nowym napędzie lepiej mieć wszystko nowe.1 punkt
-
IT'S ALIVE! Nie wiem, czy ktoś inny wrócił na forum po tak długiej przerwie i z tak dziaderskim rowerem (który wedle dzisiejszych standardów powinien dawno temu skończyć na złomie albo wystawach typu "kiedyś to było"), ale wciąż żyję i od pewnego czasu nawet wracam do regularniejszej jazdy. Na tym samym sprzęcie, który był kupiony jako pierwsza próba oswojenia się z fullem, a został na stałe. Kilkanaście lat został i pewnie zostanie do zdechnięcia - swojego albo mojego 😁 - bo nie mam żadnej potrzeby zmiany go na nic nowego, choć wielokrotnie o tym myślałem. Nawet jeśli wygląda jak ulep z części z dawno zamkniętego sklepu, czym de facto zresztą jest. Aha, jedna uwaga: po ostatnich zmianach nie przeliczyłem wagi. Postaram się to zrobić od nowa na pojedynczych komponentach, a jak nie, po prostu zważę całość. Choć po prawdzie dziś mam w serdecznym poważaniu, czy coś waży pisiont gramów mniej, czy więcej. Zdecydowanie bardziej liczy się dostępność relatywnie niedrogich części (jak policzyłem sobie, ile by mnie kosztował sam tylko nowy napęd 1x10 na sensownych podzespołach, to zwątpiłem) i przede wszystkim całkowicie subiektywna wygoda. Jakoś niespecjalnie dogaduję się z nowoczesnymi trendami w budowie rowerów (niskie i długie ramy, koła 27,5 lub w ogóle 29, króciutkie mostki, szerokie kierownice, tendencje do rezygnacji z amortyzatora przedniego nawet w rowerach do jazdy w terenie jak gravele itp.), a tutaj mam wszystko, czego mi trzeba: krótką ramę o wysokim suporcie i niskim przekroku jednocześnie + amortyzację i pod rękami, i pod tyłkiem. Co dla kogoś, kto niestety ma swoje lata i postępujące problemy z kręgosłupem, jest znacznie ważniejsze niż może się wydawać. Tak czy inaczej, bieżąca specyfikacja wygląda tak: Bottle Cage (Koszyk na Bidon): X-TASY Brake: (Front) (Hamulec Przedni): HAYES Stroker Ryde + tarcza ACCENT Blade 180mm Brake: (Rear) (Hamulec tylny) HAYES Stroker Ryde + tarcza ACCENT Blade 160mm Brake Levers (Klamki): HAYES Stroker Ryde Cables (Pancerze i Linki): ACCENT/SHIMANO Cassette (Kaseta): SHIMANO 11-34 CS-HG400 9b Chain (łańcuch): KMC X9 Crankset (Korby): SHIMANO LX FC-581 170mm Derlr. (Front) (Przerzutka przednia): - Derlr. (Rear) (Przerzutka tylna): SRAM X-4 długi wózek Fork front (Amorek): MAGURA Phaon 90-125mm Fork rear (Damper): FOX Float R 165x38 Frame (Rama): GT i-drive 2.0, rozmiar M, skok 4,5" (~115mm) + stery TH Grips (Gripy): piankowe Handlebar (Kierownica): ACCENT Profi, docięta do 610mm Pedals: (Pedaly): WELLGO SPD Seat: (Siodlo): WITTKOP Seatpost (Sztyca): AMOEBA Vitra Shifters (Manetki): SRAM X-7 9b (tylko przód) Skewers (Zaciski kol): SHIMANO skręcane Spacers (podkładki): 1x5mm Stem (Mostek): ZOOM 90mm Tire (Front) (Opona Przednia): KENDA Karma 2,0 Tire (Rear) (Opona Tylna): KENDA Karma 2,0 Top cap (Kapsel amortyzatora): AMOEBA Tubes (Detki): MAXXIS Welther Weight Wheel Front (Koło Przednie) - Hub (Piasta): DARTMOOR X-Force - Rim (Obrecz): ACCENT Generation XC - Spokes (Szprychy): DT Champion 2,0, zaplot na 2 krzyże - Nipples (Nyple): DT - Rim Tape (Opaska): taśma izolacyjna Wheel Rear (Koło Tylne) - Hub (Piasta): DARTMOOR X-Rolls - Rim (Obrecz): ACCENT Generation XC - Spokes (Szprychy): DT Champion 2,0, zaplot na 3 krzyże - Nipples (Nyple): DT - Rim Tape (Opaska): taśma izolacyjna Focie poniżej. Jak ktoś chce, to może krytykować do woli 😁1 punkt
-
Ale to zjawisko to norma i nie panikuj, pierwsze 100 kilometrów na nowym łańcuchu zazwyczaj ciężej się jedzie, łańcuch musi złapać boczne luzy, wgryźć się w zębatki i potem już jest cicho.1 punkt
-
Nowe koła gravelowe DT, ze 4 siodełka. I łańcuch KMC X11 EL, przy depnięciu rzęzi niemiłosiernie. Następnie nową kasetę SLX M7000, żeby nie rzęził łańcuch. Rzęzi jeszcze bardziej Stary SRAM nie rzęzi1 punkt
-
To jest dopiero baran, a nie jakaś popierdółka... https://www.olx.pl/d/oferta/rower-szosowy-kolarzowka-CID767-IDUMPgS.html1 punkt
-
U mnie lokalny fizyczny sklepik rowerowy gdzie mają takie proste podstawowe rzeczy.1 punkt
-
Są ogólnie dostępne, można sobie do nich skrobać marchew.1 punkt
-
U mnie z kolei tylko bokserki (obecnie głównie brubecki z jakimś % merino) Slipy odpadają. Wkładki też odpadają - za bardzo się pocę i nie lubię mokrej pieluchy, choć kiedyś nie wyobrażałem sobie jazdy bez wkładki...1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Trzeba było wziąć stówkę i podziękować Jechać chodnikiem masz prawo tylko na specjalnych warunkach tj. wiatr, opady, podwyższona prędkość na drodze, dziecko pod opieką i coś jeszcze. A tiry i ciężarówki niestety nic nie usprawiedliwiają. Także, do mandatu możesz doliczyć sobie koszty sądowe.1 punkt
-
Bo powinno być rozgraniczenie na ścieżki rowerowe i drogi dla rowerów. Te ostatnie powinny spełniać jakiś normy i dopiero kiedy to nastąpi byłby obowiązek jazdy nimi. A realia są takie że tzw. ścieżki rowerowe u nas to często twór jakiegoś chorego psychopaty który starał się przy ich projektowaniu maksymalnie utrudnić życie rowerzystom. Jazda po nich na szosie z oponami 25-28C to czysty masochizm. Kostka, krawężniki, co chwila wyjazd z posesji gdzie ścieżka się zapada po to żeby za chwilę wrócić do poprzedniej wysokości, spacerujący po niej piesi, często z psami albo małymi dziećmi. Po czymś takim trudno jechać 15-18 km/h na oponach 2" a co dopiero trochę szybciej na szosie. W krajach południowych jest taki zwyczaj że po takich "tworach" (zwanych drogami dla rowerów) poruszają się rowerzyści na rowerach holenderskich, z dziećmi, osoby na wózkach inwalidzkich a kolarze zasuwają po szosie i nikt nie ma z tym problemu. Nawet policja. Bo tak jest wygodniej i bezpieczniej dla wszystkich.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00