Skocz do zawartości

Ranking

  1. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      11 154


  2. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      6 061


  3. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      7 662


  4. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      4 763


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 14.08.2025 w Odpowiedzi

  1. Bo w lesie nad morzem. Pozdrow'er😘
    9 punktów
  2. 8 punktów
  3. 6 punktów
  4. 4 punkty
  5. Bo MOR (Miejsce Obsługi Rowerzystów) na Green Velo w Okunince (koło Włodawy) nad Jeziorem Białym
    3 punkty
  6. Grzebię przy Colnago, przednie koło na szytke zamieniłem pod dętkę i założyłem opony 33c challenge grifo. Zgięta kierownica wypada, nowe klocki i będzie pikabello. Pozdrow'er 😘
    2 punkty
  7. @spidelli remonty czy drewniane koscioly?
    2 punkty
  8. Dla kasety CS-M5100 (lub CS-M7000, CS-M8000) pojawiły się koronki na bike24. Mam napęd 2x11 i najszybciej zajeżdżam tą, która ma 24 zęby (dla 1 i 2 z przodu często wypada mi środkowa z tyłu). Kiedyś nie były dostępne, ale zaznaczyłem powiadom mnie i widocznie biorą to pod uwagę. Myślę, że to dobra okazja jeśli ktoś ma zjechaną jakąś konkretną koronkę, a nie chce kupować całej kasety. Za kilka euro warto. Koronki na stronie oznaczone są jako dla CS-M7000, ale wiele pasuje do CS-M5100, co można sobie sprawdzić po numerze Shimano. Przykładowo koronka, która ma 24 zęby ma oznaczenie Y1VN24000 i jest taka sama dla obu kaset, a konkretnie dla CS-M5100 11-42T i CS-M7000. Oferta: https://www.bike24.pl/produkty/793175 Specyfikacja CS-M5100: https://dassets.shimano.com/content/dam/global/cg1SHICCycling/final/ev/ev/EV-CS-M5100-4665.pdf Specyfikacja CS-M7000: https://si.shimano.com/de/pdfs/ev/CS-M7000-3984/EV-CS-M7000-3984A.pdf
    2 punkty
  9. 2 punkty
  10. Bo w nocy się śpi... albo kręci kilometry.
    2 punkty
  11. 2 punkty
  12. bo rowerowi ochłoda też sie należy
    1 punkt
  13. A to w jedną stronę czy w obie A tak serio skoro gość ma plany na jakieś single to raczej płasko w okolicy nie jest. Już widzę jak dymacie analogiem 20-parę kilosów z takiego Żywca do Bielska "bo się da" zwłaszcza ujechani na powrocie i na terenowych kapciach. Prawie setka km dojazdu i powrotu to jest tak chory temat, że nawet nie wymaga komentarza. To tak jak bym od siebie z pod Wieliczki dymał tam i z powrotem do Kasiny
    1 punkt
  14. Jak te 40 km asfaltami będziesz pokonywał autem to będzie spoko to raczej nie są rowery stworzone pod taka jazdę. Jak teren ma być trudny to zdecydowanie Spectral albo Ripmo. Jak teren łatwiejszy i raczej mniej się będziesz odrywał od ziemi to zarówno najnowszy Trance jak i Ripley będą spoko wyborem. Jak wspomniałem wcześniej, co byś nie wybrał to przejazd 40 km asfaltem w jedną stronę by dojechać w miejsce docelowe to moim zdaniem słaby pomysł.
    1 punkt
  15. No I może się okazać, że to ten sam damper - bo w niektórych wersje 50, 52,5 oraz 55 różnią się tylko dystansem w środku. Oczywiście ten o większym skoku może spowodować jakiś konflikt elementów.
    1 punkt
  16. Panowie, mam pytanie - pod wpływem niezrozumiałego impulsu (tzn. zrozumiałego tylko i wyłącznie dla rowerowych maniaków) kupiłem lampkę Offbondage N5Pro Zakupiłem wersję bez pilota ponieważ (jak teraz widzę błędnie) stwierdziłem, że jest on nieprzydatnym gadżetem. Jednak teraz nie wiem jak bez pilota przełącza się na tryb migający i czy w ogóle jest to możliwe bez pilota. Mam już inną lampkę Offbondage i tam wystarczy kliknąć podwójnie, żeby przełączyć na tryb migający - tutaj to nie działa. Może ktoś wie czy jest to jakoś możliwe czy tylko działa przez pilota?
    1 punkt
  17. Jeśli długość montażowa jest ta sama to zamontujesz bez problemu. Trzeba też by sprawdzić czy przy max. ugięciu nie będzie kolizji jakichś elementów zawieszenia.
    1 punkt
  18. Wg specyfikacji fr 541 ma 30 mm https://www.centrumrowerowe.pl/obrecz-dt-swiss-fr-541-pd40284/?srsltid=AfmBOoonfQa5hcsN9PP3UbZBXDVtbBpTSBaD6cJHMLaym45DxezxNIaN, kwestia wagowa jest kompletnie pomijalna u mnie, bo rower waży i tak ponad 16 kg i jeżdżę na assegaiu + dhr2 więc same opony to ponad 1kg na szt. Domyślam się, że wszystkie byłyby wystarczające ale skoro za 300 zł jestem w stanie teoretycznie najwytrzymalszą dostać to wydaje mi sie to najlepsze rozwiązanie. Swoją droga całość poniżej 1000 zł wyjdzie łącznie z piastą szprychami i obręczą wiec jak za takiego koło wydaje mi się to opłacalne przedsięwzięcie.
    1 punkt
  19. Na MPP wielokrotnie obok Lanckorony, Ochotnicy, Zachełmnej, Makowskiej , Rdzawki, Łapszanki,, Czarnej Góry, Murzasichle, mamy te podjazdy w zależności od trasy, od 950, do 990 km w nogach i mało kto to idzie z buta, zatem o czym to świadczy? Pożycz i jeszcze raz podjedź te podjazdy Wyszkolenie to podstawa, ale dobry ultralekki karbon v. kiepskie kowadła to jest przepaść. Nie żadne diajtu, a właśnie odpowiedni FS i set kół na starcie.
    1 punkt
  20. Bo ludzie mają zerowe pojęcie, ale pytanie które piasty, bo oni robili je na 3-ch Powerrayach,a a obecnie na dwóch, R13 i D272. Piasta na której już nie widzę tych kół miała rozwiązanie z konusami w bębenku i to się potrafiło odkręcać, ale dało się temu zaradzić , bo znajomy sobie poradził, natomiast domyślam się, ze te szybko padają dotyczy D272, gdzie piasta po prostu strzela po 100 km, bo fabrycznie producent smaruje pierścienie ratcheta olejkiem i to się szybko kończy. Wszystkim znajomym którzy zakupili te koła oraz swoje egzemplarze dogłębnie przesmarowałem i nikt się na nic nie skarży. Zabieg trwa minute, bo konstrukcja jest prosta jak budowa cepa, 2 end capy, 4 standardowe łożyska i 2 pierścienie DT-kowego ratcheta Szczerze D272 eksploatacyjnie wychodzi najlepiej, bo szybki prosty serwis, a i łożyska, pierścienie, sprężynki do tego kupisz jakie chcesz i to jeszcze po kosztach Nie ma zapadek jakiś indywidualnych konstrukcji , czy rozwiązań więc odpada rzeźbienie
    1 punkt
  21. kupiłem tę endurę https://www.centrumrowerowe.pl/spodenki-wewnetrzne-do-szortow-endura-singletrack-liner-ii-pd29784/?srsltid=AfmBOopS9LMJe8Q6mUGTVLdRPn5_bFqu7-lq1gAkDMU9kXQXOO3jow6-, jeszcze nie miałem okazji przetestować ale na sam dotyk, wkładką lepszej jakości niż kiedyś mocno promowany berkner, który swoją droga mocno mnie rozczarował, plus na pewno za bezszwowy krój ale zobaczy się w praktyce jak się to spisuje.
    1 punkt
  22. Vittoria Mezcal XC Race 2,25" na tył - do tej pory miałem 2,40" więc jestem bardzo ciekawy jakie będą odczucia (oby na plus 🙃) Vittoria Barzo XC Race 2,40" na przód Wysokość kostek wbrew pozorom jest bardzo zbliżona, 3-4 mm (3 bliżej środka, 4 bliżej zew.). Jedynie bieżnik na samym środku w Mezcal ma 2,6 mm wysokości. No i nowa koronka do kasety, trochę więcej tutaj o tym napisałem.
    1 punkt
  23. Nie wiem czy to rozwiąże problem. W tym roku Komoot wprowadził zmiany i żeby działała synchronizacja oprócz map trzeba płacić za wersję premium. Nie dotyczy osób, które miały wykupione mapy całego świata przed zmianą, którą wymyślił sobie Komoot.
    1 punkt
  24. Udało mi się dzisiaj (chyba) znaleźć i usunąć przyczynę cykania w MTB. Rower znów jest bezgłośny, a świat piękny. Mam nadzieję, że w sobotę upały się skończą, bo skoczyłbym w jakieś góry, a przy 30+ stopniach dla mnie nie ma jazdy.
    1 punkt
  25. Taka historia: Dziś wyjazd w góry - pakuję rowery - Canyonie córki korba kręci się za strasznym oporem (mtb miał 3 tygodnie przerwy, a było wszystko cacy - pewnie weszła woda i zardzewiało) - stanęły łożyska suportu - córka pojechała do warsztatu - zrobią w godzinę, ale nie mają suportu - lecę autem do CR - była jedna sztuka - kupione, założone - i jesteśmy w górach - cała akcja naprawy i zakupu 2h.
    1 punkt
  26. Niby 240exp mają ciut szerzej rozstawione łożyska w korpusie ale są one mniejsze niż w 350 i nie są "przemysłowe" tylko "rowerowe" (tzn. żaden producent łożysk przemysłowych nie oferuje tych wymiarów). IMHO 350 są bardziej odporne na rypankę.
    1 punkt
  27. Jeżeli dobrze rozumiem sposób w jakim chcesz wieszać te 2 rowery to raczej trzebaby zbudować solidne ramię (szubienicę) prostopadłą do ściany a do niej dopiero jakieś uchywty. Jeżeli "bokiem do ściany" oznacza "trochę pod kątem do ściany, zachodząc jeden na drugi" to wspomniane obrotowe uchwyty mogłyby się również sprawdzić. Np. https://rtrbikes.com/pl/produkt/kranked-twist/ Rysunek mógłby wyjaśnić sprawę. Z innych rozwiązań są też stojaki podlogowe do przechowywania rowerów w pionie , np. https://rtrbikes.com/pl/produkt/brutus-up/
    1 punkt
  28. Te Schwalbe Lugano które dają do 'tańszych' Sens to straszne kloce, prawie 400g na jedną oponę szosową... Niestety jak się zacznie wymieniać te wszystkie OEMowe kowadła to zostanie z roweru nikompletna 105-ka i rama klasy AliX z przeciętnym malowaniem a cena będzie się zbliżała do Gianta TCR.
    1 punkt
  29. Spodenki wewnetrzne endury z serii 200 jak dla mnie nadają najwyżej do jazdy po bułki. Mi natomiast bardzo podeszła wkładka serii 500. Jeśli pasuje Ci podstawowa to ta powinna być dużo lepsza. Jest wersja z szelkami i normalna, w systemie clickfast.
    1 punkt
  30. Bo Chałupy welcome to.🫠😉 Pozdrow'er 😘
    1 punkt
  31. Bo trójstyk granic PL - BY - UA
    1 punkt
  32. Bo pogranicze polsko-słowackie, nie wiem dlaczego ale lubię te klimaty.
    1 punkt
  33. Bo gdzieś koło Jastrzębiej Góry. Pozdrow'er 😘
    1 punkt
  34. Bo znowu na punkcie widokowym.
    1 punkt
  35. Bo był zamysł, ale patyk pękł
    1 punkt
  36. 1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...