Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 05.06.2025 w Odpowiedzi
-
9 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Profile Design mostek UCM (Universal Computer Mount). Założony, przetestowany. Mała, prosta rzecz a działa i cieszy. Dołożyłem jeszcze na niego lampkę Flare od Bontragera i wreszcie mam czysto na kierownicy. Kupowałem tutaj: https://www.centrumrowerowe.pl/mostek-do-lemondki-profile-design-universal-computer-mount-aerobridge-pd9452/?v_Id=76276 Jedna uwaga. W opisach w różnych sklepach są dwie wartości rozstawu 70-100 i 70 -120. Poprawnie jest 70-100 od środka do środka.3 punkty
-
@burz Co ty gadasz 32 kg to wcale nie jest cieżki jak na rower ze wspomaganiem elektrycznym. Spokjnie do podniesienia. Nie słuchaj go idz do sklepu i przetestuj i spróbuje schować do auta.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bezproblemowo to przerzutki przednie z grup M6000/M7000/M8000 i M9000 obsługują zestawy z różnicą 10 zębów. Kasetę jakąś dobierzesz, na przykład marki ztto. Tarcz korby 2x raczej nie znajdziesz u Chińczyka.1 punkt
-
Będzie lepszy niż każdy "rowerowy". Konsystencja smaru określana jest parametrm NGLI, 2 do wolnowonrotowuch łożysk wysokoobciążonych jest rzadszy niż "typowy" ŁT, który ma 3. Nie wal do pełna w łożyska nlbo będzie wyłaził. Delikatnie się tym smaruje.1 punkt
-
Ja za przegląd 3 rowerów 2 Krossy i 1 Cube zapłaciłem 360 zł wyszło po 120 za sztukę, kupując komputer po 3 miesiącach nie muszę robić przeglądu żeby nie stracić gwarancji - więc to jest naciąganie. Ciekawe sprzedawca powiedział że jeżeli do 3 miesięcy nie zrobię przeglądu to stracę gwarancję, a co na To Producent?, W końcu to on daje gwarancję. Jak Serwisant popatrzy na sprawny rower to po 120 zł i przedłużona gwarancja. Nowe źródełko dochodu.1 punkt
-
Tego rodzaju przeglądy mają za zadanie wyeliminować potencjalne niedoskonałości z montowni, podregulowanie linek które się naciągnęły, a ich końcówki ułożyły etc. Na szczęście nie jest to obowiązek, nikt nie nakazuje korzystać z gwarancji, nie znosi to rękojmi.1 punkt
-
@KSikorski zobaczymy. Niemcy wysłali już korby bo były od strzała. Będę miał z nową koronką na 55 (38 z) i starą 52 (38 z) z obecnego xtr'a. Na kit i resztę pewnie poczekam z miesiąc. Jak tylko wszystko dojdzie to będę oblatywał w różnych wariantach i wtedy się dopiero okaże co to warte. Ale znając Shimano i to co wzięli sobie do serca przy nowym xtr ( inny montaż korb , poprawione nitowanie nowej kasety) powinno być supcio. Jedyna niewiadoma to heble ... tutaj to strach się bać ( zawsze z nimi były wielkie problemy )1 punkt
-
W PL to szaleją z cenami... @NerfMe, sprawdzam regularnie mount7, bunnyhop (tam jest Stance), bikeinn i jak sobie przypomnę to inne.1 punkt
-
To sobie zaraz zmierzę Z tego co widzę to pod korbę z rozstawem srub 104 to maksymalnie mogę włożyć 52, a na 38 nie wykorzystuje całej kasety , no i brakuje mi przełożeń w dół , także myślę nad 45t w górę1 punkt
-
Ograniczeniem głównym będzie rama - dokładnie ile jest miejsca między zębatką a rurką przyłańcuchową tylnego trójkąta.1 punkt
-
1 punkt
-
Kup coś, ze sprężyna i nie kombinuj.1 punkt
-
@Katrina Jeszcze raz. Aby na bazie danych z programów określać zmęczenie, liczyć czas potrzebny na regeneracje itp musisz mieć wyznaczone dobrze FTP. Na jego podstawie jest liczone praktycznie wszytko inne. Jeśli to wpisane w ustawienia strawy i innych programów których używasz odbiega od faktycznego to będą one podawać błędne dane. U Ciebie na każdym wykresie masz to ftp inne. Ze Stravy 127 z Interwals 145. Do tego wartości TSS-ów rzędu 433 są po prostu nieprawdopodobne przy takim profilu tętna i mocy.1 punkt
-
Chcesz kupić bagażnik za ok 200zł żeby go potem zniszczyć ( rozciąć) ? Proponuję zamiast sprężyny gumy albo bagażnik fabrycznie wyposażony w sprężyny. Można też kupić jakąś torbę na bagażnik albo sakwę .1 punkt
-
Kiedyś zacisk hamulca montowany był na zewnątrz rurek tylnego trójkąta i wtedy faktycznie był kłopot z bagażnikiem. Były i nadal są adaptery albo specjalne mocowania. Teraz chyba każdy rower ma zacisk wewnątrz tylnego trójkąta który nie koliduje z bagażnikiem. Waga uniwersalnego tylnego bagażnika to ok 700-800g . Trochę lżejsze są te przeznaczone właściwie tylko do powieszenia sakw. Osobiście używam dwóch modeli marki Author i nie narzekam. Dobrą opinię ma polski Crosso , a Tubus to legenda.1 punkt
-
Ja wiem? Mam wrażenie, że wielu producentów wróciło do wkręcanych suportów. Jeszcze tylko dotrą do nich wyniki ankiety z PB i opinie klientów i kable puszczane przez stery też wylądują tam gdzie ich miejsce:)1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Przecież to bez sensu - oczywiście jechałbym szutrem, mimo że nie mam gravela1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Dlaczego Państwo ma mi dopłacać do moich fanaberii? Jednocześnie podosząc cene tej fanaberii o wartość dopłaty conajmniej, hmm czy My już to przerabialiśmy? AAA przecież to nie jest dopłata dla mnie a dla tego kto sprzedaje, dla mnie będzie dodatkowe obciążenie podatkowe, Dziękuje bardzo, głupi pomysł. Przepraszam za chyba nieco polityczny post.1 punkt
-
Elektryczny, a dlaczego nie do wszystkich? Spieszę z odpowiedzią! Lobbyści sprzedają elektryki 😁1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
