Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 01.05.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
9 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
Bo czas na majówkę (A4) @KrissDeValnor haha, lubię te okolice (Puszcza Dulowska) 😀. Ten rower jest używany do wyjazdów wakacyjnych - dlatego na ramie alarm z czujnikiem wstrząsu (aktywacja z pilota), na mostku Gearlock do ewentualnego podpięcia smartfona. Pirelki (na mleku) bardzo dobre na suche warunki. Miękka mieszanka na środku więc przyczepność dobra ale zauważalnie szybciej się ścierają w porównaniu do specialized fast trak 2 bliss ready. PS Bidony używam różne, akurat przypadkiem tak wyszło pod kolor tablicy 🤣7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
Na czym polega ta siermiężności Unibike, bo to jakieś populistyczne hasło? Prosta główka to normalność w crossach, jakie korzyści są z taperowanej głowki ramy w crossie? dostępność amortyzatorów pod taper w crossach jest niewielka, zamontowany tradycyjny wygląda to kijowo., ani tam nie masz karbonowej sterówki. Tak samo z sztywnymi osiami, po co one w rowerze crossowym? Chyba po to żeby utrudnić sobie życie innym standardem. Kolejny zarzut, że geometria trekkingowa jest gorsza. ile razy w życiu ten cross będzie w tym trudniejszym terenie, 2 razy w roku? Cross to jazda po ścieżkach i jak najbardziej długie letnie wyjazdy po łatwych drogach i tam ta geometria się świetnie sprawdza. Polygon ma dłuższą ramę, dłuższa bazę, to może się sprawdzic w terenie, ale nie na ścieżkach rowerowych, gdzie potrzebujesz zwinnego roweru, na długich wyjazdach tez jest lepszy rower krótki, wygodniejszy, nie bez powodu w Polygonie masz krótki mostek. Najlepsze są argumenty że Unibikie, to niewiadoma że nieznany, że tamto, malo sprawdzony producent. Polygon producent wchodzi od 3 lat, wcześniej równie dobrze mogli robić kosiarki. Nikt takich wątpliwości nie ma.4 punkty
-
4 punkty
-
Bo większość tych gości od chińskich wynalazków nie umie jeździć rowerem. Nie wie co to przerzutka, kiedy zmienić kolejny bieg. Dlatego moc silnika jest dla nich ważna i manetka żeby po prostu jechać. Jęcząc o swoich prywatnych problemach fizycznych chcą stanowić prawo dla wszystkich.3 punkty
-
Skończyłem dzisiaj MODa skrzyni biegów w Sensie. Coś ostatnimi dniami nie działała tak jak trzeba (nie oszczędzam roweru i piachu, deszczu, błota, śniegu, mrozu i myjek się nie boję): na miękkie szła jak burza, ale na szybkie wracała z oporem. Ostatni maraton i kilka błotnych kąpieli dopełniły zniszczenia - szkoda, że akurat na bardzo interwałowych singlach. Trochę czasu przez to straciłem na wypych. Anyway, diagnoza wskazała na umarłą linkę. Myślałem że sobie ot tak hop siup wymienię, ale sensowe inżyniery musiał zejść gdzieś z ceny i skompliowały sprawę - przyznam, że sam bym na to nie wpadł (w zasadzie nie przyglądałem się zbytni konstrukcji) - wszystko działało, więc po co? A więc tak: wewnętrzne prowadzenie jest: 100% przewodów hamulca, 100% droppera, ale "pancerz" przerzutki puszczony na trzy razy: 1. manetka do wejścia w ramę, 2. od wejścia do ślizgu w cienkiej "koszulce" Jagwire (albo coś pokrewnego), 3. od ślizgu do przerzutki znowu pancerz. Jakby nie patrzeć wymiana linki, to wywalenie suportu. Innego dojścia nie ma. Pewnie można by to załatwić wkręcanym ślizgiem, ale wklejony w karbon ładniej wygląda. Po wyciągnięciu lewej miski pressfita, chwila zadumy jak to ugryźć: Trochę poodkurzałem w środku, ale jakoś mi się nie uśmiechało takie kombinowanie z przewlekaniem linki i ciachaniem pancerza. Żeby nie było, wszystkie niezbędne graty miałem na warsztacie. Wczoraj dumałem, rozważałem wszystkie ZA i PRZECIW i dzisiaj w przypływie bezradności sięgnąłem po 4,5mm wiertła i po zestaw do przeciągania pancerzy. Pancerz dostał miękkiego kondomika, żeby nie przyszło mu do głowy dawać o sobie znać. Przeciągnięty prawilnie w całości od manetki do przerzutki. Linka wymieniona, skrzynia działa, aż miło. Dziwię, się że ktoś to tak sobie wymyślił. Tak, czy siak mod uważam za udany. Do zabawy z pressfitem użyłem ogólnodostępnej na Ali praski. Kurczaki jak to fajnie działa. Myk, myk i miska wyciągnięta. Kręciu, kręciu i miska wciśnięta. A ja się kiedyś bawiłem w śrubokręt i młotek2 punkty
-
2 punkty
-
@szajbna Łysa Góra na Morawach. @spidelli a rowerkiem wodnym to nie łaska 😉😁 Ja dziś tylko 157 km ale 3082 w pionie. 1/3 trasy przez góry po wyrypie w ramach obczajania nowych skrótów 😁. Południkowo operowałem na wysokości Zwardonia w głąb Słowacji. Miałem pod Cieszyn podciągnąć wzdłuż ale rozpaliły moja wyobraźnię inne plenery i nastąpiła eksploracja. Czuje to dymanie górka -dolinka w kulasach. Jutro odpuszczam - regeneracja.2 punkty
-
Nie można też strzelać do ludzi, dokonywać napadów, gwałcić. Bo takie jest prawo. I prawo ma działać i służyć większości, a nie kilku oszołomom, którzy uważają że mogą wszystko bo chcą.2 punkty
-
Ja wyruszam, może się uda wrzucić zdjęcie jak dotrę do celu, miłego dzionka hodowcy 😁2 punkty
-
Tylko podpowiem, że za 450 zł a czasem nawet mniej można kupić kompletne hamulce M6100 a to już zupełnie inne hamowanie niż MT200.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
Mamy dwie opcje : 1. Zaczynam użalać się nad sobą - kupuje elektryka żeby jak zjadę podjechać do domu 2. Walę hektary jak obecnie i mam w du pie elektryka Żeby wybór był prosty i SŁUSZNY muszę starać się " ładnie jechać"😉1 punkt
-
W miejsce poturbowanych ESI Extra Chunky wjadą nowe trzymałki od Ergona. Zobaczymy czy będą takie "och i ach". Tylko muszę jeszcze gdzieś prawym ESIakiem zahaczyć1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
To musiałbyś mieć kawałek pasującej rurki miedzianej, mosiężnej lub aluminiowej...1 punkt
-
Gdybyś miał takie narzędzie to by dało się podstawić pod bębenek nasadkę i próbować wybić oś: https://bitul.pl/pl/p/NARZEDZIE-DO-DEMONTAZU-OSI-PIAST-1215-HB062/3821 punkt
-
Ja już obiad szykuje a tu filmik z dzisiejszego celu. Jakość nie powala ale można poznać gdzie to. Szkoda że trochę mało przejrzyste widoki ale może innym razem się trafi.1 punkt
-
Przedstawiam swoją ostateczną wersję Kentfielda 1 Po założeniu baranka przejechałem na nim ponad 2000 km w wersji 1x7. Teraz wpadła kompletna grupa mechaniczna Apex1 1x11 i jestem zachwycony jak mi ten rower pasuje Chciałem coś uniwersalnego ale wygodnego (mam 52 lata ) do przygód i ultra. W ubiegłym roku przejechałem Wisłę 1200 na cannondail trail i nie do końca byłem zadowolony. Odkąd dostosowałem marina to okoliczne wycieczki (nie rzadko około 100 km) jeżdżę tylko na nim. PLUSY I MINUSY - moje subiektywne - WYGLĄD: w zasadzie jedyny główny w mojej ocenie to wygląd. Niektóre dzisiejsze ramy są po prostu piękne a ta w mojej ocenie jest bardzo przeciętna - WAGA: zależy jak na to spojrzeć - w tej konfiguracji rower waży 12 kg choć nadal mamy tu widelec stalowy i siodełko brooksa. + UNIWERSALNOŚĆ : ogromna przestrzeń na opony (mam założone 45mm i miejsca jest w bród), bardzo łatwa do przeróbek rama. Nie miałem żadnych kłopotów z montażem nowego napędu a nie jestem mechanikiem rowerowym. Dużo pkt. montażowych na ramie i widelcu. + TANI: tania baza do modernizacji + WYGODA: to nie jest sportowy rower, choć wydaje mi się bardzo sztywny i szybko się zbiera. Chodzi o to że pozycja jest raczej komfortowa ale za to nie męczę się jeżdżąc w dolnym chwycie. Drogie inwestycje w topowe rozwiązania moim zdaniem nie mają sensu ale można zastosować rozsądne w miarę ekonomiczne rozwiązania, które jeśli się wie co się chce osiągnąć mogą dać dużo satysfakcji. Pozdrawiam kolegów.1 punkt
-
A swoją drogą to te ulepy muszą być jakiś słabe skoro jest problem by wyjechać na jakąś górkę w Krakowie bez manetki. Ja mam 20 lat więcej, " wykastrowany " elektryk o mocy zgodnej z przepisami i momencie obrotowym 70 Nm i używam na podjazdach wspomagania na dwóch najniższych trybach ( 100% i 150% ) wyjątkowo trzeciego ( 200% ) a mieszkam co prawda nie w górach ale na terenie Wzgórz Niemczańsko-Strzelińskich więc raczej większe podjazdy niż w Krakowie. Ale kiedyś zdarzyło mi się trafić na podjazd o nachyleniu 20% i włączyłem 5 stopień ( 300 % ) jednak okazało się że nie dało się tak jechać - miałem wrażenie że pedały uciekają mi spod stóp i zmniejszyłem na 3 stopień. Więc nie potrafię wyobrazić sobie kogoś kto nie potrafi podjechać pod górkę w Krakowie bez manetki. A ograniczenie prędkości ma według mnie taki sens - rower przy większej prędkości jest trudniejszy do opanowania więc jeśli ktoś bez większego doświadczenia będzie jeździł 45/h to wcześniej lub później spowoduje wypadek szczególnie na zatłoczonych coraz bardziej DDR.1 punkt
-
https://www.trainingpeaks.com/blog/6-signs-you-might-be-a-salty-sweater/1 punkt
-
Dodatkowo klamki trekingowe (np. T6000, T8000) nie posiadaja systemu servo wave oraz są 3-palczaste więc raczej nie do jazdy w terenie. Rozumiem, że podałeś ceny za komplet (L+P) klamek.1 punkt
-
Wszystkie będą kompatybilne.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Daruj sobie z drukowaniem 3d. Wydruki są słabe. Szybko to popęka. Kawałek blaszki, pilnik, wiertarka i ogień. Do tego szerokie podkładki żeby rozłożyć naprężenia na większą powierzchnię. Ulock waży pewnie z kilogram. Prędzej czy później plastik pęknie. Tu jest coś solidnego. Poszukaj sobie w odpowiednim rozmiarze, ale pewnie bez przerabiania się nie obejdzie: https://allegro.pl/oferta/uchwyt-obejma-pojedynczy-kompletny-do-rur-wezy-przewodow-fi-22mm-173960709941 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Przez weekend było parę kilosów zaliczone 😉 . Wczoraj biznes a dziś robiłem paszę dla chomika ( kosiłem to zielone gówno)😁. Od jutra kolejny cykl powożenia bryczki. Jak nikt nie będzie się łupił to standard w postaci setuni. ,1 punkt
-
Chomikowe towarzystwo kręci coś ? U mnie przed weekendowa rozgrzewka wpadła , żelazny szlak rowerowy 54km zrobiony z 9 latkiem.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Taka ciekawostka - niektórzy z nas są "salty sweater” - tracą i potrzebują więcej sodu - jeden z przykładowych tekstów: https://www.runnersworld.com/nutrition-weight-loss/a20785864/are-you-a-salty-sweater/1 punkt
-
Race Kingi 29x2.2 mieszczą się w ramie carbonda 696 ale nie za dużo miejsca zostaje wiec postanowiłem je ogolić Gdyby się ktoś kiedyś zastanawiał, z dwóch opon 1066 włosków, 21g.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
@RabbitHood trzeba trzeba pić, ale na 2/3h jak zazwyczaj jeżdżę myślę że pół litra starczy. Zresztą nie po to się odchudza rower o gramy, żeby potem załadować półtora litra wody zamówiony Custom Race Plus i Podium dirt1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00