Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      7 624


  2. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      11 051


  3. dfq

    dfq

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      1 037


  4. Zapp

    Zapp

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      65


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01.05.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo pomnik "Wbicia słupa granicznego w 1945" Pozdrow'er😘 @Zapp jak masz nawigację albo stravę, bądź mapyCZ to nie ma dylematów🫠😉
    7 punktów
  2. Bo czas na majówkę (A4) @KrissDeValnor haha, lubię te okolice (Puszcza Dulowska) 😀. Ten rower jest używany do wyjazdów wakacyjnych - dlatego na ramie alarm z czujnikiem wstrząsu (aktywacja z pilota), na mostku Gearlock do ewentualnego podpięcia smartfona. Pirelki (na mleku) bardzo dobre na suche warunki. Miękka mieszanka na środku więc przyczepność dobra ale zauważalnie szybciej się ścierają w porównaniu do specialized fast trak 2 bliss ready. PS Bidony używam różne, akurat przypadkiem tak wyszło pod kolor tablicy 🤣
    7 punktów
  3. Bo na skarpie, z widokiem w siną dal.
    6 punktów
  4. Bo jak się nie planuje, to się jedzie objazdem: Most w Rybinie, na szczęście na piechotę zrobili przejście, więc nie trzeba było kombinować z objazdami.
    5 punktów
  5. Bo 300 km gravela i techniken przełajen kolarzówken
    5 punktów
  6. Na czym polega ta siermiężności Unibike, bo to jakieś populistyczne hasło? Prosta główka to normalność w crossach, jakie korzyści są z taperowanej głowki ramy w crossie? dostępność amortyzatorów pod taper w crossach jest niewielka, zamontowany tradycyjny wygląda to kijowo., ani tam nie masz karbonowej sterówki. Tak samo z sztywnymi osiami, po co one w rowerze crossowym? Chyba po to żeby utrudnić sobie życie innym standardem. Kolejny zarzut, że geometria trekkingowa jest gorsza. ile razy w życiu ten cross będzie w tym trudniejszym terenie, 2 razy w roku? Cross to jazda po ścieżkach i jak najbardziej długie letnie wyjazdy po łatwych drogach i tam ta geometria się świetnie sprawdza. Polygon ma dłuższą ramę, dłuższa bazę, to może się sprawdzic w terenie, ale nie na ścieżkach rowerowych, gdzie potrzebujesz zwinnego roweru, na długich wyjazdach tez jest lepszy rower krótki, wygodniejszy, nie bez powodu w Polygonie masz krótki mostek. Najlepsze są argumenty że Unibikie, to niewiadoma że nieznany, że tamto, malo sprawdzony producent. Polygon producent wchodzi od 3 lat, wcześniej równie dobrze mogli robić kosiarki. Nikt takich wątpliwości nie ma.
    4 punkty
  7. Bo Klasztor z XIII wieku, Czerwińsk nad Wisłą.
    4 punkty
  8. Bo większość tych gości od chińskich wynalazków nie umie jeździć rowerem. Nie wie co to przerzutka, kiedy zmienić kolejny bieg. Dlatego moc silnika jest dla nich ważna i manetka żeby po prostu jechać. Jęcząc o swoich prywatnych problemach fizycznych chcą stanowić prawo dla wszystkich.
    3 punkty
  9. Skończyłem dzisiaj MODa skrzyni biegów w Sensie. Coś ostatnimi dniami nie działała tak jak trzeba (nie oszczędzam roweru i piachu, deszczu, błota, śniegu, mrozu i myjek się nie boję): na miękkie szła jak burza, ale na szybkie wracała z oporem. Ostatni maraton i kilka błotnych kąpieli dopełniły zniszczenia - szkoda, że akurat na bardzo interwałowych singlach. Trochę czasu przez to straciłem na wypych. Anyway, diagnoza wskazała na umarłą linkę. Myślałem że sobie ot tak hop siup wymienię, ale sensowe inżyniery musiał zejść gdzieś z ceny i skompliowały sprawę - przyznam, że sam bym na to nie wpadł (w zasadzie nie przyglądałem się zbytni konstrukcji) - wszystko działało, więc po co? A więc tak: wewnętrzne prowadzenie jest: 100% przewodów hamulca, 100% droppera, ale "pancerz" przerzutki puszczony na trzy razy: 1. manetka do wejścia w ramę, 2. od wejścia do ślizgu w cienkiej "koszulce" Jagwire (albo coś pokrewnego), 3. od ślizgu do przerzutki znowu pancerz. Jakby nie patrzeć wymiana linki, to wywalenie suportu. Innego dojścia nie ma. Pewnie można by to załatwić wkręcanym ślizgiem, ale wklejony w karbon ładniej wygląda. Po wyciągnięciu lewej miski pressfita, chwila zadumy jak to ugryźć: Trochę poodkurzałem w środku, ale jakoś mi się nie uśmiechało takie kombinowanie z przewlekaniem linki i ciachaniem pancerza. Żeby nie było, wszystkie niezbędne graty miałem na warsztacie. Wczoraj dumałem, rozważałem wszystkie ZA i PRZECIW i dzisiaj w przypływie bezradności sięgnąłem po 4,5mm wiertła i po zestaw do przeciągania pancerzy. Pancerz dostał miękkiego kondomika, żeby nie przyszło mu do głowy dawać o sobie znać. Przeciągnięty prawilnie w całości od manetki do przerzutki. Linka wymieniona, skrzynia działa, aż miło. Dziwię, się że ktoś to tak sobie wymyślił. Tak, czy siak mod uważam za udany. Do zabawy z pressfitem użyłem ogólnodostępnej na Ali praski. Kurczaki jak to fajnie działa. Myk, myk i miska wyciągnięta. Kręciu, kręciu i miska wciśnięta. A ja się kiedyś bawiłem w śrubokręt i młotek
    2 punkty
  10. Jutro sprawdzę w sklepie bo już wszystkie dziś "wsiąkłem". Też tak z głupia na to wpadłem jak brałem batony proteinowe. Sorki... jednego znalazłem .....
    2 punkty
  11. @szajbna Łysa Góra na Morawach. @spidelli a rowerkiem wodnym to nie łaska 😉😁 Ja dziś tylko 157 km ale 3082 w pionie. 1/3 trasy przez góry po wyrypie w ramach obczajania nowych skrótów 😁. Południkowo operowałem na wysokości Zwardonia w głąb Słowacji. Miałem pod Cieszyn podciągnąć wzdłuż ale rozpaliły moja wyobraźnię inne plenery i nastąpiła eksploracja. Czuje to dymanie górka -dolinka w kulasach. Jutro odpuszczam - regeneracja.
    2 punkty
  12. Nie można też strzelać do ludzi, dokonywać napadów, gwałcić. Bo takie jest prawo. I prawo ma działać i służyć większości, a nie kilku oszołomom, którzy uważają że mogą wszystko bo chcą.
    2 punkty
  13. Ja wyruszam, może się uda wrzucić zdjęcie jak dotrę do celu, miłego dzionka hodowcy 😁
    2 punkty
  14. Tylko podpowiem, że za 450 zł a czasem nawet mniej można kupić kompletne hamulce M6100 a to już zupełnie inne hamowanie niż MT200.
    2 punkty
  15. 2 punkty
  16. Bo jeden zawał serca wcześniej byłem tam na dole.
    2 punkty
  17. Wczoraj przyszły z CR a dziś już zaliczyły jazdę. Poprzednie jeszcze się trzymają po dwóch sezonach ale już koniec nadciąga.
    1 punkt
  18. Mamy dwie opcje : 1. Zaczynam użalać się nad sobą - kupuje elektryka żeby jak zjadę podjechać do domu 2. Walę hektary jak obecnie i mam w du pie elektryka Żeby wybór był prosty i SŁUSZNY muszę starać się " ładnie jechać"😉
    1 punkt
  19. W miejsce poturbowanych ESI Extra Chunky wjadą nowe trzymałki od Ergona. Zobaczymy czy będą takie "och i ach". Tylko muszę jeszcze gdzieś prawym ESIakiem zahaczyć
    1 punkt
  20. A setki by nie było bez dokręcenia po osiedlu 😎🤣
    1 punkt
  21. Neusidler See Był planz żeby objechać dookoła ale na Węgrzech jakaś zaraza bydła czy coś... Może coś z promem jutro wymyślimy...
    1 punkt
  22. To musiałbyś mieć kawałek pasującej rurki miedzianej, mosiężnej lub aluminiowej...
    1 punkt
  23. Gdybyś miał takie narzędzie to by dało się podstawić pod bębenek nasadkę i próbować wybić oś: https://bitul.pl/pl/p/NARZEDZIE-DO-DEMONTAZU-OSI-PIAST-1215-HB062/382
    1 punkt
  24. Ja już obiad szykuje a tu filmik z dzisiejszego celu. Jakość nie powala ale można poznać gdzie to. Szkoda że trochę mało przejrzyste widoki ale może innym razem się trafi.
    1 punkt
  25. Przedstawiam swoją ostateczną wersję Kentfielda 1 Po założeniu baranka przejechałem na nim ponad 2000 km w wersji 1x7. Teraz wpadła kompletna grupa mechaniczna Apex1 1x11 i jestem zachwycony jak mi ten rower pasuje Chciałem coś uniwersalnego ale wygodnego (mam 52 lata ) do przygód i ultra. W ubiegłym roku przejechałem Wisłę 1200 na cannondail trail i nie do końca byłem zadowolony. Odkąd dostosowałem marina to okoliczne wycieczki (nie rzadko około 100 km) jeżdżę tylko na nim. PLUSY I MINUSY - moje subiektywne - WYGLĄD: w zasadzie jedyny główny w mojej ocenie to wygląd. Niektóre dzisiejsze ramy są po prostu piękne a ta w mojej ocenie jest bardzo przeciętna - WAGA: zależy jak na to spojrzeć - w tej konfiguracji rower waży 12 kg choć nadal mamy tu widelec stalowy i siodełko brooksa. + UNIWERSALNOŚĆ : ogromna przestrzeń na opony (mam założone 45mm i miejsca jest w bród), bardzo łatwa do przeróbek rama. Nie miałem żadnych kłopotów z montażem nowego napędu a nie jestem mechanikiem rowerowym. Dużo pkt. montażowych na ramie i widelcu. + TANI: tania baza do modernizacji + WYGODA: to nie jest sportowy rower, choć wydaje mi się bardzo sztywny i szybko się zbiera. Chodzi o to że pozycja jest raczej komfortowa ale za to nie męczę się jeżdżąc w dolnym chwycie. Drogie inwestycje w topowe rozwiązania moim zdaniem nie mają sensu ale można zastosować rozsądne w miarę ekonomiczne rozwiązania, które jeśli się wie co się chce osiągnąć mogą dać dużo satysfakcji. Pozdrawiam kolegów.
    1 punkt
  26. A swoją drogą to te ulepy muszą być jakiś słabe skoro jest problem by wyjechać na jakąś górkę w Krakowie bez manetki. Ja mam 20 lat więcej, " wykastrowany " elektryk o mocy zgodnej z przepisami i momencie obrotowym 70 Nm i używam na podjazdach wspomagania na dwóch najniższych trybach ( 100% i 150% ) wyjątkowo trzeciego ( 200% ) a mieszkam co prawda nie w górach ale na terenie Wzgórz Niemczańsko-Strzelińskich więc raczej większe podjazdy niż w Krakowie. Ale kiedyś zdarzyło mi się trafić na podjazd o nachyleniu 20% i włączyłem 5 stopień ( 300 % ) jednak okazało się że nie dało się tak jechać - miałem wrażenie że pedały uciekają mi spod stóp i zmniejszyłem na 3 stopień. Więc nie potrafię wyobrazić sobie kogoś kto nie potrafi podjechać pod górkę w Krakowie bez manetki. A ograniczenie prędkości ma według mnie taki sens - rower przy większej prędkości jest trudniejszy do opanowania więc jeśli ktoś bez większego doświadczenia będzie jeździł 45/h to wcześniej lub później spowoduje wypadek szczególnie na zatłoczonych coraz bardziej DDR.
    1 punkt
  27. https://www.trainingpeaks.com/blog/6-signs-you-might-be-a-salty-sweater/
    1 punkt
  28. Dodatkowo klamki trekingowe (np. T6000, T8000) nie posiadaja systemu servo wave oraz są 3-palczaste więc raczej nie do jazdy w terenie. Rozumiem, że podałeś ceny za komplet (L+P) klamek.
    1 punkt
  29. Bo Stacja pomp Warniki. Pozdrow'er😘
    1 punkt
  30. Przymiar i szczypce do rozpinania łańcucha oraz urządzenie do łączności awaryjnej podczas wyjazdów rowerowych…
    1 punkt
  31. Daruj sobie z drukowaniem 3d. Wydruki są słabe. Szybko to popęka. Kawałek blaszki, pilnik, wiertarka i ogień. Do tego szerokie podkładki żeby rozłożyć naprężenia na większą powierzchnię. Ulock waży pewnie z kilogram. Prędzej czy później plastik pęknie. Tu jest coś solidnego. Poszukaj sobie w odpowiednim rozmiarze, ale pewnie bez przerabiania się nie obejdzie: https://allegro.pl/oferta/uchwyt-obejma-pojedynczy-kompletny-do-rur-wezy-przewodow-fi-22mm-17396070994
    1 punkt
  32. Jakość kawalerii i ceny wliczone w cenę. Biorę trzy.
    1 punkt
  33. @pecio właśnie do sąsiadów się wybieram 😀
    1 punkt
  34. Bo zobowiązany wrzucić zdjęcie z truskawkami w tle, te na zdjęciu są zdradzieckie bo niemieckie 🫠🙃 Pozdrow'er😘
    1 punkt
  35. Przez weekend było parę kilosów zaliczone 😉 . Wczoraj biznes a dziś robiłem paszę dla chomika ( kosiłem to zielone gówno)😁. Od jutra kolejny cykl powożenia bryczki. Jak nikt nie będzie się łupił to standard w postaci setuni. ,
    1 punkt
  36. Chomikowe towarzystwo kręci coś ? U mnie przed weekendowa rozgrzewka wpadła , żelazny szlak rowerowy 54km zrobiony z 9 latkiem.
    1 punkt
  37. Bo powrotu do przeszłości ciąg dalszy
    1 punkt
  38. Bo maestro pociągnął linię truskawkowym pędzlem.
    1 punkt
  39. 1 punkt
  40. Taka ciekawostka - niektórzy z nas są "salty sweater” - tracą i potrzebują więcej sodu - jeden z przykładowych tekstów: https://www.runnersworld.com/nutrition-weight-loss/a20785864/are-you-a-salty-sweater/
    1 punkt
  41. Race Kingi 29x2.2 mieszczą się w ramie carbonda 696 ale nie za dużo miejsca zostaje wiec postanowiłem je ogolić Gdyby się ktoś kiedyś zastanawiał, z dwóch opon 1066 włosków, 21g.
    1 punkt
  42. @spidelli https://maps.app.goo.gl/mFNG7gHCoQtHzHQk7 Bo rzona się załapała w kadr🫠🙃 Pozdrow'er😘
    1 punkt
  43. @RabbitHood trzeba trzeba pić, ale na 2/3h jak zazwyczaj jeżdżę myślę że pół litra starczy. Zresztą nie po to się odchudza rower o gramy, żeby potem załadować półtora litra wody zamówiony Custom Race Plus i Podium dirt
    1 punkt
  44. I poskładany Model Roadlite7. W sam raz na dojazdy do pracy i po piwo . Miał być generalnie elektryk Roadlite ONfly, ale po przeanalizowaniu jednak niepotrzebny, jeszcze nie ten czas na elektryfikacje .
    1 punkt
  45. Z ciekawości nowa łyżka do opon. Uzupełnienie dla Park Toola.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...