Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 17.04.2025 w Odpowiedzi
-
14 punktów
-
Na ekraniku telefonu to nawet ja ładny jestem, jak sobie selfie strzelam. A wystarczy spojrzeć w (bez)lustro, żeby poznać prawdę... Nie wiem jak u Was, ale u mnie już stoi elektrownia atomowa. I nawet jakieś testy przeprowadzają, tylko chyba średnio udane.13 punktów
-
12 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
Bo zawsze mnie cieszy jak tam jestem. Boli, nie? A na ekraniku telefonu niby takie ładne jest5 punktów
-
Próbuję przekonać się do pstrykania zdjęć telefonem. No i ciężko będzie.5 punktów
-
To nie jest rower. W świetle prawa to motorower elektryczny. Ten wynalazek trzeba zarejestrować, o ile przejdzie badania techniczne. Kropka. Mam nadzieję, że służby wreszcie się wezmą za takich delikwentów, którzy śmigają motorowerami po chodnikach i DDR-ach. A wysokie mandaty ostudzą zapał do łamania przepisów i zdrowego rozsądku.4 punkty
-
To jest Forum Rowerowe. Rowery to pojazdy napędzane siłą mięśni. O jeździe "na manetce" nikt tutaj nie będzie rozmawiał. Tym bardziej o samobójcach rozpędzających chińskie badziewia do prędkości 50km/h.4 punkty
-
Pierwsze 3h i ~70 km zrobione w tych spodenkach. Plusy: fajna lekka kompresja, brak sylikonów w nogawkach budził moje wątpliwości. Jednak nogawka jest na miejscu i NIC się nie przesuwa, zdecydowanie fajna sprawa. Pewnie z uwagi na brak sylikonu spodenki nie sprawdzą się z nogawkami, ale głowy nie dam, wkładka - idealnie przylega, sprawia wrażenie opinającej podczas chodzenia, w czasie jazdy bardzo wygodna, po ~70 km i 3h zero dyskomfortu, odszycie zdecydowanie bez uwag, przy 26 stopniach w spodenkach nie było gorąco, Plusy ujemne: szelki - cieniutki materiał, przy zakładaniu trzeba zwrócić uwagę by je odpowiednio ułożyć. Potem nie ma już żadnych minusów.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Cześć, chce sobie kupić coś takiego: Pojazd Elektryczny dla dorosłych E-BYCCO 3000W 52V 23AH Gruba Opona 55KM/H - 7841902497580 - 17287460045 - Allegro Ma ktoś jakieś doświadczenia z tą firmą / tym rowerem? Cena wydaje się niezła jak za to co oferuje, na chińskich stronach z wysyłką z EU wychodzi poniżej 4 000 pln. Co warto w takim wynalazku wymienić z chinolitu na europejskie żeby było trochę bezpieczniej? Czy 3 kw to wystarczająco dużo mocy na takie szerokie opony? Jaki to ma realnie zasięg, awaryjność? Jak to się prowadzi przy 50 km/h? A może warto rozważyć inny trochę droższy model? Z góry dzięki za odpowiedzi. Interesuje mnie jazda na manetce, możliwie bez pedałowania. Jeździć będę tym głównie po moim lesie, drogach szutrowych i czasem ścieżką rowerową do pracy. Nie zamierzam tym jeździć w centrum miasta przy ludziach. Wiem że to nie do końca dopuszczone do ruchu, nie przeszkadza mi to.2 punkty
-
W opisie aukcji sprzedający uczciwie ostrzega: Maksymalny przebieg: 128 km i potem na śmietnik. Żeby potem nie było rozczarowania.2 punkty
-
Znam 2 przypadki kiedy kierujący takim wynalazkiem miał sprawę w sądzie i dostał grubo po kieszeni. Wszystko jest cacy póki nie będzie jakiejkolwiek draki, nawet nie z winy kierującego ów wehikułem. Potem biegły ocenia, że to nie miało prawa poruszać się po drogach (brak homologacji - zagrożone karą do 30k), nie było rejestracji (min. 1,5k), nie było OC (min 1,5k). I każdorazowo z automatu kierujący współwinny. Ale IMO to nie wystarcza. Czekam jak będą urządzone polowania na takie czarownice jeżdżące na tym po DDR czy chodnikach. Chociaż pewnie moje niedoczekanie bo 99% tego szrotu ujeżdżają dostawcy żarcia pracujący dla firm z Hameryki. Swoją drogą - nie tknąłbym żarcia, które dotykał czy transportował typowy przedstawiciel tych firm w PL.2 punkty
-
"nie powstrzymacie mnie" - rozśmieszyłeś mnie na maksa 🤣. Pudzianie, z tego czegoś taki rower elektryczny jak ze mnie Kubuś Puchatek 😛.2 punkty
-
@chudzinki torba pewnie do wożenia tego fullfejsa, którego widać na zdjęciach górskich:)2 punkty
-
Rower crossowy z napędem 1x11, z blatem 36 z (max 38 z) to jeden wielki kompromis.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Czasem zdarzają się fotki z "bohaterem drugiego planu". Tutaj mamy dwoje bohaterów pierwszego planu, umiejscowionych na łodydze kwiata :D.2 punkty
-
@burz to jest rower i tak, będę tak robił proszę, nie zaśmiecajcie tematu liczę że dostanę od kogoś kto to ma rzeczową odpowiedź a nie jakieś lamenty, trochę tego w polsce sprzedali więc na pewno tacy tu są : )1 punkt
-
się czepiacie braci rowerowej a ile aut ma źle ustawione światła. I to mimo przeglądów, homologacji, kontroli policyjnych. Szkoda czasu na dyskusję o ustawieniu lampki. Lepiej wrócić do meritum. A żeby ułatwić pytanie: CZYM zastąpić Bontragera Flare RT? Wymagania - możliwości jak we Flare RT (z ant+ i integracją z garminem) ale z USB C (bo do szału mnie doprowadza ten wtyk).1 punkt
-
Ryjku, połowa mijanych przeze mnie w mieście ludzi ma nawet fabrycznie światło z odcięciem ustawione w kosmos, walą nawet najsłabszymi lampkami prosto w gały.1 punkt
-
Na Wielką Rycerzową to będziesz miał spory wypych. Jak już to lecisz od czerwonego płasko narciarskim, który odbija przed wzniesieniem i niebieskim do siodła miedzy Rycerzowymi i dopiero normalnie halą na szczyt. Pasuje ci to zrób zjazd do tego narciarskiego bo już będziesz wiedział jak znowu na siodło wrócić. Nie lubię tego czerwonego wiec zawsze latam w prawo na zielony na Kotarz. Potem zjazd i kilometr płytami na Horę niebieskim. Dalej też szlakiem do Rycerki i też zielonym całym do schronu. Od Schronu tylko znowu zielonym a nie drogą bo masz tam do drogi piękny naturalny singiel. Co do wydłużenia do po widoki z Kotarza na Muncół?1 punkt
-
Jeśli z tyłu masz boost (141/148mm) to korba m6100 jest odpowiednia. Dodatkowe zęby zmienią przełożenie o niecałe 7%, to dużo i mało w zależności od oczekiwań . Często łańcucha nie trzeba zmieniać ale ja wyznaję zasadę, że każda zmiana uzębienia (w sensie nowa zębatka/kaseta) to zawsze wymiana łańcucha na nowy. Moment nawet mniejszy niż wcześniej pisałem... No i bez przesady z tym dynamometrycznym - po prostu ma być to dokręcone delikatnie żeby ramię nie miało luzu osiowego.1 punkt
-
No widzisz. Teraz już coś wiesz. Można powiedzieć, że czas spędzony na gapieniu się w monitor nie był czasem straconym. Może następnym razem, zamiast kupować badziewny chłam z Ali, poszukasz czegoś co będzie "right tool for the job" 😀. ...ale czego się spodziewałeś po urządzeniu, które emituje rozproszone światło 270° (Knog Blinder Square) ? Oślepia, bo nie ma odcięcia i w żaden sposób nie kierunkuje strumienia światła.1 punkt
-
142 nie jest standardem boost i przerwornie ma mniejszą o 6mm szerokość montażową niż boost 141. Korba będzie pasować. FC-M6100 jest tylko jedna jedyna. Może różnić się liczbą zębów. Suport mt800/801 jest bardzo przyzwoity. Pamiętaj żeby nie sciągać lewego ramienia tą osiową, plastikową nakrętką mocniej niż te zalecane 2,7Nm.1 punkt
-
Ostatecznie kupiłem GRIPGRAB UPF 50+ Lightweight Summer - na razie jedna jazda w warunkach wiosennych, więc jeszcze nie ekstremalnych pod względem potliwości. Niby oczywista rzecz a podkreślam - zero irytującego swędzenia z powodu muszek i innego robactwa. Czapeczka nawet cieńsza niż te moje ulubione Kalenji/Kiprun z Dekla, które jednak zawsze zakładam w celu ochrony przed chłodem. Nie byłem pewny, co mi lepiej podpasuje, a może i spodoba się żonie - kupiłem też bandanę GRIPGRAB z myślą, że coś z tych dwóch zakupów odeślę ale finalnie zostały oba i chyba się polubimy.1 punkt
-
To tak na szybko: Ostatecznie zwykła Orbea M30. Oryginalne druciane opony 28 mm wyleciały, a weszły zwijane Vittoria Corsa 32 mm + dętki TPU. Jeździ się super, bez dużego wysiłku z wiatrem polecę 40 km/h, a pod wiatr 30 km/h. Nie trzeba kupować dedykowanego uchwytu na licznik - wystarczy lekko odgiąć pancerze i wejdzie garminowski. Po 2-3h pojawiają się dolegliwości i trzeba się wyprostować. Przejechane 500 km, a teraz w tygodniu będzie dużo jazd na szosie, to szybko dobiję do 1000 km. Pedały innej firmy kompatybilne z LOOK. Buty Shimano, ale muszę poszukać innych, bo jest problem, co występuje w większości butów rowerowych, czyli język wrzyna się w ścięgno i powstają rany. Muszę jeździć z całkowicie poluzowanym jednym pokrętłem BOA. Są o rozmiar za długie, bo mam szerokie stopy. Na obozie: BMC Roadmachine Tiagra Di2 56 - pozycja mocno pochylona, ale zero dolegliwości i świetnie się jeździ Specialized Aethos 105 Di2 56 - pozycja ta sama, ale szybko zaczynał boleć kręgosłup, zwłaszcza odcinek piersiowy i szyjny, rower mało stabilny Na początku trudno było się przyzwyczaić do elektroniki, a po powrocie trudno było znów przestawić się na mechanikę. Przejechane blisko 1000 km i ponad 15 000 m przewyższenia. Dla porównania w 2024 wyszło 33 000 m przewyższeń, a w 2022 i 2023 tylko 20-25k. Zajechałem kolana i próbuję je zregenerować, bo za 2 tygodnie startują maratony i znów będzie dużo pod górkę. Myślę, co jeszcze można zrobić, bo lepiej zapobiegać niż leczyć, a znam dużo osób ze środowiska, co miało operowane kolana. Chcę tego uniknąć. Jeśli chcecie, to w odpowiednim dziale przygotuję szczegółową relację z opisami, mapami, zdjęciami i wideo. Wnioski: Nie ma co bać się sportowej pozycji z maksymalnie obniżonym mostkiem, a dolegliwości to nie wiadomo, co jest przyczyną. Kiedyś doświadczony kolarz stwierdził, że powinienem być dobrze rozciągnięty na szosie. Jestem zapisany na fitting, a czy mi w czymkolwiek pomoże, trudno powiedzieć. Gość raczej nie jest fizjoterapeutą, a sklep robi fitting od niedawna za pomocą komputera. Jeśli jest dobrze, to nie wiem, czy psuć. Mają być pomiary, testowanie różnych siodełek, mostków i kierownic w twoim rowerze. Oprócz fittingu zapłacisz za siodełko, mostek, kierownicę, itd. Obecne siodełko jest wygodne mimo braku dziury i nie poci mi się tyłek. Brakuje mi elektroniki. Dużo wygodniejsze jak się przyzwyczaisz. Gdybym dziś wybierał rower, wybór padłby na wyścigowy rower typu Focus Izalco Max, Cannondale Supersix, BMC rozmiar 56. Póki co zostaję przy obecnym. Zastanawiam się nad zmianą kół na karbonowe. Czy taka zmiana dużo mi da. Obecnie mniej się męczę podczas jazdy, a osiągam większe prędkości. Choć na obozie się zajechałem, to może pozytywnie wpłynie na osiągi. Spytacie, dlaczego M30, a nie M35i. Dyskusja toczyła się w kilku miejscach i mnie zjechali, że tyle chcę wydać na rower na ciężkiej ramie. Faktycznie rama OMR jest ciężka i można upolować tanio rower na ramie OMX, tylko dla amatora waga ramy nie ma dużego znaczenia, a jest ryzyko, że przy kraksie pęknie. Te rowery mają takie malowanie, że karbon widać gołym okiem. No i w ogóle to stacjonarnie się nie kupuje, tylko na Pepperze. Ale wtedy w serwisie powinni im powiedzieć - idź z tym rowerem tam, gdzie go kupiłeś, czyli do Niemiec, do Hiszpanii, do Włoszech. No i teraz mam problem, bo włożyć lepsze kółka to moment, ale z przejściem na elektronikę będzie trochę zabawy.1 punkt
-
1 punkt
-
Dzięki, jestem przeziębiony ale powód nieobecności to inna sprawa Co do apki, w pokrętny sposób działa, ja używam firefoxa więc kolejne utrudnienie. Znowu dobre zostało wyparte przez nowe, a poprzednia wersja gpx.studio była idealna bez kombinowania.1 punkt
-
@chudzinki Żółtym z Międzygórza na Przełęcz Puchacza (znam tylko końcówkę, bo sam podjeżdżałem z Jodłowa). Z przełęczy czerwonym/zielonym na Puchacza i tam się zaczyna piękny i wzruszający szlak pełen korzeni i kamieni na Trójmorski Wierch. Na samo wspomnienie japa mi się cieszy. A to jeszcze nie koniec, bo po chwili odpoczynku połączonego z oglądaniem widoczków z Trójmorskiego zjeżdżacie dalej czerwonym/zielonym w kierunku Jasienia - to kolejny szałowy odcinek, gdzie nudzić się nie będziecie. Potem możecie uzupełnić płyny w źródle Nysy Kłodzkiej (pyszna woda...), następnie nudny transfer czerwonym na parking w Jodłowie i stamtąd już luksusowo Ostoja niebieska i pętla pod Śnieżnikiem - odcinek zjazdowy do Międzygórza. I cyk na gofry! Latem warto wcześnie wyjechać, bo Trójmorski jest dość popularny, a ten zjazd wśród ludzi nie jest taki fajny jak na pusto:)1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Lubię małe ptaszki - powiedziała, robiąc mu zdjęcie. W tym momencie zaczął się zastanawiać, czy mówiła o tym z prawej strony kadru, czy...1 punkt
-
Chodzi o kąt wypięcia. Ogólnie ja wolę 10tki. Szybciej idzie się wypiąć gdzie prze 17 to już nieźle trzeba stopę wykręcić.1 punkt
-
1 punkt
-
@HSM Ja to widzę trochę inaczej. Kierowca zbliża się do przejścia. Ma "zasrany obowiązek" przepuścić wszystkich którzy będą z niego korzystać i ma się zachować tak by zdążył odpowiednio wcześnie zareagować. Ma to oznakowane a na znaku ma.... info, ze jest to tez DDR. Tak naprawdę nie ma dla niego znaczenia czy ktoś przejdzie czy przejedzie, jest poinformowany o jednym i drugim. I.... moim zdaniem, skoro nie można przejechać to po co dodatkowe oznaczenie i na jezdni i na znaku...1 punkt
-
Z mojego wieloletniego doświadczenia w jeździe na rowerze przez cały rok w każdych warunkach wynika że kurtka wodoodporna nie rozwiązuje problemu deszczu. Bo mokną nogi i do kompletu potrzebne są także wodoodporne spodnie. Te z kolei powodują że woda ścieka z nich do butów więc potrzebne są stuptuty. Żeby mieć naprawdę pełny komfort potrzebne są także wodoodporne rękawiczki. Do kompletu potrzebne są także wodoodporne buty i sama membrana w nich nie wystarczy. Muszą mieć język z zakładką bo inaczej woda wleje się do nich górą. Robi się drogo i niewygodnie. Więc jak naprawdę nie musisz to może warto sobie odpuścić całkowicie wodoodporność, nie wyjeżdżać w deszczu albo kiedy jest bardzo duża szansa opadów (polecam https://www.meteo.pl/ ). A jak czasami złapie Cię deszcz to gdzieś przeczekasz albo skrócisz wycieczkę.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00