Skocz do zawartości

Ranking

  1. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      23

    • Liczba zawartości

      2 010


  2. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      4 731


  3. TheJW

    TheJW

    Użytkownik


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      6 971


  4. zekker

    zekker

    Użytkownik


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      7 957


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 26.03.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. 13 punktów
  2. 13 punktów
  3. Miała być pierwsza burza w tym roku. Nie pykło.
    12 punktów
  4. 11 punktów
  5. Bo ekspresowo dojechałem do ściany
    10 punktów
  6. 9 punktów
  7. U mnie długo wyczekiwane kółka. Jeszcze tylko tarcze, tarcze, kaseta i opony.
    7 punktów
  8. Jako że znów mamy nowy tydzień... 😂 - 2 koszyki na bidon Elite Leggero Carbon - łożyska Enduro 6802 LLU MAX i Enduro 3802 LLU MAX - do głównego linku zawieszenia OIZa, obydwa zdecydowane zbyt drogie i kiepskie jakościowo, ale nie ma alternatywy - kreatyna ActivLab Creatine Tabs - bo albo mi się wydaje, albo jakoś lepiej się regeneruję przyjmując kreatynę; dodatkowo ta ma fajną postać pudrowych cukierków - 82 żele SIS - miks smaków i wariantów (isotonic, caffeine, nootropics)
    7 punktów
  9. Oczo*a kamizelka coby być bardziej widocznym na drodze
    7 punktów
  10. 7 punktów
  11. 6 punktów
  12. Jeśli to nie do ozdoby warsztatu, to odważnie...
    5 punktów
  13. Co prawda to nie Stujumper, ale też na S
    4 punkty
  14. Stwierdziłem, że potrzebuję jednak większej torby w ramę. Blackburn Small jest dla mojej ramy rozmiarowo idealny, bo większa zawadzałaby o bidony. Nominalnie 2 litry, po rozpięciu - 3,5 litra. Można szpej pakować, miejsca jest w opór 😉
    4 punkty
  15. Bo nic nie zapowiada nadciagajacej gleby...
    4 punkty
  16. 4 punkty
  17. Bo schowałem się przed weekendowym wiatrem
    4 punkty
  18. Też do tego tak podchodziłem ale po przejechaniu jakieś 1500 razy trasy wzdłuż Wisły na północ i z 500 razy na południe odrobinę mi się te opcje znudziły Natomiast odjechanie te 50-100 km od Warszawy stwarza mnóstwo nowych możliwości. @zekker - dzięki za chęć pomocy. Na dole wkleiłem fotkę na której wieszaki są bardzo podobne do tych w Kolejach Mazowieckich. Ale po przespaniu się z problemem doszedłem do wniosku że tam mogę rower przewieźć bez problemu w pozycji poziomej, bez wieszania i na razie mi to wystarczy. Wyczerpanie tych możliwości nowych tras trochę mi zajmie. Tak przy okazji zmierzyłem rower miejski mojej żony. Z grubsza ma 180 cm długości, 120 wysokości. Czyli wieszając go zyskujemy 60 cm szerokości przejścia. Niewiele przy całkowitej szerokości pociągu a jakie utrudnienie dla pasażerów. Ustawiając go pd katem 45 stopni różnica robi się jeszcze mniejsza bo wtedy jego efektywna długość spada do 140 cm. Czyli zyskujemy już tylko 20 cm szerokości przejścia. Trzeba tylko doliczyć kilkadziesiąt cm do całkowitej długości wszystkich miejsc rowerowych żeby rowery pod takim kątem móc swobodnie ustawić. Jak patrzę na te wszystkie "udogodnienia" dla rowerzystów czyli ścieżki rowerowe, miejsca do przewozu rowerów w pociągu to nasuwa mi się taka myśl - tworzę je ludzie którzy albo są idiotami albo głęboko i z całego serca nienawidzą rowerzystów. Chcecie ścieżki ? No to zrobię wam taką że odechce się wam na rowerach jeździć. Muszą być miejsca rowerowe w pociągu ? Dobra, to będą takie że jak ktoś nie przepracował zimy na siłowni to roweru tam nie wstawi. Przy okazji. Przypomniały mi się słowa radnego z gminy centrum w Warszawie - Warszawa to nie wieś żeby po niej na rowerze jeździć
    3 punkty
  19. rękawiczki Eyen Rider Plus okulary Van Rysel Perf 500 Light Photo
    3 punkty
  20. Bo osuwisko - trza było się wycofać: Na szczęście tylko kilkaset metrów. Na upartego dałoby radę, choć skarpa stroma i bez roweru było ciężko wejść, ale nie chciało mi się już ryzykować sturlania do jeziora.
    3 punkty
  21. Majfrend przysłał mi walizeczkę z bajerami do grzebania w suporcie. Pomyślał nawet nad tym, żebym w ferworze walki nie chapnął zestawu kolegi @Eathan i wrzucił innego "motka" @TheJW, smakowe żelkowe zakupy. Ja to zawsze mam problem z SISami - nie mogę zapamiętać, który mi najlepiej wchodzi. A te Beta Fuel jak znajdujesz?
    2 punkty
  22. Akurat było to w Czechach, słowo "szukam" nieadekwatne Za wiele razy pociągiem nie jechałem z rowerem - raz ewakuacja z Brna - 4 pociągi, w którym tylko dwa nowe składy miały miejsca dla rowerów - akurat ten w Czechach to wspomniany przypadek z zaanektowaniem wieszaka; drugi - polski skład Bohumin - Rybnik - byliśmy pierwsi z rowerami, konduktor nas pouczył, jak je przymocować, było ok. ale po drodze wsiadali ludzie z MTB (Beskidy) i zaczęła się jatka (za dużo chętnych z rowerami). Drugi raz - Austria - podmiejski do Wiednia - nowy skład, zero miejsc na rowery, na szczęście sobota, przed 7 rano, ludzi mało - w 5 osób anektowaliśmy dwa końce wagony przy wyjściu. Drugi skład - nowiuteńki, coś jak nasze Tuskolino (IC Wiedeń - Linz) - 5 haków, ciasnota, manewrowanie rowerami - wejście - 90 stopni w prawo wieszaki, nerwówka bo 5 rowerów a konduktor przebiera nóżkami - ale mieliśmy miejscówki, więc wieszak był tyko nasz. Wreszcie Linz - Passau - dość stary skład dedykowany rowerom - pół wagonu prawie jak stajnia dla koni - naście stanowisk na rowery, bez ścisku - jedyny sensowny pociąg jaki do tej pory spotkałem, służący przewozowi rowerów. Zgadzam się z opinią, że - podobnie jak sporo ścieżek rowerowych - tak miejsca do przewozu rowerów projektują ludzie w najlepszym wypadku obojętni rowerom Tak, to moje osobiste opinie, moje doświadczenia, rozumiem, że ktoś miał inne i jest zadowolony z symbiozy roweru z pociągiem. Dla mnie pierwszym wyborem jest zawsze auto (może dlatego że lubię siedzieć za kółkiem) Rozumiem, niewykluczone, że i ja odszczekam to co wyżej pisałem
    2 punkty
  23. Koła karbonowe sprawdzają się bardzo dobrze tylko ich koszt jest wysoki. 'Zwykłe' koła na aluminiowych obręczach w zupełności wystarczą. W pedałach SPD nie ciągniesz do góry pedałów na prostych odcinkach, jeżeli już to właśnie na trudniejszych podjazach albo podczas mocniejszych sprintów. W moim przekonaniu Twoje pojęcie o rowerach i tematyce jest na ten moment ograniczone więc sugerowałbym jednak trzymać się pierwotnie założonego budżetu i ewentualną nadwyżkę przeznaczyć na jakiś dobry kask, spodenki i SPD (jeżeli się zdecydujesz), żeby nie zrobić niepotrzebnej wtopy w sprzęt, z którego nie będziesz zadowolony. Jeżeli nie jesteś pewien do końca czego chcesz/potrzebujesz spróbuj porzyczyć jakiegoś gravela (np. w Decathlonie) albo pytaj o dni testowe (Rondo, Focus, BMC takie miewały) lub po prostu pojedz do sklepu i przejedź się kilkoma różnymi rowerami różnych marek. Będziesz miał jakieś porównanie co Ci bardziej pasuje bo tutaj każdy będzie w pewien sposób podpowiadał nieobiektywnie - ktoś dokładnie wie czego potrzebuje i buduje rower, ktoś musi mieć wszystko naj, ktoś nie wyobraża sobie jazdy bez tego czy tamtego...
    2 punkty
  24. Kurde, one naprawdę są karbonowe! Jak zobaczyłem to od razu pomyślałem, że jakieś takie liche się wydają, ale jak wyciągnąłem z opakowania i pomacałem to są jednak naprawdę sztywne i solidne. Waga ~17,5g sztuka - dla potomnych, bo dla mnie to akurat była kwestia drugorzędna. Mimo wszystko dzięki za wszystkie inne propozycje, może ktoś inny kiedyś skorzysta.
    2 punkty
  25. Mnie Giant zawiódł, przy dolewaniu wywaliłem co zostało i wlałem Stansa. W 3 rowerach. Bez problemów. Byle się na napalić na Stans Race, bo to specjalny produkt na któtkie użycie. Teraz idzie tylko Stans - czy najlepszy - nie wiem - ale OK.
    2 punkty
  26. @chrismel jesteś w grupie rowerowej, która ma rower do pucowania/oglądania. Przewożenie roweru pociągiem jest dla tych, którzy na tych rowerach jeżdżą. I nie przejmują się ryskami 🙂 Ja osobiście przewożę rowery po całej Polsce już od kilku lat, jest różnie - w sezonie większa sraczka, większy tłok. W zimie pusto cicho i spokojnie. Trzeba pamiętać, że prawdziwa rowerowa przygoda zaczyna się w pociągu
    2 punkty
  27. Bo jeszcze tyle czasu zostało do weekendu
    2 punkty
  28. Okropne ma parcie na szkło, jak celebryta jakiś. Na każdym zdjęciu musi być.
    2 punkty
  29. Bo zamek (albo pałac) i drzewo maczugowe przed nim P.S. Okazało się, że pałac jest zamieszkany, jak blokowisko jakieś - od strony wewnętrznej pełno drzwi (każde inne) i aut zaparkowanych przed nimi. Widać wschodni Niemcy tak jak nasi za komuny włączali tego typu obiekty do ichnich PGR-ów i zasiedlali je pracownikami
    2 punkty
  30. 2 punkty
  31. Bo jak wyjechałem, to było jasno. Jak wracałem, to już nie
    2 punkty
  32. Bo przy Grodzisku Wczesnośredniowiecznym w Wiślicy.
    2 punkty
  33. Osoby co tłuką masę km w trybie zawodniczym powinny mieć zakaz wypowiedzi dla kompletnych amatorów a w tematach gravelowych pod groźba więzienia. Chłop zaczyna jazdę, nie wiadomo jak będzie bo to nie tylko kręcenie korbą ale cała reszta przy dłuższych dystansach a już się grzeją niektórzy do plastikowych kół, składania, cudów na kiju na osprzęcie i jeszcze połamać się można Zawsze endurowców miałem za tych z lekkimi odchyleniami w cudowaniu ale w "gravelingu" to już są szczyty szczytów nie do pobicia.
    1 punkt
  34. Castelli Summer Skullcup - bardzo lekka, cienka, perforowana.
    1 punkt
  35. I dokładnie w ten sam sposób działa czapeczka. Osobiście wybrałem to https://brubeck.pl/produkt/termoaktywna-opaska-do-cwiczen-unisex-3d-pro/ jako kompromis, coś tam na czole zatrzyma a łeb od góry ma przewiew
    1 punkt
  36. Ten stuk to klocki hamulcowe, po wymianie cisza.
    1 punkt
  37. Mam sztycę od OG-EVKIN. Nie czuję raczej różnicy w amortyzacji. Pewnie dlatego, że nie wystaje zbyt dużo. Ważne jest to, że była lżejsza od fabryczne. Nie pękła (coś pod 800 km zrobiłem). Za to ostatnio się przekręciło siodło - kąt się zmienił. Dokręciłem mocniej i trzyma. Możliwe, że powodem była dodatkowa torba na tyle i plus kilka kg. Poniższy model kupiłem. Skusiła mnie prosta regulacja kątów nachylenia. https://pl.aliexpress.com/item/1005005644782952.html?gatewayAdapt=glo2pol
    1 punkt
  38. Poświęciłem minutę na czytanie i okazuje się, że teraz stracę drugą na odpowiedź. Pytania żadnego nie zadałeś, a nawet jak zadasz to co my mamy - za Ciebie decydować czy masz kupić nowy rower czy zmodernizować starszy? A tutaj masz kalkulator przełożeń, jak wpiszesz na jednym zestawie swój obecny rower - to na dolnym możesz dobierać napędy pod kątem planowanej modernizacji. Dowiesz się w którą stronę iść, pod warunkiem, że wiesz jakich przełożeń używasz, jakich potrzebujesz. Napęd 1x jest bardzo wygodny w eksploatacji, regulacji, ale ma swoje ograniczenia i należy go bardziej dobrać na miarę. https://ritzelrechner.de/?GR=DERS&KB=34&RZ=11,13,15,17,19,21,24,28,32,37,42&UF=2194&TF=82&SL=2.6&UN=KMH&DV=teeth&GR2=DERS&KB2=34&RZ2=10,12,14,16,18,21,24,28,33,39,45,51&UF2=2328
    1 punkt
  39. @Eathan ja też zdejmuję 😉............. przez ten czas suszy się po "praniu" 😁
    1 punkt
  40. Przejmujecie sie rysami na obręczy??? A jak wyjeżdżacie do lasu lub w cięższy teren to co? Odkręcanie koła żeby sie nie porysowały?
    1 punkt
  41. @spidelli jak lubisz z podejrzanymi typami ...... Oni nigdy nie wyprzedzają , zawsze jadą z tyłu.......🤣
    1 punkt
  42. .Bo tu nocują latające myszy
    1 punkt
  43. Bo wiatrak - piszą, że stary, z pierwszej połowy XVII w.
    1 punkt
  44. 1 punkt
  45. Nie zrobiłem zdjęć bo nadal jestem trochę zniesmaczony samym sobą. Żona stwierdziła, że korba 50/34 jest dla niej za twarda go gravela i potrzebuje mniejszej więc na szybko (bo na jutro potrzebuje) kupiłem jej korbę GRX600 2x11 46/30 przednią przerzutkę GRX810 i kastę 11t, 11/34 zamiast 11/32 .....poskładałem, ustawiłem, zaczynam sprzątać i upychać to co zostało w szafach. Upychając znalazłem: - korbę GRX600 2x11 46/30 - korbę GRX800 2x11 48/31 - korbę RS510 2x11 46/36 (zębatek 34 jest też kilka) - 2x przednią przerzutkę GRX810 - kasetę 11t 11/34 Kurtyna.....
    1 punkt
  46. Jak to mówią, więcej sprzętu niż talentu.
    1 punkt
  47. Ja tam o poszerzaniu nic nie miałem na myśli tylko nawiązałem do tej części
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...