Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 22.03.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
Patrz przed siebie dziadku, bo doprowadzisz do upadku (statywu z aparatem, co se go kupiłeś latem)13 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
Nie zrobiłem zdjęć bo nadal jestem trochę zniesmaczony samym sobą. Żona stwierdziła, że korba 50/34 jest dla niej za twarda go gravela i potrzebuje mniejszej więc na szybko (bo na jutro potrzebuje) kupiłem jej korbę GRX600 2x11 46/30 przednią przerzutkę GRX810 i kastę 11t, 11/34 zamiast 11/32 .....poskładałem, ustawiłem, zaczynam sprzątać i upychać to co zostało w szafach. Upychając znalazłem: - korbę GRX600 2x11 46/30 - korbę GRX800 2x11 48/31 - korbę RS510 2x11 46/36 (zębatek 34 jest też kilka) - 2x przednią przerzutkę GRX810 - kasetę 11t 11/34 Kurtyna.....7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
@elkaziorro Komentowałeś kiedyś ciapki na matrycy; mam starą lustrzankę cyfrową z podobnym problemem - przyszedł mi do głowy pomysł, żeby ją gdzieś odesłać na czyszczenie (za wygodny jestem na szukanie serwisów naziemnych - ale ostatecznie mógłbym we Wrocławiu się rozejrzeć) - masz może temat rozpracowany? Żeby nie było off-topu - okolice Brna:5 punktów
-
W zeszłym tygodniu powiedziałem sobie "KONIEC Z ZAKUPAMI!". No ale zeszły tydzień się skończył, więc... - wieszak na rower WR1 100/80 pana Jarosława Znajdka - żeby do kompletu z MTB na ścianie w pokoju wisiała też szosa - lampka Trek Ion 200 RT - bo tak sprytnie naprawiałem wczoraj Bontrager Ion 100 R, że wylądowała prosto w elektrośmieciach4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Canyon. Czerwony jest szybszy. Zresztą masz nawet w opisie: Rapid2 punkty
-
Oglądając tego Bontragera xxx u braci żółtych trafiłem na coś takiego, nie wiem czy da się znaleźć coś bardziej minimalistycznego 😁 https://share.temu.com/g2NbbeIh0XA Oglądając tego Bontragera xxx u braci żółtych trafiłem na coś takiego, nie wiem czy da się znaleźć coś bardziej minimalistycznego 😁 https://share.temu.com/g2NbbeIh0XA2 punkty
-
2 punkty
-
Ten wygląda ładnie. No i masz 110 zł rabatu, piechotą nie chodzi: https://www.decathlon.pl/p/rower-szosowy-van-rysel-rcr-pro-ultegra-di2-z-czujnikiem-mocy-carbon/_/R-p-3528692 punkty
-
Ja mam graty składowane w 3 mieszkaniaach i 1 domu... w ubiegłym roku zrobiłem Excela co mam gdzie w jakiej ilości.2 punkty
-
2 punkty
-
Ładniutk, nowyi frameset Fuji na Reynoldsie 520 https://www.olx.pl/d/oferta/rama-frameset-fuji-turing-chro-mo-nowa-stalowa-stylowa-widelec-CID767-ID1514YN.html Szkoda, że na fałki, ale mimo wszystko, jak ktoś szuka na wyprawy, to brać i się nie zastanawiać. W ogóle polecam przejrzeć ogłoszenia tego sprzedawcy. Parę fajnych klamotów tam znalazłem. Na szczęście nie mam na nie pieniędzy. https://proktor2op.olx.pl/home/2 punkty
-
Bo drzewo poziome. P.S. Przypominam regulamin tematu, zwłaszcza "- zdjęcie ma być wykonane w czasie wypadu rowerowego. ".2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
@spidelli, kupujesz w aptece gruszkę gumową, tylko bez talku. Odkręcasz obiektyw naciskasz migawkę i delikatnie dmuchasz.1 punkt
-
No wiadomo, trzeba dostosować sprzęt do potrzeb (byle z głową). Może jesteś przyzwyczajony do wagi bo masz fulla, jeździsz z sakwami ale elektryk to parę dodatkowych kg (póki co). Warto sprawdzić przed kupnem. Ja od zawsze (prawie) jeżdżę na lekkich rowerach, więc ciężki hub kompletnie mi nie podszedł. Mój amelinowy analogowy gravel (obecnie stoi na chomiku - co by było W TEMACIE 🤪) w typie szosy allroad+ waży katalogowo 9.75kg, dwa mtb 11-12.5kg, nawet stary Wheeler (z którego zrobiłem elektryka) ważył 18 lat temu 13.5kg. A co do austriaka - całkiem ładny rowerek tylko osprzęt nie ten. Silnik mniejszy od kasety a kaseta mniejsza od tarczy hamulcowej 🤣. Rama też jakaś cienka. Pewnie przekładniowy hub 250w w peaku, moment 25NM, przełożenia 1:1 max, a bateria 250Wh. To się nadaje na wspomaganie jazdy po pagórkach i pod wiatr a nie na Stelvio, jeszcze z taką formą . Na "motorowerze" wiadomo, brylował (600W w peaku, 80NM, 1000 Wh baterii) 🤣1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Najlepiej napisać bezpośrednio do sklepu i zapytać. Większość rozwiązuje problemy z pomocą lokalnych serwisów, odsyłać trzeba jedynie w przypadku pęknięć ram. Natomiast dużo zależy od polityki sklepu. Kona w zasadzie w Polsce nie ma sensownego dystrybutora.1 punkt
-
Piotr Ci nie odpowie, a przynajmniej nie z własnego doświadczenia zmiany, bo on zmieniał eSteps+Nexus Di2 na eSteps+Alfine Di2, a Ty pytasz o Boscha, nie precyzując nawet, czy zestawionego z piastą sterowaną mechanicznie, czy elektronicznie. W zestawach Shimano eSteps+Di2 całość kontroluje silnik i to w nim ustawia się, czy z tyłu masz przerzutkę, piastę (i to jeszcze jaką...). Te ustawienia (ich zmiana) mogą być zastrzeżone dla producenta roweru lub serwisu o specjalnych uprawnieniach od Shimano. Resztę rzeczy (jaką masz kasetę przy przerzutce, albo jakie zębatki założone na Nexusie/Alfine) możesz chyba ustawić sam nawet przez aplikację na telefonie. Z kolei jak masz układ sterowany mechanicznie, to silnikowi w sumie nic do tego, co tam z tyłu siedzi. Nawet nie wiem, czy wówczas w ogóle coś się ustawia, a jeśli nawet tak, to czy jest to konieczne (no chyba że jednak tak i te ustawienia nie służą kontrolowaniu piasty, a np. weryfikacji poprawności prędkości i kadencji do działania wspomagania zgodnie z ograniczeniami regionalnymi). Jak rower jest na napędzie Boscha, to musisz pytać ludzi mających doświadczenie z Boschem i oprogramowaniem do niego. Ja nie mam pojęcia, co tam się ustawia i czy w ogóle są takie pozycje jak rodzaj zmiany biegów z tyłu. Jeśli ten Bosch ma być zestawiony z piastą sterowaną mechanicznie, to nawet nie użyjesz oprogramowania eTube od Shimano, bo i do czego. Jak masz Boscha zestawionego z przerzutką lub piastą sterowaną Di2 (taką podpiętą do silnika, a nie autonomiczną, podpiętą do baterii Di2), to to oprogramowanie od Shimano będzie w zasadzie służyło raczej do aktualizacji firmware'u w układzie Motor Unit (mechanizm przełączający biegi do piast Di2) albo samej przerzutce Di2 a nie do jakichś ustawień w silniku. Do grzebania w silniku masz oprogramowanie boschowskie i jest ono całkowicie niezależne od Shimano. Zresztą zaletą takiego układu jest chociażby to, że silniki od Boscha potrafią automatycznie zmieniać biegi ze wszystkimi piastami Di2, a silniki od Shimano są ograniczone wyłącznie do piast 5- i 8-biegowych. Alfine 11 Di2 zestawione z eStepsem nie potrafi (albo inaczej - Shimano uznało, że nie powinno potrafić) automatycznie zmieniać biegów, a już podłączone do Boscha potrafi (bo to silnik wysyła polecenia sterujące piastą).1 punkt
-
Deca z racji pochodzenia, polityki jest dziś jednym z nielicznych, którzy sami mogą sobie wyklepać jakąkolwiek ramę dowolnej jakości. Romet tego nie robi tylko jak wiele nawet top marek zleca podwykonawcom. Nic w tym złego tylko trzeba być tego świadomym a wielu nie jest.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Dawno nie było Rondlowej aktualizacji. Z fabrycznego konfigu została już tylko rama i widelec. W ostatnim czasie zmieniłem: sztycę => OG-EVKIN carbon mostek => OG-EVKIN T1000 z tytanowymi śrubami, carbon podkładki pod mostek na carbon => OG-EVKIN Poza tym zmiany w ogumieniu: przód Pirelli Cinturato Gravel M 700x45, tył Pirelli Cinturato Gravel H 700x45, Pierwsze kilometry pokazują, że M-ka na przodzie robi fajną robotę. Do tego wpadł wiosenny przegląd, czyszczenie, regulacje i nowy łańcuch Shimano XT.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Tydzień temu przebiłem tylną oponę. Mleko na trasie załatało dziurę. Po drodze przyszła nowa opona i w związku z tym: przednią Pirelli Cinturato Gravel H przełożyłem na tył (prawie nie zużyta, bez przebić). Przy okazji okazało się, że nie zaglądałem do środka od momentu założenia. Mleko Stans'a zmieniło się w przeźroczystą ciecz. Była więc okazja wymienić mleko i ogarnąć temat. Przy okazji znalazłem w starym tyle kolec ze szkła o długości 1 cm. Był w środku opony. na przód poszła Pirelli Cinturato Gravel M. Niby na YouTubach mówią, że M na przód i H na tył to świetny wybór. wyczyściłem i przesmarowałem rachet w tylnej piaście, wykręciłem, wyczyściłem i ponownie wkręciłem praktycznie wszystkie śruby mocujące, wyczyściłem kasetę i korbę, założyłem nowy łańcuch - na początek czyszczenie z oryginalnych smarów, potem wosk BIKE7 PRO WAX, 3 nałożenia w odstępie 15 minut, przeczyściłem i sprawdziłem klocki na przodzie i tyle, wyczyściłem cały rower 😈 Rondel gotów do połykania kolejnych kilometrów. Szkoda tylko, że u mnie pada deszcz ze śniegiem.1 punkt
-
https://www.instagram.com/reel/DHMR7azgWVY/ 🙃 Pozdrow'er😘1 punkt
-
Jak tu nie kochać Amazona, najgorsze jest to że mi się w opór podoba a mam jeszcze zamówionego Foxa Speedframe niewiele drożej tylko przybliżona dostawa to czerwiec.. 😬1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00