Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 06.03.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
14 punktów
-
Siedze i pacze a serce kołacze bo wiosna zbliża sie co bardzo cieszy mnie12 punktów
-
12 punktów
-
12 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
7 punktów
-
Bo pamiętaj kolarzu młody, na początku sezonu nie gól nogi inaczej oślepisz bielą innych użytkowników ruchu7 punktów
-
6 punktów
-
eeeee tam ... kupiłem sobie ładny mały dzwoneczek : I tak sobie pomyślałem że fajnie by mieć coś do niego 🙄... A tu nagle wpadł niespodziewany prezent (kawał kloca) : Kinder niespodzianka 🤣 - co to może być ? Przeraziłem się że to jakiś skuter 😱 @spidelli No teraz to masz już całą noc nie przespaną 🤣5 punktów
-
5 punktów
-
Oj tam, najważniejsze żeby przypasował bo inaczej trzeba by zwracać a jak tu zwracać prezent ? - nie wypada . Jeszcze się darczyńca pogniewa 😱 Nie bierz tak wszystkiego dosłownie 🤣. Dzwonek miał być do innego roweru a myślałem do niego dokupić lampki pozycyjne, coś w stylu knoga. Wiele się nie pomyliłem : Pojeżdżone, przetestowane, jest bajka 👌 Wychodzi na to że teraz będę musiał wymienić jeden bagażnik rowerowy w samochodzie 🤣4 punkty
-
@Bojkow chiński market? Ten dzwonek z kompasem to niezły chiński wynalazek, idealny na mtb jak w gęstym lesie gubi się sygnał gps4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Porównaj bitrate, bo to że ustawienia nazywają się tak samo, nie znaczy, że faktycznie są takie same. GP8 maks ma 100Mb/s, Osmo 4 zdaje się, że 130Mb/s, czyli 30% więcej. 10b też swoje robi, w końcu to 25% więcej danych do upchnięcia. Jak się to połączy to faktycznie z 5h robią się okolice 3h. Jeżeli podgląd też więcej zajmuje, to zagadka wydaje się rozwiązana. Na szybko trzeba by obniżyć jakość nagrania. Docelowo chyba wypadałoby kupić pojemniejsza kartę (jak zależy ci na czasie zrzutu z karty, to można zainteresować się Sandiskowym QuickFlow, który wymaga odpowiedniego czytnika; inni producenci być może mają podobne technologie ale nie robiłem ostatnio rozeznania). Nic nie zniknęło, to tylko i wyłącznie kwestia jednostek. Producenci nośników danych już dawno przeszli na przedrostki dziesiętne, kamerka pokazuje binarne. Jak te 119GB pomnożysz prze 1024*1024*1024, a potem podzielisz przez 1000 000 000 to znajdziesz te 127GB. Jak ktoś chce być ścisły, to k, M, G, T są przedrostkami dziesiętnymi. Ki, Mi, Gi, Ti binarnymi.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
A podjazd pod zoo to co? Przecież szosą się nie jeździ po mieście, pojedziesz na dolinki masz fałdy, pojedziesz w stronę kocmyrzowa masz fałdy, na południe masz górki, tylko wschód/zachód jest płaski. To twój wybór, osobiście bym dopłacił, będziesz już miał rower w którym niczego nie brakuje.1 punkt
-
To lekki elektryk dla kogoś kto ma koło domu fajne trasy do jazdy/zabawy na krótki 2-3 godzinny wyskok i tyle. Do tego względnie łatwe podjazdy bo na tych innych nie ma odpowiedniego momentu by dłuższy trudniejszy podjazd zrobić bez sporego ubytku prądu. To są te elektryki gdzie czasem trzeba z nimi chodzić taka samo jak z analogiem. W góry na szlak trzeba by planować tak by była opcja podładowania gdzieś w schronie. Inny minus ale dla niektórych plus to niska waga jako taka czyli mniejsza stabilność na zjazdach. Ten drugi spoko jak za taką cenę. Marka z tych solidniejszych, brak puszczonych kabli w sterach, wystarczająco mocny. Minusy dla mnie to nie do końca dobrany dobrze napęd na góry ale to idzie zmienić po ewentualnym zakupie. Dla ciebie jak będzie dużo szutrów, nie naprawdę ostrych podjazdów nie musi być fatalnie.1 punkt
-
Amor w tym romecie to najtańszy powietrzny badziew Suntour XCR-32 Air, jak zamierzasz tym rowerem jeździć to szybko padnie niestety. Jak niestraszne zakupy z niemiec to masz np. Radona Jealous al 8.0 za 800euro na Rock Shox Judy Gold, Jealous al 9.0 za 1100euro na RS Sid. Dobre ceny rowerów ma też marka Sensa np model Merano Evo SLE i Merano Evo Race amortyzatory niestety takie sobie bo wersje silver ale zawsze to rock shox.1 punkt
-
Kurde myślałem że jak zapytam o SRAM i SHIMANO to rozpętam wojnę a tu się okazuje że wojna rozpętała się o naprawę ramy, która nie wiadomo czy w ogóle nastąpi Wyjaśnię moje "widzi misie" odnośnie Karbonu Z uwagi że jestem osobą techniczną związaną z branżą metalurgiczną na pewno lepszym rozwiązaniem problemu z możliwą usterką będzie rama Alu, nawet tak jak pisze @HSM stop 6061 charakteryzuje się bardzo dobrą spawalnością i jest ogólnie dostępny Ale fakt są różne gatunki które mogą wymagać specyficznych warunków technologicznych (taka ciekawostka właśnie czekam na technologię spawania materiałów Miedź + Alloy600 + stal P265GH, taki fajny MIX). Zdaję sobie sprawę że Karbon jest o niebo lepszy pod względem pracy i wytrzymałości oraz masy i ma to bardzo wielką zaletę ale twierdze też że w tym budżecie kupowanie roweru z ramą karbonową mija się z celem ponieważ tak czy siak jest to rama budżetowa i raczej nie będzie to tak bardzo zauważalne jakbym szukał roweru za +15k PLN. Drugie to to że naprawa karbonu nigdy nie wróci do wytrzymałości sprzed naprawy no chyba że wymienimy dany element na nowy i w punktach montażowych zostanie to z sobą "posklejane". Ale to tak jak pisałem moje "Widzi misie" i jakieś tam przemyślenia Fajnie, dzięki wszystkim bardzo za mocne zaangażowanie się w temat fajnie pogadać i wymienić doświadczenia, poglądy i opinie. A więc już mam sprecyzowane na 99% czego szukam i teraz może ktoś może coś by zmienił może dodał do tego co napiszę Rama Alu - kwestia dostosowania geometrii i rozmiaru pod moje 4 litery Napęd GRX 2x11 / 2x12 lub jakiś SRAM APEX z takim samym przełożeniem Widelec full karbon Koła i opony (jakie by nie były to i tak będą budżetowe) ?? tutaj może ktoś coś doradzi, na pewno sztywne osie muszą być fajnie jakby się udało żeby sztyca była karbonowa Siodełko (kwestia dopasowania 4 liter) ale i tak pewnie będzie trzeba zmienić z seryjnego na coś wygodniejszego Kierownica i mostek - tutaj nie wiem na co w sumie można zwrócić uwagę1 punkt
-
W zasadzie możesz też popatrzeć na M3 - soft jest ten sam, M3 ma mniejszy ekran, baterię i przyciski. Reszta jest 1:1. M3 kosztuje 1700 PLN ale jest nowością, pewnie na Czarnyu Piątek zrobią jakieś promki. V3 to cennikowo jakieś 2500 PLN. Ja byłem niemal zdecydowany na M3 ale zrobili na kilka dni obniżkę na V3 o 500 zł i uległem pokusie. Fajna zabaweczka, na razie jaram się jak dzieciak ale po prostu czasami muszę sobie zrobić jakiś prezencik, w najgorszym wypadku nowy nóż, latarka albo multitool. Mam V2 ponad 2 lata i nie narzekam ale podjarałem się na V3 i jest jak jest Szkoda, że Wahoo odeszło od zegarków, jak Polar splajtuje (a ponoć są na krawędzi) to pewnie przejdę na Garmina1 punkt
-
1 punkt
-
Jak jesteś 40+ to rzeczywiście masz jeszcze czas do elektryka ( ja kupiłam jako 60+) na zajeżdżenie nowego roweru i ładnych kilku napędów czy hamulców. a jak dużo pojeździsz to załatwisz i Brooksa. Kup rzeczywiście w zależności od potrzeb - bo nie wiemy gdzie jeździsz ( Polska to zarówno niziny jak pagórki czy góry) i ile wozisz ( choć na tydzień to raczej do 30 kg niż 60 ) i jakie odległości pokonujesz. Ten Riverside to czołg na kilkutygodniowe wyprawy w kompletną dzicz. I nie kupuj za dużego roweru - ja też mam 176 cm, długo jeździłem na rowerze zbudowanym na ramię Huragana 58 cm i wydawało się być dobrze ale jak zmieniłem na mniejszy to zauważyłem różnicę. Rozmiar L będzie za długi. A i jeszcze - Cues jest bardziej wytrzymały kosztem precyzji - niektórym to przeszkadza.1 punkt
-
Fulcrumy przepadły... Brak mi zdecydowania... Pewnie będę żałował 🙂. Zostaję bez kół, a Wy tu piszecie jakimś dziwnym językiem 😃.1 punkt
-
A wyprzedził cię kiedyś van albo ciężarówka jadąca z prędkością >70 na 10cm? Bo mnie tak. Nie polecam.1 punkt
-
@Dibua kup to, co Ci się podoba. Patrz głównie na bazę - czyli ramę, bagażniki, możliwości przewożenia określonego bagażu. Napęd, hamulce... traktuj jako coś oczywiście ważnego, ale nie decydującego. Jak Ci się nie podoba alivio w Giancie, albo schodzące trekingowe xt w Riversidzie, to pomyśl, że je kiedyś dojeździsz i po prostu zmienisz. Może wówczas ten upragniony cues będzie tak powszechny i tani, że wymiana całego napędu, to nie będzie żaden problem. Tak naprawdę wybór sprowadza się do odpowiedzi: - czy chcesz (i potrzebujesz) pancerniaka o ładowności 170 kg (w tym ładowności tylnego bagażnika 40 kg i przedniego 20 kg) - wówczas Riverside -czy może wystarczy Ci (i nie będziesz żałował) nieco mniej pancerny rower o w miarę normalnych możliwościach z bagażnikami (25 kg + 15 kg) - wówczas Giant. Zauważona przez Ciebie różnica wagowa między nimi nie jest tak duża - wg opisu 17,1 kg vs. 11,6 kg . Tylko jak do Gianta dodasz te bagażniki, błotniki to dojdzie z 2,5 kg. W Riversidzie wagę podnosi oświetlenie, w tym dynamo (którego brak w Giancie), cięższe opony, może cięższa trzy blatowa korba (tu zgaduję), sam Brooks to jest kloc (no ale przecież i tak byś go tam wsadził 🙂) i jednak cięższy aluminiowy widelec (w Giancie tylko sterówka jest alu, reszta karbon, co nie zachęca do wożenia na nim bagażu). Jakby je skompletować podobnie, to i waga byłaby podobna... Jak Ci się te pozostałe rowery nie podobają, to w ogóle daj sobie z nimi spokój. Co z tego, że mają nowsze "bebechy", "bebechy" w 1. i 2. zawsze możesz wymienić - nawet jak ich nie zużyjesz, to za jakiś czas, może w ramach kaprysu, podmienisz wedle uznania na coś innego - a nieciekawego dla Ciebie wyglądu 3. i 4. nie zmienisz tak łatwo (tylko kupując nowy rower 🙂).1 punkt
-
Nie zebym kogos specjalnie manawiał, ale cena okazyjna. I jeszcze z damperem! Stal jak się patrzy, spawy trochę nasmarkane, ale co tam, można przeboleć. https://www.olx.pl/d/oferta/rama-pod-kola-24-cale-z-damperem-CID767-ID11qExZ.html1 punkt
-
1 punkt
-
To był Musso GT zapewne 🙃1 punkt
-
Ło panie, to dopiero jest wynalazek! 🤩1 punkt
-
1 punkt
-
To taki protip - Doc Blue to Stan's z etykietą Schwalbe. Tak samo w przypadku Gianta i Bontragera. Można ich używać zamiennie w zależności od tego, które jest akurat na promocji.1 punkt
-
Bo jakoś zawsze było nie po drodze, żeby zobaczyć dokąd ta prosta1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00