Skocz do zawartości

Ranking

  1. pecio

    pecio

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      2 979


  2. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      6 224


  3. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      1 273


  4. Jurek63

    Jurek63

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      909


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 28.02.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. 8 punktów
  2. Zawiedziony myślą techniczną rozpychadełek Park Toola i ich klonów (chińskich ) postanowiłem dziś na szybkiego wypuścić nową profesjonalną linię narzędzi rowerowych Pecio Tool.🤣 Tataaam....... o to profesjonalny cofacz tłoczków hamulcowych.
    6 punktów
  3. Przyszły do przymiarki żeby wymienić mój już wysłużony stary kask. Zostaje Giro a pozostałe wracają. Jestem zaskoczony, że Oakley mimo gumek na okulary nie jest wstanie utrzymać okularów własnej marki 😕 słabo. Jest też bardzo wąski jakby ktoś się zastanawiał. Fajnie leży ale czapeczki pod spod już nie założę.
    6 punktów
  4. Kilka pogrzebaczy, mazidło i jakby jakiś korek...
    4 punkty
  5. Dropper z Niemiec, tarcza która może uratuje działanie hamulców na mtb i parę części do renowacji szosy.
    4 punkty
  6. Właśnie myślałem o wahoo ale mój elite dirteto nie chce odejść. Znaczy przestał i z przyzwyczajenia zamiast kupić następne coś to go rozebrałem, wyczyściłem, przesmarowałem i znowu działa jak zawsze.
    4 punkty
  7. Trochę sprzętu do rewitalizacji mojej reginy. Mleko mam i ja. Do tego przyleciał dron z Chin, podobno nadaje się do nagrywania mtb.
    3 punkty
  8. Pączków nie ma, ale też jest zajęczaście.
    3 punkty
  9. Wiosna, ale jesień też jest ok.
    2 punkty
  10. Wczoraj dowaliłem interwałów i chciałem na spokojnie , nie wyszło , nie pierwszy raz. Rouvy wciąga dosłownie
    2 punkty
  11. Możesz używać "zwykłych" smarów ale możesz też sobie kupić np. Shimano Top Grease albo Motorex Bike Grease jako smar uniwersalny i Shimano Anti Seize do śrub, żeby się nie zapiekały. Ja mam tylko Shimano Top Grease i stosuję go do wszystkiego, do śrub też. Wygodniej jest kupić w tubce niż w wiaderku, zresztą jeśli nie masz serwisu a potrzebujesz tylko do własnego użytku to wiaderko Ci niepotrzebne
    2 punkty
  12. Kiedy siedzisz w rowerach już tyle, że po zwykłej karteczce z rysunkiem poznajesz, kto gdzie robi zakupy...😂
    2 punkty
  13. Potwierdzam słowa @TheJW w temacie mleka. Zawsze lałem "Doc Blue", ale teraz "S" był tańszy A żeby mi się butelka do zdjęcia nie przewróciła, to podparłem ją nowymi "na-później" częściami
    2 punkty
  14. To taki protip - Doc Blue to Stan's z etykietą Schwalbe. Tak samo w przypadku Gianta i Bontragera. Można ich używać zamiennie w zależności od tego, które jest akurat na promocji.
    2 punkty
  15. @CoolBreezeOne: do pierwszego zakrętu …bo pysznego tłustego Wam życzę!
    2 punkty
  16. Bo jakoś zawsze było nie po drodze, żeby zobaczyć dokąd ta prosta
    2 punkty
  17. 2 punkty
  18. Bo ścieżka po drugiej stronie góry ciągle zamknięta - do odwołania wręcz
    2 punkty
  19. A ja odwrotnie. Po 60 kupiłem elektryka by mnie wspomagał na podjazdach, 400Wh wystarcza mi bez problemu na 150 km , a raczej więcej niż 100 w jednym dniu nie wysiedzę na siodełku. A argument że "większa nie zaszkodzi" do mnie nie przemawia - im większa tym cięższa.
    1 punkt
  20. 1 punkt
  21. Jaki ujmujący za serce (w domyśle worek) tytuł....." Spalanie Pączkokalorii" 🤣Czyli skoro ewencik to dajemy do pieca?
    1 punkt
  22. Ja tam o poszerzaniu nic nie miałem na myśli tylko nawiązałem do tej części
    1 punkt
  23. Jak akumulator ma mniej niż 2 lata to ładować do 100% przed każdą jazdą i przechowywać w przypadku długich miesięcy bez jazdy między 60% a 80%. Jak akumulator ma więcej niż 2 lata i już sporo tysięcy kilometrów zrobił to lepiej go nie zostawiać na długie miesiące niedoładowanego. Niestety mogą być rozjazdy na ogniwach i taki kilkuletni akumulator najlepiej ładować do 100% żeby pozwolić BMS na wyrównanie, kosztem maks kilku procent pojemności rocznie. Dlaczego lepsze 100% przed jazdą niż 80%? Bo aku przy wyższym napięciu pobiera mniej energii z ogniw, więc tak naprawdę ładując do maximum oszczędzamy akumulator ciesząc się lepszym zasięgiem.
    1 punkt
  24. 1 punkt
  25. Też niejednokrotnie z nim pisałem, jak dla mnie wzór obsługi posprzedażowej.
    1 punkt
  26. @nctrns To zalezy ile jezdzisz w sezonie. O ile pamietam u mnie przod wystarczyl na ok 10000km, czyli troche ponad jeden sezon.
    1 punkt
  27. Ja bym sprawdził stan klocków, czy tłoczki chodzą równo, czy tarcze nie zużyte. Tyle że to się robi samemu, tak samo wymianę klocków, tarcz. Dopiero jak coś z hydrauliką nie tak, to warto myśleć o serwisie. Patrzysz w cenniki serwisów, dodajesz koszt ewentualnych części (przeważnie klocki, rzadziej tarcze). Np. 150-200 za przelanie płynu i wymianę klocków w obu zaciskach. Do tego koszt klocków np. 2x60.
    1 punkt
  28. Jeżdżę tam zawsze w drugiej połowie lutego (z powodu ferii szkolnych) i jak do tej pory (7 razy) zawsze miałem szczęście z pogodą - tzn. słońce i 15-18 stopni. Majorka jest genialna na rower. Z Alcudii do Soller i Valdemossy na rowerze dojedziesz, ale np. do MA-10 nad morzem na zachodzie to już daleko. Idealna baza na rower to by były okolice Santa Maria. Btw na wschód od Palmy tez są fajne okolice, wprawdzie bardziej płasko, ale jest Randa czy np. San Salvador. Jak chcesz to mogę Ci dać moje tracki GPS. Ja jeżdżę zawsze z rodziną (Żona i córka). Tam jest co robić, nigdy się nie nudziły i za każdym razem nie mogą się doczekać jak tam znowu polecimy. Rower biorę od Heurzler, tym razem to był nowy Cube Attain na 105 Di2.
    1 punkt
  29. Gdy wracając z pracy zorientowałem się, jak jest ciepło, po dojechaniu do domu nawet nie chowałem roweru, tylko wpadłem się przebrać i zrobiłem szybką rundkę na Gruzie napędzany pączkami. 26'S NOT DEAD! jak to napisałem na Stravie. Musiałem się nieźle nakręcić, żeby zrobić 33,5 km ze średnią ponad 30km/h na takich kółkach. 😁 Aż strach tę szosę składać...
    1 punkt
  30. Te obecne Shimano XC 903 jak i starsze 902 są piekielnie wąskie . Nawet wersja z dopiskiem WIDE czyli te niby szersze i tak są węższe od wersji WIDE w niższych modelach tej firmy. Dziwna polityka modelowa. Spróbuj Northwave nawet w tych najsztywniejszych Extreme o wiele lepiej się chodzi niż w Shimano. A w Rebelkach jest bajka.
    1 punkt
  31. 1 punkt
  32. Jako że skok gwintu szprychy to 0,45mm to można teoretycznie obliczyć ile powinieneś zrobić obrotów nyplem aby zlikwidować pionowe bicie obręczy takie podejście znacząco przyspiesza pracę nad geometrią koła.
    1 punkt
  33. Z takim zapasem to można codziennie rowerem do McDonalda jeździć
    1 punkt
  34. Bo zamkowe klimaty, @kazafaza narobiłeś smaku ostatnim zdjęciem.
    1 punkt
  35. A u mnie szosa w opłakanym stanie, stalowa damka i stalowy żużel do odświeżenia:
    1 punkt
  36. Bo nie było nas...były drzewa.
    1 punkt
  37. Bo ciemno i mokro jak w bębnie pralki podczas prania 😁
    1 punkt
  38. 1 punkt
  39. @Sobek82 To wszystko to Twoje dzieci? Jaka pustynia taka karawana.
    1 punkt
  40. Bo wspominam październik zeszłego roku🫠 Pozdrow'er😘
    1 punkt
  41. Dziś wypadł czas na mały serwisik na klatce... chyba kółka przerzutki będą do wymiany, bo coś obracają się trochę ciężej...
    1 punkt
  42. Bardzo wiele zależy od koloru roweru. Niezależne testy wykonane w USA przez branżowe portale wykazały , że czerwone rowery są najszybsze. Oczywiście są różne "czerwone" ale to już w tej materii specjalistą jest kolega @marvelo
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...