Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 20.01.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
13 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
Stare dolnośląskie powiedzenie mówi: gdy w środku zimy liść spod śniegu kiełkuje, to w Twoim fullu na pewno coś w zawieszeniu szwankuje.10 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
Bo trudno narzekać na pogodę, mimo że przez cały dzień ani jednego promienia Słońca nie zobaczyłem.8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
Z warunkiem, że jeśli n=1 to rozwód powinien być inicjowany nie unikany.3 punkty
-
"N+1" to ilość rowerów, którą powinien mieć każdy szanujący się rowwerzysta, gdzie "n" to jest liczba obecnie posiadanych rowerów. Istnieje też wersja "n-1", która mówi, że "n" to liczba rowerów przy której żona żąda rozwodu3 punkty
-
To za zaoszczędzone pieniądze kupię sobie porządny zestaw opon3 punkty
-
W tym czarnym kolorze wygląda jak grzejnik, który właśnie żona zamówiła do łazienki...3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Bo jak długo jeżdżę to u siebie takiego czegoś nie widziałem, od kilku dni utrzymuje się cały czas silna mgła, wczoraj po robocie udało się wyskoczyć na standardowy szlak i okazało się, że powyżej piękna pogoda, słoneczko, a na dole jak okiem sięgnąć nalało się czegoś białego. Fotka nie oddaje tego efektu3 punkty
-
Mogę polecić GP5000 AS 35C. Dla mnie to jest taki sweet spot. Miałem GP5000 32C, potem założyłem AS 35C, potem znów założyłem 32C, wróciłem do AS 35C, założyłem Terra Speed 40C a teraz ponownie mam AS 35C. Czyli wracam do tych opon jak bumerang. Ta opona nie najlepsza w żadnej kategorii. Opony typowo szosowe są szybsze. Opony gravelowe wygodniejsze i bardziej przyczepne. A AS 35C jest dokładnie pośrodku. Nie zamula za bardzo na asfalcie, da się na niej w miarę bezpiecznie przejechać łączniki szutrowe czy leśne. Dla mnie to ideał opony Road+.2 punkty
-
E tam zaraz do szmuglowania Chłodnica do destylacji jak się patrzy - i do tego chłodzona powietrzem Wyobrażam sobie ten rasowy bulgot 🤣2 punkty
-
Ciekawe jakie to uczucie gdy ciężar przednich gratów nie wpływa na ruchy równowagi i myszkowanie. Żona poza sezonem grzewczym może grzejnik wypozyczy na wyprawę 😜2 punkty
-
@Turysta05Ty chyba nie jeździłeś na dobrych hamulcach szczękowych. Dobre Vki np. avid single digit i do tego dobre klocki na mokre warunki i to lepiej hamuje niż nie jedne hydrauliki nie mówiąc już o tarczach mechanicznych. Tylko czy jeszcze są do dostania dobre vki. Jak do zimówki to lepiej wziąć hydrauliczne, w mechanicznych tarczówkach woda lubi się dostawać do pancerza i tam przymarznąć. Obecnie klamki z zaciskami hydrauliczne od shimano można wyrwac za 150zł za komplet, mechaniki wiele taniej nie wyjdą. Jak hydraulika odpada to bym postawił na dobre V-ki z dobrymi klockami.2 punkty
-
Panaracer SS to jakiś dramat. Bardzo nieudany model. A tak w ogóle proponuję jak zwykle https://www.bicyclerollingresistance.com/ i nie kombinowanie we własnym zakresie z porównywaniem opon na podstawie wyglądu.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo absolutnie fascynuje mnie to zjawisko, fotka z dziś. Warunki na szlaku masakra, totalne oblodzenie, gleby zaliczone, ale i tak było warto, choćby żeby zobaczyć jak trzech bikerów zalicza glebę synchroniczną2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Określenie dziadkowóz to troche przesada. Obecnie w gravelach są dwa trendy te badziej terenowe/wycieczkowe i bardziej sportowe z geometrią bliższej szosy. Zwiększony kąt podsiodłowej jest po to by rower lepjej podjeżdzał . Stosunek reach/stack im większy ty rower ma bardziej sportowy charakter. Ale do komfortu potrzebny jest fitting. Np. Osoba o bardzo długich nogach powinna szukać dziadkowozów(krótszych i wyższych) bo taki rower da się łatwiej ustawić i uzyskać sportową pozycje do ścigania1 punkt
-
@kipcior No to GP5000 mogę polecić, bo założyłem w ubiegłym roku na wiosnę w rozmiarze 700x32 (35 byłby max) i mam wrażenie, że rower odżył (inny rower). Fakt, że na wyższym ciśnieniu mnie trzepie ale też przeleciałem na nich 250 km z przyzwoitą jak dla mnie średnią nie przejmując się za bardzo tym trzepaniem. No i bojaźliwie bo bojaźliwie ale i w górach na nich pozjeżdżałem. Ba, żonie też założyłem w zeszłym roku i wczoraj już na nich jeździła na swoim gravelu i nie chce wrócić do opon gravelowych.1 punkt
-
mniejszy kąt główki i dłuższa baza kół daje stabilniejsze prowadzenie roweru. I tak ten Esker gen 2 to bardziej gravel terenowy. Masz możliwość włożenia opony 50 mm oraz włożenia amora ze skokiem gravelowym. Ekser gen1 to bardziej geometria na szose.1 punkt
-
Co do zamulania to właśnie różne drobne bieżniki mają dziwne właściwości, ale tez na bębnie RR czasem sliki łyse wcale nie toczą się na medal np Kojak ma słabe wyniki. Także w zasadzie patrząc czy dotykając do opony nie bardzo mam pewność co się będzie działo. Czasami tez dzień kiedy nie idzie noga a na kołach jest jakiś set opon - bardzo nas do nich zniechęca. No i jest jeszcze jeden trik - tylko przód na piach - tył slik, kompromis.... U mnie w roli grawel występuje rama w którą nie wcisnę 27,5 z balonem, więc ... odkopałem inną starą , i coś tam właśnie powstaje grawel : mezcal barzo..29 cali z takich samych powodów o które pytasz ... dostanie bagażnik i baranka.1 punkt
-
Żeby nie edytować śladów spróbuj odjechać 100-200 metrów od punktu startu i dopiero wtedy wystartuj nawigację.1 punkt
-
Wywołany do tablicy przez @wr81 potwierdzam, mam Rose Ground Control 3 z rocznika 2023 czyli tego, który obecnie jest jeszcze na wyprzedaży wspomnianej przez Was. Co do samego roweru to przesiadałem się na niego z typowego Ht XC (swoją drogą też Rose, który jest obecnie na sprzedaż ) i na początku musiałem się przyzwyczaić do innej geometrii ramy, do pracy samego zawieszenia itp itd. Nie wiem do czego jest przywyczajony autor tematu ale ja byłem przywyczajony do tego, że na sztywniaku bardzo szybko i w miarę lekko rower nabiera prędkości - w trailówce, nawet tej o skoku 120/120 no jest to odczuwalnie inaczej?/wolniej? Po przyzwyczajeniu się do tego rower jest świetny, zabieram go w góry, na single czy okoliczne wertepy na Roztoczu i Lubelszczyźnie na pół dnia czy nawet cały i bawię się świetnie więc jako "uniwersalny" rower górski jest bardzo ok. Co do pracy samego osprzętu to wszystko działa bardzo dobrze i szybko. Nie ważyłem go jeszcze ale nie jest jakoś odczuwalnie czy znacząco cięższy niż mój wcześniejszy sztywniak Count Solo z napędem Deore 2x10, kołami Mavic Crossride i Rebą. Fajnie gdybyś miał kogoś w okolicy, kto ma trailówkę albo fulla xc, żebyś mógł sobie porównać te typy rowerów i jak się na nich czujesz i wtedy wybrać.1 punkt
-
1 punkt
-
To suszarka Bosza, każdy znajomy rowerzysta gdy zobaczy to zawsze mówi: "0ooo Bosz !!!!" 😀1 punkt
-
1 punkt
-
No, jak jakość będzie nędzna, to faktycznie czas cię pokarze za pchanie badziewia w łożyska. I kara może być bolesna.😆1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
