Skocz do zawartości

Ranking

  1. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      27

    • Liczba zawartości

      6 030


  2. dfq

    dfq

    Użytkownik


    • Punkty

      19

    • Liczba zawartości

      1 037


  3. bazzz

    bazzz

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      768


  4. zekker

    zekker

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      8 018


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03.12.2024 w Odpowiedzi

  1. 14 punktów
  2. Zdjęcie B-W znacznie lepiej przedstawia przeszywający mróz.
    11 punktów
  3. Bo niby południe, a jakby człowiek z samego rana wyjechał:
    10 punktów
  4. 9 punktów
  5. Bo my zwykle na hardtailach ale czasem czas na fula (bezalko) 😀
    6 punktów
  6. Bo nagle pojawiła się mgła, a temperatura spadła z +5 do 0....
    5 punktów
  7. Bo w lesie, po ciemku, łatwiej o bliski kontakt ze ściółką
    4 punkty
  8. Bo powrót do korzeni, na korzenie w sumie też.
    3 punkty
  9. Mało tego są na forach rowerowych i twierdzą że mają rację, ale co najgorsze jeżdżą także rowerami więc uważajcie na siebie.
    2 punkty
  10. Z innych pewnych stron niemieckie bike-discount.de, fahrrad-xxl.de, maciag-offroad.com i parę innych (nie wszystkie wysyłają do PL) oraz hiszpański BikeInn (www.tradeinn.com/bikeinn/pl)
    2 punkty
  11. Dokładnie @Tyfon79! A później się dziwimy, że takie sytuacje mają miejsce jak podobne czubki poruszają się po drogach...
    2 punkty
  12. Największe wyprzedaże w zasadzie są teraz, ale nie wynika to z zimy tylko z przeszacowania popytu na podstawie danych z lat 2020-2022. Pytanie "gdzie" wymaga doprecyzować czego szukasz. Dla przykładu carbonowy sztywniak do XC - kupiłbym w centrum rowerowym. Trailowy full o małym skoku - patrzyłbym na trance`a z bunnyhop.de Optymalny kosztowo gravel - Aspre 2 prosto od Rometa. ... i tak dalej. Inną sprawą jest fakt, że kupowanie roweru wysyłkowo ma sens raczej tylko dla osoby obeznanej z obsługą i serwisem roweru w podstawowym zakresie. W przeciwnym wypadku polecam kupno stacjonarnie. Obsługa posprzedażowa jest niejednokrotnie warta wyższej ceny.
    2 punkty
  13. Materiał wyżej zrobiony przez jakiegoś czubka względnie chorego na urojenia. Do śmietnika. Już nawet inne podobne chore ludzie zarzucają maszyniście, że nie hamował gdzie oczywiście przycisnął przycisk radio stopu. Ponieważ co nieco lubię kolej i co nieco informacji mam to takie info. Na magistralach dwutorowych o przyśpieszonych prędkościach z przejazdami kat B są od jakiegoś czasu tak zwane TOP-y (tarcze przejazdowe ostrzegawcze). Nadają dwa sygnały czyli Osp1 czyli uszkodzony najbliższy przejazd ze zwolnieniem pociągu do 20 km/h lub Osp2 jazda na pełnej prędkości. I teraz mamy przejazd pociągu przez czujkę więc zaczyna się sygnalizacja akustyczna i mrugają czerwone światła . Tak te same co są wokół nas jak jeżdzimy autem a co ten kretyn wyżej uznaje za nielegalne. Po 8 sek opuszczają się rogatki. Niestety nie da się wszystkiego zrobić tak by było super chiper. Na takich magistralach pociągi jadące bardzo szybko a tak było w tym przypadku mają pewien problem. TOP-y są zawsze na pewnych odległościach by w razie czego pociąg wyhamował ale jak naprawdę zasuwa to maszynista może minąć sygnalizator nadający Osp1. Dlatego jak ktoś utknie za przejazdem a nie opuściły się rogatki i jest kupa to można ją wyłamać bo wtedy czujniki to wyłapią i zapali się Osp1. W opcji drugiej z tym wypadkiem niestety trzeba robić wszystko by jak najszybciej zwiać z torów. Żadne bieganie, szukanie mózgu po krzakach nie poradzi. Przy tym wypadku nawet gdyby a ponoć rogatka nie była całkowicie wyłamana czujniki zapaliły Osp1 to i tak nic by to nie dało bo pociąg był zbyt blisko przejazdu. Dlatego ponownie trzeba zawsze tak jak na drogach czekać aż zniknie czerwony sygnał.
    2 punkty
  14. Ekstremalne rozwiązanie, to opony airless - piankowe. Np. Firmy Tannus. Znajomy sobie tak przygotował rower do miasta i był zadowolony. Opony bez powietrza, pasek, piasta wielobiegowa, hydrauliczne hamulce i serwis raz do roku jak w samochodzie. Sam nie próbowałem, ale rower widziałem
    2 punkty
  15. 2 punkty
  16. 2 punkty
  17. Chociaż na chwilę obecną strona polskiego producenta odzieży Questsport sp. z o.o. nie funkcjonuje - i wcale nie jest to przypadek, awaria czy konserwacja - to radzę uważać na tę firmę i kupować ich produkty (które są świetne!), z innych źródeł. W ostatnim czasie Quest nie potrafił wywiązać się z realizacji zamówień, o czym świadczą najświeższe komentarze w Google. A i te starsze sugerują, że nie do końca wszystko grało... Ostatnio zarówno ja jak i mój kolega musieliśmy prosić się o realizację zamówień. I o ile on zamawiając jeden produkt dostał to, co kupił, to w moim przypadku był niezły cyrk, który trwa nadal. 7 listopada złożyłem zamówienie na 3 produkty, w tym bluzę, której nie można było dorzucić do koszyka bez wpisania szczegółów personalizacji mimo wybrania opcji, że jej nie chcę - tak ktoś sprytnie zaprojektował stronę. Do 14 listopada z zamówieniem nie działo się nic, więc postanowiłem zadzwonić i zapytać (deklarowali na stronie, że zamówienia realizują w dwa dni). Okazało się, że bluza czeka na personalizację (chociaż w zamówieniu wyraźnie widniało "PERSONALIZACJA - NIE") i potrwa to jeszcze ok. 2 tygodni. Przy okazji zostałem wręcz opieprzony przez panią Włoszczowską (senior), że śmiem zwracać uwagę na błąd po ich stronie. Po telefonie zamówienie zostało wysłane od ręki bez personalizacji bluzy. Następnego dnia paczka doszła i okazało się, że na 3 zamówione produkty dostałem 2. Jednej koszulki w ogóle nie było, od razu dostałem za nią automatyczny zwrot pieniędzy, ale bez żadnej informacji o braku. Ale to nie koniec. Zamiast kamizelki, dostałem kurtkę. Zadzwoniłem ponownie żeby wyjaśnić temat. Nasłuchałem się oczywiście, że to nie ich wina tylko jakiegoś tajemniczego pana, który tam pracował, ale nagle ich opuścił i teraz nie mogą się połapać (no...świetne zarządzanie firmą, nie ma co!). Telefon był chyba na głośniku, bo rozmawiałem mam wrażenie z połową biura. Finalnie dwie panie uznały, że już znalazły kamizelkę i pakują do wysyłki, a kurtkę mam odesłać i otrzymam etykietę zwrotną. Etykietę dostałem, kurtkę odesłałem, następnego dnia dostałem kamizelkę... DAMSKĄ! Ponownie skontaktowałem się z firmą informując o fakcie, usłyszałem ponownie gadkę o tajemniczym pracowniku oraz, że - parafrazując - nie mamy pańskiej kamizelki i co nam pan zrobisz? Miałem odesłać kamizelkę i otrzymać zwrot środków, jednak od 18 listopada z firmą Quest nie ma kontaktu - nie otrzymałem ani etykiety do przesyłki, ani zwrotu środków, ani odpowiedzi na żadną wiadomość. Przeglądając opinie w Google zauważyłem, że ostatnio zaczęły pojawiać się również pozytywne. Co ciekawe, z kont, które mają wystawioną tylko tę jedną, jedyną...cóż za przypadek. Jedna jest nawet od pani Sabiny Włoszczowskiej - tutaj też zapewne całkowicie przypadkowa zbieżność nazwisk. Podsumowując: Quest produkuje świetną odzież, ale należy unikać zakupów bezpośrednio od producenta i kupować ją w innych sklepach jak Decathlon czy Sportano.
    1 punkt
  18. Upał zelżał, słońce nie wali po oczach, ścieżki rowerowe puste. Wreszcie można spokojnie pojeździć
    1 punkt
  19. pewnie jeszcze z wyprostowaną kierownicą
    1 punkt
  20. https://pl.aliexpress.com/item/1005005644782952.html?gatewayAdapt=glo2pol ostatnio była do wyrwania poniżej 90 zł.
    1 punkt
  21. Kompletny debil i jego tekst zaczynający się od 4:24 minuty materiału, że "winę zwalają na kierowcę bo rzekomo nie zastosował się do sygnału świetlnego". Jak takiego kogoś można linkować i pokazywać jako... no właśnie jako kogo, autorytet, eksperta? Jak już pisałem w innym wątku, znam osobiście jednego tzw. "eksperta" od ruchu drogowego aktywnego na yt i zapraszanago do rogłośni radiowych, człowieka, który się na niczym nie znał i był zwalniany z pracy, który próbował też sił w polityce i nawet tam się nie sprawdził, co już jest absolutym wyczynem godnym rozdziału w księdze rekordów. Wcześniej był linkowany przez @marcin_ostrów film ukazujący zasady działania tego typu przejazdów i żeby zrozumieć wystarczy obejrzeć raz, nawet dwa, cztery czy dziesięć razy jak raz za mało. A nie, czekaj, tam trzeba czytać...
    1 punkt
  22. Lista na ten miesiąc: Schwalbe G-One RS 50-622 CX Gravel ✓ ✓ ✓ Coming soon Bontrager Girona RSL GR TLR 700x42c CX Gravel ✓ ✓ ✓ Coming soon Rene Herse Bon Jon Pass Extralight TC 700x35c CX Gravel ✓ ✓ ✓ Coming soon ENVE HEX Gravel 40-622 CX Gravel ✓ ✓ ✓ Coming soon Continental Pure CONTACT 40-622 Touring ✓ ✓ ✓ Coming soon Goodyear ZIPP XPLR Slick 700x40c CX Gravel ✓ ✓ ✓ Coming soon Panaracer Agilest Fast TLR 28-622 Road Bike ✓ ✓ ✓ Coming soon Ta różnica kilku Watów na oponie jest tym większa im wolniej jeździsz. O ile opory aerodynamiczne rosną wraz z kwadratem prędkości to opory toczenia są stałe. Poza tym dochodzi kwestia, jakby to ująć, psychologiczna. U mnie np. jest to bariera 30 km/h. O ile na GP5000 32C praktycznie nie miałem sytuacji żebym nie miał tej "trójki" z przodu na liczniku to już przy GP5000 AS 35C muszę się lekko wysilić a na Terra Speed 40C wystarczy minimalny wiatr z przodu żebym nie był w stanie tej prędkości utrzymać na stałe. Z drugiej strony. Na dystansie 100 km różnica średniej 1 km/h to dodatkowe 10 min. Powiedzmy że wyjeżdżam sobie na przejażdżkę w pogodny weekend. Przejechanie takiego dystansu z długą przerwą na obiad, jakiś deser po drodze albo kawkę zajmuje mi 4-5 godzin. Czy jak zajmie mi 4 godziny i 10 minut albo 5 godzin i 10 minut ma to dla mnie jakieś znaczenie ? Absolutnie żadnego. Ale tu chodzi o przyjemność z jazdy a nie o te dodatkowe minuty.
    1 punkt
  23. Tak właśnie. Poza tym póki co mam dobre doświadczenia ze zwrotrm środków za niewłaściwy/uszkodzony/niepotrzebny towar z ali.
    1 punkt
  24. Z tym druciarstwem, to trochę na wyrost, bo wyszło aż za dobrze. Stary pedał, rurka pcv, klucz fc16, odpad po rurze sterowej, grip piankowy i jakaś zaślepka, nawet nie wiem od czego. Zrobiłem sobie dummy pedal. W warunkach domowego serwisu, takie narzędzie jest trochę bez sensu, ale wymyśliłem, że zrobię i oto efekt.
    1 punkt
  25. Czy Ty masz problem z interpretacją liter składających się na wyrazy, które tworzą zdanie? Gdzie ja tak napisałem? A tak nawiasem - w singlu sam blat o niczym nie mówi, to dopiero połowa układu
    1 punkt
  26. Nieprzypadkowo wciskają to właśnie gravelowcom...;) Oni łykną wszystko.
    1 punkt
  27. Różnie bywa, ja mam 38 performance elite z grip2. Dlatego podałem koledze wyżej oba rozwiązania.
    1 punkt
  28. Ja też od lat używam tej owijki, wersja Control, i jest świetna. Nie rozumiem, czemu ludzie płacą po 200 zł za jakieś Supacaz z ceraty. Ma tylko jedną wadę. Jest tak tania, że nie łapie się na Allegro Smart. 😂
    1 punkt
  29. Dzięki! Comfort jest ciut droższa ale i grubsza, więc chyba tej spróbuję. Co ciekawe wersja Control jest dostępna w Decathlonie, ale Comfort już nie 😂
    1 punkt
  30. Bo Kołysał nas zachodni wiatr, Brzeg rzeki za rufą został, I nagle ktoś jak papier zbladł - Bacówka panie Bosman !
    1 punkt
  31. Fox to nie RS!!! Są dwie opcje: 1) tłumik GRIP / GRIP2 Od strony tłumika ma być wlany 5WT ptfe 17cst. Tłumik jest częściowo otwarty. Wlewając golda do tej komory upośledzisz jego pracę. RS 15WT ma 42cst, fox 20WT ma 98cst. Można ewentualnie od strony powietrznej go użyć, ale absolutnie nie od strony tłumika. 2) tłumik FIT4 to wtedy faktycznie w obie golenie ten sam olej, możesz spróbować użyć 15WT RS. Jeśli zależy Ci na gwarancji to do roku musisz oddać na serwis, nie wiem czy jak coś będzie nie tak, czy nie przyczepią się o zastosowany inny olej (kolor).
    1 punkt
  32. Niby nie część, ale bez nie pojedziesz Z monetami, rabatami i promocjami wyszło ciut drożej niż sam pasek do czujnika na klatkę. Uznałem, że sprawdzę, jak to działa w praktyce. Pasek mnie już zaczynał wkurzać. Po każdej jeździe mokry, do prania a wiadomo, że każde pranie skraca życie Na plus: dwa paski w zestawie, dioda zmienia kolor w zależności od strefy, przyjemny w dotyku pasek, generalnie nie czuć po założeniu. Bez problemu sparował się z Garminem EDGE 1040. Coś tam pokazuje. Jazdy jeszcze nie było, bo pogoda nie rozpieszcza. Dzisiaj doszedł. https://pl.aliexpress.com/item/1005006525731703.html?gatewayAdapt=glo2pol
    1 punkt
  33. Masz , w konwencji filmików , powinieneś zrozumieć .
    1 punkt
  34. Stara dętka ucięta na około 2,5 długości klucza. Klucz do środka, składasz, mocujesz zipami wielokrotnego użycia lub na rzepy do sztycy Ja tam 15 wożę normalnie w plecaku z resztą gratów. Każdy producent ma swoją skalę, więc nie ma co porównywać. Ten model wydaje się dosyć solidny, choć nie ma opisu jak gruba ta wkładka. Jednak sama masa daje do myślenia
    1 punkt
  35. Bo dostrzegłem dostrzegalnię (pożarową)
    1 punkt
  36. To że technologia produkcji opon zmieniła się na tyle że nie ma praktycznie różnic w oporach toczenia w najpopularniejszym aktualnie szosowym zakresie 27-32 mm. Nie więc ma sensu walczenie o każdy milimetr. Potwierdzają to testy na stronie BTRR, testy w realnych warunkach publikowane na YT a co najważniejsze decyzje zawodników i ich zespołów z pro peletonu. Zdarzają się wyjątki kiedy walczymy o każdy pojedynczy ułamek Wata, np. podczas jazdy na czas ale podczas standardowych zawodów szerokie kapcie stały się faktem bo tak jest po prostu najszybciej, najbezpieczniej i najwygodniej. @muchor Masz wszystkie potrzebne dane żeby samemu podjąć tą decyzję. Ja Ci napisałem o swoich odczuciach w związku z wymianą kół ale Ty możesz mieć kompletnie inne podejście i będziesz miał ochotę zmieniać 2 razy w ciągu weekendu. Wałkowałem temat opon od dawna i konkluzje mam dwie: 1. Nie ma tanich szybkich opon 2. Opony to obok siodełka najważniejszy element roweru i nie warto na nim oszczędzać. Ludzie wydają po kilka tysięcy na koła a one mają mniejsze przełożenie na osiągi niż dobre opony które są droższe o 100-200 zł od badziewnych.
    1 punkt
  37. To że nie wypadły z drugiej strony nie znaczy że są zapieczone. To znaczy że są mniej ruchome. Wsadź tłoki do gniazd, zalej układ, przytrzymaj te które wypadły i naciśnij klamkę żeby wyszły te mniej ruchome. Jak się wysuną to wyczyść ich powierzchnie robocze, podlej olejem, wciśnij, znowu wysuń.
    1 punkt
  38. Tłumienie odbicia (żeby nie stukało przy rozprężaniu).
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...