Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 23.11.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
16 punktów
-
16 punktów
-
14 punktów
-
14 punktów
-
13 punktów
-
12 punktów
-
11 punktów
-
7 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
W te przelotki wciska się plastikowe redukcje. Zobaczy czy nie zostały na starych pancerzach https://junbike.pl/pancerze-przerzutki/przelotka-uchwyt-do-pancerza-redukcja-5mm.html3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Przywróciłem do łask Schawalbe X-One, oryginalne opony, na których kupiłem Cortinę (te po prawej): Bontragery (po lewej) założyłem bo chciałem mieć szerszą oponę i szybszą na asfalcie. Cortinka jest rowerem pod sakwy i na gorsze drogi poza sakwami. Ostatnio, rozsmakowawszy się w jeździe po polnych i leśnych drogach, zastanawiałem się jakie najszersze opony jestem w stanie zmieścić, nawet z zejściem do obręczy 650. Ale na razie mam w garażu za dużo niedojechanych opon, a poza tym, ślizgałem się ostatnio w dżdżu (jak kania) na glinie na Bontrażerach, więc zobaczymy, co potrafią Szwalbiaki....2 punkty
-
@Eathan starałem się jak mogłem, choć z chłopakami śmialiśmy się z tego dobre kilka minut zanim w ogóle mogliśmy zacząć nagrywać bez trzęsącej się kamery 😉2 punkty
-
2 punkty
-
Dziękuję Panu moderatorowi @sznib za otwarcie tematu. Latarki Convoy S2+ mam cały czas w ofercie i cały czas poprawiam nowe. Z okazji nadciągającego Black Friday zrobimy promocję. Wszystkie latarki zamówione do końca listopada 2024, będą w takiej cenie. Latarek mam kilkanaście na stanie, ogniw mniej więcej tyle samo, ale obiecuję, że zamówione w listopadzie latarki wyślę w powyższych cenach, nawet jeśli będzie trzeba poczekać na elementy, jak coś mi się skończy.2 punkty
-
W moim przypadku, Evo 1700 nie sprawdziła się z tych samych powodów (konflikt z kablami i przeciętny akumulator przy jednoczesnym kiepskim (nieprecyzyjnym) wskaźnikiem stanu akumulatora). Co to za lampka, o której piszesz? Ja w podobny sposób używam Sigmy Buster 1100 - podczas jazdy po drogach i po mieście, korzystam z najsłabszego trybu ciągłego 150 lm, a w terenie lub w całkowitej ciemności, gdy nikt nie jedzie z naprzeciwka, pełnej mocy. Zerknij jeszcze na Sigmę Buster 1600 lub 1100.2 punkty
-
Do sprzedania limitowana, specjalna, kolarska wersja gry Monopoly wyprodukowana we współpracy ze ekipą ProTour - Soudal Quick-Step Pro Cycling Team Ciężko to wycenić, bo gra była rozdawana wyłącznie jako gadżet dla zawodowych kolarzy oraz na imprezach wewnętrznych/konkursach Soudal Quick-Step Pro Cycling Team. Idealny prezent dla pasjonata kolarstwa, ciężko wyobrazić sobie lepsze połączenie - kolarstwo x kultowe MONOPOLY. Gra jest NOWA, fabrycznie zapakowana. Cena: 199 zł (ale poczekam dłużej, gdyby ktoś dał lepszą ofertę). Poniżej reklamy wersji nielimitowanej oraz zdjęcia edycji limitowanej:1 punkt
-
Znasz markę i model roweru? Zrób zdjęcie tej przelotki, żeby było ją dokładnie widać. Najlepiej blisko z góry i z boku. Możliwe, że trzeba tam założyć coś takiego jak poniżej.1 punkt
-
Dla niewtajemniczonych jak używać narzędzia z fotki powyżej nasz kolega z forum przygotował wideo poradnik1 punkt
-
Pod 170 to rozmiar S, ja mam Kode S i 170 wzrostu i jest idealnie. Max opona to według moich pomiarów to 45 a może nawet przy delikatnym bieżniku 47.1 punkt
-
1 punkt
-
Ale mocowanie które, GUB 609? Jedyne czego trzeba przestrzegać to max momentu dokręcania śrub. I drugi temat - podkładki w samym mocowaniu. Pod łeb śruby jedna i po drugiej stronie uchwytu (przed tulejką) druga. A mocowanie typu garmin to moim zdaniem najwygodniejsze szybkozłącze rowerowe. Żadnych problemów, łamania, jak się taki uchwycik z odpowiednim momentem skręci, to nawet w trakcie jazdy regulacja poziomu świecenia jest możliwa. A w razie fikołka to bez różnicy czy wywalasz się z lampką na kierownicy w standardowym mocowaniu czy takim jak mam ja - co ma się połamać, to się połamie. Ja jestem zdania, że lepiej się nie wywalać Fotki spoko, mogę zrobić.1 punkt
-
Czy S, czy M, to już sam musisz sobie odpowiedzieć. Ja też mam 170 i wolę dłuższe ramy z krótszym mostkiem. Właściwie każdy z moich kilku rowerów, patrząc na tabelki, jest na mnie za duży.1 punkt
-
Gdyby ktoś był zainteresowany, to jesienno-zimowe buty SPD w bardzo atrakcyjnej cenie. Właśnie kupiłem. Będą we wtorek. https://www.24mx.pl/product/buty-mtb-oneal-loam-wp-spd-czarno-szare_pid-PIA-2744411 punkt
-
No niestety paski po jakimś czasie zużywają się. To samo miałem z paskiem do Polara H10 po paru sezonach. Zmieniłem pasek na jakiś inny i czujnik dalej działa.1 punkt
-
Miałem na myśli elektrody, które oznaczone są dwójką na poniższej ilustracji. Oczywiście możesz wyczyścić te styki / zapięcia czujnika. Nie zaszkodzi, a może pomoże. Jeżeli nie zmieniałeś baterii w czujniki, to zmień. Rozładowująca się bateria też może siać jakieś przekłamania.1 punkt
-
Miałem kiedyś przypadek z czujnikiem Garmina, tylko że w drugą stronę. Pokazywało najpierw za nisko, a później zdarzało się, że nie było odczytu. Wtedy winny okazał się pasek, w którym zaczęły pękać elektrody.1 punkt
-
Czy to podchwytliwe pytanie...? Przeca napisali "Maksymalna wielkość opon 700x40c" i tabelkę z geometrią dali https://7anna.pl/data/include/cms/2017_produkty/Octane_One_2017_-_geometria.pdf1 punkt
-
Tak myślałem że się nie skusisz Możesz np. założyć kierownicę z krótszym reachem. PRO LT Gravel ma reach 65 mm. W środkowej części ma sporo miejsca o średnicy 31.8 mm.1 punkt
-
1 punkt
-
Nowy wypust Konga ma otwory montażowe zarówno na górze jak i na dole. Także można go montować w tradycyjnym uchwycie jak i pod GoPro: No i oczywiście lustro daje inżynierom dużo większe możliwości kontroli nad ukształtowaniem wiązki światła. Tu zdjęcie jak działa B&M Space: Równomierny rozkład światła na całej oświetlanej powierzchni bez hotspotów i oślepiania. Coś czego taki Knog niestety nie potrafi.1 punkt
-
No, do karkołomnych zjazdów bez myk myka na Reconie... i kątem główki na poziomie 68 stopni. Jak się na czymś nie znamy, nie uprawiamy jakiejś dyscypliny to siedzimy cicho zamiast pisać głupoty i dezinformować ludzi.1 punkt
-
@KNKS Lezyne Macro StVZO 500+ Front Reverse (to Reverse jest ważne): CatEye GVolt 100 oraz GVolt 70.1 Knog Blinder 120 StVZO też się chyba da (jak inne Knogi Blindery) zamocować "od góry". Blinder 80 StVZO Jak widać ocięcie jest w każdej z nich, ale rozkład strumienia jest już rożny i nie zawsze wszystko w nim jest ok... Poniżej jeszcze to samo zdjęcie w dzień:1 punkt
-
W sytuacji awaryjnej, zgodnie z prawem Murphy'ego, akumulator akurat wtedy będzie rozładowany i nie napompujesz koła.1 punkt
-
1 punkt
-
- koła 26" V-brake z naklejką "Kands" - opaski do nich - klucz do wolnobiegu - 2 "klucze" do konusów Koła jedne z najtańszych na Allegro; srebrne były tańsze, ale te są całe czarne i wyglądają na szybsze. Jak namaluję napis "Roval" to jeszcze przyspieszą. Uznałem, że nie będę brał droższych na zamykacze, bo mogę sobie przecież przełożyć ośki ze starych, które i tak idą na złom. Narzędzia jednorazowe, najtańsze jakie miał sprzedawca, i takie miały być, bo potrzebuję ich tylko do przekładki tych kół. Pierwotne założenie było takie, że po rozpadnięciu się koła będzie upgrade na kasetę i napęd 1x - miałem już nawet komplet kół w koszyku - ale nie mam czasu czekać na napęd z Ali czy szukać u nas po taniości, więc Gruz zostaje w obecnej konfiguracji.1 punkt
-
@Eathan Znam temat, miałem cieknący tłok, kupowałem nowe zaciski. Co do wciskania - dlatego użyłem drewna (w końcu pękło ale nie mówcie żonie). Natomiast sam jestem gadżeciarzem i rozumiem Twoje zainteresowanie 👍1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
To zdanie jest trochę bez sensu. Od większej prędkości nie będziesz szybciej zrzucał nadwagi. Czyli generalnie przerzuciłeś się z roweru z amortyzacją na rower bez amortyzacji, po to żeby teraz dołożyć do niego amortyzację? Nieźle. Tak. Zacznij porządnie jeździć, a nie szukać problemów z niepasującym rowerem albo brakiem akcesoriów. Aspre 2 ma wszystko czego potrzebuje osoba nieznająca się na rowerach i bez formy. Kup rzeczy elementarne dla bezpieczeństwa (lampki, kask, ew. okulary). Jeżeli potrzebujesz dopasować rower pod siebie, to ustaw/wymień mostek i ustaw/wymień siodełko. Po tych zabiegach daj rowerowi szansę, pojeździj chociaż z 500 czy 1000 km. Jak po tym czasie będziesz czuł że jeszcze trochę coś jest nie tak, to dopiero myśl o tubelessach i innych pierdach. A jak po tym czasie wszystko będzie nie tak, to gratulacje, źle wybrałeś rower, będziesz mógł sobie kupić nowy... ... na przykład MTB i wtedy będziesz mógł założyć wątek co zrobić żeby był szybszy i sztywniejszy.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00