Skocz do zawartości

Ranking

  1. dfq

    dfq

    Użytkownik


    • Punkty

      24

    • Liczba zawartości

      1 093


  2. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      23

    • Liczba zawartości

      2 501


  3. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      22

    • Liczba zawartości

      1 277


  4. nctrns

    nctrns

    Użytkownik


    • Punkty

      21

    • Liczba zawartości

      650


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 29.10.2024 w Odpowiedzi

  1. Bo z górki na pazurki jeszcze szybciej (jez. Czorsztyńskie)
    18 punktów
  2. Bo z przodu dróżka, z prawej strużka, Wjater w plecy i niedziela szybko leci...
    15 punktów
  3. Bo pierwszy raz w górach na nowym rowerze
    13 punktów
  4. 13 punktów
  5. Bo nadmorskie lasy mają swój urok: A jak się wcisnęło oba to się robiło 78
    12 punktów
  6. Bo ukryta jesienią ścieżka, przyczajony pod liśćmi szlak.
    9 punktów
  7. To zdanie jest trochę bez sensu. Od większej prędkości nie będziesz szybciej zrzucał nadwagi. Czyli generalnie przerzuciłeś się z roweru z amortyzacją na rower bez amortyzacji, po to żeby teraz dołożyć do niego amortyzację? Nieźle. Tak. Zacznij porządnie jeździć, a nie szukać problemów z niepasującym rowerem albo brakiem akcesoriów. Aspre 2 ma wszystko czego potrzebuje osoba nieznająca się na rowerach i bez formy. Kup rzeczy elementarne dla bezpieczeństwa (lampki, kask, ew. okulary). Jeżeli potrzebujesz dopasować rower pod siebie, to ustaw/wymień mostek i ustaw/wymień siodełko. Po tych zabiegach daj rowerowi szansę, pojeździj chociaż z 500 czy 1000 km. Jak po tym czasie będziesz czuł że jeszcze trochę coś jest nie tak, to dopiero myśl o tubelessach i innych pierdach. A jak po tym czasie wszystko będzie nie tak, to gratulacje, źle wybrałeś rower, będziesz mógł sobie kupić nowy... ... na przykład MTB i wtedy będziesz mógł założyć wątek co zrobić żeby był szybszy i sztywniejszy.
    7 punktów
  8. Poprawiłem śrubki z fioletu na niebieski. Tak, żeby ładniej wyglądały z diodą ebajka. Ale że bateria lekko oklapła to dioda świeci już na czerwono a mnie się nie chce znowu prześrubkowywać wszystkiego 🤡
    6 punktów
  9. Bo u stóp machiny kroczącej😄😉...
    4 punkty
  10. 4 punkty
  11. 4 punkty
  12. Mądrego to i miło poczytać. Ja, jako "trochę" bardziej świadomy użytkownik kupiłem "trochę" droższy rower i mimo że mógłbym kupić od razu nowe koła, opony, kierę itd, ustawiłem tylko siodełko, kombinuję trochę z podkładkami pod mostkiem i jeżdżę. Na opony przyjdzie czas, te giantowskie nie są takie złe jak mi się na pierwszych 100km wydawało, koła są spoko, a reszta - może kiedyś. Najważniejsze to jeździć.
    3 punkty
  13. Powodów do ślinienia było bez liku, ale chociażby na Radavist, Bikepacking.com, polskim Bike Magazine oraz na insta- i youtube'owych kanałach jest tyle relacji, że dałem sobie spokój z obrabianiem zdjęć i zakładaniem osobnego wątku na forum. Można oglądać i czytać dniami i nocami, np. tutaj https://bikepacking.com/bikes/bespoked-dresden-2024-part-1/ https://bikepacking.com/bikes/bespoked-dresden-2024-part-2/ https://bikepacking.com/bikes/bespoked-dresden-2024-part-3/ Powyższa relacja Russa zaczyna się od pogawędki z arcysympatycznym magikiem z Gdańska - Marcinem Marynowskim (https://www.instagram.com/garage_sixty_six/). Wtedy jeszcze nie było wiadomo, że Marcin zdobędzie drugie miejsce w kategorii debiutujących 'frame builderów'. Jego rower przyciągał uwagę i został zauważony przez media, z Radavistem na czele. Wątpiącym w zdolności jezdne Marcin pokazał, że rower trzyma się pionu i asfaltu. Jak się przyjrzycie, odkryjecie mnóstwo zmyślnych rozwiązać i elementów, jak chociażby włoskie drewniane obręcze. Pana MM czeka teraz nie lada wyzwanie, bo po takim debiucie musi wymyślić coś jeszcze "trudniejszego". Rodzimych wątków było więcej. Tuż przy wjeździe na 3. poziom hali lotniska swoje stoiska mieli warszawiacy z True Love i Dye in Wool. Siodła Brooksa nęciły na rowerach Creme. Poziom wyżej duże stanowisko zajęli panowie z AluGear i Mozartta. Ci pierwsi trzymali w pudełku przedpremierową korbę z tytanu, która wkrótce wstrząśnie światem górskiego pycania. Prawie po sąsiedzku przyczaił się Bartek z Rzeszowa od marki Karamba, który ubrał swoje ramy w niszowy osprzęt robiony w Polsce. Na kilku ramach wypatrzyłem jeszcze Garbaruki i Absolute Blacki. Tegoroczny Bespoked przerósł zeszłoroczny o 100%, bo zajął dwa piętra i był też większy od wiosennej edycji w Manchesterze. Dominowały firmy z Niemiec, a wśród tych lokalne, bo Drezno uchodzi za stolicę niemieckiego cyklizmu. Powodem ma być politechnika z kierunkiem inżynierskim, na którym studenteria przygotowuje prace dyplomowe związane z rowerami. Absolwenci zostają w mieście i otwierają w nim firmy (np. Sour, Veloheld). Mocną ekipę wystawili Francuzi (Duke, Manivelle, Meral, Tangente, Quokka Voyager x Cours s’il Pleut Bags, Avalanche). Ci ostatni zagarnęli główne nagrody dla najlepszego off-roadu i najlepszej szosy. Zaskoczyła mnie popularność "Pinionów". Producent skrzynek z biegami miał własną ekspozycję, ale też wyposażył mnóstwo rowerów - górskich, miejskich i towarowych. Nie brakowało cargo bajków. Jak przystało na taką imprezę, mocno odstawały od zwyczajnych dostawczaków. Ramy z tytanu, stali i alu, z Rohloffami, Pinionami, silnikami Bosha lub bez wspomagania el. Za to z rozwiązaniami napędu i sterowania, które ułatwiają przewóz ciężarów. Trendują również mini rowery. Miejskie, ale też maszyny w teren na kołach 20 i 24 calowych. Takie rowery mają sens, bo mieszkania mamy raczej małe, a jeździmy zwykle po mieście i w lekkim terenie. Pokazało się wielu szyjących torby, drukujących mocowania i koszyki w 3D. Nie zbrakło Reynoldsa i Columbusa z najlepszymi rurami w kosmosie. Prawie każde stoisko to zachwyt. Programowo omijałem karbonowców, ale kątem oka dostrzegłem niewąskie patenty (zob. Bike Ahead Composites, Beast, CDuro). Co do patentów, to największe olśnienie przeżyłem na stoisku Tailfina. Niby nihil novi, ale jak patrzy się na sposób ręcznego montażu/demontażu tych arcylekkich bagażników i toreb, to aż się chce pakować manatki na mega wyprawę. Po trzech dniach podglądania przekładanego rozmowami nie chciało mi się wychodzić. Gdybym nie widział tego wszystkiego na własne oczy, rzekłbym, iż wystawcy to ekipa kosmitów, która zstąpiła, żeby oszołomić Ziemian swoimi wynalazkami. Kosmiczne były też ceny owych eksponatów, ale to nie musi frustrować. Tak jak w Luwrze publika nie rozpacza, że nie może "nic" kupić, tak na Bespoked programujemy się na cieszenie oczu i umysłu. No i zawsze można kupić koszulkę lub bar-endy od Hexa. PS. Widok na 1/10 całości via tytanowy Rheintritt
    3 punkty
  14. Cały ten kanał powstał wyłącznie po to, żeby się klikało i leciała kasa... 🙂 A z dziennikarstwem, weryfikacją źródeł i obiektywizmem ma tyle wspólnego, co w nazwie - czyli "zero". Ot po prostu rozrywkowe treści, które monetyzują to, co się monetyzuje najlepiej, czyli w nowoczesnym języku "polaryzacja", a po staropolsku po prostu "jątrzenie". Panu zapewne jakiś rowerzysta przeszkadzał na drodze, to postanowił zrobić z tego odcinek i tyle.
    3 punkty
  15. Do domu wolę podłogową. Jako awaryjna w trasę się nie nadaje. Gwarantuję że jak złapiesz kapcia i będziesz chciał napompować to akumulator akurat wtedy będzie rozładowany
    3 punkty
  16. Bo nie trzeba gór, żeby mieć single:
    3 punkty
  17. Wywalić ten szajs , taśma izolacyjna , 2x obkleić i wszystko .
    2 punkty
  18. To niedobra o tym wspominać, bo jeszcze wyjdzie, że żaden kom nie został przyznany poprawnie
    2 punkty
  19. 2 punkty
  20. Nie śmieję się z próby kradzieży przecież Co najwyżej podśmiechuję z tej linki, bo wiecie najlepiej jak jest mocna i czym ktoś próbował przecinać, mimo że mam ją w rękach. Tak, to jej największa wada, że jest spora, ciężka i sztywna. Tym bardziej, że jest do roweru 6 latki. A propo przeprogramowania, ktoś tak się z nią siłował, że przeprogramowało mi ostatni numer o jedno oczko. Dziwna sprawa, ale po tym się zorientowałem, że coś jest nie tak, nie mogłem rano otworzyć.
    1 punkt
  21. Koledzy @Mihau_ @cervandes strasznie dziś spięci, że tyle złośliwości w odpowiedziach... Kolega @ejtam jest wyraźnie zagubiony, więc nic by się nie stało, jakby mu wyjaśnić bez zbędnych aluzji, bo to tylko utrudnia zrozumienie. A co do rzeczonego Aventona... cóż z tego, że formalnie (przez użycie torowych haków i OLD tylnych widełek 120 mm) to torówka, jak pewnie 90% sprzedanych w czasie boomu na ostre rowerów w ogóle toru nie widziało. A w odróżnieniu od całej maści barachła z okresu boomu nawet całkiem się broni. Tak ten rower ma ograniczenia, chociażby prześwit na 25C, ale do licha - to jest po prostu rower - ma dwa koła, korbę, łańcuch i pedały Tym da się naprawdę jeździć po powierzchniach utwardzonych (bo po luźnym podłożu za sprawą opon już nie). Także po rzeczonych Katowicach. Że koledzy sami nie próbowali... cóż... ale to wcale nie znaczy, że inni tego nie robią. Zgodzę się, że to nie jest dla każdego. Po prostu trzeba mieć zacięcie i to lubić - w przeciwnym razie ostrokołowy boom by się nie skończył, ale różne złośliwe uwagi - bo przecież tylko głupek może jeździć na jednym przełożeniu i cienkich oponach po drogach - normalnie kolegom z takim stażem nie wypada głosić...
    1 punkt
  22. Nie, chinska jest tylko rama Przod: Rockshox Lyrik Ultimate 160mm i drugi 170mm Tyl: Rockshox 210x55 Hmulce, tarcze, przerzutka, korba, BB i kola to Shimnao M8100 i M9100 Opony: Maxxis Minion DHF i DHR Mam jeszcze przednia zebatke chinska 32T (bo chcialem czerwona), siodelko juz nie pamietam jakie i pedaly Promod.
    1 punkt
  23. Kiedyś zgubiłem kluczyk do takiego zapięcia. Byliśmy na wakacjach więc nie miałem dostępu do narzędzi. Żona robiła obiad a ja w tym czasie przeciąłem takie zapięcie pilniczkiem do paznokci.
    1 punkt
  24. @Turysta05 Psuć, to się nic nie psuje. Jedną sztukę dałem córze - jakoś to jeździ, ale ma problem z utrzymaniem ciśnienia w negatywnej. Tzn - trzeba dopompowywać co 3-4 miesiące.. Druga sztuka - okrutnie kleją się lagi - czułość żadna. Do tego polimerowe tuleje powodują błyskawiczne ścieranie się lag do gołego alu. Skrociłem to do ~40mm i jest używane w grawelu, gdzie się w miarę sprawdza. Trzecia sztuka - te same problemy co druga, ale x2. Do tego czarne lagi od razu tracą barwę, a czułości wcale to nie ma. Do dorzynki na pumptracku się nadaje, niczego innego.
    1 punkt
  25. @Tyfon79 Ale można zarabiać na sensacji, oburzeniu, negatywnych emocjach, a można na przekazie pozytywnym, pokazującym dobre praktyki. Pierwsze są czysto do nabijania kasy, drugie mają wartość dodaną. Kanały typu jacy ci X są Y omija się z daleka, bo to granie na najprostszych emocjach, a nie coś co faktycznie omawia problem, próbuje szukać jakiegoś rozwiązania.
    1 punkt
  26. To nie jest prawda. Jest to akurat jedno z najbardziej obiektywnych źródeł. Tak jak ty piszą tylko zatwardziali fani jednej lub drugiej strony barykady politycznej. Przeważnie zwolennicy obecnej koalicji rządzącej bo to ich najbardziej boli gdy usłyszą trochę prawdy o swoich idolach i ich poczynaniach. Proponuję sobie odpuścić te typowo rozrywkowo - pudelkowe filmy które mają po prostu sie klikać i skupić się na filmach i debatach ekspertów z różnych dziedzin, nauki, filmu, prawa, medycyny, psychologii. Można nawe sobie odpuścić tematy polityczne, choć tutaj jest to raczej przekaz obiektywny - obrywa ten, kto zasłużył, nieważne z jakiej jest partii.
    1 punkt
  27. @Strek Tej z Gwiezdnych Wojen ? Lepiej się przyznaj, że wywozisz cichcem wungiel
    1 punkt
  28. A gdzie w tych twoich rozważaniach moc? Żeby zamiast 36kmh jechać 45kmh musisz generować praktycznie 2x więcej mocy
    1 punkt
  29. Bo w poniedziałek zawsze długa droga do weekendu
    1 punkt
  30. Bo gejówka, przepraszam - gajówka z XIX wieku :
    1 punkt
  31. Bo dzisiaj kalendarz podarował nam jedną godzinę gratis. Bo nad Ostrawicą mosty latają tam i nazad. Bo na dodatek złota jesień łyknęła dopalacz.
    1 punkt
  32. 1 punkt
  33. Da się to jakoś posklejać? https://www.olx.pl/d/oferta/uszkodzony-framset-rama-trek-concept-tt-slr9-CID767-ID11CHU2.html
    1 punkt
  34. 1 punkt
  35. Wracając do scenerii piwniczno-garażowej ale jednocześnie dalej pozostając w trendzie dubletowym
    1 punkt
  36. Bo jeszcze pięć zakrętów i w dół
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...