Skocz do zawartości

Ranking

  1. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      1 237


  2. GrzeGT

    GrzeGT

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      235


  3. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      6 186


  4. Zbyszek.K

    Zbyszek.K

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      324


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 18.07.2024 w Odpowiedzi

  1. Bo... Trzebież "zaliczona" Bo... nowym rowerem.
    11 punktów
  2. Bo mam urlop i rower. I zamierzam wykorzystać jedno i drugie 😁
    10 punktów
  3. Bo nie patrzyły w stronę słońca.
    8 punktów
  4. Bo czekam na tego wynża co wtedy...
    7 punktów
  5. Bo innego patyka do podparcia roweru nie znalazłem
    6 punktów
  6. O 2 w nocy złożyłem na szybko, na ramie 26era, 28era SS i o 16 będę w Wawie Zachód, o 20 idę na koncert The Midnight w Progresji. Kto chce zbić piątkę z Sobkiem? 🫠😉 Pozdrow'er 😘
    4 punkty
  7. Morze, latarnia, kuter - taki widok zawsze mnie uspokaja.
    3 punkty
  8. Ten gwint raczej ciężko zerwać i można dokręcać na siłę, naprawdę mocno. Taką podkładkę widzę pierwszy raz, ale chyba jest tak jak mówisz i inaczej się nie da. Jeśli chcesz wspornik kiedyś wyciągnąć (np. do serwisu sterów) lub zmienić ustawienie kierownicy, to smar jest obowiązkowy. Smar (na gwincie i łbie śruby, a także pomiędzy klinem a ścięciem wspornika), wbrew pozorom, ułatwia też mocne dokręcenie, bo ten sam moment na śrubie powoduje większą siłę rozpierającą klin. Na bocznej powierzchni klina też nie zaszkodzi, bo klin łatwo rdzewieje.
    2 punkty
  9. No widzisz @spidelli - całe Twoje starania żeby nie kupować następnego roweru na nic. Nie uciekniesz przed przeznaczeniem
    2 punkty
  10. Shimano rd md591 sgs | Kobyłczyna | Kup teraz na Allegro Lokalnie
    2 punkty
  11. To może forum hikingowe? "Sobię powoli bujałem", czyli co właściwie robiłeś? To co tu produkujesz to trochę tak jakbym ja się udzielał na forum działkowców, dlatego że raz kupiłem czereśnie w Lidlu i tyle moich doświadczeń z produktami małej przedsiębiorczości przydomowej.
    2 punkty
  12. 2 punkty
  13. Gdzie się nie obejrzę tam góry.
    2 punkty
  14. 2 punkty
  15. 2 punkty
  16. 2 punkty
  17. 2 punkty
  18. Dzięki za pomoc, wezmę raczej w takim razie droższą wersję z ramą M / 55
    1 punkt
  19. Cześć Ta propozycja Sensa Romagna to bardzo dobra propozycja za te pieniądze i ciężko znaleźć coś w lepszej specyfikacji w tym budżecie. Rozmiar M jest na osobę z przedziału 168 cm - 181 cm, źródło: https://szybkierowery.pl/produkt/sensa-romagna-disc-sle-105-2x12-2024/ Proponuję użyć wyszukiwarki, wpisując hasło "Romagna" pojawia się 118 wyników na tym forum 🙂
    1 punkt
  20. Właśnie z Baśki ruszaliśmy, nasze trasy są na Mapy.cz. Co do kół to rozumiem oczywiście. Dobrej zabawy i zazdroszczę, bo w tym roku nie będzie dla mnie Adriatyku 😢
    1 punkt
  21. Bierz te rozbieralne. W tych drugich (nierozbieralnych) pewnie też jakoś się da ale nie wiem jakim nakładem pracy i narzędzi...
    1 punkt
  22. Obecnie Marzocchi bazują na wnętrznościach z Foxów Rhythm. Prawilny tłumik Grip2 z FOXa 34 raczej nie podejdzie (bo nie podchodzi do Rhythmów). Niemniej słyszałem (sam nie ujeżdżałem) że te tłumiki Rail jakoś tam sobie nie najgorzej radzą. Ze względu na tandetność goleni górnych i dolnych podmiana tłumika, nawet gdyby była możlia raczej sensu nie ma (koszt tłumika wyższy niż całego Bombera). W przypadkuj Reby kwestia upgrade'u wygląda tak: charger RD2 RC/2pos/3pos - do każdej o skoku tylko 100mm od rocznika 2018 (A8) - koszt 220-240EUR charger 2 RC- do każdej od 2018 (skok 80-120mm) - koszt bliżej 240EUR charger 2 RC - do reby z rocznika 2012-2018 Do Revela tłumik bazujący na Chargerze 2.1 RCT to koszt ~140EUR, RC2 widziałem najtaniej za 200EUR. W tym przypadku zmiana tłumika robi z Revela pełnowartościowego Pike'a Ultimate Tak, od 2022 wszystkie Revele mają poprawioną sprężynę powietrzną.
    1 punkt
  23. @KNKS Kolego Droga to nie tor wyścigowy i mam w dupie czy ktoś chce jechać szybko czy wolno a ja mam zupełnie obojętny stosunek do tego, a co więcej mam takie samo prawo do kożystania z drogi na wolnym rowerze jak i ten szybki rower, samochód i co najważniejsze ten bogatszy wszyscy mam takie samo prawo. Kolejna sprawa to wódki z tobą nie piłem i nie kolegowałem się nigdy z toba byś mnie wyzywał od Patałachów i tego sobię nie życzę !!! - I znowu się drogi kolego mylisz ponieważ to moja sprawa czym jeżdzę, i jak będę miał ochotę to wyjadę na drogę rozlatującym się rowerem marki Ukraina i gówno to kogo powinno interesować niech każdy skupi się na swoim pięknym lśniącym rowerku, ja używam to na co mnie stać i robię swoje. - Jak masz takie zapędy to może się zapisz na forum języka Polskiego bo tutaj się marnujesz chłopie !!!!
    1 punkt
  24. Bo dla zakompleksionego patałacha każdy kto lepszy, szybszy czy bogatszy musi być od razu "pseudo". Nie bierz wszystkich swoja miarą, nie każdy musi być powolną miernotą. 🙄 No i słusznie. Górski ? To w góry. Jak to mawiają Brytyjczycy: "right tool for the job". 🤣 A ja zachęcam ponadto do zakupu elementarza dla klas I-III. Zamiast jeździć rowerem poczytasz sobie troszkę i może przyswoisz zasady ortografii, pisowni i interpunkcji. A jak się postarasz, to może nawet zaczniesz zaczynać nowe zdanie wielką literą.
    1 punkt
  25. Potwierdzam (Mam Pike z chargerem 2.1) Przy prawidłowo ustawionym SAGu i jeździe 50km/h po korzeniach i korytach nie zjada więcej jak 70-80%. Żeby dobić na 100% musi być lądowanie z dużego dropa i to takie niezbyt udane. Gdybyś zjadał 100% bez lądowań, to na lądowaniu mogłoby Cię wyrzucić z roweru.
    1 punkt
  26. Chyba @Tyfon79 ma rację. Żeby wykorzystać cały skok widelca, musiałbyś jeździć po trasach z elementami grawitacyjnymi.
    1 punkt
  27. Parę lat temu zmieniałem właśnie M410 na M591 i byłem bardzo zadowolony z pracy tej drugiej, na dodatek właśnie na HG51 11-28 i to w Giancie. Jedyne co się nie zgadza, to to, że ja w Rinconie
    1 punkt
  28. Osie standardowe: przednie: 100 mm długości osi i 12 lub 15 mm szerokości osi; tylne: 142 mm długości osi i 12 mm szerokości osi; Osie boost: przednie: 110 mm długości osi i 15 lub 20 mm szerokości osi; tylne: 148 mm długości osi i 12 mm szerokości osi; Osie super boost: przednie: 110 mm długości osi i 15 lub 20 mm szerokości osi; tylne: 157 mm długości osi i 12 mm szerokości osi. Skoro wg Shimano korba jest do obu wersji, to z korbą powinno być ok.
    1 punkt
  29. tak będzie pasować, lepiej poszukaj jakiejś używanej
    1 punkt
  30. Miała być rama. Myślałem o zakupie i przewaleniu gratów ze Skociszcza do nowej R, ale... wyszło inaczej. Dobre spostrzeżenie. wybrałem opcję "częściowego złożenia". Wyszedłem z założenia, że na tym etapie serwisant zauważy ewentualne skuchy ze strony producenta. Tak, czy siak zanim ogarnąłem to co przyszło w pudle, to trochę czasu upłynęło. To co wyciągnąłem z pudła, to imho najsensowniejsze rozwiązanie. Były ZA, były PRZECIW, porównania, studiowanie tabelek, rozmowy przy piwie. A więc prosto z pudła: Poniżej już po zabawie w oklejanie, przerzuceniu kilku gratów ze Skociszcza i pierwszej kulance: Wszystko działa - zostały jeszcze jakieś tam drobne regulacje siodła i kokpitu. Operator zadowolony
    1 punkt
  31. Na oba koła. Dwukierunkowe. Polecam. 29x2.2 https://www.snowboard-online.pl/opona-continental-trail-king-29x220-protection-apex-tr-kevlar-black/ 27,5x2.2 https://allegro.pl/oferta/opona-rowerowa-continental-trail-king-protection-apex-27-5-x-2-2-14400686705 26x2.2 https://www.sbike.pl/pl/products/opona-continental-trail-king-26x2-2-protection-apex-6650.html Zakładam, że rower to XC, dlatego wkleiłem w rozmiarze 2,2". Są dostępne też szersze.
    1 punkt
  32. Ważny jest oplot. Maxxisy w exo a dd/dh to całkiem inne opony
    1 punkt
  33. 1 punkt
  34. Neverending stoooooory... 🎵 - suport Shimano SM-BB71-41A - piasta DT Swiss 240 EXP (bębenek na sprzedaż jakby ktoś potrzebował) - 2x koszyk na bidon Elite Cannibal XC w kolorze serca mojej byłej - pedali XLC PD-M10 (za 10€ byli to wziełem do Gruza )
    1 punkt
  35. 1 punkt
  36. Z wałęsania pod litewską granicą (Ejszeryszki)
    1 punkt
  37. Ja nie czuję nerwowości, ale ludzie prowadzący bary czy pensjonaty są poddenerwowani, bo sezon w pełni, a ludzi mało a nic się nie dzieje. Nie widziałem ani wojska polskiego ani specnazu. Jedna pani widziała helikopter. Żeby było na temat dorzucam zdjęcie.
    1 punkt
  38. Ile można na rowerze - mówili. Połaził byś trochę po górach - mówili. To połaziłem.
    1 punkt
  39. ... bo trzydziesty kilometr pod górę 😎
    1 punkt
  40. Ten sam wiadukt, co ostatnio, ale na, a nie pod. Niestety nie da się zrobić szerszego kadru, bo jest tak wąsko. Ciekawostka: żeby dostać się z jednego poziomu na drugi w cywilizowany sposób (czyli bez skakania po skarpie) trzeba przejechać naprawdę spory kawałek.
    1 punkt
  41. Jejku ile herezji na 2 stronach. - ekonomia nie jest dobrym wyznacznikiem składania samemu roweru (teraz, bo jak esker 7 kosztował 10k i go nie było to złożyłem za 5k na używkach) - tak rower samodzielnie składany może być wyjątkowy, pod jeźdźca (np. mój gravel z oponą 50 i szosową ultegrą, bo taki chciałem) - koszty części producent będzie zawsze miał mniejsze niż indywidualna osoba i wyczynem jest poskładać samemu rower taniej niż go sprzedają - używki nie bolą ale trzeba coś tam wiedzieć i mieć skalkulowane, że coś będzie jednak uwalone - żadne hamulce nie są tak dobre jak hydrauliki - ja tam gravelem czasem pocinam na stożkach 60 z oponami GP5000 28 i mi się podoba - nic nie uczy serwisowania roweru jak jego złożenie
    1 punkt
  42. Jak w rozpisce ujmujesz pierwsze wyniki wyszukiwania z google , to wychodzi jak wychodzi https://www.bike24.de/p1821641.html?source=SBP&indexName=production_SEARCH_INDEX_DE_price_desc&objectId=821641&queryId=bbce183459b93549fe4f0fd1af78f67c&userToken=6e47ab05-ced1-4e1b-8b3f-96a838fb184f GRX 1x12 tańszy o 500 niż w rozpisce 1x11 . Ja swoje dwa fule złożyłem od zera . Z tego co chciałem, a nie co producent sobie wydumał .Warunek jest jeden ,trzeba ramę sensownie kupić , co nie jest takie proste .
    1 punkt
  43. Jeżeli już za gravele w aluminium woła się 12-cie koła to sorry , ale szosę w karbonie i na lepszym osprzęcie kupię zdecydowanie taniej. Proszę bardzo przykład pierwszy z brzegu https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-superior-x-road-team-elite-se-pd36745/ Jeżeli masz pojęcie to sensowną ramę( nie starą MTB, a nową gravelową) w karbonie kupisz już za 2 koła, klamki też nie muszą kosztować. Takie Sensahy to są bardzo sensowne ergo klamki, gdzie za 2x11 zapłacisz mniej jak 3 stówy, pomijam już tańsze L-TWOO, które równie fajnie leżą i działają bezbłędnie. Jeżeli jesteś połapany i wiesz co brać, to taki rower w carbonie złożysz w okolicach 5-ki. Dobry rower zawsze łatwo sprzedasz, nie mam z tym akurat problemu Są ramy gravelowe z geo endurance jak w szosach np Flyxii taka jest . Fakt składałem na gravelowej pod oponę max 50. Rower waży 8kg i zmieściłem się kwotowo w 3-ch kołach, ale napęd (bez klamek), opony i siodło akurat miałem Tak wyszedł ( foto na laczku 29x2,2, - taką tam zmieściłem max)
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...