Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 18.07.2024 w Odpowiedzi
-
11 punktów
-
10 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Ten gwint raczej ciężko zerwać i można dokręcać na siłę, naprawdę mocno. Taką podkładkę widzę pierwszy raz, ale chyba jest tak jak mówisz i inaczej się nie da. Jeśli chcesz wspornik kiedyś wyciągnąć (np. do serwisu sterów) lub zmienić ustawienie kierownicy, to smar jest obowiązkowy. Smar (na gwincie i łbie śruby, a także pomiędzy klinem a ścięciem wspornika), wbrew pozorom, ułatwia też mocne dokręcenie, bo ten sam moment na śrubie powoduje większą siłę rozpierającą klin. Na bocznej powierzchni klina też nie zaszkodzi, bo klin łatwo rdzewieje.2 punkty
-
No widzisz @spidelli - całe Twoje starania żeby nie kupować następnego roweru na nic. Nie uciekniesz przed przeznaczeniem2 punkty
-
Shimano rd md591 sgs | Kobyłczyna | Kup teraz na Allegro Lokalnie2 punkty
-
To może forum hikingowe? "Sobię powoli bujałem", czyli co właściwie robiłeś? To co tu produkujesz to trochę tak jakbym ja się udzielał na forum działkowców, dlatego że raz kupiłem czereśnie w Lidlu i tyle moich doświadczeń z produktami małej przedsiębiorczości przydomowej.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Z opisu wynika że różnica tylko w korbie. Więc nie opłaca się dopłacać bo sama korba kosztuje ok 500 zł.1 punkt
-
Cześć Ta propozycja Sensa Romagna to bardzo dobra propozycja za te pieniądze i ciężko znaleźć coś w lepszej specyfikacji w tym budżecie. Rozmiar M jest na osobę z przedziału 168 cm - 181 cm, źródło: https://szybkierowery.pl/produkt/sensa-romagna-disc-sle-105-2x12-2024/ Proponuję użyć wyszukiwarki, wpisując hasło "Romagna" pojawia się 118 wyników na tym forum 🙂1 punkt
-
Jakby co ma nałożone "śledzenie", także jeśli będzie chciał nadal prowokować kłótnie i nie nauczy się pisać po polsku to się pożegnamy.1 punkt
-
Z zakładaniem i zdejmowaniem innych wyrobów gumowych też niech lepiej uważa, bo konsekwencje mogą być znacznie poważniejsze ;-). A w kwestii uratowania tej opony to na własne ryzyko można się pobawić, ale to wymaga zabawy z igłą, mocną nicią i kawałkiem np. skóry lub mocnego płótna od wewnątrz na klej. Chodzi o to, by ten drut (druty, bo zwykle w stopce jest kilka) połączyć z karkasem opony (bokiem) i by nie było dziur, przez które dętka będzie wystawać. Poniżej tylko zdjęcie poglądowe, że takie rzeczy się czasem robi.1 punkt
-
Zrobiliśmy dwie wycieczki górskie na KRK - piękne trasy, sporo po szutrze, ale są też techniczne ścieżki. Maxxisy Minion Exo nam starczyły. Jedna obca osoba z wycieczki złapała gumę. Szuter jak szuter, ale fakt, że bywają kamienie jak zęby rekina i całkiem trudne zjazdy. Dobrze kolanka osłonić (ale z gorąca jechaliśmy bez). Jest aplikacja z mapkami tras i kilka opisanych trasek. Raz jechaliśmy sami, a raz z wycieczką (darmowy przewodnik z wypożyczalni rowerów, ale my na własnych). Szosy wąskie i z autami - nie polecam. Specjalnie rowerów górskich bym nie brał, ale jak przy okazji - jest sens ich użyć. My tam odpoczywaliśmy na kempingu po jeździe w Alpach - więc w dwóch pobytach było po jednym dniu. Polecam "Płaskowyż Księżycowy". Dlaczego dętki?1 punkt
-
Użytkownik hehass dostał profilaktycznie bana na 2 dni, żeby przemyśleć swoją postawę. Więc nie ma co karmić, i tak nie skonsumuje1 punkt
-
Obecnie Marzocchi bazują na wnętrznościach z Foxów Rhythm. Prawilny tłumik Grip2 z FOXa 34 raczej nie podejdzie (bo nie podchodzi do Rhythmów). Niemniej słyszałem (sam nie ujeżdżałem) że te tłumiki Rail jakoś tam sobie nie najgorzej radzą. Ze względu na tandetność goleni górnych i dolnych podmiana tłumika, nawet gdyby była możlia raczej sensu nie ma (koszt tłumika wyższy niż całego Bombera). W przypadkuj Reby kwestia upgrade'u wygląda tak: charger RD2 RC/2pos/3pos - do każdej o skoku tylko 100mm od rocznika 2018 (A8) - koszt 220-240EUR charger 2 RC- do każdej od 2018 (skok 80-120mm) - koszt bliżej 240EUR charger 2 RC - do reby z rocznika 2012-2018 Do Revela tłumik bazujący na Chargerze 2.1 RCT to koszt ~140EUR, RC2 widziałem najtaniej za 200EUR. W tym przypadku zmiana tłumika robi z Revela pełnowartościowego Pike'a Ultimate Tak, od 2022 wszystkie Revele mają poprawioną sprężynę powietrzną.1 punkt
-
Wersja Limited 2024 jest ogólnie najlepiej wyposażona, choć niestety nie wiem, jakiej dokładnie jakości są te hamulce Tekro. 300 Lite ma widelec z pogranicza atrapy (XCR Air).1 punkt
-
Bo dla zakompleksionego patałacha każdy kto lepszy, szybszy czy bogatszy musi być od razu "pseudo". Nie bierz wszystkich swoja miarą, nie każdy musi być powolną miernotą. 🙄 No i słusznie. Górski ? To w góry. Jak to mawiają Brytyjczycy: "right tool for the job". 🤣 A ja zachęcam ponadto do zakupu elementarza dla klas I-III. Zamiast jeździć rowerem poczytasz sobie troszkę i może przyswoisz zasady ortografii, pisowni i interpunkcji. A jak się postarasz, to może nawet zaczniesz zaczynać nowe zdanie wielką literą.1 punkt
-
Niedawno też przeszedłem na 1x12 i trochę drążyłem temat łańcucha. Najbezpieczniej kupić łańcuch Shimano a najkorzystniej cenowo uwzględniając trwałość wychodzi 8100: https://biostern.abstore.pl/lancuchy-i-spinki-lancuch-cn-m8100-12rz-126-ogniw-spinka,c70,p4362,pl.html1 punkt
-
Kanibala mam od kilku lat, i faktycznie trzyma dobrze - lepiej od zwykłego Elite, jednak Syncros z wsuwem bocznym to już inna kategoria, i trzeba użyć delikatnie siły, żeby wyjąć i włożyć bidon (obstawiam, że małe dziecko miałoby problem, a i słabsze kobiety + rurkowcy popukali by się w czoło). PS drugi Kanibal leży od 2 lat nawet nierozpakowany - jak to u mnie1 punkt
-
Chyba chodziło ci misiu o "customowe". No i jak pytał @tobo - co ty tu jeszcze robisz? Bo ten 12-postowy dorobek nie wniósł nic do życia forum ani nikomu w niczym nie pomógł... Idź na forum motocyklowe, ponarzekaj, że teraz te motocykle to bezpłciowe, nie to co w latach 60-tych.1 punkt
-
To po kiego gwinta jesteś (nadal) na forum rowerowym?1 punkt
-
Miała być rama. Myślałem o zakupie i przewaleniu gratów ze Skociszcza do nowej R, ale... wyszło inaczej. Dobre spostrzeżenie. wybrałem opcję "częściowego złożenia". Wyszedłem z założenia, że na tym etapie serwisant zauważy ewentualne skuchy ze strony producenta. Tak, czy siak zanim ogarnąłem to co przyszło w pudle, to trochę czasu upłynęło. To co wyciągnąłem z pudła, to imho najsensowniejsze rozwiązanie. Były ZA, były PRZECIW, porównania, studiowanie tabelek, rozmowy przy piwie. A więc prosto z pudła: Poniżej już po zabawie w oklejanie, przerzuceniu kilku gratów ze Skociszcza i pierwszej kulance: Wszystko działa - zostały jeszcze jakieś tam drobne regulacje siodła i kokpitu. Operator zadowolony1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Nikt ci nie broni zarejestrować się na stronie producenta 5 lat po zakupie roweru a kolejnego dnia zgłosić roszczenie A mnie z kolei dziwi takie podejście. Wycieki danych z dziesiątek instytucji, gdzie jesteś zmuszony je podać (np. w banku albo moja teściowa miała wyciek od pracodawcy) ale żeby zarejestrować ramę i mieć z tego konkretne korzyści to już problem 😂 Jeszcze żeby tacy ludzie i ich dane rzeczywiście miały jakąś realną wartość, pracownicy służb itd (ale nie zwykle krawężniki) to spoko ale jakieś randomy?1 punkt
-
Jejku ile herezji na 2 stronach. - ekonomia nie jest dobrym wyznacznikiem składania samemu roweru (teraz, bo jak esker 7 kosztował 10k i go nie było to złożyłem za 5k na używkach) - tak rower samodzielnie składany może być wyjątkowy, pod jeźdźca (np. mój gravel z oponą 50 i szosową ultegrą, bo taki chciałem) - koszty części producent będzie zawsze miał mniejsze niż indywidualna osoba i wyczynem jest poskładać samemu rower taniej niż go sprzedają - używki nie bolą ale trzeba coś tam wiedzieć i mieć skalkulowane, że coś będzie jednak uwalone - żadne hamulce nie są tak dobre jak hydrauliki - ja tam gravelem czasem pocinam na stożkach 60 z oponami GP5000 28 i mi się podoba - nic nie uczy serwisowania roweru jak jego złożenie1 punkt
-
A skąd do tego składanego crossa weźmiesz ramę? Z aliexpress czy od accenta?1 punkt
-
No i zmontowałem sobie własny projekt. Redukcja – 9 zł, wężyk – 5 zł, głowica do pompki – 8 zł, gaśnicę znalazłem w piwnicy, więc jest za friko. Wyszło tyle co półlitrowa flaszka, więc zdecydowanie taniej niż tego typu urządzenia za sklepów. Działa i to mnie cieszy. Jedyny słaby punkt nad którym się długo zastanawiałem, to połączenie wyjścia z gaśnicy z mosiężnym reduktorem. W tej chwili jest sklejone klejem epoksydowym ale docelowo myślę że powinno tam być coś elastycznego, typu klej do szyb samochodowych.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00