Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      4 757


  2. zekker

    zekker

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      8 019


  3. szy

    szy

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      948


  4. pablo23

    pablo23

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      202


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07.06.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. 5 punktów
  2. Hej, wczoraj opowiadałem o turystyce rowerowej na gali finałowej kolejnej edycji akcji Rowerowy Maj w Warszawie. W stolicy nie mieszkam, więc pewien naturalny rozmach, jaki związany jest z organizacją różnych spraw w mieście kilkukrotnie większym od Gdańska, robi na mnie wrażenie. Może na Was też zrobi? Ponad sto tysięcy dzieciaków, prawie tysiąc koordynatorów w szkołach i przedszkolach - to kilka zrzutów z liczbami z prezentacji z wczoraj: Ale fajnie brzmi taki slajd - że dzieciaki chcą jeździć rowerami: Że Warszawa to prawie połowa akcji w całej Polsce i że... TYLKO 29 miast jeździ w Rowerowym Maju: To też jest coś, co wywołało uśmiech na twarzy - szkoły nie są przygotowane do przyjęcia takiego rowerowego pospolitego ruszenia, więc... Warszawa wypożycza lub buduje im barierki i stojaki: I jeszcze zdjęcia z wczorajszej gali w POLINie: na sali gdzieś tak z połowa tego prawie tysiąca koordynatorów, z których większość chętnie wyszła do pamiątkowej foty: Generalnie bardzo sympatyczne, aktywne, prorowerowe środowisko. Potem jeszcze świetna atmosfera podczas warsztatów ewaluacyjnych. A na sam koniec kilka moich słów o najlepszych szlakach rowerowych i dobrych praktykach w turystyce rowerowej w Polsce i w Europie. To chyba ta najwazniejsza, najbardziej sensowna akcja prowerowa dla dzieci i młodzieży w Polsce. Może macie statystyki z innych miast? Szy. PS. W tytule początkowo zapytałem kto z Was jeździ, bo część małych dzieciaków jest odwożona przez rodziców na rowerach, ale to jednak myli, więc - edytowałem.
    3 punkty
  3. Nikt ci tu nie będzie podpowiadał w temacie takich ulepów, które przy okazji nie są z definicji rowerami. Musisz poszukać innego miejsca, gdzie nie mają problemu z popieraniem łamania prawa i biorą na klatę świadomość pomocy w budowie sprzętu zagrażającemu zarówno właścicielowi jak i wszystkim wokół.
    3 punkty
  4. Bo też nic nie jechało i prędko nie pojedzie:
    3 punkty
  5. octane one grid 2 kupiony n a bardzo dużej przecenie, przeróbka na touringa, ino jeszcze bagażnika brakuje z tyłu. Wychodząc przed krąg marud, manetka nie wbija mi się w kolano bo kiera ma flarę, całkiem fajnie po przyzwyczajeniu się na tym kulo
    2 punkty
  6. Sam jestem "pedalarzem", ale mam szczęście/nieszczęście mieszkać w bezpośrednim sąsiedztwie szosy po której regularnie jest robione gran fondo gdynia i ze trzy albo cztery triatlony rocznie + pomorska 500. Z tymi od pomorskiej nie mam problemu, w razie W zaproszę do garażu na serwis itp, ale z resztą problem mam. Droga zamknięta, nie ma jak przedostać się z domu do lasu, mnóstwo śmieci typu bidony i opakowania po żelach. Pinezek nie sypię, ale myśli często mam bardzo nieuprzejme.
    2 punkty
  7. Bo dobrze, że wylot nie jest niżej
    2 punkty
  8. Bo rogacz się gdzieś schował 😜
    2 punkty
  9. 2 punkty
  10. ....bo One też kręcą🚴 do "pracy"..👍😄😂..
    2 punkty
  11. Bo chodzenie po torach grozi wywrotką:
    2 punkty
  12. Przy bcd 110 i tarczy mniejszej niż 34 łańcuch będzie się już opierał o śruby.
    1 punkt
  13. A dlaczego nie chcesz zachęcić Waszego miasta, by wzięło udział w akcji? Pewnie macie jakąś grupę na Fejsie, jakieś lokalne środowisko rowerowe. Może miasto nie zdaje sobie sprawy z takiej możliwości? Szy.
    1 punkt
  14. Na pewno , mając do wydania 5tyś , chcesz się pakować w używane rowery ? https://www.giant-bicycles.com/pl/bikes-talon https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-górskie/rowery-hardtail/c/B514 https://sklepmartes.pl/sporty/kolarstwo/rowery/rowery-gorskie/gender/unisex-meskie/cena/3010-5026 https://sportprofit.pl/pl/c/Rowery-Gorskie-MTB/1001/2/default/1/priceto/5000/pricefrom/3000 https://www.scott.pl/produkty/1630 I pewnie jeszcze sporo innych . To co powyżej teoretycznie powinieneś we Ww znaleźć .
    1 punkt
  15. Jak tylko zaczynam sezon, a w tym roku, to już w marcu, to młoda zapitala ze mną aż miło. Na Rowerowy Maj nie może się doczekać i drugi raz z rzędu ogarnęła komplecik naklejek. Generalnie super akcja!
    1 punkt
  16. Za 3200 zł masz nowego Rockridera Race 700. Na boycycle taki sam jest za 3500 zł: Bianchi Magma 9S – SX Eagle wykorzystywany w M | buycycle Polska
    1 punkt
  17. Nie mam statystyk z Wrocławia, ale dorzucę chochlę dziegciu do beczki huraoptymizmu. Niestety dzieciaki są nadal dowożone do szkół/przedszkoli samochodami, jedyne co się zmienia w maju, to to, że z bagażnika są wyciągane hulajnogi/rowery (co przebieglejsi robią to przecznicę wcześniej), żeby je przypiąć przed placówką i dostać od nauczyciela naklejkę, ba duża część dzieciaków po prostu ściemnia żeby ją dostać Jest to szalenie demotywujące dla dzieciaków, które naprawdę dojeżdżają rowerami. Realnie mniej niż 10% rzeczywiście dociera do szkoły rowerem.
    1 punkt
  18. ... Konstancin-Baniocha, czyli na przykład to (z Google Street View): Tak? To w praktyce jest dramatyczne rozwiązanie, nawet nie mówiąc o uwarunkowaniach prawnych. Ja się boję takich dróg Szy.
    1 punkt
  19. Teraz zabieram tam tylko gravela i snuje się R10, szutrami i po trójmiejskim parku krajobrazowym ale co to są za widoki i klimat
    1 punkt
  20. Już jest dla szosowców, drogi techniczne przy autostradach itp., sam mieszkam przy drodze Wawa-Katowice i drogą serwisową można z Kolonii Opacz (Warszawa) polecieć pięknym asfaltem (no 95% pięknym) do Piotrkowa Trybunalskiego 150KM, kilka razy trzeba ominąć miasto albo połączyć przerwaną serwisówkę. Jeszcze Wawa-Kraków na mapie wygląda obiecująco do Kielc więc kolejne 160km ale nie jechałem więc nie wiem czy jest tak kolorowo jak wygląda.
    1 punkt
  21. Myślę, że głównie przez kolarzy, którym wydaje się, że są lub chcieliby być pro. I duże, znane stołeczne grupy kolarskie, które takich zrzeszają. Oni niestety mają wszystkich innych uczestników ruchu jak i przepisy w poważaniu. Po drugie - "Gassy" to obszar rolniczy, a rolnicy regularnie przypominają, że z rozsądkiem niewiele mają wspólnego. ul. Ruczaj gdzie pinezki pojawiają się ostatnio najczęściej to z kolei okolica zasiedlana przez dorobkiewiczów z kredytami - chyba wszyscy wiemy, co to za typ człowieka... Ale tak jak mówię - sami swojej sytuacji nie polepszamy...
    1 punkt
  22. Nigdy nie byłem, myślałem, że jest odwrotnie, że Gassy to taki "top-notch". To jest nie do pomyślenia, że najbogatsze województwo w Polsce nie ma ani jednej normalnej trasy rowerowej. Bezpiecznej, dla wszystkich. Wiem, że powtarzam często, ale... no właśnie, może jednak za rzadko: taka Brandenburgia ma 7 tysięcy kilometrów szlaków rowerowych, które się w części nakładają, więc realnie to jakieś 4-5 tysięcy "unikalnych" przebiegów. Z tego jakieś 60-80% (w zależności od regionu) to infrastruktura rowerowa (asfaltowe drogi dla rowerów), drogi tylko dla rowerów i mieszkańców lub drogi leśne, czyli - te drugie i trzecie - to takie "prawie" infrastruktura, bo nikt obcy tam nie jedzie, ale jednak ddr to nie jest. Czyli jednak prowincjonalny, postddrowski land we wschodnich Niemczech ma jakieś kilka tysięcy kilometrów dróg do fantastycznego rowerowania więcej niż polskie "stołeczne" województwo. DRAMAT. Szy.
    1 punkt
  23. Mazowsze bierze udział w projekcie, który nazywa się "Blue Valley". Partnerami są Mazowsze, Lubelskie, Świętokrzyskie i Podkarpackie. Na jakim etapie jest realizacja - nie wiem, ale... myślę, że jest szansa, że za jakieś 5 lat pojedziemy do Warszawy po podobnej drodze rowerowej, jaka prowadzi wzdłuż Wisły w Małopolsce czy Pomorskiem. A za mazowiecką pustynię w turystyce rowerowej należy dziękować wszystkim po kolei mazowieckim stopniom samorządowym, w tym Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, która zamiast wykonać realnie działania, woli pozytywnie opiniować takie wynalazki jak Velo Mazovia. To są mazowieckie realia, niestety. Szy.
    1 punkt
  24. Akurat Orbea udostępnia świetne manuale i schematy. Zajrzyj do nich, a być może znajdziesz rozwiązanie problemu... https://www.orbea.com/pl-en/suport/manuals/#bike_carretera
    1 punkt
  25. Wentyl ma się uszczelnić bezpośrednio na taśmie, czyli na zewnętrznej powierzchni obręczy. Jeśli potrzebujesz oringa od wewnętrznej strony obręczy, to znaczy że wentyl nie jest szczelny tam gdzie ma być. To znaczy, że pompujesz ciśnieniem oponę oraz przestrzeń wewnątrz obręczy, tak nie powinno być. Co do taśmy to każda taśma tkaninowa dobrze działa, na przykład Scapa 3120 (ale taśma marki "Very Best" z allegro nie jest gorsza).
    1 punkt
  26. Jeśli mowa o tym o ringu który idzie pod nakrętka to on nic nie uszczelnia i tak naprawdę do niczego nie jest potrzebny. No może by nie rysować nakrętka obręczy.
    1 punkt
  27. 1 punkt
  28. Podziel plik GPX na dwie/trzy części.
    1 punkt
  29. To już sobie sam musisz odpowiedzieć czy stosunek twojego poziomu sportowego do zasobności portfela i siły pożądania nowych kół się spina. Będzie jeździć lepiej ale czy jest ci to potrzebne i warte kilku tysięcy A co do tematu - jeśli chcesz mieć "praktyczne" rozwiązanie, które łatwo będzie naprawić w razie potrzeby to bierz coś od polskich składaczy. Jeśli jednak ma być trochę hajpu to wiadomo https://www.centrumrowerowe.pl/komplet-kol-campagnolo-bora-one-50-disc-pd41731/ https://www.centrumrowerowe.pl/komplet-kol-zipp-303-s-tubeless-disc-pd25122/
    1 punkt
  30. Odkurzyłem swoją stalową szosówkę (taką właściwą, z baranem) Jamis Satellite i dziś trzecia jazda w tym roku (na co dzień śmigam fitnessami, czy jak inni wolą szosami z prostą kierownicą). Po pierwszej jeździe mostek dałem na plus, bo proste kierownice trochę mnie odzwyczaiły od mocno pochylonej pozycji. Jednak wolę wyżej. Różnica w oporach powietrza baranka względem prostej u mnie nie jest duża, ale jednak w końcu dziś udało mi się przebić średnią 30 km/h na trasie 47 km (moja ulubiona, górzysta Krasnystaw - Stryjów - Wierzba - Stary Zamość - Krasnystaw). Dst. 47 km Vśr. 30,1 km/h Vmax. 70 km/h Cad śr. 79 obr/min.
    1 punkt
  31. Ja peirdole na tym forum to w każdym temacie zamiast komuś doradzać to sie ludzie miedzy sobą gnoją, padaczka, tym bardziej że chłop nawet sie jeszcze nie wypowiedział i nie odniósł do pytań mu zadanych.
    1 punkt
  32. zdejmij korki u góry goleni i pewnie w środku będą śruby do odkręcenia.
    1 punkt
  33. Kiedyś kolarz jechał pociągiem lokalnym na krańcu pociągu w dużej przestrzeni bez ławek jak rowerów było więcej , nie zawadzały nikomu. Teraz w wielu pociągach nowych i komfortowych IDIOTA projektuje miejsce do powieszenia rowerów, oddalone fotelami od drzwi pociągu, a np wszystkie miejsca obok całą połowę tego wagonu oznacza jako te lepsze z możliwością rezerwacji (opcją premium) czyli jest pełno. I następują wywalania z miejsca ludzi bez miejscówek ( ruch pasażerów ) W tym matki z wózkami... przedsionek przy drzwiach ma uchylne krzesełka zajęte przez pasażerów pieszych. ( bo przecież miejsce na roweru jest ma haczykach, tylko że tam stoją wózki dziecięce. Taki skład po wprowadzeniu 4 rowerów jest zacementowany, rowerzysta nienawidzi drugiego następnego, pasażerowie nie mają szansy iść do kibla, konduktor nie przejdzie. Przepychanie się stukanie o brudne rowery wielka pomyłka... Czeskim pociągiem jechałem raz, Czech potrafił zrobić inaczej.... może projekt czeskiego wagonu zrobiła grupa przedszkolaków, którzy bawili się razem i zrobili testy ze swoimi małymi rowerumi jak ergonomicznie poukładać miejsce deponowania roweru, i kierunek i jakość przejścia dla innych pasażerów... Polskie koleje to gorzej niż czeska komedia. A kiedy wiadomo że pogoda piękna, ludzie jadą na weekend albo wracają piątek niedziela / będzie tłok, a nowoczesny skład ma miejsca na rowery takie jak opisałem, to lepiej nie planować wbicia się do pociągu bo gdy wjedzie na stację można nie mieć gdzie się wcisnąć.
    1 punkt
  34. Bo poniedziałki trudne i wyboiste są, zwłaszcza po długim weekendzie
    1 punkt
  35. Ja jestem bardzo zadowolony , szutry lasy mazurskie nie ma problemów , kupiłem ostatnio vittoria mezcal ale wróciłem do conti na szutry , polne drogi starcza a asfalt to nie ma co porównywać ,
    1 punkt
  36. W przypadku renowacji retro jak da się doprowadzić obecny komponent do stanu akceptowalnego to nie wymieniaj - to zawsze jakiś element duszy takiego roweru.
    1 punkt
  37. Bo gps uparcie pokazywał strzałkę na właściwym szlaku, który był po drugiej stronie "fosy" (zdjęcie nie oddaje głębokości i stromizny zboczy), trzeba było się cofać:
    1 punkt
  38. Wyjąłem z kontenera na złom, całkowicie przypadkiem 😉na ZFOR zajrzyjcie 😘 Pozdrow'er
    1 punkt
  39. OGÓLNE WARUNKI I ZASADY PISANIA NA FORUMROWEROWE.ORG Portal forumrowerowe.org (dalej: „Forum”) jest platformą wymiany poglądów na tematy dotyczące rowerów i związanych z nimi form aktywności, zwłaszcza sportu i turystyki. Użytkownicy są zobowiązani respektować tematykę Forum, poza miejscami wyraźnie wskazanymi jako przeznaczone do dyskusji na inne tematy. W każdym przypadku użytkownicy zobowiązani są do zachowania kultury we wzajemnych relacjach, a także poszanowania prawa i zasad współżycia społecznego. Niedopuszczalne jest w szczególności zamieszczanie jakichkolwiek treści, w tym zdjęć, nicków, avatarów lub sygnatur, które: propagują naruszanie prawa lub doń nawołują; propagują przemoc/agresję lub doń nawołują; propagują używanie narkotyków lub innych zakazanych prawem substancji; są obraźliwe w stosunku do użytkowników lub innych osób; poniżają lub dyskryminują innych ze względu na rasę, narodowość, płeć lub wyznanie; odwołują się do ideologii nazistowskiej, komunistycznej lub innej powszechnie uznawanej za zbrodniczą. Przypominamy, że: Użytkownicy są odpowiedzialni za swoje wypowiedzi i działania w całym serwisie. Obsługa oraz właściciele Forum nie ponoszą odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników. 1. Zanim założysz temat a.) Skorzystaj z wyszukiwarki - być może analogiczny temat jest już na Forum. Jeśli jest, ale Twoim zdaniem nie wyczerpuje w pełni zagadnienia, dodaj wpis do istniejącego tematu zamiast zakładać nowy. b.) Zobacz czy nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie w dziale FAQ. 2. Zakładanie Tematu a.) Temat umieszczamy w przeznaczonym dla niego dziale. b.) Temat rozpoczynamy od wpisania w nawiasie kwadratowym ogólnej informacji, czego dotyczy dany wątek. Następnie dodajemy krótki, ale konkretny opis zagadnienia. Ma to na celu ułatwienie innym użytkownikom poruszania się po forumowym archiwum, natomiast autorowi wątku zapewni maksimum szans na uzyskanie szybkiej i wyczerpującej odpowiedzi. Przykład: czy będzie dobry dla mnie? - Źle [rower] - Źle [spd] Ritchey Comp - problem z regulacją - Dobrze. [Napęd] Problem z długością łańcucha - Dobrze. [Łańcuch] Problem z długością łańcucha - Dobrze. c ) Nie zapisujemy również nazwy tematu lub jego części oraz treści WIELKIMI literami, za wyjątkiem oznaczeń modeli, np Shimano XTR, Sram X.9, Giant XTC, Deore SLX Przykład: ROWER! POMOCY! - Źle [NAPĘD] Problem z długością łańcucha - Źle [sPD] RITCHEY COMP - PROBLEM Z REGULACJĄ!!!! - Źle [spd] Ritchey Comp - problem z regulacją - Dobrze. [Napęd] Problem z długością łańcucha - Dobrze. [Łańcuch] Problem z długością łańcucha - Dobrze. d.) Zasady klamer nie obowiązują w forach REGIONALNYCH, KLUBACH ROWEROWYCH i w DZIALE Z PROBLEMAMI TECHNICZNYMI FORUM. e.) Nakłanianie w postach i w sygnaturach do przyznania "+" reputacji za odpowiedź, będzie karane ostrzeżeniami lub zawieszeniem konta, a treść takich postów/sygnatur zostanie zmodyfikowana przez moderatora lub całkowicie usunięta. f.) Za tematy zakładane niezgodnie z obowiązującymi zasadami przyznawane są punkty ostrzeżeń i/lub tematy są usuwane. Po otrzymaniu trzech ostrzeżeń z tego tytułu konto użytkownika jest częściowo blokowane na 5-7 dni, a zamieszczane treści przed opublikowaniem wymagają każdorazowo zatwierdzenia przez moderatora. Jeżeli użytkownik mimo 3 ostrzeżeń nadal ignoruje upomnienia i uwagi moderatorów, konto może zostać zablokowane całkowicie (tzw. ban). g.) Posty skrajnie źle założone, niedbale, z błędami ortograficznymi będą usuwane od razu. h.) Nie cytujemy w całości ostatniego posta przy odpowiadaniu w temacie! TWÓJ TEMAT ZNIKNĄŁ? Poszukaj go w Śmietniku. Zgodnie z pkt 2 lit. f Twój temat mógł zostać usunięty w związku z niestosowaniem się do obowiązujących reguł pisania. 3. Posty, galeria, blogi a.) Unikaj zamieszczania w wątku kilku swoich postów z rzędu - jeżeli pojawia się potrzeba dopisania czegoś do wysłanego już posta, należy skorzystać z opcji "edit" - masz taką możliwość przez 10 minut od napisania postu, dlatego po napisaniu wiadomości przeczytaj ją ponownie w celu wyeliminowania ewentualnych błędów. b.) Dla zachowania przejrzystości wypowiedzi należy używać słowników ortograficznych lub sprawdzać napisany tekst narzędziem do autokorekty. Poważne błędy ortograficzne i składniowe w postach, zwłaszcza dotyczące słów i zwrotów związanych z tematyką rowerową, nie będą tolerowane. c.) Na Forum panuje kategoryczny zakaz umieszczania linków do stron o treści pornograficznej, nielegalnej lub naruszającej zasady netykiety. Zakaz dotyczy również wstawiania linków do treści umieszczonych na serwerach typu RAPIDSHARE, MEGAUPLOAD itp. naruszających prawa autorskie. d.) W galerii prosimy publikować materiały swojego autorstwa. Zamieszczanie plików bez wiedzy i zgody autora jest zabronione. Wszelkie konsekwencje prawne wynikłe z rozpowszechniania treści naruszających prawa autorskie ponosi użytkownik, który zamieścił materiały na Forum (Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r., publikator: Dz. U. 1994, nr 24, poz. 83, tekst jednolity: Dz. U. 2006, nr 90, poz. 631). e.) W dziale Sprzedam nowe tematy użytkownicy mogą zakładać po 30 dniach od rejestracji na portalu. f.) Wpisy na blogach - jeżeli zamieszczasz na blogach Forum jedynie odnośniki do wpisów na swoim blogu, zamieść poprawny odnośnik na każdej stronie z wpisem kierującym z Twojej strony www do Forum. W przeciwnym wypadku wpisy będą usuwane. Link do Forum może być tekstowy lub graficzny z aktualnym logo Forum. 4. Spam i reklama a.) Posty/tematy/materiały zamieszczane przez użytkowników zawierające treści niepożądane/zakazane albo posiadające znamiona reklamy, spamu, mogą zostać zablokowane lub usunięte. b.) Odpisywanie w tematach osób spamujących, dyskusje ze spamerami etc. będą karane ostrzeżeniem. Pamiętaj, 'troll' tylko czeka, żeby mu odpisać i zwrócić na siebie uwagę. c.) Konta użytkowników, bez zgody administratora, nie mogą zawierać treści reklamowych (np. nazwa użytkownika sugerująca adres sklepu, dane profilowe, statusy). Administrator lub moderator, w przypadku naruszenia powyższych zasad może bez informowania użytkownika zmienić jego dane profilowe lub całkowicie zablokować/usunąć konto. 5. Informacje techniczne a.) Nie umieszczamy w swoich podpisach obrazków oraz zdań, czy wyrazów pisanych dużą czcionką lub rozciągających strukturę Forum. Dozwolony jest jeden TOOLBAR o rozmiarach 350x19px. W przypadku buttona Bikestats dozwolony jest rozmiar 201x50px. b.) Każdy użytkownik może w ustawieniach swojego profilu włączyć/wyłączyć opcję otrzymywania wiadomości na skrzynkę mailową. c.) Od pilnowania porządku i upominania osób nieprzestrzegających zasad są moderatorzy i administratorzy. Jeżeli zauważysz, że ktoś narusza obowiązujące reguły pisania lub inne zasady Forum, użyj przycisku ZGŁOŚ. Prosimy nie poruszać takich kwestii na Forum. d.) Chcesz zostać moderatorem? Skontaktuj się z nami. e.) Nie zmieniamy użytkownikom nicków. f.) Użytkownik ma prawo do modyfikowania treści swoich postów samodzielnie bądź za pomocą funkcji RAPORT. 6. Konsekwencje niestosowania reguł obowiązujących na Forum a.) Za niestosowanie poszczególnych reguł pisania przyznawane są punkty ostrzeżeń. Punkty ostrzeżeń nie wpływają w żaden sposób na dostęp i funkcje Forum. Ostrzeżenia są wyłącznie informacją dla administracji i zespołu moderującego. Ich redukcja nie jest możliwa. b.) Wszelkie przejawy braku kultury i poszanowania dla użytkowników Forum, brak tolerancji, przeklinanie, „trolling” i wszystkie inne odstępstwa od ogólnie pojętej netykiety będą karane ostrzeżeniami, a w przypadku braku poprawy blokadą konta. c.) Moderatorzy i administratorzy mogą zablokować konto lub dać ostrzeżenie użytkownikowi, którego wypowiedzi są niemerytoryczne, nie wnoszą nic do dyskusji, służą nabijaniu licznika postów. d.) Po otrzymaniu trzech ostrzeżeń konto użytkownika może zostać częściowo lub całkowicie zablokowane, z uwzględnieniem szczególnych reguł dotyczących sankcji za nieprawidłowe zakładanie tematu (zob. pkt 2 lit. f). e.) Grupa SPAMER - jeżeli Twoje wypowiedzi są pozbawione większego sensu i piszesz jedynie po to, by tworzyć dużo treści, Twoje odpowiedzi nie wnoszą nic do dyskusji, nie odnoszą się do tematów, nie odpowiadasz rzeczowo, robisz OFF-Topic, zakładasz tematy typu "jaką wodę pijecie" - możesz także otrzymać rangę SPAMERA. Jeżeli nie będzie poprawy, Twoje konto zostanie zablokowane. Ranga użytkownika może być przywrócona po widocznej poprawie. Z rangą spamera możesz odpowiadać jedynie w swoich tematach. f.) Administracja Forum może zawiesić użytkownika, przyznać ostrzeżenie lub całkowicie zablokować konto za kłótnie oraz niemerytoryczne bądź agresywne dyskusje z obsługą Forum.. 7. Usunięcie konta Każdy użytkownik ma prawo wykasować swoje konto bez podawania przyczyny. Wystarczy zalogować się na forum i przesłać prośbę korzystając z formularza kontaktowego lub napisać na adres admin@forumrowerowe.org (pamiętaj, że Twój adres email musi zgadzać się z adresem email przypisanym do profilu użytkownika). Postaramy się usunąć konto bez zbędnej zwłoki i w możliwie najkrótszym terminie. Jeżeli jakieś posty zawierają Twoje dane osobowe, prosimy o podanie linków. Na wniosek odpowiednich organów RP możemy odmówić usunięcia konta, jeżeli materiały i treści zamieszczone przez użytkownika będą dowodami w toczącym się postępowaniu administracyjnym. CZYTAJ WIĘCEJ: - Regulamin portalu ForumRowerowe.org - Polityka prywatności --- Potrzebujesz się z nami skontaktować? Zajrzyj tu
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...