Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 29.05.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
12 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
Czasem jedno spojrzenie wystarcza i już wiesz, że ucieczka nie ma sensu.8 punktów
-
8 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Bo Zapora Pilchowice na rzece Bóbr, trasa od Lwówka Śląskiego jest bajkowa4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Nie chcieliśmy wracać tą samą drogą, bo szutry i haszcze na granicy, a nie miałem mapy Litwy dociagniętej do OsmAnda, Google Maps - jak zwykle bezużyteczne w sytuacji kryzysowej... A w miejscu, w którym GM się zesr...ło zaczynał się kawałek asfaltowy, do granicy. Potem szuter ale zbity, nie luźny jak na LT. Jeszcze poczucie humoru samorządowców - tablica psu na budę bo trzeba mieć lornetkę teatralną albo wspinać się po ściance, żeby coś przeczytać 🤣 Tak to jest, jak rozwiązania projektują ludzie nie wierzący i nie praktykujący...2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo zakręt śmierci Bo znowu szybciej niż rok temu Bo zrobiła się burza jak kończyłem podjazd Bo ja, drzewa i ściana deszczu2 punkty
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Kontrowersyjny luksemburski outlet dostarczył po ponad 4 tygodniach zamówienie, w którym wszystkie produkty miały w momencie zamówienia status "on stock". Całkowity koszt (wliczając standardowo drogą wysyłkę) wyniósł 90.43EUR W paczce: rd-m8000-gs (wersja box) komplet przód +tył magura trail z klamkami hc siodełko selle italia St7 superflow z dużym odblaskiem1 punkt
-
No właśnie, 150 przy tej prędkości (a nie pojedziesz szybciej ,bo te rowery to kloce) to dosłownie cały dzień .1 punkt
-
Jak na centralnym chce przejechać 150 to żona musi być naprawdę konkret, ja sobie tego nawet nie potrafię wyobrazić, po prostu na legalnym elektryku nie pojedziesz więcej niż 25, chybna , że jest się sportsmenką z NRD1 punkt
-
Przy Twojej masie ciała i budżecie to wybierz ten który Ci się podoba i jest pod twój wzrost Robienie doktoratów z piast napędu czy hamulców przy tych kwotach to nonsens - w rowerach za takie pieniądze wszystko jest "słabe". Z tego co widzę to orbea chyba ma główkę taper - to jest jakiś walor; optymalnie super by było jak by choć rama była rozwojowa czyli pod piastę boost_148 i widelec z taperowaną sterówką ale to raczej mało realne ...1 punkt
-
Jeśli szukasz wygodnego roweru skup się na stosunku Stack / Reach im wartość wyższa tym potencjalnie rower wygodniejszy bo bardziej wyprostowana sylwetka. Dla przykładu: salsa fargo pow 1,7 a ta orbea w rozmiarze 57 592/395= 1,51 punkt
-
Cuesy na pewno mają mocniejsze sprężyny napinające wózek. The CUES shifters and derailleurs use the Linkglide cable pull ratio. One index click of the Linkglide shifter moves 3.5mm of cable, which moves the derailleur 3.7mm to shift to the next cog. This gives a cable pull ratio of 3.7mm / 3.5mm = 1.051 punkt
-
Już sobie nie rób jaj. Chcesz świadomie kupić rower to poświęć czas na research, na ten temat napisano miliony postów i nagrano tysiące godzin filmów z analizami1 punkt
-
Muszę jednak trochę zwrócić honor igsport, ale nie polskiemu dystrybutorowi! Na stronie peppera o XOSSie ktoś testował te lepsze mapy na bsc300 i nie działały. Ale to co dało mi do myślenia to to że tester miał od igpsport mapę Polski w kilkunastu częściach, a ja tylko w czterech. Co się okazało? Ja ściągałem mapy z igpsport.pl, po wejściu na stronę globalną http://global.igpsport.com/map/mapinfo?devicename=BSC300# mamy dużo nowsze mapy. Po oznaczeniu wnioskuje że z marca, ale głowy nie dam. Po porównaniu mapy z peppera z maja z tą z globalnej stronki igps, różnic nie widzę (jedynie niektóre ronda są kwadratowe, ale to szczegół, drogi i trasy są). Podsumowując, mapy należy ściągać z oficjalnej strony, a nie polskiej i będzie to w miarę aktualne. Różnica jest ogromna, nawet patrząc po wielkości plików, te od naszego sprzedawcy mają łącznie niecałe 100mb, z globala prawie 200mb. Pozdro1 punkt
-
a może bateria montowana w miejsce bidonu??chyba najlepsza opcja https://swiatbaterii.pl/baterie-do-rowerow-elektrycznych-ebike/36182-gc-bateria-do-roweru-elektrycznego-ebike-z-ladowarka-36v-156ah-562wh-bidonowa-min-gx16-2p-keeway-prodigy.html1 punkt
-
Taba na YT i jego forum może pomoże.1 punkt
-
1 punkt
-
Też nie wierzyłem....ale jak to ktoś powiedział w rowerze za 8tysi, szczególnie karbonowym koła są po to żeby rower miał na czym stać w sklepie. Karbonowy szosowy rower do 10k to tani karbonowy rower...policz ramę, grupę shimano 105 2x105. Jedyne na czym producent może przycinać to mostek, sztyca, kiera i z grubszych rzeczy koła. Oczywiście są wyjątki bo zdarza się, że do takiego roweru wlecą np.: koła podstawowe dt swissa (w superiorze masz koła shimano akurat z wagą 2kg), ale w znacznej większości przypadku są to koła średnie i tyle. W znacznej części są to zestawy na średnich piastach i obręczach, z wagą ok.2000gram. Teraz porównaj to z zestawem z wagą 1550-1750gram, dobrej obręczy (dt swiss, fulcrum) i przyzwoitych piastach (novatec, fulcrum). Jak ubierzesz to jeszcze w dobre opony to różnica robi się znaczna. Oczywiście i na takich podstawowych kołach można jeździć i czerpać radość z takiej jazdy. Chodzi mi tylko o to, że jak budżet pozwala, albo jest wybór między rowerem tańszym, a droższym na podobnej ramie i osprzęcie to wg mnie lepiej kupić ten tańszy, a resztę kasy wydać na koła i opony. To tak żeby dobrze wybrzmiał sens. I apropos rowerów...to jeśli chcesz mieć rower bardziej uniwersalny z opcją wsadzenia szerszych opon do 40c (czyli de facto mieć możliwość zmiany szosy na gravela) to warto wejść w superiora. Jeśli nie planujesz zjeżdżać na szutrowe drogi, tylko asfalty, a Sensa rozmiarowo leży to będzie to lepszy wybór.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00