Ranking
- uwzględniając wszystkie działy
-
Wprowadź datę
-
Cały czas
6 Sierpnia 2009 - 25 Października 2025
-
Rok
25 Października 2024 - 25 Października 2025
-
Miesiąc
25 Września 2025 - 25 Października 2025
-
Tydzień
18 Października 2025 - 25 Października 2025
-
Dzisiaj
25 Października 2025
-
Wprowadź datę
10.02.2024 - 10.02.2024
-
Cały czas
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 10.02.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
11 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
Czuję już wiosnę w krzyż'u więc dokończyłem dzieła zbawienia 26era za stówkę, została samarama, zacisk stycy i sztyca, jak w naPISie na widełkach " A NEW WORLD" dostało to cudo koła 27.5 47c zalane serwatką, napęd 9s z goatlinkiem, korbą na kwadrat, heblami mt200, kierą 740, sterami accent air, gripami ESI i randomowo kupionym siodełkiem które zgrywa się w linii górnej rury, mógłbym dodać pedały dartmoore'a białe ale nie moszna mieć wszystkiego, idą owe do karbonowego ulepa, który leży i dojrzewa. Plus jeszcze w zastaw Skalny Jeźdźca z w kur Fiony'm mną 🫠 Wilgoć wszędzie Stolik operacyjny Parostatki Pozdrow'er😘7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Największą pracę wykonują uda (czworogłowe i dwugłowe - czasem meczą się na zmianę, przy czym dwugłowe to już raczej jakieś grubsze akcje skurczowe po odwodnieniu), oraz łydki - im większe ugięcie nogi/niższa pozycja na siodełku, tym w mniejszym stopniu pracują. Po dobrej jeździe powinny się odezwać lekko czworogłowe2 punkty
-
2 punkty
-
Bzdura. Miejska legenda. To że obserwujesz monstrualnej długości mostki w PRO rowerach wynika z tendencji do stosowania bardzo małych ram w peletonie, a nie poprawianiu prowadzenia. Tak naprawdę skrócenie mostka o 10mm czy 20mm jest całkowicie nieodczuwalna. @apacznt Możesz pokombinować z offsetem sztycy.2 punkty
-
2 punkty
-
Jeśli chodzi o narzędzia, to jest mój najlepszy zakup ever! Genialny w prostocie wykonania i użytkowania, wydaje się niezniszczalny.2 punkty
-
Dokręcanie, regulowanie, skracanie linek itpd w nowym okazyjnym Felcie. Zostawiłem sobie jeszcze do demontażu jutro plastik spod kasety - trzeba dozować przyjemności. Cały czas się przyglądam i dalej zadowolony jestem aczkolwiek mam już pewne pomysły na zmiany i ulepszenia...(sh*t here we go again). Wszystko było dobrze zmontowane i skręcone i to co sprawdzałem nasmarowane. Komponenty w dużej części (w miarę) firmowe (shimano, tektro, zoom, vp, selle royal, kmc itp). Jedyna rzecz z którą trochę walczyłem to przednia przerzutka - chyba działą najgorzej w rowerach którymi teraz się opiekuję, ale po pierwsze tutaj są największe blaty, po drugie to jedyny tourney.. No i ja mam cały czas w pamięci gripshifty z "półbiegami" z przodu...2 punkty
-
Bo świetne miejsce, żeby się zatrzymać - zwłaszcza jesienią/wczesną wiosną.2 punkty
-
Za mostkiem przemawia to, że zmienisz go w kilka minut. A jak będzie źle to w tym samym czasie wrócisz do starego.2 punkty
-
2 punkty
-
Krótszy mostek spowoduje, że szosa będzie mniej stabilna2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
To jest jedyną i oficjalna instrukcja. I nie ma podziału dla mniej lub bardziej zaawansowanych.1 punkt
-
Przecież jest na QR'ach.🫠 Tak czy siak wszystkie to takie sciganckie maszynki dla amatorów z młynkiem 32t z przodu. Ta różowa, rockowa maszyna skoro się podoba, a rower ma się podobać to czemu nie. Paczcie na to🫠 https://allegro.pl/oferta/rower-mtb-scott-contessa-29-active-50-pink-nowy-gwarancja-151463989241 punkt
-
1 punkt
-
Z "damskich" masz Liv Tempt, Rock Machine Catherine i damską wersję Rockrider Expl 540. Te tańsze, mieszczące się w budżecie Livy to też niestety odstają osprzętem. Rock Machine Catherine 60-29 wydaje się być ciekawą opcją z powietrznym amorem, napędem 1x11 (trochę tańszy niż 1x12), lepszymi niż podstawowe hamulcami, tylko osie QR. RR Expl 540 ma sztywne osie, powietrzny amor ale napęd tylko 1x10. Te Cube mają bardzo wygodną, rekreacyjną geometrię. To takie crossy czy wręcz trekkingi na oponach mtb1 punkt
-
Zwykły Chisel ok 12,5 bez pedałów, rozmiar L Reba + inne koła = 1kg mniej Ramą się chwalą że waży 1350g ale nie wiem jaki rozmiar Mój Chisel Expert 2x (L) z 2018r waży 11.50 (na Rebie)1 punkt
-
Wszyscy proponują ramy typowo męskie, lub bazujące na męskich, a nikt nie wziął poprawki na tytuł wątku, który zawarty jest kluczowy warunek doboru roweru - Wzrost 160 cm. Co z tego, że rower będzie miał super napęd i świetny amor, jak prawdopodobnie przez zbyt wysoką ramę w przekroku to broszka będzie, ale co najwyżej obita.1 punkt
-
Tak mają, byłem w sklepie 2 razy i kupowałem ubrania.1 punkt
-
1 punkt
-
Taki na którym boisz się zrobić sprint na stojąco Kiedyś taki ulepiłem, gdzie mostka praktycznie nie było, tyle co grubość rury kierownicy. Początki były trudne, ale przy normalnej jeździe dało się przyzwyczaić. Na sprint nie pamiętam ale chyba nie zdążyłem się przełamać, a potem rama poszła i koncepcja się zmieniła. Ale nie powiem, jak go lepiłem, to pierwsza jazda była bolesna dla pleców. Po przesunięciu siodła do przodu zrobiło się lepiej, a po wspornika (przy okazji wymiany widelca) jeszcze lepiej.1 punkt
-
Zacząłbym właśnie od wymiany samego łańcucha. Ta kaseta nie wygląda źle, choć jakieś niewielkie zadziory widać na niektórych zębatkach. Jak się nie przyjmie, to nowa kaseta, choć tą starą szkoda wyrzucać i moim zdaniem z pewnością z jakimś łańcuchem (może nie nowym, a trochę zużytym) powinna chodzić jeszcze długo bez problemu. Jeśli będzie skakać na korbie to na 99% nie na blacie i nie na najmniejszej, bo blat z racji dużych rozmiarów może być już mocno zjechany a i tak przyjmuje nowy łańcuch, a najmniejsza wygląda tutaj jak nowa.1 punkt
-
Dokladnie, dymają na każdym kroku Szukałem w tamtym roku piast, na przód kupiłem novateca 791 bo polecana i tansza od dt. Dopiero po czasie od zakupu z ciekawosci przeglądałem wymianę łożysk i się okazuje że do wymiany trzeba mieć specjalny klucz do odkręcenia kapsli które przykrywają łożyska. U bitula taki klucz koło stówki. Bym wiedział wczesniej to pewnie bym wziął xt tak jak na tyl.1 punkt
-
Jasne, że są zmiany w prowadzeniu. Przecież zmienia się dźwignia i rozłożenie naszej masy nad ramą, ale trzeba porównać brzegowo 40 i 130, wtedy każdy to potwierdzi bo różnica jest duża. opinia o niestabilnych długich mostkach wynika z tego że daje się je najczęściej do małej szosy z krótką TT , i całe kombo jest nerwowe. Długi mostek daje się też we znaki jeśli chcemy podskoczyć czy pohasać. Ciężko poderwać przednie koło z miejsca bez balansu uprzedzającego szarpnięcie… Zmiana 90na 70 jest z pozoru kosmetyczna, ale może poprawić komfort, a nie zmieni wrażenia sterowności. Kąt mostka np stromo do góry ( jeden z authorów) też może być ciekawy , szczególnie u długonogich. Tylo rower źle wygląda. Czasami zmiana 90 na 70 potem 60 nawet 40 i coś nie gra a potem 120 , pozycja idzie w dół i … nagle jest szok i wygoda… nie zawsze intuicja dobrze podpowiada, ale za duże rozciągnięcie najczęściej jednak to nic dobrego. Warto testować, ale raczej na wiosnę bez grubych ciuchów. Pozycję ma rowerze inaczej znosi mocno pracujący kolarz, inaczej osoba zrelaksowana na niskim tętnie, a teraz w zimie jedzie się bardziej przetrwalnikowo, endurancko. Bez mocnej pracy nogami ręce i grzbiet są przeciążone, nawet pupa zaczyna boleć . 😀 Mostki na początku szybko pozmieniać na rundkę po okolicy, ale potem pozostać przez 200-300 km z kolejnym rozmiarem… i zobaczyć jak idzie adaptacja, i wrócić do poprzedniego znowu na 200-300 km W retro szosach 1” długie mostki były wiotkie i to jest temat na inną opowieść1 punkt
-
Miałem w tym samym rowerze szosowym mostki od 90 do 130, o tym samym wzniosie. Nie zauważyłem żadnego związku pomiędzy długością a zmianami w prowadzeniu.1 punkt
-
Mógłbyś rozwinąć, bo dotychczas się uważało, że długie mostki w szosach rzędu 100 czy 110 mm są właśnie dla stabilności przy wąskich kierownicach i wysokich prędkościach ale może coś się zmieniło i chętnie bym się doedukował1 punkt
-
A odkręcałeś kiedyś pierścienie piast DT Swiss? Nieistotne, czy 350, czy EXP... Bez solidnego klucza z dobrej stali, mocnego stołu z konkretnym imadłem i sutego obiadu nawet nie podchodź.1 punkt
-
Miałem kupić podstawowy trenażer direct drive, stąd te drobiazgi. Czekam na "wyrok" kardiologa czy moja aktywność rowerowa będzie w ogóle możliwa...1 punkt
-
Też uważam, że w zawodowym sporcie najważniejsza jest regularność.1 punkt
-
Paczków dziś nie kupiłem. Kupiłem za to: - Gripy Ergon GE1 Evo - komplet wentyli tubeless Muc-Off V21 punkt
-
Moim zdaniem, każdy musi tutaj swoje przejść i zebrać własne doświadczenia. U mnie stans jako standard jest ok, ale z Orange Seal byłem bardziej zadowolony. Nie polecam Finish Line Tubeless Tire Sealant – to u mnie kompletnie nic nie uszczelniło…1 punkt
-
Jak lubisz złoty deszcz dej kobiecie Kashimę, jeśli zadowalają Cie robótki ręczne dej czarnego Sida.🫠1 punkt
-
Ja nie kupuję oczami. Kupuję, używam, działa wg takich albo innych kryteriów- ok. Nie działa, bez względu na cenę- śmietnik. Po umyciu w wodzie powieś łańcuch na kaloryferze. Wyschnie w max kilkanaście minut.1 punkt
