Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 06.02.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
11 punktów
-
Bo wyciągnąć żonę na rower nie jest prostą rzeczą Tym razem jednak poszło łatwiej niż się spodziewałem7 punktów
-
Bo wiosna/jesień za oknem, ale zima jest i powinno być zimno... i biało7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Bo jeździć przyszło dzisiaj po korzonkach. Te są jak żyły Entów ze Śródziemia 😏4 punkty
-
@lukcio4041 ale na Sigmie ten napis albo raczej czcionka na obudowie nie będzie pasować do napisów na ramie , powstaje potworny dysonans stylistyczny. Szukałbym jednak czegoś innego. A dodatkowo nie wiem czy bierzesz pod uwagę , że jak spasuje do szaro- czarnego roweru to może nie podejść do czarnych butów. Tu bym coś kontrastującego np. białe skarpetki czy białą obudowę Garmina. Zawsze też jak pojutrze ubiorę różowe skarpetki to mogę na licznik naciągnąć różowego kondonika co by całokształt odpowiadał mojej emanującej aurze.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Dokładnie, perfidna kryptoreklama - tylko dwa wpisy na forum i tylko o "ciekawych funkcjach [...] na wycieczki rowerowe rowerem trekkingowym [...] od miejsca startu i z powrotem do miejsca startu". O kolorze czarno-szarym roweru nawet nie wspomnę...2 punkty
-
Ale zrobiłeś błąd w nazwie! Z tego co wiem, firma nazywa się Satan Gruz.2 punkty
-
Ja też stawiam na Garmina, to nawigacja z ciekawymi funkcjami, firma z tradycjami, a do tego pasuje do roweru gravelowego w kolorze żółto-szarym. Do Garmina można wgrać własne mapy i ma ogromną społeczność użytkowników. Mnie to wygląda na kryptoreklamę licznika rowerowego z ciekawymi funkcjami pasującego do roweru trekkingowego w kolorze czarno-szarym 🤣 Gość pisze jak katarynka....2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
Pewnie tak, tylko zamiast blokować przy naciśnięciu będzie odblokowywać. Nie wiem jak będzie się to sprawdzało pod kątem przypadkowego naciśnięcia dźwigni zwalniającej.1 punkt
-
Kupiłem w DT4YOU, jeszcze udało się z noworocznym rabatem.1 punkt
-
Z tego co widzę tak bezpośrednio nie połączysz . Tak obrazowo bit jest męski i końcówka klucza też męska . Potrzebna jest albo jakaś specjalna przejściówka damsko-damska albo zwykły klucz nasadowy który z jednej strony wejdzie na dynamomet , a z drugiej przyjmie bit . Chyba coś takiego https://www.leroymerlin.pl/narzedzia-reczne/klucze-reczne/grzechotki-pokretki-i-akcesoria/adapter-klucza-nasadkowego-1-4-10638593-dexter,p162705,l2627.html A tu jest cały zastaw https://sportcross.pl/zestawy-narzedzi/prox-klucz-dynamometryczny-nastawny-2-24nm-bity1 punkt
-
Posłużę się przykładem samochodu (niech będzie, że to "wyrób samochodopodobny"), którym jeżdżę już czwarty rok i który pod względem mocy i osiągów reprezentuje obecnie absolutne minimum pozwalające jako tako poruszać się po drogach. Tutaj inżynierowie musieli z tych skromnych możliwości silnika (litrowa, 3-cylindrowa benzyna bez turbiny, moc 73 KM przy 6300 obr/min, moment obrotowy 97 Nm przy 3500 obr/min) wycisnąć przy pomocy rozsądnie dobranej skrzyni zarówno akceptowalne przyspieszenie, jak i w miarę komfortową jazdę autostradą i rozsądne spalanie. I w sumie im się to nawet udało. Przy umiejętnym wykorzystaniu skrzyni przez kierowcę da się uzyskać przyspieszenie do setki w granicach 14 sekund, a katalogowa prędkość maksymalna (na płaskim, bez wiatru) to 158 km/h. Samochód waży minimalnie ponad tonę, ale jest dość wysoki (ponad 150 cm) i ma gabaryty VW Golfa 3, choć to obecna klasa B, a nie kompakt, więc opory powietrza przy dużych prędkościach ma znaczne. Tak to wygląda w praktyce: A tu prędkość maksymalna w sprzyjających warunkach (pewnie z góry i z wiatrem, wyszło sporo więcej niż katalogowe 158 km/h): Trochę danych liczbowych: Performance 2020 Dacia Sandero SCe 75 (man. 5) (automobile-catalog.com) Specs 2020 Dacia Sandero SCe 75 (man. 5) (automobile-catalog.com) A tu szczegółowe dane i wykresy (moc, moment) silnika: Horsepower/Torque Curve for 2020 Dacia Sandero SCe 75 (man. 5) (model up to December 2020 for Europe ). Detailed engine characteristics. (automobile-catalog.com) Aby uzyskać maksymalne przyspieszenie do 100 km/h trzeba kręcić ten silnik nawet do około 6500 obr/min (nieco powyżej obrotów mocy maksymalnej, prawie do odcięcia). Piąty bieg jest tutaj wyraźnym nadbiegiem, czyli przy katalogowej prędkości maksymalnej silnik jest jeszcze daleko od obrotów mocy maksymalnej, więc teoretycznie może uzyskać znacznie większą prędkość zanim zacznie działać ogranicznik obrotów. Gdyby poddać ten silnik jakiemuś chip - tuningowi (choć w wolnossącej benzynie sama elektronika za wiele nie da, może kilka KM) to prędkość maksymalna nawet na płaskim powinna wzrosnąć. Obecnie chyba w większości samochodów tak się dobiera przełożenia, że najwyższy bieg (lub nawet więcej) jest nadbiegiem, więc zawsze poprawa parametrów silnika zwiększa prędkość maksymalną, bo jest na tym biegu spory zapas obrotów do odcięcia. Głównym celem tego zabiegu jest zmniejszenie zużycia paliwa i obniżenie hałasu podczas jazdy autostradą. Wartością dodaną jest właśnie brak konieczności wymiany skrzyni po zwiększeniu mocy. Kiedyś chyba częściej robiło się tak, że samochód osiągał maksymalną prędkość na najwyższym biegu i pokrywała się ona z obrotami mocy maksymalnej, ale to było jeszcze w czasach skrzyń 4-biegowych lub w samochodach nastawionych wyłącznie na osiągi, a nie ekonomikę eksploatacji i niski hałas.1 punkt
-
Informacyjnie dla potomnych. Manetka DT Swiss L2 bez problemu dogaduje się z amortyzatorami RS. Działa bardzo dobrze, lekko, nawet lżej od Oneloca. Blokada działa dokładnie tak jak w przypadku fabrycznego rozwiązania.1 punkt
-
Rękawiczki z Ali. Pierwsze wrażenie bardzo spoko.1 punkt
-
Mam na myśli całokształt. Wiadomo, że napęd, klocki i tarcze zużywają się w każdym rowerze, ale pozostaje jeszcze amor i parę innych podzespołów. Po prostu nie widzę, więc gdybam. Z drugiej strony, to jakiego roweru crossowego byś nie kupił to koła będą bez szału, więc może i warto zainwestować w te Meridę. Co do obręczy to tak. Zapomniałem, że możesz mieć tarcze. Jeżeli nie będzie Cię razić srebrna ścianka to bez problemu możesz zakładać, ale jak koniecznie chcesz pod tarcze, to też występują podwójnie kapslowane tylko nie pamiętam nazwy. Poszukaj po prostu podwójnie kapslowanych Maviców.1 punkt
-
1 punkt
-
dramat może być Stawiałbym chyba na to, 2x12 za taką kasę to absurdalnie świetna oferta https://szybkierowery.pl/produkt/sensa-romagna-disc-sle-105-2x12-2024/1 punkt
-
Garmin produkuje nawigacje od 35 lat w tym dla lotnictwa, żeglugi oraz turystów ekstremalnych. Mają więc potężne know-how, masz suport oraz dobrze działającą gwarancję. Swego czasu kupiłem Mio bo było sporo tańsze (w teorii). Miałem problem, poszarpałem się z suportem jakieś dwa miesiące, sprzedałem za pół ceny i skończyłem z Garminem czyli finalnie wydałem więcej. Być może Sigma nie jest zła, nie wiem. Ale czy chcesz to sprawdzać na sobie ?1 punkt
-
Jak nie straszne ci kupowanie zza granicy to ok 5800 z wysyłką - pochowane linki, hydraulika + 105. https://www.pepper.pl/promocje/merida-scultura-endurance-400-7918221 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Ja jestem płaskopolakiem i nie rozumiem. Nie rozumiem fascynacji jazdy gravelem z prędkością pieszego. Jak mieszkam w górach i rajcują mnie podjazdy wybieram MTB, rower dużo lepszy do tych zadań. Tak jak nie rozumiem fascynacji tymi najmocniejszymi przełożeniami, które się przydadzą może 2 razy w roku na 15min.1 punkt
-
Obejrzałem kilka jego filmów. Ego/mniemanie o sobie ma spore, jednakże może być to podparte jego doświadczeniem i pozycją na rynku. Nie wiem kim on jest więc, powiem tyle oglądać/obserować lub nie oglądać/olać.1 punkt
-
1 punkt
-
@slav85 Mam wrażenie, że trochę się pogubiłeś... Koledzy udzielili Ci odpowiedzi, a w tym wpisie powyżej dalej piszesz, jakby tych odpowiedzi nie było. Piszesz (za specyfikacją centrum rowerowego), że Twój Superior ma korbę FC-RX600, po czym sugerujesz zakup dokładnie takiej samej korby FC-RX600 tylko z innym układem blatów. To nie ma sensu. Po prostu dokup potrzebne blaty i ewentualnie śruby do montażu dwóch zębatek (te od mocowania jednego blatu nie będą pasować). Nowy suport jest zupełnie niepotrzebny, bo wszystkie korby od GRXa są na oś 24 mm i mogą korzystać z tego samego suportu. Inna sprawa, że suport, jaki podajesz - Shimano BB-ES300, na pewno nie jest zamontowany w Twoim rowerze, bo to suport z osią octalink i nie ma nic wspólnego z Twoją korbą. Tak, wiem,że centrum rowerowe ma tak w opisie, ale to jest ewidentny babol. Zresztą, jak przyjrzysz się zdjęciom tego superiora na stronie (tym z widokiem 360 stopni), to dostrzeżesz suport z miskami łożysk na zewnątrz. Powinieneś rozważyć zakup mniejszej kasety, bo rzeczywiście oficjalnie ta przerzutka RD-RX400 w układzie 2x10 obsługuje kasety do 36 zębów. Czy będzie działała w układzie 2x10 z Twoją obecną kasetą , zobaczysz... może, ale równie dobrze może to być praca upośledzona, z mniejszymi lub większymi upierdliwościami. Na pewno musisz kupić przednią przerzutkę i to najlepiej właśnie mocowaną na hak (direct mount, braze on, czy jak tam je nazywają)., bo chyba rura w Twoim superiorze jest spłaszczana i nie ma okrągłego przekroju. Zresztą masz tam otwory do mocowania haka. Tylko czy w zestawie z rowerem był ten hak dołączony? Jak nie, to będziesz go musiał chyba kupić. Nie wiem, chyba takich rzeczy nie ma w komplecie z przerzutką (???), ale może mnie ktoś poprawi.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Przyszło także moje zamówienie z RCZ. Jestem bardzo miło zaskoczony zapakowaniem. Każdy amor owinięty wieloma warstwami foli bąbelkowej, siedziało sztywno. 2 amortyzatory Fox Factory i Performance. Manetka XTR, manetka SLX, przerzutka SLX w woreczkach. Pudło dopełnione papierem. Jestem bardzo zadolowony. Ja płaciłem przelewem na konto. U mnie w statusie też wszystkie produkty były na stanie. Zamówienie skladane 13 grudnia, doszło dzisiaj. Śledzenie bardzo sprawnie. Komunikacja bez zarzutu, nawet w trakcie mailowo zmieniłem adres odbiorcy, odpisali, zmienili wszystko sprawnie. W międzyczasie wymieniłem też kilka maili na które odpisywali.1 punkt
-
Procedury procedurami ale faktem jest, że po takim odpowietrzaniu częściej puszczają niewymienne kondomy w klamkach od M6000 w górę (w starszych nie było problemu). Obecnie staram się odpowietrzać tylko za pomocą lejka (95% pozytywnie zakończonych przypadków). Oleju w sh nie wymieniam (mam hamulce, które działają na fabrycznym od 6-8 lat bez najmniejszego problemu).1 punkt
-
Ależ procedura odpowietrzania w Shimano polega właśnie na wtłaczaniu od strony zacisku oleju w górę, którego nadmiar zbiera się w lejku...1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00