Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 08.09.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
16 punktów
-
16 punktów
-
16 punktów
-
14 punktów
-
14 punktów
-
12 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Przez wiele lat czterotłoki były dedykowane tylko do DH i jakiegoś hard Enduro dla cięższych zawodników, a Shimano miało tylko 2 grupy temu dedykowane. Jak wyszły SLXy M666 to pamiętam jak się recenzenci zachwycali jak to dają radę w górach na trudnych trasach. Dawały i dają dalej, bo nowsze serie to tylko kosmetyczne zmiany. Dlaczego więc czterotłoki weszły do grup pozagrawitacyjnych? Bo się pojawiły elektryki. Do normalnych rowerów do MTB, dla zawodników poniżej 80kg montowanie czterotłoka nie ma żadnego sensu, a dopłacanie choćby tej stówy to marnowanie tej stówy, którą można by przeznaczyć na coś rzeczywiście przydatnego.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
W PL mamy skłonności do przesady, kupowania na wyrost i moje ulubione - na przyda się.2 punkty
-
W sumie bzdury. Rada miasta czy gminy rzadko kiedy ma bezpośredni wpływ na powstające projekty dróg. Może zatwierdzać gdzie będzie budowana droga, przyklepią budżet ale nikt się w szczegóły nie zagłębia. Od takich rzeczy są urzędnicy, a ci nie są wybierani, tylko pracują na etacie. Jeżeli mają to dobrze wykonywać, to trzeba solidnej pracy nad nimi, a nie ograniczyć się wyłącznie do wyborów. To są lata chodzenia i zmiękczania betonu, ogrom pracy, żeby zmienić myślenie i poprawić jakość projektów. To jest ogrom pracy społecznej, poświęcenie masy prywatnego czasu. Jeżeli nie miałeś jakiejkolwiek styczności z urzędem, nie miałeś okazji konsultować projektów, nie widziałeś jak urząd pracuje od środka, to wstrzymaj się z takimi mądrościami.2 punkty
-
Tego to ja się domyśliłem. Tylko najpierw musisz znaleźć amatora na takie rowery, żeby nie powiedzieć frajera...2 punkty
-
2 punkty
-
@leon7877 "Tak, jadąc ddr tamujesz ruch na ulicy bardziej niż jadąc ulicą. " Tak. Wiem, mózg staje w poprzek, ale kolizyjne skrzyżowania dwóch strumieni ruchu spowalniają oba. Poniekąd - każda synchronizacja powoduje opóźnienia. Podjeżdżając do przejazdu rowerowego ja muszę się zatrzymać i kierownictwo też musi. Dlatego np separuje się wysokością przejazdy kolejowe, tramwajowe, buduje kładki. Casus: https://www.google.com/maps/@50.1872342,19.0378294,3a,75y,199.34h,84.69t/data=!3m7!1e1!3m5!1syqGS2drmxi_ha4QTVRIyfQ!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3DyqGS2drmxi_ha4QTVRIyfQ%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D83.90738%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i16384!8i8192?entry=ttu Światła na guziczek na DK86. Każdy przechodzący przez to przejście wyłącza tę drogę z użytku na ~2 minuty. Kilometr dalej jest coś takiego: https://www.google.com/maps/@50.217294,19.0601393,3a,60y,14.72h,78.5t/data=!3m6!1e1!3m4!1sZ0bhM0zNGtyltQaGxUe9JQ!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu Te światła odpowiadają na ~50% korków na wjeździe do Katowic i to tylko po to aby przepuścić rowerzystów, pasażerów autobusu i kilka aut na wyjazd po prawej. EDIT: https://www.google.com/maps/@50.2206525,18.9946426,3a,75y,313.52h,79.72t/data=!3m6!1e1!3m4!1sYsX0eqqUFgbm-Mwr2hTxrQ!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu Tutaj widzimy resztki przejazdu kolejowego który jest aktualnie odbudowywany. Tą linią będzie szedł ruch objazdowy podczas przebudowy katowickiego węzła kolejowego. Zauważ, to jest na DK81 - to jest droga pod dużym ruchem. Już teraz jest płacz, że będą korki. Bo będą.1 punkt
-
@Cross90, przyznam, nie słyszałem o tym myku wcześniej, ale mam już tyle eliksirów w kanciapie, że nie wiem czy miz życia na tą naftę starczy🙃1 punkt
-
Nie zawsze. jak już pisałem, jak jest sporo dróg pobocznych/wyjazdów z posesji wzdłuż głównej drogi z DDRem wymuszanie pierwszeństwa przez kierowców w te drogi skręcających/z nich wyjeżdżających sprawia ze w takiej sytuacji bezpieczniej pojechać ulicą. Poza tym jak nie ma dużego ruchu i tak go nie tamujesz jadąc ulicą. Bardzo modne ostatnio zwalanie winy na ofiarę. To się nazywa zbydlęcenie. https://www.brd24.pl/rozmowy/zbydlecenie/1 punkt
-
W ostatnich dniach w końcu znalazłem czas na jazdę. W wyniku jazdy w środę i dzisiaj wpadły dwie szybkie trasy po 30 km. I co najważniejsze jest uśmiech i radość z jazdy 😀1 punkt
-
Też klucz do konusów - właściwie dla rozrywki, bo konusy 17mm są tylko w jednym kole, a ta piasta już czeka na śmietnik - ale dostała jeszcze ostatnie smarowanie i regulację.1 punkt
-
"Interesuje mnie zakres temperatur o 3st C do 15st C" w tym zakresie nie znajdziesz czegoś uniwersalnego. W kurtce przy 15st sie ugotujesz. Oczywiście każdy ma inną termikę inaczej odczuwa zimno. Ze swoich obserwacji to przy 15st i trochę w dół to jakaś bluza z lekkim ociepleniem, ok 8-12st koszulka termo (cienka) +bluza + wiatrówka. 4-8st jak wcześniej tylko grubsza termo. poniżej 4st. zakładam zimową kurtkę z bcm nowatex ale w niej to raczej spokojna jazda bo kiepsko oddycha przy intensywnej jeździe pewnie do 0st dobra wiatrówka + dobre warstwy pod nią lepiej się sprawdzą.1 punkt
-
mam podobnie jak ty czyli jeżdżę dość dynamicznie i się pocę , coś cienkiego typu bluza nanpoczatku zimno później jak się spociłem owiewalo mnie i tez zimno , kupiłem coś grubszego pod spodem mokry cały , u mnie najlepiej sprawdza się termo na długi rękaw i na to cienka wiatrówka , cieniutka z odpowietrzeniem .1 punkt
-
Mistrzostwo świata w oddychalności: https://8a.pl/kurtka-softshell-rab-borealis-jacket-firecracker Wady ? Krój nierowerowy i pomimo że kurtka dość dobrze przylega przy prędkości około 30 km/h tracimy trochę ponad 1 km/h.1 punkt
-
Dzięki Panowie! Kupiłem tego CUBE REACTION C:62 Race Pro white bo dorwałem promke za 6400PLN, tyle że model 2022 - ale różni się tylko tym że pasek ma namalowany w innym miejscu. Wielkie dzięki @Greg11 punkt
-
Dziękuję, staram się zawsze być 'naj'. Do tego jeszcze dodam, że po wielu latach terapii wszystkie moje osobowości zostały już zintegrowane. I może ważę tyle co dwie, to jednak jestem pojedynczą osobą. Osobnikiem nawet. Nie wiem też skąd Ci się wzięło, że średnia z tego co szeroko pojęte środowisko rowerowe sądzi* jest taka jak tutaj próbujesz przedstawić. W tym wątku nikt tak nie stwierdził. Zostało Ci powiedziane dlaczego tak się dzieje i dlaczego tak się będzie działo. Kolarze _będą_ unikać ścieżek, bo ścieżki nie są infrastrukturą na której da się uprawiać kolarstwa szosowego. Jeżeli złapie ich policja to jak najbardziej będą płacić mandaty. Protip: to koszt robienia interesów. Stówka raz na pięć lat to nie dramat. Znaczy się, przez ostatnie dwadzieścia dostałem mandat raz. Jak najbardziej słusznie, nadmienię, ale jak na kilka tysięcy godzin w siodle to drobne. I tutaj jest również clou mojego posta. Jeżeli jesteś takim obrońcą praworządności, to fotoradary stawiane co 2km Ci oczywiście nie przeszkadzają? Prawda? Swoją drogą, nikt nawet nie zaprzeczał temu co piszesz co do wystawiania mandatów. *co swoją drogą jest po prostu głupie, bo 'rowrzyści' to nie jest jakaś spójna grupa światopoglądowa, co zresztą i w tym wątku też widać. Swoją drogą 2: Zachowujesz się jak postać w grze video. https://www.google.com/maps/@50.2218962,18.9263086,3a,75y,189.77h,73.59t/data=!3m6!1e1!3m4!1s1JhQ90AzrjtmZk8sKQ8rFQ!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu Jak zobaczysz rowerzystę przed tym przejazdem, na prawym pasie, to rozumiem wzrok na czerwono się mieni, ale za to jak jest za, to szczęśliwość wielka następuje.1 punkt
-
Nikogo to nie obchodzi. Idź na forum samochodowe trolować, że w kierowców jeżdżących 60 w zabudowanym trzeba walić mandatami ile wlezie. I że sprawa jest prosta. Prawo jest prawo. Idź z całym repertuarem tych głupich odzywek. Napisałem Ci już kim jesteś. Szkoda, że wstydu wystarczyło na kilka dni nieobecności tutaj. Szybko straciłeś luz. Niepotrzebnie karmisz trolla. On tu nie przyszedł merytorycznie rozmawiać tylko irytować ludzi. Próba merytorycznej rozmowy z tym osobnikiem to zwykła strata czasu i - jak widać - nerwów.1 punkt
-
Nie pitol mi tu głupot, tam gdzie pokazałem ul. Mogilską w KRK wyjeżdżając z jakiejś przecznicy np. Francesco Null w prawo mam CPR po drugiej stronie 4 pasmowej jezdni z torowiskiem na środku i jeszcze zasiekami pomiędzy nimi i od owej przecznicy żadnego przejści czy przejazdu po 200m jak nie więcej w obie strony. Twoja "logika" mi mówi że by do tego urzędu dojechać powinienem po pierwsze widzieć/wiedzieć jak duch święty, że ten CPR tam jest po drugiej stronie no i się dwukrotnie teleportować? Sorry ale idiota jesteś jeżeli tego nie potrafisz zrozumieć bo mi już słów brakuje i już nie dziwię się, że tak innych irytujesz jak poczytałem Twe wypociny.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo taki tu był fajny odcinek szutrowo-polny. Znana "droga konia". Kilkanaście lat tamtędy jeździłem. I wzięli skurkowańcy wyasfaltowali 😕 Grrr1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo dla takich widoków warto było 5 km podjazd zrobić. I kilka innych wcześniej.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
U mnie stabilnie - chleją coraz młodsi... na szczęście MO czuwa nad porządkiem1 punkt
-
@Sobek82 U mnie ostatnio nie ma co z galerii wyskrobać. Jest lustrzanka na wypozyczeniu, to może coś podciągnę wynik na jesień. ----------------------- Pozdr1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
