Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 08.09.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
16 punktów
-
16 punktów
-
16 punktów
-
14 punktów
-
14 punktów
-
12 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Przez wiele lat czterotłoki były dedykowane tylko do DH i jakiegoś hard Enduro dla cięższych zawodników, a Shimano miało tylko 2 grupy temu dedykowane. Jak wyszły SLXy M666 to pamiętam jak się recenzenci zachwycali jak to dają radę w górach na trudnych trasach. Dawały i dają dalej, bo nowsze serie to tylko kosmetyczne zmiany. Dlaczego więc czterotłoki weszły do grup pozagrawitacyjnych? Bo się pojawiły elektryki. Do normalnych rowerów do MTB, dla zawodników poniżej 80kg montowanie czterotłoka nie ma żadnego sensu, a dopłacanie choćby tej stówy to marnowanie tej stówy, którą można by przeznaczyć na coś rzeczywiście przydatnego.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
W PL mamy skłonności do przesady, kupowania na wyrost i moje ulubione - na przyda się.2 punkty
-
W sumie bzdury. Rada miasta czy gminy rzadko kiedy ma bezpośredni wpływ na powstające projekty dróg. Może zatwierdzać gdzie będzie budowana droga, przyklepią budżet ale nikt się w szczegóły nie zagłębia. Od takich rzeczy są urzędnicy, a ci nie są wybierani, tylko pracują na etacie. Jeżeli mają to dobrze wykonywać, to trzeba solidnej pracy nad nimi, a nie ograniczyć się wyłącznie do wyborów. To są lata chodzenia i zmiękczania betonu, ogrom pracy, żeby zmienić myślenie i poprawić jakość projektów. To jest ogrom pracy społecznej, poświęcenie masy prywatnego czasu. Jeżeli nie miałeś jakiejkolwiek styczności z urzędem, nie miałeś okazji konsultować projektów, nie widziałeś jak urząd pracuje od środka, to wstrzymaj się z takimi mądrościami.2 punkty
-
Tego to ja się domyśliłem. Tylko najpierw musisz znaleźć amatora na takie rowery, żeby nie powiedzieć frajera...2 punkty
-
2 punkty
-
Nie chodzi o to że "za wolno" itp, ale o wymuszanie pierwszeństwa przez pojazdy włączające się do ruchu. Nie ze złośliwości, ale dlatego bo tak kierowcy są uczeni na kursach. Aby wyjeżdżając z podporządkowanej włączając się do ruchu obserwować ulicę, czy nie nadjeżdża jakiś pojazd. I obserwują. Ulicę. Na DDR nie zwracając uwagi, często wyjeżdżając szybko, tuż przed jadącego rowerzystę. A kiedy w tej sytuacji rowerzysta jechałby ulicą zostałby zauważony i przejechałby bezpiecznie.1 punkt
-
Nie chodzi o usprawiedliwianie, ale o to jak przez społeczeństwo jest postrzegane łamanie przepisów przez poszczególne grupy. Rowerzysta jedzie droga kiedy obok jest DDR? Zbrodnia! Walić mandaty, a najlepiej do więzienia! Jak się znalazł jakiś frustrat który napadł rowerzystkę, która owszem, przepisy złamała, ale nikomu nie przeszkadzając, utrudnień żadnych nie powodując to jeszcze się znajdują tacy co go bronią. Bo jakie to usprawiedliwienie że ona na treningu? Ma jechać DDR bo takie są przepisy! Z drugiej strony mamy kierowców notorycznie łamiących przepisy, parkujących po całości na chodniku i realnie utrudnienia pieszym sprawiających. i co? Władze rozkładają ręce, raz od święta wyślą patrol żeby kilka mandatów wystawił, co nic nie zmienia. Prawie wszyscy tych kierowców usprawiedliwiają "Bo gdzie mają parkować, jak nie ma gdzie?" To co, łamanie przepisów przez kierowców można usprawiedliwiać, nawet w sytuacji realnego sprawiania utrudnień, a rowerzystów już nie, nawet w sytuacji kiedy jak już jadą tą drogą obok DDRu, nikomu nie przeszkadzając, bo nie ma ruchu?1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Czwarty dzień jazdy po bieda-bajkfitingu. Od 5 lat "męczę" się z łokciem tenisisty w prawej ręce. Ostatnio po obejrzeniu wideo niezwiązanego z tematem (o obtarciach tyłka) wpadłem na pomysł przesunięcia siodełka o 1cm w stronę "niebolącego" łokcia. Pomogło - czyli mam jakieś niewielkie skrzywienie kręgosłupa albo inną niesymetryczność...1 punkt
-
Nie ma takiej kutki. Ja się intensywnie pocę i nic się nie sprawdza. Żaden softshell się nie sprawdzi - swojego czasu testowałem bardzo dobry (oczywiście nielaminowany) Marmot Tempo i niewiele wniósł do tematu. Ja po prostu jak jadę na coś dłuższego z planownymi postojami to mam ze sobą kilka sztuk "pierwszej warstwy" (cokolwiek by to było w twoim przypadku - bielizna techn, bawełna etc) i pierwsze co robię na postoju to zmieniam. Natomiast jak wyjeżdżam na jakąś "szybką popołudnioą pentelkę" to nie zawracam sobie tym głowy - wracam do domu to wszystkie ciuchuy idą do pralki a ja pod prysznic - taka rutyna i nie ma co z nią dyskutować.1 punkt
-
I właśnie się dowiedzieliśmy dlaczego piszesz takie głupoty i jesteś całkowicie odporny na to co inni chcą ci przekazać.1 punkt
-
1 punkt
-
Parę lat temu mikesport pod swoją marką "Mimo" oferował wiatrówki z odpinanymi rękawami, model "Sword", kosztowało to wtedy w okolicach 100zł, cieniutki materiał, badziewnie wszyte rzepy od trzymania odpinanej części, jak przyszło to się prawie chciało odesłać - tyle, że w działaniu to absolutna rewelacja pod względem wiatroszczelności i oddychalności, jedną sztukę używam od 6 lat od jesieni przez zimę po wiosnę. Aby nie było, że chwalę tylko dlatego, że niczego innego nie mam, to używam jeszcze kurtki Gore Bike Wear Paclite na Gore-Texie (znakomita, ale przez lata używania podniszczona i ledwo się trzyma, używam teraz incydentalnie), a na mrozy rzędu minus 10 używam zimowej kurtki Endura (nie pamiętam modelu, gruba i ciężka, taka sobie oddychalność), tak więc w ostatnich zimach używam niemal wyłącznie opisanej taniochy. Dwa lata później kupiłem w mikesporcie drugą sztukę na zapas, bo wprowadzali nową markę i pachniało wycofaniem tego z oferty, nawet znalazłem tu posta kogoś, kto też kupił drugą. Może pod nową marką mają coś podobnie dobrego. Zatem nie zawsze trzeba wydawać w okolicach pół tysiąca za coś znakomicie funkcjonalnego.1 punkt
-
Mały update: w rowerze siedzi już komplet tektro r369. Jak widać zapas jeśli chodzi o długość ramion jest spory a z przodu to nawet w drugą stronę prawie zabrakło (od góry). Zapas na długość wynosi około 2 cm więc sporo ale wolałem dmuchać na zimne i brać dłuższe niż na styk. Wygląda na to, że długość ramion 60 mm byłoby w sam raz. Między oponą a szczęką/ramą zrobiło się ciut więcej miejsca z tyłu - koła i opony identyczne do poprzednich 700x35C. Koleś który to montował mówił, że trzeba było rozwiercać trochę dziury. Czyli średnica otworu jednak nie pasowała do śrub montażowych hamulców. Dałem im do montażu jedną tulejkę 3 cm ale użyli swojej. Klamki 3x8 ST-EF65 v-brake/canti na cztery paluchy też działają jak należy. Przestawili oczywiście dźwigienkę (śrubę?) od dołu pod canti. To tyle w temacie hamulców i klamkomanetek do nich. Dzięki wszystkim za pomoc.1 punkt
-
Nikogo to nie obchodzi. Idź na forum samochodowe trolować, że w kierowców jeżdżących 60 w zabudowanym trzeba walić mandatami ile wlezie. I że sprawa jest prosta. Prawo jest prawo. Idź z całym repertuarem tych głupich odzywek. Napisałem Ci już kim jesteś. Szkoda, że wstydu wystarczyło na kilka dni nieobecności tutaj. Szybko straciłeś luz. Niepotrzebnie karmisz trolla. On tu nie przyszedł merytorycznie rozmawiać tylko irytować ludzi. Próba merytorycznej rozmowy z tym osobnikiem to zwykła strata czasu i - jak widać - nerwów.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
@Sobek82 Jak zapraszasz na miesięcznicę, to byś jakieś piwko postawił, wtedy gości miałbyś więcej Zdjęcia poniżej zrobione albo z rowerowego wypadu, albo z wyjazdu autem, ale z rowerem w bagażniku, więc chyba też się liczy.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00