Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 15.02.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
8 punktów
-
7 punktów
-
5 punktów
-
@Sobek82 Nie myślałeś, żeby przenieść produkcję do Chin? Obniżyłbyś koszty i zwiększył skalę A wolny czas przeznaczyłbyś na... swoje hobby5 punktów
-
4 punkty
-
Cuś dziwnego się staneło w dętce mojej, jest w środku jakaś ciecz, zielona 👽, mieląc dętkę czuć że wewnątrz jest jakieś wodniste ciało/ciała obce, próbowałem to wycisnąć przez wentyl, wtedy jednak się jakby ręcyma i nogami blokuje, choć naciskam dętkę i dociskam wentyl, nic już nie leci. Dziwne, nie wiem czy napompować dętkę by dać trochę świeżego powietrza, czy spalić. Na razie założyłem obcego na przednie koło i dałem dawkę naszego polskiego lutowego powietrza. Pozdrow'er3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Było to już z pińcet raza, napisz PW do @rambolbambolon się zna na zabezpieczeniu jak Mao który.2 punkty
-
Odkopię temat bo ostatecznie dziś założyłem widelec, który wrócił z serwisu w PL po wymianie goleni. Robotę zrobił Not Bad Suspension, mogę spokojnie serwis polecić, bo to pełna profeska, od początku do samego końca. Sama wymiana goleni 670 pln. Do tego doszedł przegląd, mechanik zdecydował, że jeszcze nie trzeba wymieniać pełnego service kitu tłumika, ustaliśmy, że zostawiam decyzję w jego rękach, jeżeli stan tłumika tego wymaga to robimy pełny, jeżeli uzna, że można jeździć jeszcze sezon to też spoko. Założono lepsze uszczelki przeciwkurzowe, kalibracja i gotowy do jazdy. Więc jak ktoś szuka dobrego serwisu to polecam.2 punkty
-
Tutaj jest narzędzie wskazujące jaki adapter potrzebny... https://bike.shimano.com/en-EU/service-upgradeparts/mtb/category/disc-brake-mount-adapter.html1 punkt
-
A co z brakującymi 3mm? Takie coś jest potrzebne https://www.bikester.pl/shimano-adapter-hamulcow-tarczowych-od-pm-180-mm-do-pm-203-mm-M791852.html1 punkt
-
Nie wiem jakie mocowanie było w Bomberze, ale w Lyriku masz PM na 180mm. Czyli potrzebujesz adapter PM/PM 180, np taki: https://allegro.pl/oferta/adapter-hamulca-180-mm-post-mount-shimano-7131541188 Dlaczego 180 do tarczy 203? Bo rozmiar adapterów podawany jest dla standardowego mocowania tarczy 160mm, więc jeśli w amorze jest mocowanie pod 180mm trzeba brać adapter o "rozmiar" mniejszy.1 punkt
-
mam coś w tym stylu: https://allegro.pl/oferta/uniwersalny-uchwyt-do-latarek-rowerowych-obrotowy-13269844645 służy mi dzielnie przynajmniej od 8 lat1 punkt
-
1 punkt
-
https://allegro.pl/oferta/tarcza-shimano-korby-shimano-slx-fc-m7000-34t-131433633061 punkt
-
Absolutnie. Niektóre firmy podsuwają serie gravelowych butów, tyle że są to zwykle espedy dla ścigantów. Jak wiadomo, ściganty to wtórna kategoria "gravelowców", która pojawiła się jak biznes dostrzegł potencjał. Towarzystwo nieściganckie jeździ w czym popadnie: w Crocsach, sandałach, kapciach na platformę, butach do pieszkowania i biegania. Sensowne propozycje butów wyczynowych i normalnych na żwir ma Russ z Path Less Pedaled. Tutaj klip sprzed kilku lat, ale warto przepatrzeć1 punkt
-
1 punkt
-
no z tą lampką to było niezłe rzeźbienie Sigmy, pamiętam 😉1 punkt
-
Rower nie żona, a TEŻ zasługuje na filcowe wyścielenie kajdanów od strony ramy1 punkt
-
To taka lepsza odmiana promki w Biedronce dla pokolenia dzisiejszych 30 latków żeby kupowali nie potrzebne rzeczy w wielkiej obniżce ceny. Przypominam do życia potrzeba paszy, papieru po tej paszy oraz mydła do wymycia elementu pośredniego między paszą a papierem, cała reszta to fanaberia , cała reszta to pepper 😀1 punkt
-
Stos, na stos z nią!!!! Prezes pozwolił palić oponami, to i dętkę też można puścić z dymem. Przyjadę osobiście i odtańczymy taniec ofiarny w okół ogniska1 punkt
-
miałem, kilka sztuk nawet - są ok w 80% przypadków i wytrzymują całkiem sporo, ale w końcu też pękają i nie sposób ich ustawić tak, żeby utrzymały pozycję latarki przez całą jazdę. Do tego średnio współgrają z kierą 22,2mm. No i fakt, w terenie bezużyteczne, bo trzęsie.1 punkt
-
A potem szmata nasączona stałym smarem i patyk Wystarczy cienką warstwę tam zostawić, a jakby sztyca zjeżdżała to trochę przetrzeć w górnej części rury.1 punkt
-
1 punkt
-
Przeziębiona, dętka też człowiek i ma prawo do Kataru. Może jest nawet konsultantem Kataru, lub szpiegiem co gorsza, zamykaj rower na noc po możesz potem przeczytać że zestrzelono go nad Alaską dwoma rakietami po pół miliona zielonych…. Zaraz zielonych??? Komiczna tragikomedia zielonych kosmitów…1 punkt
-
A ja bym podmienił testowo sztycę i siodełko i zobaczył czy strzały nie zniknął. Przerabiałem temat, rozkręcałem pół roweru, składałem, kombinowałem, dźwięki ustawały po czym pojawiały się od nowa . Winne okazały się pręty siodła które strzelały w trakcie pedałowania. Najdziwniejsze, że dźwięk po karbonie tak się rozchodził, że słyszałem je z przodu ramy. Byłem nawet przekonany że to korona amora zaczęła strzelać lub łożyska sterów. Moim zdaniem warto sprawdzić. Jak nie siodełko lub sztyca to można jeszcze podmienić pedały.1 punkt
-
Nie ma problemów prawnych. Zakładasz zestaw 250w, bez manetki, wspomaganie aktywowane tylko pedałowaniem i ogranicznik 25kmh. W pełni legalny. Plusów jest masa: dostępność zestawów, cena silników i części zamiennych, łatwość, wręcz banalna, serwisu. Konfigurowanie z dowolnym pakietem kompatybilnym jedynie co do napięcia, pojemności od 8 do dowolnych Ah. Cena takiego pakietu to ulamek ceny dedykowanego.1 punkt
-
1 punkt
-
Dan Stanton przysłał maila .Ponoć odzyskał 100% kontroli nad firmą i planuje dalej lepić ramy. Pozostaje trzymać kciuki , jakość mieli top .1 punkt
-
1 punkt
-
swego czasu zastanawiałem się podobnie jak Ty nad konwersją na dojazdy do pracy i doszedłem do tego samego co sugeruje @Kettler. Za pieniądze, które przeznaczysz na konwersję można mieć spoko podstawowy rower ze sklepu. Po drugie pojawiają się problemy prawne, przez które zrezygnowałem. Ale gdybyś chciał jednać motać to prawne uwagi: motor 250w wg. przepisów to maks, rower nie może mieć wspomagania jeśli nie pedałujesz (czyli potrzebny jest specjalny czujnik, najczęściej dostepny w zestawach do konwersji), wspomaganie powinno stopniowo maleć i wyłączać się całkowicie przy 25km/h. Nie chcesz wbić się komuś w zderzak jego porsche bo nawet jakbyś miał ubezpieczenie OC to jak ktoś (policja?) sprawdzi twój rower, który nie spełnia wymogów to poniesiesz sam wszelkie koszty. O zrobieniu komuś krzywdy w wypadku nawet nie wspominam. Ze względów prawnych wybrałbym zdecydowanie rower ze sklepu, który jest legalny i spełnia wszystkie wymagania. Tym bardziej, ze jeździsz po mieście, a nie po lasach itd.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Co mają buty grawelowe innego od szosowych lub SPD oprócz zadania robienia z ludzi pelikanów? Pytam dla kolegi, gdyby ktoś pytał. 🤡1 punkt
-
0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00