Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      7 661


  2. Strek

    Strek

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      902


  3. keltu

    keltu

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      2 189


  4. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      4 762


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 15.02.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo znowu u bram najstarszego klasztoru w Polsce.
    8 punktów
  2. 7 punktów
  3. @Sobek82 Nie myślałeś, żeby przenieść produkcję do Chin? Obniżyłbyś koszty i zwiększył skalę A wolny czas przeznaczyłbyś na... swoje hobby
    5 punktów
  4. Bo dziś również jak wczoraj 15 stopni na plusie i gdzieniegdzie pojawiły się pierwsze krokusy...
    4 punkty
  5. Cuś dziwnego się staneło w dętce mojej, jest w środku jakaś ciecz, zielona 👽, mieląc dętkę czuć że wewnątrz jest jakieś wodniste ciało/ciała obce, próbowałem to wycisnąć przez wentyl, wtedy jednak się jakby ręcyma i nogami blokuje, choć naciskam dętkę i dociskam wentyl, nic już nie leci. Dziwne, nie wiem czy napompować dętkę by dać trochę świeżego powietrza, czy spalić. Na razie założyłem obcego na przednie koło i dałem dawkę naszego polskiego lutowego powietrza. Pozdrow'er
    3 punkty
  6. @ChuChu Skopane zdjęcie. Kierownica to zwyczajny Creston IC SL.
    2 punkty
  7. Było to już z pińcet raza, napisz PW do @rambolbambolon się zna na zabezpieczeniu jak Mao który.
    2 punkty
  8. Odkopię temat bo ostatecznie dziś założyłem widelec, który wrócił z serwisu w PL po wymianie goleni. Robotę zrobił Not Bad Suspension, mogę spokojnie serwis polecić, bo to pełna profeska, od początku do samego końca. Sama wymiana goleni 670 pln. Do tego doszedł przegląd, mechanik zdecydował, że jeszcze nie trzeba wymieniać pełnego service kitu tłumika, ustaliśmy, że zostawiam decyzję w jego rękach, jeżeli stan tłumika tego wymaga to robimy pełny, jeżeli uzna, że można jeździć jeszcze sezon to też spoko. Założono lepsze uszczelki przeciwkurzowe, kalibracja i gotowy do jazdy. Więc jak ktoś szuka dobrego serwisu to polecam.
    2 punkty
  9. Tutaj jest narzędzie wskazujące jaki adapter potrzebny... https://bike.shimano.com/en-EU/service-upgradeparts/mtb/category/disc-brake-mount-adapter.html
    1 punkt
  10. A co z brakującymi 3mm? Takie coś jest potrzebne https://www.bikester.pl/shimano-adapter-hamulcow-tarczowych-od-pm-180-mm-do-pm-203-mm-M791852.html
    1 punkt
  11. Nie wiem jakie mocowanie było w Bomberze, ale w Lyriku masz PM na 180mm. Czyli potrzebujesz adapter PM/PM 180, np taki: https://allegro.pl/oferta/adapter-hamulca-180-mm-post-mount-shimano-7131541188 Dlaczego 180 do tarczy 203? Bo rozmiar adapterów podawany jest dla standardowego mocowania tarczy 160mm, więc jeśli w amorze jest mocowanie pod 180mm trzeba brać adapter o "rozmiar" mniejszy.
    1 punkt
  12. mam coś w tym stylu: https://allegro.pl/oferta/uniwersalny-uchwyt-do-latarek-rowerowych-obrotowy-13269844645 służy mi dzielnie przynajmniej od 8 lat
    1 punkt
  13. Tak, z takiego różowego "misia" 🤣🤣🤣
    1 punkt
  14. https://allegro.pl/oferta/tarcza-shimano-korby-shimano-slx-fc-m7000-34t-13143363306
    1 punkt
  15. Absolutnie. Niektóre firmy podsuwają serie gravelowych butów, tyle że są to zwykle espedy dla ścigantów. Jak wiadomo, ściganty to wtórna kategoria "gravelowców", która pojawiła się jak biznes dostrzegł potencjał. Towarzystwo nieściganckie jeździ w czym popadnie: w Crocsach, sandałach, kapciach na platformę, butach do pieszkowania i biegania. Sensowne propozycje butów wyczynowych i normalnych na żwir ma Russ z Path Less Pedaled. Tutaj klip sprzed kilku lat, ale warto przepatrzeć
    1 punkt
  16. Bo to są liczniki z duszą, dla prawdziwych mężczyzn... Nie to co te pozerskie 🌈 Garmin'y i Wahoo... 🤣
    1 punkt
  17. no z tą lampką to było niezłe rzeźbienie Sigmy, pamiętam 😉
    1 punkt
  18. Rower nie żona, a TEŻ zasługuje na filcowe wyścielenie kajdanów od strony ramy
    1 punkt
  19. To taka lepsza odmiana promki w Biedronce dla pokolenia dzisiejszych 30 latków żeby kupowali nie potrzebne rzeczy w wielkiej obniżce ceny. Przypominam do życia potrzeba paszy, papieru po tej paszy oraz mydła do wymycia elementu pośredniego między paszą a papierem, cała reszta to fanaberia , cała reszta to pepper 😀
    1 punkt
  20. Stos, na stos z nią!!!! Prezes pozwolił palić oponami, to i dętkę też można puścić z dymem. Przyjadę osobiście i odtańczymy taniec ofiarny w okół ogniska
    1 punkt
  21. miałem, kilka sztuk nawet - są ok w 80% przypadków i wytrzymują całkiem sporo, ale w końcu też pękają i nie sposób ich ustawić tak, żeby utrzymały pozycję latarki przez całą jazdę. Do tego średnio współgrają z kierą 22,2mm. No i fakt, w terenie bezużyteczne, bo trzęsie.
    1 punkt
  22. A potem szmata nasączona stałym smarem i patyk Wystarczy cienką warstwę tam zostawić, a jakby sztyca zjeżdżała to trochę przetrzeć w górnej części rury.
    1 punkt
  23. Druciak jak szczotka do butelek z drucianym przedłużeniem na wiertarce z małymi obrotami.
    1 punkt
  24. Przeziębiona, dętka też człowiek i ma prawo do Kataru. Może jest nawet konsultantem Kataru, lub szpiegiem co gorsza, zamykaj rower na noc po możesz potem przeczytać że zestrzelono go nad Alaską dwoma rakietami po pół miliona zielonych…. Zaraz zielonych??? Komiczna tragikomedia zielonych kosmitów…
    1 punkt
  25. A ja bym podmienił testowo sztycę i siodełko i zobaczył czy strzały nie zniknął. Przerabiałem temat, rozkręcałem pół roweru, składałem, kombinowałem, dźwięki ustawały po czym pojawiały się od nowa . Winne okazały się pręty siodła które strzelały w trakcie pedałowania. Najdziwniejsze, że dźwięk po karbonie tak się rozchodził, że słyszałem je z przodu ramy. Byłem nawet przekonany że to korona amora zaczęła strzelać lub łożyska sterów. Moim zdaniem warto sprawdzić. Jak nie siodełko lub sztyca to można jeszcze podmienić pedały.
    1 punkt
  26. Nie ma problemów prawnych. Zakładasz zestaw 250w, bez manetki, wspomaganie aktywowane tylko pedałowaniem i ogranicznik 25kmh. W pełni legalny. Plusów jest masa: dostępność zestawów, cena silników i części zamiennych, łatwość, wręcz banalna, serwisu. Konfigurowanie z dowolnym pakietem kompatybilnym jedynie co do napięcia, pojemności od 8 do dowolnych Ah. Cena takiego pakietu to ulamek ceny dedykowanego.
    1 punkt
  27. Wyjęcie widelca nie było takie łatwe, jak i bieżni
    1 punkt
  28. Dan Stanton przysłał maila .Ponoć odzyskał 100% kontroli nad firmą i planuje dalej lepić ramy. Pozostaje trzymać kciuki , jakość mieli top .
    1 punkt
  29. Nie, ale skoro pytasz to powiedziałem
    1 punkt
  30. swego czasu zastanawiałem się podobnie jak Ty nad konwersją na dojazdy do pracy i doszedłem do tego samego co sugeruje @Kettler. Za pieniądze, które przeznaczysz na konwersję można mieć spoko podstawowy rower ze sklepu. Po drugie pojawiają się problemy prawne, przez które zrezygnowałem. Ale gdybyś chciał jednać motać to prawne uwagi: motor 250w wg. przepisów to maks, rower nie może mieć wspomagania jeśli nie pedałujesz (czyli potrzebny jest specjalny czujnik, najczęściej dostepny w zestawach do konwersji), wspomaganie powinno stopniowo maleć i wyłączać się całkowicie przy 25km/h. Nie chcesz wbić się komuś w zderzak jego porsche bo nawet jakbyś miał ubezpieczenie OC to jak ktoś (policja?) sprawdzi twój rower, który nie spełnia wymogów to poniesiesz sam wszelkie koszty. O zrobieniu komuś krzywdy w wypadku nawet nie wspominam. Ze względów prawnych wybrałbym zdecydowanie rower ze sklepu, który jest legalny i spełnia wszystkie wymagania. Tym bardziej, ze jeździsz po mieście, a nie po lasach itd.
    1 punkt
  31. No dobra, jak zaczynałem się ścigać miałem na kierze pulsometr (takie to były czasy, że pierwsze nie miały funkcji ściśle rowerowych), z drugiej strony licznik i obok niego lampkę do licznika, haha. Piękne czasy.
    1 punkt
  32. Stary Sid i grupa xtr, moszna uronić łezkę nad kultowością, składaną 3650 dni.
    1 punkt
  33. 1 punkt
  34. 1 punkt
  35. Mam nadzieję że prawo Murphy'ego zadziałało tu na odwrót 😉 Pozdrow'er
    1 punkt
  36. Będzie rabacik na kolejny rower bo tu jest czarna rozpacz, rama choć fajna to śmietnik, lewy gwint suportu rozjechany, a samarama tylko spójrzcie 😆norweskie oranie karbonem. na 27,5 z oponami 2.1 Na 29 tył 2.1, przód 2,5 Szkoda ramy, reszta pójdzie w tango. Pozdrow'er
    1 punkt
  37. Btw, ostatnio się u nas paliło, że mam busa i byłem w pobliżu, pomagałem ludziom wynosić i przewozić dobytek w bezpieczne miejsce. https://gryfinska.pl/artykul/trwa-duzy-pozar-w-baniach-prezentujemy-zdjecia-galeria Pozdrow'er
    1 punkt
  38. Szkoda, że nie można negocjować rozmiaru
    1 punkt
  39. Co mają buty grawelowe innego od szosowych lub SPD oprócz zadania robienia z ludzi pelikanów? Pytam dla kolegi, gdyby ktoś pytał. 🤡
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...