Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Budżet to chyba 12k, więc w takim budżecie elektronika obowiązkowo. A jak ktoś preferuje mechanikę to w znacznie niższej cenie szukamy oczywiście patrząc na promki z zagranicy. Chyba że tylko Polska to może być różnie. Ostatnio był czy może dalej jest ridley na elektronicznym force za ok. 13. https://www.bike24.pl/produkty/958387 tylko że została już Ska, ale jak ktoś szuka i monitoruje na bierząco to w tym budżecie można ustrzelić grube ryby. Więc dla mnie rower za 10-12k na mechanice to słaby interes.
  3. Jak chcesz coś szybkiego to spokojnie możesz brać: https://www.centrumrowerowe.pl/rower-gravel-kellys-soot-20-pd37447 Albo inne podobne na sztywnym widelcu (Marin Fairfax czy Trek FX)
  4. Dzisiaj
  5. Wczoraj
  6. Będzie działać. Pasuje też shimanowska zębatka 34T o oznaczeniu Y0K434000 https://biostern.abstore.pl/korby-tarcze-i-suporty-tarcza-do-korby-fc-mt610-34t,c68,p6438,pl.html
  7. Właśnie zamówiłem : https://sklep.bcmnowatex.com.pl/kurtka-vezuvio-zen-z-cienkiej-membrany.html Od blisko 9 lat mam taką : https://sklep.bcmnowatex.com.pl/kurtka-membrana-quota-r9.html - sprawdza się od jesieni do wiosny, jest bardzo lekka, wytrzymuje deszcz i wiatr, więc czego chcieć więcej (mam nadzieję, że ta zamówiona nie będzie gorsza - opis parametrów taki sam, więc powinno być OK). Wersje z gamex'u raczej nie nadają się na deszcz.
  8. @nossy coś takiego ? https://sprint-rowery.pl/rower-szosowy-giant-tcr-advanced-1-pc-2025#additional
  9. @KNKS...ja nie jeździłem na Dura-Ace, ale serio nie widziałem różnicy między moją mechaniką , a di2 ultegry (canyon endurance cf7 slx, trek madone sl7 gen 8)- choć byłem nieco zafiksowany na zakup czegoś na nowej ultegrze. No takie moje doświadczenie @Michal2008...wolisz rower na ultegrze di2, ale rozmawiamy o budżecie ok.10k. Nie ta półka. Ale rower który wrzuciłeś to serio dobra opcja. Bardzo dobra rama (choć podstawowy karbon), widelec z wersji SL, dobre koła karbonowe mimo , że hookless (ale sam jeżdżę na slr1 i zero problemów) dobre obręcze, piasta na ratchecie i szprychy sapim cxray, pomiar mocy. Przy tym wyposażeniu di2 niemal w gratisie. I oczywiście jeśli w promkach trafi się rower blisko budżetu z di2 to warto brać. Rozmawiamy o budżecie ok.10k więc jeśli autor miałby dołożyć ładnych parę tysi do di2 to serio uważam, że nie warto bo lepiej spożytkować tą kasę na lepsze koła, opony, pomiar mocy i resztę szpeju, ale jeśli trafi się dobra promka to oczywiście że tak. A jak byśmy rozmawiali o budżecie ok.15-20 tysi to temat i tak już sam się rozwiązuje bo w tym budżecie idzie kupić już kompletny rower co pokazuje przykład powyżej.
  10. witam szukam rower gravel (coś w stylu wyścigowe ) na zawody ....full carbon... mam wzrostu 178cm jakie rowery polecacie??
  11. Dlatego ten rower z taką masą i skokiem 100/100 cały czas dostępny w CR. Jesienią zeszłego roku jak ktoś wchodził tam szukając fulla o mniejszym skoku to wyjeżdżał raczej Oiz-em ( bywały chyba od 6999PLN na lepszym osprzęcie..) Obecnie Oiz chyba najtaniej tutaj : https://www.greenbike.pl/rower-gorski-mtb-orbea-oiz-h30-w-100-gotowy-gratis-p-8129.html
  12. Akurat ten film z kolcem w siodełku moim zdaniem może być ustawką (zbyt teatralnie to wszystko wygląda, są cięcia w ujęciach itp.), ale np. taki film wygląda na realny i tutaj konsekwencje już mogły być poważne (wybicie zębów, złamanie kości twarzoczaszki czy nawet uraz kręgosłupa i mózgu). Tutaj ktoś świadomie podpiłował ramę, by ta się rozpadła w trakcie jazdy. To nie ma nic wspólnego z zabezpieczeniem mienia - to zwykły patostreaming nastawiony na klikalność, a autor nie ma najmniejszych szans się wybronić, że nie przewidział konsekwencji takiego wypadku. Bait Bike Prank 😂 #JoeySalads #Pranks #Shorts
  13. Daj znać na co się zdecydowałaś i kupiłaś, może inni skorzystają 👍
  14. bez przesady teraz można je dostać w granicach 500pln, czyli tyle ile sobie życzą firmy robiące te z przewodnictwem kostnym ( zobacz sobie ile sobie śpiewa Shokz za słuchawki w kategorii "dla rowerzystów" ) . Różnica w słyszanym dźwięku - przepaść
  15. Ja mam zestaw 47c z przodu i 40c z tyłu. Rama mieści 45 I ten zestaw wyszedł trochę przez przypadek ale jeździ się dobrze. U mnie Michelin Power Gravel jak coś.
  16. Wojcio

    [Opony] do Gravel-a

    Nie musisz dawać tej samej szerokości z przodu i z tyłu. Np. Córka jadąc z gravelem w góry założyła 2.1 z przodu, ale z tyłu tarło i tam dała 50c (realnie 48). Szerszy przód poprawił komfort dla rąk. A najciekawsze, że 2.1 tarło z tyłu nie tam, gdzie się spodziewałem - większa opona z innym bieżnikiem miała w innym miejscu najszerszy punkt - bałem się o górne widełki, a problem był na dolnych, bo w nowym najszerszym punkcie był spaw, grubszy z jednej strony - pewnie przeciągnięcie koła na szprychach by pomogło. Dla nas eksperyment to tylko praca, bo opony były w piwnicy. Jak trzeba kupić, to lepiej bezpieczniej.
  17. lukaso_g

    [Opony] do Gravel-a

    Czas odkopać temat. Śmigam sobie Bianchi Impulso Comp na fabrycznych oponach Cinturato Gravel H. Szybko doszedłem do wniosku, że chcę coś szerszego i tu się pojawia problem. Producent informuje, że rekomendowana najszersza opona to 42. Aktualnie mając 40tkę, mam po 5 mm luzu na na widelcu z tyłu w najwęższym punkcie Do brzegu - jaki minimalny prześwit powinienem zachować, żeby to było bezpieczne dla ramy? Strasznie mnie kusi Cinturato Gravel M w rozmiarze 45, ale na obręczy 25mm wychodzi realna szerokość 47 mm, czyli zostaje po 2 mm luzu. Prześwitu z przodu i z tyłu mam po 51 mm. Stąd zacząłem myśleć o Thundero HD w rozmiarze 44. Nie jest to mój wymarzony wybór, bo celowałem w bardziej agresywny bieżnik, ale zawsze to przeskok na szerszą oponę i poprawka komfortu.
  18. Ja ten uchwyt przykleiłem odwrotnie, obrócony o 90° więc musiałem oderwać, a że nie miałem zapasowej taśmy dwustronnej żeby wymienić na nową to przykleiłem na tą samą. Jak jeździłem po w miarę gładkim terenie to się trzymało ale raz leciałem w dół po brukowanej drodze i oczywiście w tych warunkach ta odklejana taśma nie wytrzymała i puściła. Nawigacja rąbnęła z impetem w ten bruk i nic się jej nie stało 😁
  19. Dziękuję bardzo za informacje. Z tego wynika, że Unibike jednak spada na dół listy. To ma być zakup na lata, więc popatrzę na rowery z silnikiem Boscha.
  20. Greg1

    [Bluza] letnia

    Ja tą Endurę właśnie zamówiłem w kolorze czerwonym, żeby mieć na zmianę z tą Pearl Izumi więc jak jutro przyjdzie to dam znać
  21. Prawo jest chore. Szczególnie w PL jest bardzo cienka granicą między obroną (w tym mienia) a jej przekroczeniem. Ja jestem za świętym prawem własnosci i mozliwościa obrony mienia wszelkimi metodami. Ciekawym wzorcem było prawo w RPA przed upadkiem apartheidu - odstrzelenie rabusia wchodziło w ramy obrony koniecznej, gdyby jednak się kkazalo, że czarnoskóry osobnik nie był jednak rabusiem ale wdarł się na naszą posesję to grzywna 50USD.
  22. Dokumosa

    [Rower] Rowery z chin

    To jest to o czym pisałem - sellers shiping method i w treści oferty wyraźnie napisane, że ten rodzaj przesyłki zapewnia brak kosztów importowych. Działa tak, że do swojego hubu logistycznego w Europie przesyłają deklarując inny kraj pochodzenia niż ChRL albo mocno zaniżają wartość a następnie wysyłają już do adresata w PL jako klasyczna przesyłka europejska. Zwykle komninacja taka kosztuje od 150USD w górę.
  23. @kamfan widzę wielką nieznajomość technologii "wyświetlaczy" .
  24. W obecnych czasach to raczej tylko elektronika, tym bardziej że dzięki 105 di2 „dobra” elektronika stała się dostępna dla szerszej grupy osób. Jeżeli pełna integracja przewodów w główce to moim zdanie tylko elektronika. Osobiście wolałbym rower na ultegrze di2 i bieda kołach alu. A za rok od zakupu składam sobie koła pod siebie. Nie widziałem nigdy roweru na jakiś sensownych kołach w omawianym budżecie. Tu dobry dzik, ale po za budżetem, a dokładać można w nieskończoność https://sprint-rowery.pl/rower-szosowy-giant-tcr-advanced-pro-1-di2-2025 wersja pro, di2, koła karbonowe (hookless) i pomiar mocy.
  25. Był chociaż jeden taki przypadek? Czy teoryzujesz? Te pułapki nie były przygotowane z myślą o uśmierceniu kogoś czy okaleczeniu. A że może to się tak pechowo skończyć? Cóż, ryzyko wkalkulowane. Jak np. ktoś mnie napadnie z nożem a ja użyję gazu, gość przez niemożność widzenia potknie się i upadnie tak niefortunnie że zejdzie to co, mamy zakazać używania gazu do obrony? Nikt Cię nie zmusza przecież. Podobnie jak tych gości nikt nie zmusza do kradzieży roweru.
  26. Duży jest skubaniec - do tego stopnia, że u mnie przeszedłby tylko w dwóch starszych rowerach, które mają długość mostka 100 mm, a w nowszych przy 60 - 70 mm sobie tego nie wyobrażam (13 cm by wtedy kiepsko wyglądało). No i jakby nie było, to przy takim rozmiarze szanse na rozwalenie przy glebie na MTB są spore, a na pewno większe niż w przypadku mniejszych urządzeń... Teraz używane bez uchwytu kosztują 2 stówy, więc nie majątek, i może warto przetestować, mimo przeciętnych ocen.
  27. Ale do jakiej jazdy? Bo do kulania się po mieście, czy tam wycieczek po płaskim to w zupełności wystarczą jakiekolwiek buty z płaską podeszwą. Piny muszą się po prostu mieć w co zaczepić. Jeżeli szukasz czegoś do jazdy w terenie, to temat robi się nieco trudniejszy, ponieważ tu ma znaczenie również to, jak sztywna jest podeszwa (żeby stopy nie bolały) oraz jak miękka jest guma w podeszwie (żeby platforma została przytwierdzona do stóp na wertepach, prawie że "wczepiona"). No i tu niestety, ale 5.10 moim zdaniem jest nie do pobicia, osobiście wolę model freerider PRO właśnie ze względu na sztywną podeszwę. W zwykłych freeriderach podeszwa jest zbyt miękka i bolały mnie stopy jeżdżąc w górach. Niestety, ale żaden vibram, ani michelin nie klei tak jak guma stealth w 5.10. Jedyny but jaki miałem, który się do tego zbliżył, to stare modele Vansów na deskorolkę. Ale takie bardzo stare
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...