Skocz do zawartości

Ranking

  1. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      6 222


  2. dfq

    dfq

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      1 082


  3. Jurek63

    Jurek63

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      907


  4. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      2 491


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09.11.2025 w Odpowiedzi

  1. Bo możliwe jeszcze jest pojeździć po dywanach w słońcu😉
    10 punktów
  2. Bo błądząc we mgle na szlaku...|
    9 punktów
  3. 8 punktów
  4. Bo po wczorajszej przegranej Wisełki, musiałem odreagować na łonie natury. Mimo barku słońca wróciłem do domu bardzo zadowolony.
    8 punktów
  5. 8 punktów
  6. Budżetowy mostek z możliwością integracji przewodów...
    6 punktów
  7. 4 punkty
  8. Bo jesienna alternatywa dla "SRAM Butter" 🤪
    4 punkty
  9. Zestaw lampek Ion 200 RT + Flare RT Bytu Endura MT500 Burner Flat Waterproof
    3 punkty
  10. Może i model stary, ale nadal jary... Zresztą za takie pięniążki co je wyrwałem, myślę że warto 🙂 Do kompletu jeszcze nabyłem poczciwe M540.
    3 punkty
  11. Czytając takie komentarze, aż mi się przypomniał taki mem: Nowy użytkownik oczekujev,że mu wszyscy za darmo doradzą a sam nawet nie podziękuje za złożone już propozycje...
    2 punkty
  12. bo... to się nazywa AUTOSTRADA DO KRAKOWA!
    2 punkty
  13. 2 punkty
  14. @szamysz83 Nie bardzo, na MTB, ale trasy gravelowe 150, 200, 250
    1 punkt
  15. Uwaga, będzie mały update. To też pokaże że staram się być obiektywny, bo będzie łyżka dziegciu Jechałem ostatnio traskę po śladzie i wyłączyłem dane komórkowe w telefonie. Efekt był taki że po zjechaniu z trasy licznik w ogóle tego nie odnotował. Drugi scenariusz był taki że przy kolejnej jeździe mając wczytany ślad, bardzo mocno odjechałem od śladu, zwyczajnie postanowiłem jechać do śladu wg trasy znanej mi na pamięć, a nie tego co podawał ślad (ślad wziąłem od kogoś ze Stravy, potrzebowałem go od mniej więcej 15-go km do końca, początek jechałem po swojemu). Efekt był taki ze licznik robił dokładnie to samo co wcześniej robił Garmin, czyli za wszelką cenę chciał żebym wrócił do śladu. Nie był w stanie przekalkulować czy jest mi bliżej do śladu który zostawiłem za sobą czy tego który już widać przede mną. Dopiero jak prawie wjechałem z powrotem na ślad te 15km dalej, zorientował się że bez sensu każe wracać Pytanie czy w takich okolicznościach, gdy jest mocno odjechane od śladu, inne liczniki zachowują się tak samo (Edge 520 Plus dokładnie tak samo działał). Mi to nie przeszkadza, bo tak jak napisałem wcześniej, traktuję nawigację jako pomoc w podróżowaniu a nie ufam temu co widzę bezgranicznie, jak to robią co poniektórzy, nawet w ramach np nawigacji samochodowych Największy sztos to wciąż bateria, po kilka godzin dziennie spędzam ostatnio na rowerze, w takie bure dni jak dziś i wciąż mam ponad 55% pojemności.
    1 punkt
  16. Kupiłeś rower w wersji raw, naprawdę ciężko stwierdzić gdzie tu szukać powodu do reklamacji. Trochę jakbyś kupił urządzenie wykonane ze szczotkowanej stali i się dziwił dlaczego wykończenie jest takie, że wygląda jakby było podrapane. Skorzystaj z prawa do odstąpienia od umowy, jeżeli nie możesz się pogodzić z wyglądem. Nikt kto ma jakiekolwiek pojęcie o rowerach, nigdy nie będzie miał problemu z kupnem tego roweru za kilka lat. Goły karbon właśnie tak wygląda. To że łata wypada na środku ramy, to efekt procesu prorukcyjnego. Nikt klejąc ramę nie zwraca na to uwagi, bo to nie ma znaczenia.
    1 punkt
  17. Ramy od wielu producentów w wykończeniu "raw" tak wyglądają i nie jest to żaden powód do reklamacji - sam miałem/mam kilka ram w takim rodzaju wykończenia podobnie wyglądających. Nikt poważny, kto ma trochę pojęcia, nawet nie pomyśli, żeby robić z tego problem przy ewentualnym zakupie.
    1 punkt
  18. Na 10km w jedną stronę to bym raczej brał zwykły rower, no chyba, że dorabiasz do emerytury. Elektryka mogła by uzasadniać duża ilość podjazdów, konieczność dojeżdżania w stanie lepszej świeżości i idealne warunki przechowywania i ładowania (garaż w domu). Jak kupisz lekki, śmigły rower z oświetleniem i błotnikami to będziesz miał dwa razy dziennie przyjemność.
    1 punkt
  19. Tak, jest to widoczne patrząc tylko pod pewnym kątem (jeśli tylne koło jest na 6. godzinę, a przednie na 12., to widać to "z godziny" 1 lub 2). Ale tak, widać to wówczas wyraźnie, nawet z 2m. Tak, jest to potencjalnie duży problem. Zamówienie internetowe, dopiero wczoraj zobaczyłem rower. Jak wyżej, cena bardzo atrakcyjna (sub 12k), produkt sprzedawany jako nowy, bez wad. Dziękuję Wam za odpowiedzi. Napisałem do sprzedawcy, zobaczę co odpisze. W razie czego podpiszę do producenta. Zakup w zagranicznym sklepie o względnie dobrych opiniach, ale i tak celowo płaciłem kartą, więc ewentualny chargeback jest ostatecznym rozwiązaniem.
    1 punkt
  20. Mama i tata mówią mi - synu masz lat 53... Auuu ! Szalalala 🎶
    1 punkt
  21. Jutro na rower wsiędę. Dziś aklymatyzacja. Warmia nie wybacza...
    1 punkt
  22. Po zawiązaniu chowasz kokardkę pod resztę oplotu
    1 punkt
  23. No bo łąka, w tle pagórki, teraz będzie tylko z górki
    1 punkt
  24. przy dużym obciążeniu możesz łańcuch nawet zerwać i zębatki + łańcuch szybciej zużyjesz. Szczególnie przy elektryku, który potrafi 600W/85Nm dać, ale i mocna mogą tyle potrafi. Dźwięk przy zmianie wszystko co powie. Jak huknie, toś przeciął i napęd niszczysz. Ja zawsze odpuszczam moc na pół obrotu.
    1 punkt
  25. Na logikę tak - zanim łańcuch opasa większą zębatkę, to mija więcej czasu niż przy mniejszej.
    1 punkt
  26. Spodnie spadały, kupiłem pasek. Ale waży ponad dwa kilo, chyba jeszcze szelki muszę 🤡
    1 punkt
  27. Nikt mnie nie przekona, że zmiana pod obciążeniem jest bez wpływu na trwałość napędu. W to, że się da i że nie jest to tak bolesne jak dawniej - wiem, wierzę. Ale o ile nie wymaga tego sytuacja na trasie - nie ma mowy abym zdecydował się zmienić podejście opisane tutaj, jako "odpuszczenie". Nogi same w chwili kliknięcia na manetce ćwierć czy tam pół obrotu korbą robią z kadencją taką samą, ale o włos mniejszą mocą. Wytracenie prędkości jest nieodczuwalne a napęd na 100% jest za to wdzięczny. Zawsze i wszędzie, nawet pomimo zapewnień producenta, że tak się da.
    1 punkt
  28. Bo Opactwo w jesiennym słońcu
    1 punkt
  29. Bo rower, barierki, drzewka i mgiełka pomiędzy dwoma Sanktuariami w Krakowie z rana.
    1 punkt
  30. @michalr75 na ułamek sekundy zwalniam nacisk na pedały. @uzurpator wiem jak wygląda zmiana biegów u moich dziewczyn jak one zmieniają, wiem jak to wygląda jak ja zmieniam i dlatego nikt mnie nie przekona, że nie mam racji 🙂.
    1 punkt
  31. Krótka piłka - jak we wszystkich pojazdach z przekładnią od zawsze odpuszczam i nikt mi nie wmówi, że nie ma to żadnego wpływu na układ 🙂.
    1 punkt
  32. Bo jesień to nie tylko złote liście, tylko szara, mokra codzienność:
    1 punkt
  33. @marcesco Dzięki, że pytasz. Tak, nadal i tak naprawdę to dopiero początek drogi. Czeka mnie co najmniej 12 miesięcy serwisowania się, choć mam nadzieję, że nie 12 miesięcy przerwy od roweru. Ale będzie dobrze.
    1 punkt
  34. Po przygodach (trochę na przekór) z innymi markami SPD-ków... Czas w końcu zamontować Shimano M540
    1 punkt
  35. Obawiam się, że dla dzieci smatfona lusterko jest nie trendy. Musi być nowocześnie czyli najlepiej z ryjem wpatrzonym w elektronikę. Wtedy będzie bezpiecznie
    1 punkt
  36. A słyszałeś o czymś takim jak... LUSTERKO? 😉 P.S. Jak skręcasz to ty masz się upewnić, że nikt cię nie omija/wyprzedza, czy to "obcisły", czy auto. Wyciągnięcie ręki, o ile to robisz, nie daje ci pierwszeństwa i nie uprawnia do wykonania manewru.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...