Skocz do zawartości

Ranking

  1. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      2 049


  2. zekker

    zekker

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      8 081


  3. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      6 191


  4. Jurek63

    Jurek63

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      897


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02.10.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo która bardziej błękitna, ta prawdziwa, czy sztuczna? Okolice Kiezmarka, stare koryto Wisły.
    6 punktów
  2. Bo pierwszy dzień października pozytywnie zaskoczył.
    5 punktów
  3. 5 punktów
  4. Bo góral na singlach się nie zmieści:
    3 punkty
  5. 3 punkty
  6. 2 punkty
  7. 2 punkty
  8. Oczywiście, że będzie "cenzura" - a przynajmniej koniec anonimowości. Niestety wszelkiej maści szuria, gówniarzeria, incele i ruskie trole do tego doprowadzili. Społeczeństwo nie może istnieć gdy spora jego część nie bierze odpowiedzialności za swoje słowa. Wolność słowa to nie anarchia słowa.
    2 punkty
  9. Bo morza szum, ptaków śpiew i 🚴‍♂️
    2 punkty
  10. O Lapierdalaczach pewnie słyszałeś https://www.klbikes.de/spicy-cf-team-2025 https://www.klbikes.de/spicy-cf-team-frameset O Transition i Scorze pewnie nie https://www.mountainlove.de/de/transition-spire-v1-aluminium-rahmen-schwarz.html https://www.staterabikes.de/p/scor-4060-lt-carbon-frameset-fox-float-x2-factory-30005172LT Czy taka Kona https://www.use-elitebikes.com/enduro/24162-15289-kona-process-x-crdl-29er-indigo-blue-carbon-endurofully-2022-rahmen-neu.html#/1308-grosse-x_large
    1 punkt
  11. Trzeba zacząć od tego, że ludzie chcą komfortowo i bezstresowo pokonywać po najniższej lini oporu daną imprezę. Jak dodać do tego wygodnictwa fakt, iż gravela kupuje dziś praktycznie każdy kto poczytał o Wiśle i wstał sprzed kompa, to okazuje się, że aby impreza nie umarła to organizator na dystansie "ultra" 400, musi zrobić poziom kids, zapewnić 50 pit stopów z całym serwisem , żarciem i noclegami i dobrze jakby jeszcze czekał 5 dni po limicie i z uśmiechem wręczył medal, a ze ścianki mają być lepsze ujęcia i foty jakie miała czołówka A więc czego oczekiwać od ludzi? Zamiast jeździć to rowery wiszą, bo pada, bo na idealne szutry pojadę na następne wakacje, a u mnie się nie da , bo do najbliższego asfaltu mam 100 metrów piachu i 2 korzenie. Ileś imprez gravelowych w tym Watah jechałem na szosie, bo stwierdziłem, ze na gravela to za łatwe , a i będzie zdecydowanie szybciej A fajna noga to się robi pod stałym obciążeniem w interwale. Lekiem na to jest 52/36 11-21 przy skosie 20%
    1 punkt
  12. Wymiana shaftu nie zmiększa amortyzatora. Poniżej wklejam pasujące airshafty. Jeśli chcesz zmienić proporcję pomiędzy komorami negatywną a pozytywną to w tych amortyzatorach robi się to tokenami. 00.4020.572.000 AIR SPRING UPGRADE KIT - DEBONAIR C1 180MM (INCLUDES DEBONAIRASSEMBLY, SEAL HEAD) - PIKE 29+ B1/LYRIK A1-C3 (2016-2022)/YARI A1-B3 (2016-2022) 00.4020.572.001 AIR SPRING UPGRADE KIT - DEBONAIR C1 170MM (INCLUDES DEBONAIRASSEMBLY, SEAL HEAD) - PIKE 29+ B1/LYRIK A1-C3 (2016-2022)/YARI A1-B3 (2016-2022) 00.4020.572.002 AIR SPRING UPGRADE KIT - DEBONAIR C1 160MM (INCLUDES DEBONAIRASSEMBLY, SEAL HEAD) - PIKE 29+ B1/LYRIK A1-C3 (2016-2022)/YARI A1-B3 (2016-2022) 00.4020.572.003 AIR SPRING UPGRADE KIT - DEBONAIR C1 150MM (INCLUDES DEBONAIRASSEMBLY, SEAL HEAD) - PIKE 29+ B1/LYRIK A1-C3 (2016-2022)/YARI A1-B3 (2016-2022) 00.4020.572.004 AIR SPRING UPGRADE KIT - DEBONAIR C1 140MM (INCLUDES DEBONAIRASSEMBLY, SEAL HEAD) - PIKE 29+ B1/LYRIK A1-C3 (2016-2022)/YARI A1-B3 (2016-2022) 00.4020.572.005 AIR SPRING UPGRADE KIT - DEBONAIR C1 130MM (INCLUDES DEBONAIRASSEMBLY, SEAL HEAD) - PIKE 29+ B1/LYRIK A1-C3 (2016-2022)/YARI A1-B3 (2016-2022) 00.4020.572.006 AIR SPRING UPGRADE KIT - DEBONAIR C1 120MM (INCLUDES DEBONAIRASSEMBLY, SEAL HEAD) - PIKE 29+ B1/LYRIK A1-C3 (2016-2022)/YARI A1-B3 (2016-2022) Pokrętło: 11.4018.082.004 FORK REBOUND DAMPER KNOB KIT - (INCLUDES ADJUSTER KNOB & BOLT) - CHARGER RC2/RCT2/RCT R - LYRIK, PIKE, BOXXER, ZEB Tokeny: ROCK SHOX PIKE / BOXXER / LYRIK / YARI tokeny 3 sztuki - 710845740039 - 17750815706 - Allegro
    1 punkt
  13. Bo mam karbonową korbę XCX Race i zależy mi na niej (Oś 30mm). Muszę zwrócić honor składającemu rower, podkładki są tylko inne. Nie takie cieniutkie aluminiowe tylko pół mm na stronę gumowo plasticzane w formie talerzyków, dobre kilka mm mają tej powierzchni ściskanej. Wątek serwisowy się z tego robi, kończąc temat napiszę tylko, że odkręciłem korbę, odkręciłem zębatkę, wyczyściłem połączenie zębatki z korbą - a wieczorem zrobię test.
    1 punkt
  14. @RabbitHood, no to się akurat zgadza. Ostatnio jak jechałem zimą z chaty Szwajcarską i potem na Kisielin przez las, to było tak samo jak latem No ale zdrugiej stron Yolo z tego co wiem, to zimą nie za specjalnie jeździ, więc nie jest za różowo
    1 punkt
  15. Paczka od wujka z Niemiec: zapasowy hak do Kubusia, klucz Radona HT2 "głęboki" bo takiego jeszcze nie mam, klucz do odkręcania zębatek E13 direct mount i wkład suportu BB92/30mm bo nadal szukam przyczyny trzasków... I tutaj się zaczyna zabawna część historii, bo ramiona korby odkręcałem u siebie dwukrotnie, czyściłem na błysk łożyska, oś, smarowałem i składałem i... ani razu nie trafiłem na takie oto pierścionki. Zdziwiłem się po odpakowaniu wkładu, że dodawane są jakieś tycie podkładki. Okazuje się, że mają różną grubość a w manualu na stronie E13 znalazłem tabeleczkę z info, że do mojej ramy, wkładu i korby powinienem mieć zastosowane 2szt po 0,5mm na stronę. Dam sobie lewe jajo uciąć, że nie mam tam ani jednej i tak sobie myślę cicho, że może to to jest przyczyną trzasków pod pełnym obciążeniem lewej korby? Brak podkładek powoduje, że oś jest zbyt długa, ramię korby dokręca się mocno i nie czuć żadnego luzu - ale połączenie wielowypustu może nie pracować tak jak zostało zaprojektowane.
    1 punkt
  16. Z mojego się śmiano, a tu proszę... "Wspaniałe umysły myślą podobnie"
    1 punkt
  17. Tak jest: https://www.bansheebikes.pl/
    1 punkt
  18. Gdyby Cię zainteresowały Newmeny z rodzimego rynku to popatrz na ofertę Bike Life na OLX.
    1 punkt
  19. No Fade, 3 zapadki. Rozmawiamy o nich jakiś już czas w tym wątku.
    1 punkt
  20. Czy Ty właśnie napisałeś, że zawodowcy-szosowcy realizują założenia treningowe na grawelach? Tak Ci powiedział wielokrotny Mistrz Polski? No nieźle... Jako "trenujący" powiem Ci, że nie trenują. No, chyba że pomyliłeś grawela z CX w sezonie jesienno-zimowym, ale to już inna para kaloszy. Co do fatbike to moje zdanie jest takie. Przejechałem się raz w życiu na takim wynalazku (Specialized) i wiem, że był to pierwszy i ostatni raz. Niemniej jednak nie neguje, że jeśli ktoś ma potrzebę jeździć po śniegu, plaży, bądź wygasłym wulkanie to jest to jedyny słuszny wybór. Tak czy owak wygląda toto fajnie i , abstrahując od chińskich elektryków, rozumiem ze może się podobać. To chyba niekoniecznie trafione zastosowanie. Na trenażerze masz możliwość jazdy "w strefach", kontrolowania mocy itp... Fatbike do treningu? Hmm... Chyba nie to autor miał na myśli.
    1 punkt
  21. Potwierdzam, XR331 gną się od samego patrzenia.
    1 punkt
  22. Dt xr361 ma wewnątrz 22,5mm szerokości i waga w okolicach 410g, Jest asymetryczna czyli będzie lepszy rozkład naciągu szprych lewa/prawa strona koła, co wpłynie na lepszą boczną sztywność. Można jeszcze zróżnicować grubość szprych między lewą i prawą stroną i osiągnąć ten sam naciąg po lewej i po prawej stronie koła.
    1 punkt
  23. A to jest obręcz 20 mm... To jeszcze ciekawiej 🙃. @michalr75, zmieniaj póki możesz.
    1 punkt
  24. Szutrówki w LP nie mogą być wyłożone ostrym tłuczniem to co to za lokalizacja i ile tego musi być by rezygnować z gravela na rzecz czegoś takiego jak fat? Szczerze nie mam w pamięci kiedy ostatnio kogoś na tym dziwadle widziałem więc radzę przemyśleć temat zamiast słuchać dość specyficznych użytkowników. Ten by chciał, drugi ma niby plusy w drugich kołach, trzeci ma pińcet rowerów a czwarty robi grubasem 5km, ...
    1 punkt
  25. Newmen Streem Climbing, zważone na 1220 g wraz z wentylkami od Majfrenda.
    1 punkt
  26. Bo testy nowego silnika były, póki jeszcze ostatnie promienie lata się tliły..
    1 punkt
  27. Ta gęsta zawiesina to nie mgła, nie dajcie się zwieść. To dwutlenek węgla wydalany przez krowy wiejskie, mleczne, pasione na podgórskich łąkach. Jak się mocno zaciągnąć, to można wyczuć w ustach posmak budyniu mlecznego.
    1 punkt
  28. Nazywa to się Zefal Z Adventure C4, wybrałem ją głównie ze względu na kształt i wymiary ponieważ idealnie wchodzi mi w ramę. Jej wadą jest, że ma tylko jedną dużą komorę bez żadnych sitkowych kieszeni wewnętrznych ani nie ma, jak wiele innych, wąskiej kieszeni z drugiej strony np. na telefon czy batony tylko wszystko jest razem wrzucone do jednej przestrzeni i może być gorzej to coś wyciągnąć jak będzie potrzebne. Materiał zewnętrzny jest jakby pociągnięty gumą, w opiniach czytałem, że zdarzało się, że zamki się psuły po jakimś czasie, że lepiej by było jakby było jeszcze jedno mocowanie po środku
    1 punkt
  29. Bo spotkać dziś krowę to jak udać się do innego wymiaru.😉 Pozdrow'er😘
    1 punkt
  30. Bo trochę inaczej pamiętałem tę trasę...
    1 punkt
  31. Bo to się nazywa kontakt człowieka z naturą
    1 punkt
  32. 1 punkt
  33. Bolt 3 i nie bierzemy jeńców: Ten uchwyt na obejmę trochę lipa, bo mi się gryzie z linkami, na szczęście jest ten mostkowy, idealnie pod prawym kciukiem na kierownicy będzie pasował. Dokupię jeszcze 2 takie do gravela i do gravela w trenażerze
    1 punkt
  34. Bo nie musi być ekstremalnie, żeby było fajnie:
    1 punkt
  35. @spidelli, jak Stravujesz, to możesz spróbować kliknąć Adjust Elevation - powinno się jakoś "wyrównać". Jakiś czas temu podłubałem w ramie kumpla. Przygotowałem graty, wycisnąłem co trzeba, zrobiłem płukankę i wkręciłem co trzeba. Plus nowe koronki wrzuciłem na kasetę.
    1 punkt
  36. A ja bombę sobie zaliczyłem w ostatnią sobotę na Bike Maratonie. Ale nie jakąś tam zwykłą bombę. To było największe bombardowanie w mojej rowerowej karierze ever. Niby człowiek przygotowany do startu, aż tu zza któregoś drzewa zaczynasz słyszeć szepty... "ty już sobie dzisiaj pojeździłeś". No i po w miarę dobrym starcie, jak na mnie, odjechaniu tym, których planowałem, musiałem... Ach, zrobiłem sobie rykowkowisko, tak żeby było lżej na duszy. Pokrzyczałem na jagodowe krzewy, poleżałem sobie na mchu zastanawiając się nad sensem życia. Silnik wysiadł, ale komputer jeszcze coś tam miał baterii na rozruch. Kilka razy jeszcze odcinało po drodze, ale DNF nie wpadł
    1 punkt
  37. Kask Endura Xtract II w rozmiarze L-XL za całe 91 zł z jakiegoś czeskiego sklepu z Pragi, wygląda na oryginalny 😁 Do tego pod kolor kasku bluza Endura Xtract Roubaix i skarpetki
    1 punkt
  38. Bo trabanta komuś? 😉 Pozdrow'er😘
    1 punkt
  39. 1 punkt
  40. Rolka w łańcuchach 8 sp jest szersza od 9 ( 10,11,12 sp ) Szerokość pin w łańcuchu 8 sp - 7,1 mm ( niektóre shimano i kmc ) 7,3 mm ( większość shimano i kmc ) Sram albo Connex 7,2 mm ( już nie pamiętam który - bo ten drugi ma 7.3 mm ) Były wyjątki jak sach sedis sc90 ( 6,99 mm ) W łańcuchach 9 sp - pin 6,6 mm ( Sram 6,8 mm ) 10 sp - 5,9-6,2 mm ( a nawet bodaj 5,85 - 6,2 )
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...