Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 17.09.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
13 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
6 punktów
-
4 punkty
-
Trafiłem do szkółki dzięciołów, w której młode uczą się jak dziobać dziobem żeby coś wydziobać, ale drzewa na pół nie przedziobać.4 punkty
-
Ostatnio kupiłem dętki TPU z Ali, sprawdziły się, więc dokupiłem 2 na zapas. Do tego adaptery do obręczy na zawory presta, czarne kapturki, bo zielone z dętek zupełnie mi do roweru nie pasują no i gumowa osłonka na ramę. Dętki po 16 zeta wyszły, reszta poniżej 63 punkty
-
A propos kasy - wolałbym jakby cała kasa z tych "dotacji" poszła na infrastrukturę rowerową.2 punkty
-
Upgrejdowałem Marina na mieszczucha dla znajomego: Wnioski: 1. Coś krótki ten rower (a podobno Mariny są długie) 2. Tektro nadal to paździerz i pewnie znajomy wróci za miesiąc po hamulce. 3. 38/11-32 nadal uważam za najlepszy napęd do spokojnego pojeżdżenia. 4. Chyba zacznę kupować tylko bb od Tokena - już dawno nie widziałem tak fajnie kręcącego się suportu.2 punkty
-
@Talrand Tylko pamiętaj, że tęcza jest cwana i jak już się do niej zbliżysz, to albo się przesunie, albo w ogóle zniknie. Łatwiej jest zrobić jej zdjęcie i wtedy szukać kasy. Tylko to musi być dobrym aparatem pstryknięte - dużo pikseli i najlepiej pełna klatka. Wtedy w domu na spokojnie wrzucasz tęczę na kompa i zoomujesz aż do momentu, gdy pojawią się pojedyncze piksele. Jeden z nich jest zakamuflowanym bitcoinem. P.S. Tylko nikomu tego nie zdradzaj, bo znów zaczną ceny rowerów rosnąć, jak każdego będzie stać na nowy.2 punkty
-
2 punkty
-
Czy jazda na koniec tęczy po garnek złota to wasze źródło kasy na nowe rowery? Ma dzisiaj padać a myślę właśnie o nowym rowerze szosowym 😁2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Właśnie wróciłem z MPP i jeżeli chodzi o podjazdy Takich Skiełków od 840 km, było trochę( Młynczyńska, Wierch Młynne to jakieś pikusie, a co dopiero Harnasie, czy Gliczarowy) Wiśniowskie, Wyspowy to płyty i asfalty szerokości singla, gdzie trzeba trzymać prosty tor jazdy ( żadne węże nie wchodza w grę) przy skrajni , bo w wielu miejscach ruch ciężarowy .Oczywiście zero z buta, a rower jak ciężki to już każdy widzi2 punkty
-
2 punkty
-
No właśnie dzisiaj wróciłem w miarę wcześnie z roboty, myślę - pyknę 30 km, póki widno. Niestety pas nie połączył się z licznikiem, więc TP nie zaliczy mi tej jazdy Nie wiem czy to pas pada czy licznik; liczników już nie robią, pozostaje pas i zegarek... U mnie rejestrował przebudzenia, chyba nawet dość dobrze, bo czasami trudno mi zasnąć ponownie, albo wyjście na sikanie też rejestrował. Ale zdecydowane wolałbym dokładniejsze odczyty w trakcie aktywności To też nie tak, że jakoś celowo oszukiwałem, po prostu trudno nie zarejestrować faktu, że się do 3 nad ranem nie zasnęło zwłaszcza jak trzeba normalnie iść na zakład zarobić na raty za zegarek W każdym razie zegarek takie spokojne leżenie traktował jak sen i wyciągał błędne wnioski. Czasami taką szarpaną noc rejestrował jako "bardzo słabo" no ale spektakularną wtopę też zaliczył. To tak zmierzając do bardziej ugodowej konkluzji - byle z dystansem A tak już odchodząc od marudzenia - w niedzielę upociłem się na chomiku, ewidentnie się odwodniłem, źle spałem więc kupiłem sobie takie kapsułki elektrolitowe o składzie: Składniki w dziennej porcji: Chlorek: 1213,00 mg (152 %*) Sód: 597,00 mg Potas: 320,00 mg (16 %*) Wapń: 160,00 mg (20 %*) Magnez: 60,00 mg (16 %*) Cynk: 6,00 mg (60 %*) * referencyjna wartość spożycia Składniki: Chlorek sodu; chlorek potasu; otoczka kapsułki [substancja glazurująca (hydroksypropylometyloceluloza)]; sole wapniowe kwasu ortofosforowego; tlenek magnezu; substancja przeciwzbrylająca (sole magnezowe kwasów tłuszczowych); tlenek cynku. Właśnie z sodem i magnezem raczej nie miałem problemu ale nigdzie w swoich specyfikach nie mogłem doszukać się potasu a tu jest.1 punkt
-
Ta przerzutka jest źle założona, linka powinna być trzymana tą czarną podkładką, a wózek przerzutki jest za wysoko - powinien być ok 2 mm nad zębami. Mniej więcej tak, jak na tym zdjęciu.1 punkt
-
1 punkt
-
W sumie dobrze bo zyskasz jedną kulkę której brakowało w Twojej piaście. Teraz pozostaje kwestia odkręcenia bieżni w gołej piaście, albo idziesz w zniszczenia i ściskasz piastę w imadle i odkręcasz bieżnię albo bez zniszczeń metoda na deskę i szprychy albo metoda na tarczę hamulcową z deską lub ze ścianą.1 punkt
-
Za 6k masz stary rower na hamplach szczękowych, któego wartość będzie spadać i za chwilę oddasz go za frytkę. Porównując tego Fuji to masz rower aero, duże przekroje rur które wpływają na wagę i totalną sztywność roweru, czyli komfort jazdy. Ciągle ma to sens jakbyś się ścigał w kryteriach ulicznych gdzie masz ostry sprint co parę km albo pod tri. Nie widzę sensu zakupu takiego roweru I teraz dla porównania tcr, które jest zapewne o niebo wygodniejszy, ma nowocześniejszą ramę -hample tarczowe, sztywne osie więc dużo łatwiej sprzedawalny, jest lżejszy- 8,2kg na kołach i oponach seryjnych. Jak sobie je wymienisz to schodzisz na 7,5kg (.....kozak). Rower który leci pod górę jak głupi, do sprintów zbiera się super, na zjazdach idzie jak po szynach. Tu nawet nie ma co porównywać, szczególnie jak uwzględnisz fakt, że opory aero tcr są takie same jak w Treku Madone- wg kanału roadracing.pl i badań na które się powołuje.Ten fuji to rower z 2018, Sensa jest nowa, giant też świeży. W tym budżecie nie widzę sensu zakupu używanego sprzętu, szczególnie jeśli nie masz jakiś specyficznych potrzeb jak tri , czy jakieś sprinty na kryteriach. Możesz oczywiście olać powyższy wywód, kupić sobie takiego Fuji no bo wygląda pro aero, ale to jedyna wartość jaką wniesie do Twojego życia taki rower....no i jeszcze jedno. W przypadku rowerów na zwykłych hamplach i kół karbonowych warto dobrze sprawdzić obręcz.To nie jest super połączenie, zdarza się, że obręcze ulegają uszkodzeniu w wyniku działania siły hamowania, temperatur itp. Jak rower jeździł na płaskim to pół biedy, jak po górach to bywa różnie. Obręcze karbonowe są dużo bezpieczniejsze w rowerze na hamulcach tarczowych. Podczas jazdy w deszczu nawet nie ma co porównywać jakości, siły i modulacji hamowania.1 punkt
-
Kup bębenek do piasty WH-M8010 i zamontuj go. Kupowanie całej piasty i demontaż z niej bębenka gdy piasta nie jest zapleciona w kole jest bardzo trudne, czasami kończy się uszkodzeniem piasty, ale jest to wykonalne, jeśli zdecydujesz się kupić całą piastę to powiem jak ten bębenek odkręcić bez zbędnych zniszczeń. Nie próbuj dopasowywać czegoś z piast innych marek bo to są bardzo precyzyjnie wykonane części i lekka odchyłka w wymiarze zapadki skończy się katastrofą, czyli zablokowaniem bębenka, potem zerwaniem i połamaniem przerzutki.1 punkt
-
Mam założone Marathony GT 365 (katalogowo 50, realnie 48) i pełny błotnik. Bez błotnika jest jeszcze sporo zapasu. Podobnie w drugim rowerze z Marathonami Mondial (też 50, realnie 47). Kiedyś przymierzałem Kendy Klondike 29x2,1" i widelec przyjąłby ale błotnik już nie. Nie mierzyłem lub nie pamiętam ile faktycznie miała opona na szerokość. NCX to kowadło i nawet nie chodzi o wagę, a beznadziejny tłumik. Nie powiem, z notatek wynika że wytrzymał u mnie 35k km (wersja D LO Air) ale Paragon po 8k bez serwisu działa lepiej niż tamten nowy. Tanio ale czy warto pchać się w coś co udaje amortyzację?1 punkt
-
Ta rama z sterami redukcyjnym i będzie wyglądała tragicznie. Do paragona włożyłem swego czasu 29x2,0 (race King) na obręczy dr Swiss r500db i było wystarczająco dużo luzu by z tym jeździć.1 punkt
-
Kiedyś obywało się bez "sikora" ....jak to mówiła moja młodzieńcza miłość - "szczęśliwi nie mierzą czasu ".😁 A teraz pogoń za abstrakcyjnymi bzdetami , oczojexxxxmi ekranami i tak na dobrą sprawę z ręką na sercu z ilu funkcji korzystacie...... A na Rouvy zaczyna się rozdawanie darmochy na nowy start w przyszłość 😉1 punkt
-
Mi to wygląda na prostą. Niestety dla prostej wybór widelców w promocyjnych cenach jest mniejszy wyraźnie. istnieje coś takiego jak stery redukcyjne umożliwiające montaż widelca tapered w prostej główce. Było kilka tematów o tym na forum.1 punkt
-
W Trek MTB w tylnym kole jest prawdopodobnie "standardowo" piasta z bębenkiem na kasetę. Odepnij łańcuch - zakręć kołem - przytrzymaj kasetę, i będziesz wiedział czy tylnie koło jest OK.1 punkt
-
1 punkt
-
A to już pytanie do użytkownika @Activia, który prowadzi ten sklep i serwis https://activia.sgl.pl/cena/amortyzatory/raidon/29-cali_amortyzator-raidon-xc-lo-r-air-29-cali-czarny-mat-2024/761 Zmierzę.1 punkt
-
@Talrand myślę że sporo osób kupuje tego Radona 8, ale się nie chwalą a część pewnie odrzuca ze względu na firmę wysyłkowa. Mój brat ma i sobie bardzo chwali na razie, za takie pieniądze super rower. Cały osprzęty deorka, amortyzator też już przyzwoity, no i oponki miło zaskoczyły. I waży 12,8kg z pedałami w rozmiarze 18’’1 punkt
-
Min. ponad budżet bo z wysyłką 4200, ale: https://www.bike-discount.de/en/radon-jealous-al-8.0-31 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
W Górach Izerskich mamy wampiry. Powie to Wam każdy tubylec. Ale nie ma co się bać, bo leśnicy zorganizowali w lasach miejsca, gdzie całkowicie za darmo można wyposażyć się w kołki do samoobrony przed wampirami. A jak widać po rozmiarach - lokalne stwory do małych nie należą.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Zachód słońca chwilę po deszczu sam sobie nakłada filtry na aparat.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
