Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 13.08.2025 w Odpowiedzi
-
12 punktów
-
10 punktów
-
8 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
Vittoria Mezcal XC Race 2,25" na tył - do tej pory miałem 2,40" więc jestem bardzo ciekawy jakie będą odczucia (oby na plus 🙃) Vittoria Barzo XC Race 2,40" na przód Wysokość kostek wbrew pozorom jest bardzo zbliżona, 3-4 mm (3 bliżej środka, 4 bliżej zew.). Jedynie bieżnik na samym środku w Mezcal ma 2,6 mm wysokości. No i nowa koronka do kasety, trochę więcej tutaj o tym napisałem.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Chce dobre, niekoniecznie tanie. Do 40 euro to dobra cena . Tylko wybór za duży 😜 To kwestia logistyki. Rowery są w innych domach i innych krajach Ale tak, od kwietnia powrót do domu przebiega przez czerwonego singla2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Dla kasety CS-M5100 (lub CS-M7000, CS-M8000) pojawiły się koronki na bike24. Mam napęd 2x11 i najszybciej zajeżdżam tą, która ma 24 zęby (dla 1 i 2 z przodu często wypada mi środkowa z tyłu). Kiedyś nie były dostępne, ale zaznaczyłem powiadom mnie i widocznie biorą to pod uwagę. Myślę, że to dobra okazja jeśli ktoś ma zjechaną jakąś konkretną koronkę, a nie chce kupować całej kasety. Za kilka euro warto. Koronki na stronie oznaczone są jako dla CS-M7000, ale wiele pasuje do CS-M5100, co można sobie sprawdzić po numerze Shimano. Przykładowo koronka, która ma 24 zęby ma oznaczenie Y1VN24000 i jest taka sama dla obu kaset, a konkretnie dla CS-M5100 11-42T i CS-M7000. Oferta: https://www.bike24.pl/produkty/793175 Specyfikacja CS-M5100: https://dassets.shimano.com/content/dam/global/cg1SHICCycling/final/ev/ev/EV-CS-M5100-4665.pdf Specyfikacja CS-M7000: https://si.shimano.com/de/pdfs/ev/CS-M7000-3984/EV-CS-M7000-3984A.pdf1 punkt
-
Udało mi się dzisiaj (chyba) znaleźć i usunąć przyczynę cykania w MTB. Rower znów jest bezgłośny, a świat piękny. Mam nadzieję, że w sobotę upały się skończą, bo skoczyłbym w jakieś góry, a przy 30+ stopniach dla mnie nie ma jazdy.1 punkt
-
Ja mam w tyłku płacenie im za mapy 😂 Tym bardziej że mieszkam pomiędzy regionami a jeżdżę różnie. Wybrałem byle który jak dawali za darmo i tyle. Trasa w komoot narysowana na lapku. Zapisane. Biorę telefon w rękę. Odpalam komoota i trasę otwieram jako gpx. Wpada do GC. Wychodzę na rower,synchronizacja z licznikiem i można jechać.1 punkt
-
@szajbna i dla tego to jest piękne .......... 5 rowerów w całości , 5 "gości" plus dwie lodówki na stojąco 👍a pod dach dwie plazmy 100 cali W domu nawet takiego dywana nie mam 🤣1 punkt
-
Napędy 3x nie były projektowane do takich kaset. Pojemność przerzutki to jedno, jest jeszcze kwestia długości łańcucha, a w takiej konfiguracji nie da się jej dobrać prawidłowo. Jak dobierzesz tak, żeby na największych zębatkach było ok to przy najmniejszej na korbie i kilku najmniejszych kasety łańcuch będzie nie napięty i będzie luźno wisiał. Jak dobierzesz żeby na najmniejszych było ok to przy największej na korbie nie wrzucisz kilku największych na kasecie.1 punkt
-
No RCZ pisze o private transport , brak nr śledzenia w zamówieniu. Następnego dnia dostajesz linka bezpośrednio z Fedexu z dokładnym trackingiem , i wszystko bezproblemowo .1 punkt
-
Niby 240exp mają ciut szerzej rozstawione łożyska w korpusie ale są one mniejsze niż w 350 i nie są "przemysłowe" tylko "rowerowe" (tzn. żaden producent łożysk przemysłowych nie oferuje tych wymiarów). IMHO 350 są bardziej odporne na rypankę.1 punkt
-
Dokładnie . Rodzinka już sie zastanawiała czy będa jeszcze na ten sezon czy już nie .1 punkt
-
Powitoł Zostawiłbym kasetę i przerzutkę, a odesłałbym korbę i poskładał napęd 1x8 1x z twoją kasetą powinna ogarnąć nawet RD-U2000 ESSA. Ale to ja p.s. Co za rower odnawiasz?1 punkt
-
Nie tyle, że odległy. Wariatów do psychiatryka, nie mogą nami dyrygować z bunkra w Brukseli 😉1 punkt
-
Niecałe 2 tygodnie temu był Aspre 2 na GRX za 3000 zł. (sklep się wywiązał i powysyłali) no ale to trzeba trafić na taką okazję. https://www.pepper.pl/promocje/gravel-romet-aspre-2-na-grx-10909541 punkt
-
Ogólnie dzisiejsze problemy z zakładaniem opon biorą się z tego, że obręcze i opony robi się tubless ready - a to powoduje mniejszą tolerancję. Inna kwestia to wyrobienie u siebie dobrej techniki zakładania opony (to bardzo pomaga).1 punkt
-
Jak rozumiem gościa to chodzi mu, że te 98% to szutry i asfalty. Więc pewnie tego szutru wyjdzie 8%1 punkt
-
WTB Cross Boss 700x35c, realnie balon wychodzi 37 do 38mm przy ciśnieniu 2,8 bar, zakłada i ściąga się to rękami, waga 410 gramów.1 punkt
-
Ja takie "osobówki" z wymontowanymi tylnymi fotelami , "dyktą" na podłodze w benzynie ( bo nie toleruje "traktorów ... chwała Fordowi. ,że ma w opcji jeszcze takie silniki.)..... noooo...... tylko do sklepu po bułki , tak delikatnie . Czasami tylko ładowność x3 przekroczona , robi za auto terenowe , wywrotkę , lokomotywę pociągową do przeładowanej przyczepy ....... długo by wymieniać . Ale jak przyjdzie co do czego to tylko w niedzielę do kościółka jeździło .......... bardzo grzecznie 😷1 punkt
-
Możesz sobie to wyklikać w konfiguratorze lemonbike, z tym że będzie to cena kompletu kół: https://lemonbike.eu/produkt/dt-swiss-fr541-straightpull/#configuration Znając cenę kompletu i różnicy w cenie między piastą przednią i tylną łatwo wyznaczysz sobie cenę pojedynczych kół. Niemniej, lemonbike sprzedaje tylko komplety. Gdybyś chciał zamówić pojedyncze koło to możesz pytać w koło-koła. Tam też mogą Ci zapleść na Twojej piaście.1 punkt
-
może Merida Matts Sport 300 Disc (2006) ??? Ale "dziwne" malowanie ramy - może składak z starszej ramy. (prowadzenie linek górą ramy, obręcze pod hamulce) Zależy od tego do czego rower ma być użyty, z takimi rowerami - już wiekowymi - nie jest to oczywiste: 1.Jazda 500m po bułki - OK 2.Ustawienie rower pod siebie, aby był "pewny/sprawny/niezawodny" - Nie opłaca się. -na części wyda się znacznie więcej niż jest wart. -cena bazowa musi być niska(najlepiej im bliższa zero tym lepiej) i jak się bardzo chcę można taki rower "od restaurować"; 3.Pewnie możesz się rowerem przejechać, zabrać na kilka km przejażdżkę - z sąsiadem nie powinno być problemu I sprawdzić -jak Ci się na nim dobrze jedzie; -z rowerem nic się nie stanie; -można zapłacić 100-500zł, w zależności czy: łańcuch/napęd - OK/NOK, linki przerzutek - OK/NOK, hamulce, klocki/tarcze -OK/NOK, opony, pęknięcia - OK/NOK, rama, miejsca mocować, pęknięcia - OK/NOK Policzyć co trzeba wymienić na start i zdecydować czy ostateczny koszt jest akceptowalny. Porównują np. do większości 20-letnich samochodów, gdzie wartość jest szacowana od 0 do 10% ceny zakupu. -koła będą teraz leżały u Ciebie w piwnicy; -a jak koła są "igły" to lepiej sprzedać komuś komu przydadzą się w crossie/szosie za parę zł;1 punkt
-
Te Schwalbe Lugano które dają do 'tańszych' Sens to straszne kloce, prawie 400g na jedną oponę szosową... Niestety jak się zacznie wymieniać te wszystkie OEMowe kowadła to zostanie z roweru nikompletna 105-ka i rama klasy AliX z przeciętnym malowaniem a cena będzie się zbliżała do Gianta TCR.1 punkt
-
To „prawie” dobry podjazd na Szyndzielnię, ale zamiast jechać do stacji kolejki i walczyć na kamieniach za nią, można pojechać ulicą Skalną do schroniska, tak jak czerwony szlak. Oczywiście jeszcze łatwiej wjechać kolejką. Ten kamienisty podjazd za stacją jest nie na moje serce, dopiero na elektryku podjechałem.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo MOR (Miejsce Obsługi Rowerzystów) na Green Velo w Okunince (koło Włodawy) nad Jeziorem Białym1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Zmęczyło mnie przekładanie kół w gravelu 🥲 pozostałe części już w drodze 🤘1 punkt
-
No i oponki po 55zł/szt dojechały, tak prosto, prosto z Chin 😁 Rozmiar faktycznie 45mm. Zakładanie wymagało trochę wygibasów, żeby to prosto ułożyć. Jak sie jeździ nie mam pojęcia bo przejechałem 100m po ogródku. Krawężniki pokonuje się miękko, tyle wiem 😉 Sam oplot od czoła opony wydaje się solidniejszy niż w schawlbe go one allround, Opona jest gładka w środku1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00