Skocz do zawartości

Ranking

  1. nctrns

    nctrns

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      600


  2. zekker

    zekker

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      8 012


  3. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      4 756


  4. Dokumosa

    Dokumosa

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      12 409


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11.06.2025 w Odpowiedzi

  1. 8 punktów
  2. Bo po tym piachu dało się tylko pchać, a wyglądał niepozornie
    7 punktów
  3. Taaa, a najlepsze jest podlewanie tych lamentów argumentami ze starszymi czy inwalidami co siły nie mają. Choć nie wątpię że taki Bosh na pewno lobbuje za zmianą/zaostrzeniem przepisów bo tania chińszczyzna jest dla nich zagrożeniem. Tylko że gdyby chińszczyzna spełniała przepisy nikt by się nie czepiał. Podobał mi się ten filmik z Londynu. Policjant nie pierdzielił się z żadnym sądem czy biegłym, patrzył na wypisane parametry, za tylne koło do góry, czy idzie na manetce i jaka prędkość i tiket/konfiskata. I tak powinni policjanci działać i u nas i nie bać się tego. Jak się kolesiowi na ulepie mandat nie podoba to niech nie przyjmuje i do sądu by biegły ocenił. Wynik pewny a wszystkie koszty po wyroku na winnego - szybko by się skończyło. Jest jeszcze na tyle wcześnie u nas by to badziewie zatrzymać i wyeliminować.
    6 punktów
  4. Bo dawno tutaj nie zaglądałem.
    3 punkty
  5. 3 punkty
  6. Bo taki tam singiel na zwieńczenie dnia
    2 punkty
  7. Te artykuły są coraz głupsze i tak się zastanawiam raz kto to pisze a dwa do kogo. Ktoś jest niepełnosprawny, stary, nie ma siły na "normalnego" elektryka ale ma siłę wedle kretynów co to piszą na podjęcie pracy w dostawach. Czego to jeszcze nie wymyślą by wciskać kit.
    2 punkty
  8. Już się zaczyna lament posiadaczy elektrycznych motorowerów, że chce im się zabrać "rowerową" wolność: https://www.chip.pl/2025/06/https%3A%2F%2Fwww.chip.pl%2F2025%2F06%2Fograniczenia-elektrycznych-rowerow-ziv
    2 punkty
  9. Bo na moście Grunwaldzkim trwa produkcja szutru klasy premium 😁.
    2 punkty
  10. 2 punkty
  11. 2 punkty
  12. Zerknij raczej na https://www.centrumrowerowe.pl/rower-gravel-felt-broam-60-pd38835/
    1 punkt
  13. Zapewne to: https://www.rowertour.com/p/251076/tlumik-kompresji-rock-shox-motion-control-remote-recon-gold-sektor-gold-manetka-oneloc-upgrade-kit?srsltid=AfmBOorF-Rp6RUy70r_V3aB1Ift0vtbN88ot48v9EBn0G3leqzCanetj Ale sprawdź jeszcze jak wyżej pisałem...
    1 punkt
  14. Jutro przylatuje drugi akumulator i ładowarka. Przerzutka i manetka już potwierdzona wysyłka 16 czerwca . Czyli 17 u mnie i od razu montaż.
    1 punkt
  15. Jasne ze tak nie ma co pisać ze ten czybtamten rodzaj roweru to dziadostwo. Dużo zależy od dyscypliny, ukształtowania terenu lub to co nam pasuje.
    1 punkt
  16. Od 130mm startują 36 SL... 36 MTB Fork Collection. All-Mountain & Enduro Riding – RideFOX
    1 punkt
  17. Aktualny 36 nie występuje w wersji krótszej niż 150 mm, więc zostaje Pike 120-140 mm), ew. Lyrik (140-160 mm). W wypadku skoku 140 mm Lyrik będzie sztywniejszy.
    1 punkt
  18. Możesz kupić regionów bez opamiętania 😉 bądź ile. Tu nie ma limitów. Tylko najlepiej opłaca się od razu cały "globus " wykupić. Czasami robią , tfuu ..... robili fajne promki.
    1 punkt
  19. @chudzinki do tej pory nie opłacało się dokupywać pojedynczych regionów. Lepiej było kupić całość i mieć spokój. Teraz nie wiem jak jest. PS W związku z tymi zmianami wyłączyłem karmienie Komoota moimi aktywnościami z Garmina.
    1 punkt
  20. https://www.bike-discount.de/en/bike/bike-parts/mountain-bike-parts/hubs?p=1&o=14&n=48&s=600 Bębenek, zapadki, uszczelka, jedynie przerwa w dostępności jednego rozmiaru łożyska obecnie, ale ono bywa dostępne co jakiś czas. Zresztą - nie trzeba przecież ori newmena wkładać. Ja jestem bardzo póki co zadowolony, ale dopiero 3000km za nami (ważę 85kg). Jestem Januszem kolarstwa więc co oczywiste od razu po zakupie zdjąłem endcapy (mam dedykowane narzędzie ale nie jest ono konieczne) i przesmarowałem łożyska z zewnątrz trwałym smarem.
    1 punkt
  21. @bastard83 zoomowanie mapy jak masz ustawione na automat działa w zależności od wielu czynników - sytuacji na drodze , sytuacji na mapie i ustawień mapy. Prędkość oraz dystans do manewru są decydującymi czynnikami.
    1 punkt
  22. LAZARO ELITARY V3 MĘSKI 17'' popatrz też na oxfeld CR7 (18") , spartacus cross 3.1
    1 punkt
  23. Ponieważ większość moich spodenek z wkładką może już kupować alkohol i palić, a wkładki przypominają upraną chusteczkę jednorazową, wybrałem się wczoraj do CR by przymierzyć spodenki za 150 PLN (miałem oporym, by zainwestować taką kwotę bez oglądania). Do domu wróciłem ze spodenkami za 1050PLN. Pozdrawiam sprzedawcę - nie wiem jak on mnie przekonał, bo jak widziałem w tym sklepie błotnik za 29, to wydał mi się drogi i nie kupiłem, może jak pokazał mi model za 1500, to nabrałem dystansu. Zdam sprawozdanie jak się spisują spodenki PEdALED Oddysey .
    1 punkt
  24. W .de można kupić obręcze (chociaż ta seria u producenta nie jest już dostępna), bębenki, zapadki (do piast zapadkowych, do ratchetów nie widziałem żadnych części), szprychy. Nie widziałem również całych piast. IMHO pod względem serwisowym lepiej iść w swissy.
    1 punkt
  25. Tak, mój też był na Tiagrze (był bo go sprzedałem jakieś 3 czy 4 tygodnie temu, za dużo rowerów się porobiło w garażu ) ale mój był przerobiony ze "zwykłego" SL Road z 2017 roku na Clarisie. Szczerze mówiąc nawet nie wiedziałem, że wychodziły one też na Tiagrze bo wersja Pro wcześnej wychodziła na Sorze 2x9, tak było w roczniku 2017, 2018, dopiero od roku 2019 wprowadzili Tiagrę w Pro (poszperałem na stronach archiwalnych Cube i się doszkoliłem ) i z tego roku jest ten rower z ogłoszenia a nie z 2022 r. (można sprawdzić po malowaniu na stronach archiwalnych Cube) bo w 2022 roku wprowadzili GRX-a 2x10 w wersji Pro a od roku 2021 był też karbonowy widelec i sztywne osie
    1 punkt
  26. Oczywiście, że nie jest - wystarczy więcej piachu i korzeni, żeby uznać go za nietrafiony pomysł. Co z tego, że większość swoich tras pewnie objechałbym grawelem, skoro na wertepach bym przeklinał , a na podjazdach by mi brakowało lżejszych przełożeń... Kombinacje z szerszymi oponami i niskim ciśnieniem są bez sensu - w MTB nie ma tego problemu
    1 punkt
  27. Czy skowyt będzie odpowiednim słowem? 😀
    1 punkt
  28. Boże a ten swoje... Nigdy się nie pomyliłeś Panie Doskonały z Krasnegostawu?
    1 punkt
  29. Oczywiście DHL Kupiłem tam w sumie cztery rowery Jak się cykasz to płać PayPal lub Revolut
    1 punkt
  30. Nie końca jest to siatka. Jak zerkniesz na czarny model w powiększeniu to zobaczysz strukturę materiału. Ja jeżdżę z tą opaska w upały tylko po to aby pot nie leciał do oczu. Nie czuje abym miał coś na głowie, opaska nie uciska, nie jest gorąco w głowę. Jak dla mnie super.
    1 punkt
  31. Ja używam tego https://www.4camping.pl/p/opaska-craft-mesh-nanoweight/ i jestem zadowolony
    1 punkt
  32. Bo sezon na zwiedzanie rozkręcił się na dobre..
    1 punkt
  33. Bo spełnione rowerowe marzenie, czyli Szlak Orlich Gniazd 🚴‍♂️🏰
    1 punkt
  34. 1 punkt
  35. Dzięki za odpowiedzi, mam nadzieję że po "plaskim" w trybie eco lub o oczko wyżej 100km jest realne.
    1 punkt
  36. Kobieta 70kg. Rower typu full załadowany dwoma sakwami 10kg. Na bagażniku rezerwowa bateria i ładowarka 4,5kg, załadowany rower waży blisko 40kg.Kobieta robi na takim zestawie 130 kilometrów.
    1 punkt
  37. Jak już pisałem, testowałem tego SUVa, ciężki i toporny w prowadzeniu. Żona, która ze mną pojechała na drugim Ecobike’u w pewnym momencie zsiadła i nie chciała dalej. Prowadziła po chodniku. Ale to były nasze odczucia, musisz sam spróbować. Nasze tayeny są w rozmiarze S, na kołach 27,5, więc w miarę niewielkie i zwinne.
    1 punkt
  38. Większy, to większy ciężar, a także cena. Wszystko zależy ile zamierzasz kilometrów dziennie przejeżdżać? Mi dotychczas wystarczył 360 Wh w trekkingu.
    1 punkt
  39. Bafang M300 nie ma pomiaru momentu w korbie.
    1 punkt
  40. Ja reprezentuję odmienny pogląd. Do wiosny nabędę trekkinga, obowiązkowo z przekładnią planetarną, paskiem karbonowym i silnikiem SX. Do Grecji nie pojadę i do Rumuni też nie. Aktualnie posiadam rower Kross Trans Sander z planetarką Nexus 7, mający 7.5 lat w tym 3 lata samodzielnie skonwertowany na elektryka. Dotychczas przejechałem około 15000 km, w tym około 9000 km jako elektryk. Wstyd powiedzieć, ale nigdy nie zaglądałem do przekładni planetarnej, pomimo, że mam umiejętności aby zrobić to samodzielnie. Lenistwo śmierdzące . Wymieniłem tylko łańcuch i opony, poza tym "zero" problemów. Jak widać na moim przykładzie, tego typu przekładnie są bardzo trwałe, a wygoda użytkowania bezcenna. Dlatego już nie wyobrażam sobie innej przekładni w moim rowerze. Trasy jak wyżej cytowany kolega PiotrWie.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...