Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 25.05.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
11 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
Też się podzielę. Obecnie 43 lata. Bity rok temu 130+ na wadze, siedząca praca, problemy z kolanami i plecami. Mało higieniczny tryb życia, słaba przemiana materii. Sylwetka chudo-gruba, cienkie nogi, cienkie łapy, bebzol wielkości worka cementu, nadciśnienie. Zacząłem jeździć na rowerze stacjonarnym, odstawiłem do zera alko i zapychacze typu czipsy słodycze itd. wjeżdża owsianka, zupy jarzynowe, cziken z ryżem, kasze. Koncept polegał na nie katowaniu się tak żeby codziennie dać radę zrobić 1h dodatkowo 2 razy w tyg hantlami domowe FBW. Końcem grudnia zjechałem do 110kg i od tego momentu skaczę pomiędzy 110-116kg. Nie liczę kalorii za to jem zdrowiej i lekkostrawniej. Oprócz treningu zero samochodu, wszędzie rowerem albo z buta. Od niedawna mam szosę więc co weekend wpada trening 2h+, w ciągu tygodnia 1-1,5h trenażer. Cel: zjazd poniżej 100kg.4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Wczoraj bawiłem się na podwórku u @Dokumosa. No kurcze powiem, że fajnie było. Już dawno się tak świetnie nie bawiłem na rowerze. No i mud-skill poszedł level up1 punkt
-
Niestety chcieli to mają ale cóż można zrobić. Chodz ja juz bylem w sumie nastawiony na zamówienie canyon ale jak zobaczyłem ten kokpit przemyślałem to i nie zdecydowałem sie na taki zakup. Bo ja lubię Sam ogarniać sobie rowery. Nie lubię serwisów.1 punkt
-
Nie ma czegoś takiego jak rower elektryczny 1000W. Taki pojazd jest motorowerem, i wymaga prawka AM. Musi mieć blachę motocyklową, musi być zarejestrowany i ubezpieczony i nie wolno ci nim jeździć po ścieżce rowerowej ani chodniku - czyli bujasz się razem z samochodami.1 punkt
-
Czyli średnie skoczą w górę i jeszcze kilka komów się trafi 🤣1 punkt
-
1 punkt
-
Czerwone to ponoć najszybsze, uważaj bardziej niż zwykle1 punkt
-
Ja niedawno zmieniałem tłoczki klamki z uszczelnieniami i objawy były takie że się klamki pociły niżej, tam gdzie jest popychać tłoczka, nie w miejscu gdzie jest membrana.1 punkt
-
IMO coś więcej niż tylko membrana bo standardowo podczas wciskania klamki w pierwszej kolejności odcinany jest zbiornik wyrównawczy. Zapewne uszczelnienia na tłoku.1 punkt
-
Membrana do wymiany. https://pl.aliexpress.com/item/1005005307554776.html?spm=a2g0o.productlist.main.4.15d4N8lBN8lBz0&algo_pvid=4c4d24dc-495d-4cdd-af64-fa09c2c402ec&algo_exp_id=4c4d24dc-495d-4cdd-af64-fa09c2c402ec-3&pdp_ext_f={"order"%3A"229"%2C"eval"%3A"1"}&pdp_npi=4%40dis!PLN!20.29!20.29!!!37.91!37.91!%40211b816617481835792598643efd1e!12000032670280191!sea!PL!4078314684!X&curPageLogUid=TQXOxmtipXcc&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A Wybierz przedostatnią z listy. Filmik z klamki XT, ale we wszystkich z tej serii robi się podobnie:1 punkt
-
Ani poziom oleju ani ciśnienie nie ma wpływu na powrót pokrętła na miejsce pierwotne. Jeśli linka nie stanowi żadnego oporu to może jest zbyt duży opór na shafcie za który kręci pokrętło do którego mocowana linka. Trzeba by wydłubać tłumik, rozmontować go na elementy pierwsze i zobaczyć czy tam się coś nie przyciera. Podczas składania nasmarować smarem oś. Tu masz manual jak to ogarnąć:1 punkt
-
To chyba zależy od użytkownika, ja w dolnym chwycie jeżdżę sporadycznie, głównie na łapach i bardzo często na prostej części kierownicy - w końcu macie tam owijkę i nie wierzę, że nie trzymacie tam łapek jako jeden z kolejnych chwytów. Zresztą nawet na obecnie modnych kierownicach aero z tzw. "parapetem" wszyscy testerzy jutubowi jako jedno z pierwszych stwierdzeń mówią, że wygodnie się trzyma. Uważam te klamki za sprytne rozwiązanie. Jednym z seryjnych rowerów z tymi dodatkowymi klamkami była jakaś kobieca szosa czy grawel z Decathlonu, Triban Easy to się chyba nazywało. Edit. Dalej mają jako Van Rysel Easy: https://www.decathlon.pl/p/_/R-p-301919?mc=87580871 punkt
-
Zostałem wywołany, nie jestem w temacie hydro w gravelach ale widzę klamkę o której mowa i nie widzę problemu w instalacji jeśli ktoś bardzo sobie "marzyciel'' https://allegro.pl/oferta/shimano-grx-dzwignia-hydrauliczna-hamulca-tarczowego-bl-rx812-r-pra-1222-17244129798? Ja w gravelu nie hamuję no chyba że muszę zwolnić lub się zatrzymać ale wtedy łapię za klamki, które są przede mną i to by było na tyle🫠🙃😘 Pozdrow'er.1 punkt
-
1 punkt
-
No to zamówiłem czerwone XC7. @cervandes będą we wtorek i jak pogoda się nie popsuje to idę testować1 punkt
-
Ciężko mi powiedzieć czy to dobra cena, porównowując rowery tego typu chyba tak. Cube na niemieckim rynku nie jest marką premium, to taki ichni Romet czy Kross, u nas przez importera jest kreowany na markę premium, dlatego w Niemczech jest znacznie tańszy niż u nas. Możesz jeszcze zobaczyć: - Felt Verza Speed 20 - napęd 2x10 Shimano Tiagra (napęd szosowy, dobry ale dość twardy), hydrauliczne hamulce, karbonowy widelec ale brak sztywnych osi i chyba nie wejdą opony szersze niż 35c. Cena około 3 tys. zł. - Kands Pure - tani fitness z aluminiowym widelcem, hydraulicznymi hamulcami i osiami qr. Są dwie wersje napędowe, starsza 3x8 Shimano Acera i nowsza 2x8 Shimano Claris. Kosztuje około 2 tys. zł.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Jeśli myślisz dalej o Cube Nulane ONE to tylko z Niemiec, najlepiej ze strony bike-discount.de, sklep pewny, sporo osób tam kupowało, przesyłka do PL tylko 50 eur jeśli dobrze pamiętam. tu masz linki: https://www.bike-discount.de/de/cube-nulane-one-mineralgrey-n-black - wysoka rama https://www.bike-discount.de/de/cube-nulane-one-lady-mineralgrey-n-black - niska rama Jak już myślisz o grawelu z napędem Shimano Claris 2x8 (który średnio pasuje do grawela bo to jest napęd szosowy i ma twarde, szosowe przełożenia ale niestety jest montowany w tańszych grawelach bo nie ma alternatywy) to obejrzyj sobie Felt Broam 60, przynajniej ma karbonowy widelec i sztywne osie. Chociaż teraz zobaczyłem, że też nie ma Twojego rozmiaru ale może jest gdzie indziej1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo jeszcze nie wiedział, że za 200m ktoś bronując pole zawracał na drodze bez podnoszenia sprzętu....w niedzielę się zastanawiałem czy czyścić rower czy wyrzucić i składać nowy1 punkt
-
1 punkt
-
Jeśli nie masz preferencji co do kierownicy to wypożycz sobie na weekend w Decathlonie grawela z barankiem, pojeździj i zobacz. Ale do miasta zdecydowanie prosta kierownica będzie lepsza z praktycznego punktu widzenia - bardziej wyprostowana pozycja zapewnia lepszą obserwację i klamki hamulca są zawsze pod palcami. Specialized Sirrus X nie jest zły ale w rowerze tym płacisz dużo za napis na ramie. Podzespoły są po prostu kiepskie, Napęd MicroShift (zwany popularnie Microsh*tem) 1x8, osie qr, etc. Widelec tam chyba jest stalowy. Na Twoim miejscu zainteresowałbym się Cube Nulane ONE - w przeciwieństwie do Speca ma napęd Shimano Cues 1x9, sztywne osie i karbonowy widelec. Wg mnie Cube Nulane to taki niemalże idealny przykład "grawela z prostą kierownicą", szczególnie Model Nulane Pro w poprzedniej wersji z napędem Shimano GRX 2x10. Albo Cube Hyde ONE - co prawda napęd trochę gorszy bo Shimano Essa 1x8 ale mieści "baloniaste" opony o szerokości 55mm, co dla wielu ma znaczenie. Hyde jest takim Cubowym mtb ze sztywnym widelcem stworzonym specjalnie do miasta1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
