Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 29.04.2025 w Odpowiedzi
-
11 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Race Kingi 29x2.2 mieszczą się w ramie carbonda 696 ale nie za dużo miejsca zostaje wiec postanowiłem je ogolić Gdyby się ktoś kiedyś zastanawiał, z dwóch opon 1066 włosków, 21g.4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Piękna, wiosenna, świeżutka zieleń... (Musicie mi uwierzyć na słowo.)4 punkty
-
Zdjęcie łosia karkonoskiego, ale nikt go nie polubi, bo jestem ze wsi.4 punkty
-
A ja przewrotnie napiszę, że ma i to właśnie na eksploatację. 2 rozmiary kół, to 2 rozmiary opon, dętek (jak ktoś stosuje), to więcej zachodu przy ewentualnych awariach, wymianie zużytych.3 punkty
-
Moja mamusia od jakiegoś czasu męczy WYDRĘ ( taka wodna odmiana chomika 😁). Ciekawie to wymyślili ....... w basenie utopione spiningówki . Siadasz na takiego " u-boota " , z wody wystaje tylko łeb i napierdzielasz . Ciekawe doświadczenie.3 punkty
-
A ja się wziąłem, zrobiłem 127km dziś, na zewnątrz W trenażer zapięty rower żony, coś tam czasem pokręci.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
https://www.thingiverse.com/search?q=OnGuard&page=1 https://www.printables.com/search/models?q=onguard (https://www.printables.com/model/320066-onguard-u-lock-mount-back-plate)2 punkty
-
Ja generalnie zamawiam z Niemiec z uwagi na komfort obsługi. Rose np. dodaje wypełnione dokumenty zwrotne. Wystarczy nakleić, iść na pocztę i bezpłatnie wysłać. Z innymi firmami też nie miałem problemu nawet jak kupowałem ostatnią sztukę. Ale wracając do Hiszpanii to południowcy. Tam się myśli innymi kategoriami. Polecam książkę Petera Mayla Rok w Prowansji. Po przeczytaniu zrozumiesz że 5 dni dla francuza z południa czy mieszkańca Hiszpanii oznacza zupełnie coś innego niż 5 dni dla Niemca2 punkty
-
Ja pierniczę, dzięki za wyjaśnienie zawiłych arkanów geograficzno-logistycznych. Teraz wiem już wszystko 😅. Dobrze że, jak przystało na Hiszpanów, nie wysyłają na osiołkach. Oczywiście odliczając dwie godzina dziennie na sjestę i godzinę na owies + 💩. Kogo obchodzi jak wysyłają, skoro terminy ślizgają się u nich jak małpa na ślizgawce ? A fraza "w drodze do naszego centrum wysyłkowego" potrafi widnieć w statusie zamówienia równy tydzień. Może kiedyś wpadną a to że, wzorem Niemców z Bike24, można wysłać przesyłki samolotem. Wtedy może uda im się im (bikeinn), chociaż raz, zmieścić w deklarowanym czasie dostawy.2 punkty
-
Lżejsze opony i dętki mogą odchudzić ten rower o kilogram a zmniejszenie masy kół sprawi, że rower wyda się zwrotniejszy i szybszy. Z dostępnych danych fabrycznych to wynika, że założone opony są najszersze z możliwych . Natomiast na rozmiar roweru opony ani koła nie pomogą - trzeba zmienić... Zmierz wewnętrzną szerokość obręczy - pewnie to 23-25mm i możesz kupić opony np., 700x45c lub 700x50c (polecam continental Hardpack 50 - to z tańszych) i do tego lekkie dętki - ale dobre opony - zwijane, gravelowe. Mam za sobą wiele eksperymentów - opona robi największą zmianę w rowerze za stosunkowo małe pieniądze (opory, masa, charakter).2 punkty
-
bike24.pl 100% pozytyw Pilna sprawa. Dopłata za ekspres 9 euro. Zamówione w piątek koło południa, dostarczone w poniedziałek o 10:30. Wysyłka z Drezna DE, dostawa do Katowic. Jestem pod wrażeniem. Na podobne zamówienie z Bikeinn trzeba czekać koło 5 dni roboczych.2 punkty
-
i taki "rower" miałby tyle wspólnego z prawdziwym rowerem, co taki stary Komarek.2 punkty
-
Widzę, że ktoś pozazdrościł niszy stylistyczno-cenowej, w jakiej swego czasu umościł się tokyobike - tak samo proste (wręcz prymitywne) rowery, za tak samo wysokie kwoty (choć nie, toyobike jest droższy, no ale to światowa marka z salonami na różnych kontynentach, wiec może się cenić bardziej 🙂). Nawet stylistyka strony (minimalizm, high key pastele, delikatne liternictwo) ta sama... Co do zasady nie mam nic przeciwko prostym rowerom, nawet jeśli w oczach niektórych ta prostota trąci wręcz prymitywizmem. Nie mam też nic przeciwko komponentom, których historia niknie w mrokach rowerowych dziejów, zwłaszcza jeśli nadrabiają to estetyką i wysoką jakością wykonania, złożenia. Z tego znany jest chociażby tokyobike - przynajmniej w Japonii, bo jak z rowerami dostępnymi w Polsce (jakością montażu, serwisu itp...), to już nie wiem. W każdym razie - jak ktoś jest miłośnikiem tej estetyki - to czemu nie... A jak jest z Baltica Bicycles - na ile to jest prawdziwe premium, a na ile udawane...? Tego raczej nikt Ci nie napisze, bo takie rowery nie są w mainstreamie, a już sama marka jest np. dla mnie całkowitą nowością. To mogą być dopieszczone rowery, a równie dobrze mogą być całkiem zwyczajne z najtańszych chińskich części kupowanych z jednym warunkiem - żeby było chromowanie, żeby było aluminium, które te chromy będzie przypominało... Nieco niepokoi, że wszystkie modele są sprzedawane w dwóch rozmiarach M i L, co prowadzi do absurdu, że jeden rozmiar jest polecany dla osób o wzroście 165-184 cm... Jak szukasz rowerów w tej stylistyce, to możesz rzucić okiem na https://cremecycles.com/ - co za ironia, bo to marka firmy także z wybrzeża, gdańśkiej 7anna. Możesz też zajrzeć na stronę warszawskiej https://antymateria.com/collections/rowery-antymateria (gdzie przynajmniej te rowery składają ludzie, którzy mają realne sklepy i serwisy, więc można porozmawiać, o coś zapytać - na pewno nie jest to "brand" ograniczający się do importu kontenera z Azji). Możesz też zerknąć na oryginał (czyli markę, na której ewidentnie ta Baltica się wzoruje) czyli https://tokyobike.com.pl/collections/rowery A jak masz więcej pieniędzy, ale wolisz je wydać na rower wyglądający na retro, za to z bardzo nowoczesnymi rozwiązaniami (napęd na pasek Gatesa a nie łańcuch, piasty wyłącznie Alfine 8/11, a nie 3-biegowy Nexus z torpedem, a w elektrykach, które na pierwszy rzut oka nie wyglądają jak elektryki także Pinion - oczywiście za mnóstwo pieniędzy 🙂), to rzuć okiem na berlińskiego Schindelhauera https://schindelhauerbikes.com/en/bikes?category=Classic Jak po prostu chcesz lekkiego roweru do miasta bez tej całej otoczki lifestylowej, to kup https://www.decathlon.pl/p/rower-miejski-dlugodystansowy-elops-500-niska-rama/_/R-p-305054 z dynamem i oświetleniem, błotnikami, bagażnikiem będzie ważył mniej niż najlżejsza Baltica. Rowery a'la retro, jak są ze stali, najczęściej są cięższe, na kiepskich komponentach, a wersje prawdziwie premium, to się składa na indywidualne zamówienie w pojedynczych egzemplarzach, jak to robią np. w japońskim Blue Lug https://bluelug.com/bike-catalog/ i każdy z tamtych rowerów będzie droższy (czasem wielokroć) od jakiejś produkcji "brandu" w stylu Balitki, Creme itd...2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
Posiadam rower w którym mam sid-a i mam zamontowany błotniczek od rock shoxa: https://allegro.pl/oferta/blotnik-przedni-przod-rock-shox-fender-mtb-enduro-czarny-stealth-169684872311 punkt
-
Przez weekend było parę kilosów zaliczone 😉 . Wczoraj biznes a dziś robiłem paszę dla chomika ( kosiłem to zielone gówno)😁. Od jutra kolejny cykl powożenia bryczki. Jak nikt nie będzie się łupił to standard w postaci setuni. ,1 punkt
-
@wojtekdu kwestia algorytmów. Ciekawostka: rejestrujesz aktywność Garminem i masz średnią 20 km/h. Po przesłaniu do STRAVA masz już tylko 19,9 km/h. Wysokości też się zmieniają.1 punkt
-
@wojtekdu, to akurat normalne. Tak samo jak wrzucisz do Stravy GPX z Locusa. Ale nie wiem dlaczego tak się dzieje, nie wgłębiałem się w to choć przewyższenia mnie nurtują... 🙂.1 punkt
-
Kentfield jest fajną opcją, zwłaszcza żeby poruszać się po mieście. Natomiast nie licz na to, że Twój Nulane i ten Marin są równorzędnymi rowerami. Twój rower będzie z 2,5 kg lżejszy, będziesz na nim jechał w bardziej pochylonej pozycji, ona bardziej wyprostowana. W zakresie 14-30 km/godz. będziesz miał 6 biegów (a jak liczyć te z małego blatu, to i 7), lepiej rozłożonych, ona 5 z większymi dziurami, a tak chcąc gonić Ciebie z 30 km/godz., będzie musiała zwiększyć kadencję, a przyśpieszyć na twardszym biegu. Więc niewątpliwie będzie jej ciężej utrzymywać Twoje tempo... Tylko, że to jest trudne zawsze, jeśli zestawiasz różne rowery, zwłaszcza jak dwie osoby mają różne warunki fizyczne. https://www.gear-calculator.com/?GR=DERS&KB=38&RZ=11,13,15,18,21,24,28,34,40,48&UF=2220&TF=80&SL=2.6&UN=KMH&DV=teeth&GR2=DERS&KB2=30,46&RZ2=11,13,15,17,20,23,26,30,34,39&UF2=2220 Mimo wszystko Kentfield wydaje się fajniejszy od tego Riverside'a, który waży tyle samo (wagę podnosi sprężynowy uginacz), a napęd jeszcze mniej współgra z Twoim...1 punkt
-
Pracę Pike's można w przyszłości poprawić zmieniając tłumik na Charger 3/3.1 z wersji Ultimate.1 punkt
-
Panowie, lekarz nieobyty w rowerówce, to i zalecenia bez sensu... To widać chociażby z poniższego: Lekarz zatrzymał się w czasach, gdzie mtb 26" miały te 3 blaty z przodu.. 🙂 Z przyjemnością poprosiłbym go, żeby znalazł współczesnego górala z tymi trzema - ba!!! z dwoma blatami z przodu... No i nie zauważył, że współczesne mtb są wysoko specjalizowane i o pozycji relaksacyjnej nie ma mowy. On po prostu opisał crossa, nawet o tym nie wiedząc 🙂 A koledze podsuń @normalny9999 coś w stylu Marina Stinsona lub Larkspura. Jedzie się jak na taborecie, duże balony są, lekkie biegi też...1 punkt
-
Ile masz wzrostu i jakiej wielkości rower kupiłaś? Jakiej szerokości opony masz teraz? Kross Lea to raczej budżetowy tower i na pewno nie ma szerokich obręczy, z tego co widzę w necie są tam fabrycznie wstawiane opony nieznanej szerzej chińskiej marki w rozmiarze 2,1" więc na pewno możesz je wymienić na jakieś inne o szerokości np. 1,75" lub 45 mm1 punkt
-
1 punkt
-
Rower to nie koła, tylko całość. Liczy się geometria ramy. Dla "wyważenia" istotny jest stosunek długości przedniego trójkąta do tylnego trójkąta. Po płaskim z mojego doświadczenia nie ma żadnej różnicy między rowerami z wartością 1,62 i 1,79. Pod górkę i na wybiciach różnica jest istotna. Ranking amortyzatorów nie ma większego sensu, bo w spokojnej jeździe topowe amortyzatory działają gorzej niż średniopółkowe. Prosta zasada jest taka że nie kupuje się rockshoxów w wariancie silver, nie kupuje się Manitou z tłumikami kwik toggle (ale te akurat można łatwo i stosunkowo tanio wyposażyć w ABS+), nie kupuje się amortyzatorów z ślizgami smarowanymi jedyne smarem stałym.1 punkt
-
czasem jak manetka jest mocno dociśnięta do klamki hamulcowej (dokręcając obejmę potrafi się docisnąć całkiem mocno) to jest taki problem1 punkt
-
No tak się składa, że silniki Shimano to jednak paści są w ogólnym rozrachunku. Amor typu RS 35 to też najniższa półka i padaczka. Nie ma w sumie nic gorszego od masówki jaką wsadzają w przypadku RS'a. Raymon'y są czasem w wypożyczalniach, trochę ludzi wystawiło im opinie i raczej nie ma się do czego przyczepić. Generalnie cudów poza jakąś mega promocją w tej kasie nie ma a nie uważam by z powodów finansowych pakować się w sumie w firmy krzaki. Raymon jest tutaj moim zdaniem najlepszą ofertą.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Wiosna w Górach Izerskich. Słońce, ciepełko, bezwietrznie - to wszystko jest, tyle że nie u mnie.1 punkt
-
@Strek, prawie trzepak, wierza "Rudego" na podwórku... Ehh, jakbym znowu był łepkiem, to bym z tego placu zabaw nawet na "obiad" nie schodził Bo ostatni kawałek na szczyt był z buta spdeka1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
