Skocz do zawartości

Ranking

  1. Greg1

    Greg1

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      2 786


  2. dfq

    dfq

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      1 037


  3. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      6 030


  4. Cross90

    Cross90

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      721


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 21.08.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo asfaltu brakło, mimo że kraj maly...
    11 punktów
  2. @spidelli Bo drogi zabrakło mimo że to mały kraj (Nida-Neringa) 🤣
    9 punktów
  3. Bo komoot twierdził, że to droga🤣
    9 punktów
  4. Bo w końcu po latach telepania tyłka na twardzielu przyszedł czas full wypas
    6 punktów
  5. Dwa miesiące nie kupowałem głupot do roweru żeby coś w końcu odłożyć i tak oto kupiłem pedałki M8100 i coś, w co można je wkręcić Proszę przywitać Kubusia C62 Elite Pro.
    4 punkty
  6. Nie ma co Śmieszkować, bo jednak Romet produkuje ramy u siebie. Dziwi mnie podejście i ocenianie firmy że nie jest krajowa po komponętach dostarczanych z zewnątrz, dział produkcyjny obecnie stanowi niewielka część firmy. Faktem jest że są tam zatrudnieni pracownicy w kraju, a dochody nie zostaną wyeksportowane za granicę.
    3 punkty
  7. Bo do łodzi bez rowerów nie wsiadamy 💪
    3 punkty
  8. Przygotowałem przegląd testów i recenzji najlepszych zabezpieczeń rowerowych, w tym tych odporniejszych na szlifierki kątowe - może się komuś przyda. bit.ly/najlepsze-zabezpieczenia-rowerowe
    2 punkty
  9. Sprytny manewr z kolorem - nie trzeba zmieniać awatara
    2 punkty
  10. To już się robi nudne... Była wałkowane 10000000 razy... Wpisz sobie hasło "GRAVEL" w forumową przeglądarkę. Wyskoczy 4 815 wyników. Wysil się odrobinkę i wpisz frazę "JAKI GRAVEL". Wtedy wyskakuje zawrotne 16 917 wyników. Z tego jakieś 10 001 wyników jest dokładnie na temat który cię interesuje.
    2 punkty
  11. 2 punkty
  12. Bo trochę się tu pozmieniało przez 18 lat: Mechalinki 2024 vs 2006:
    2 punkty
  13. Jw. z tym że warto przy tym jeszcze kupić kamerkę, bo dzięki temu masz szansę zostać gwiazdą internetu
    2 punkty
  14. Mi przez lata pociła się prawa klamka M8000. Pocenie zaczynało się na tłoczku od strony popychacza, klamki. Patrząc na klamkę od strony siodełka widać srebrny popychacz który dalej przez zdaje się kulkę naciska na tłoczek. No to ja się w końcu zabrałem za to rok temu, kupiłem z 8 kompletów uszczelek RISK z Alie i rozebrałem klamkę. Po drodze ułamałem plasticzek od free stroke, więc ostrożnie z rozbieraniem, delikatne dziadostwo. Samych uszczelek wciągając je na tłoczek zerwałem i uszkodziłem z 5 zanim udało mi się wsadzić jak trzeba. Klamka chodzi od tej pory bez pocenia, z idealnym takim samym lekkim oporem jak chodzi moja lewa. Jakby co, do mam zamówionych na drukarce 3d wydruków po kilkanaście tych skrzydełek plastikowych co się łamią od free stroke - zapłaciłem krocie a ostatecznie nie chciało mi się tego zmieniać Zawsze miałem łeb do interesów. Jeśli chińczyk sprzedaje uzbrojony w uszczelki tłoczek, to kupiłbym dziś komplet. Jeśli kupując tłoczek dostaje się uszczelki luzem i trzeba je sobie samemu wciągnąć - wtedy bym nie kupował takiego DIY zestawu, tylko nakupowałbym znów parę kompletów gumeczek. Powodzenia.
    1 punkt
  15. A w ogóle to potrzebujesz fulla? Jak nie to zainteresuj się crossami z napędem Bosch SX - wagę mają podobną. Jako przykład KTM Macina Cross SX czy Cube Kathmandu C:62
    1 punkt
  16. Taki naciągany fakt, bo wątpię żebyś zapłacił 100x więcej. Takie hasła łatwo się rzuca bez pokrycia, gdy przychodzi do wydania żywej monety, to już ten Romet nie taki zły. Widać to na drodze, co drugi gravel to od Rometa.
    1 punkt
  17. No i ten HR max z wyścigów bardziej się zgadza. Oczywiście on nie ma wpływu na Twoją wydolność jako taką i nie świadczy o mniejszej lub większej sprawności, ale jest pewna "harmonia" między LTHR, a HR max i tego trochę brakowało przy HRmax z testu na poziomie 184, co też zostało odnotowane w dokumentacji, którą udostępniłeś.
    1 punkt
  18. O ile nie jest coś bardzo nie tak z tym bicyklem MTB ( zły rozmiar, totalny szrot, , kowadło, cena zakupu 300 zł) to założenie opon typu prawdziwy slik szerokich nawet 2,15 np Maraton Almotion plus lemondka -zrobi z nieco wyższym ciśnieniem bardzo dużo. Ważne alby mieszanka gumy była dobra, i opory toczenia malutkie. Jeśli to stare 26" z tarczami to można złożyć do niej nowe koła 622mm z obręczą i oponą szosową np 28 albo 32 ( zmieści się w ramie). Dużo może zmienić( bardzo) wymiana amortyzatora na sztywny widelec, ( dopasowany wysokością) ...może być stal, karbon, a jeśli opona będzie szeroka ( 2,15) nawet aluminium... To tylko namiastka szosówki, ale gdybym musiał mieć TYLKO jeden rower to byłby HT 29 z dwoma zestawami kół w teren normalne i Almotion na szosę. I to piszę z przebiegiem rocznym głównie na szosowych gumach...
    1 punkt
  19. Na szosie trzyma się, ale tam jazda wygląda dość gładko, na mtb przy podobnym zamocowaniu byłby problem podczas ostrzejszej jazdy, obstawiam, że przy jakimś większym uderzeniu czy lądowaniu garmin po prostu wypadł by z mocowania, bo nie siedzi tam na sztywno wiec wole nie ryzykować i tak szukam jakiegoś zegarka, wiec na razie awaryjnie wystarcza mi opcja wożenia garmina w kieszeni.
    1 punkt
  20. Jak to od lat powtarzam - MTB wyrządziło sporo strat w popularyzacji rowerów w Polsce. Wszelkiej maści market-sh*ty, zemsty chrzestnego - ciężkie, niewygodne z kotwicami na przedzie - to wszystko sprawia, że zawodnik przejedzie się dwa kilometry - zasapie, spoci się i wnerwi - pierdzielnie rower do piwnicy i cała jego "przygoda" z rowerami skończy się. Sam większość swojego rowerowego życia przejeździłem na MTB w krzaczorach - co nie zmienia faktu, że zaczynałem od zwykłego składaka. Dopiero po kilku dobrych latach wszedł pierwszy "góral" z kilkoma przerzutkami na krzyż. A czy od razu kupować pełnoprawną szosę - też bym odradzał - to sprzęt dla zaawansowanych userów - musisz być wysportowany i w miarę rozciągnięty. W okresie przejściowym kup jakiegoś lekkiego crossa na sztywnym widelcu, zapakuj do niego 1,4'' szybkie opony i rób tysiące km.
    1 punkt
  21. Przynajmniej widoczny komentarz trafiony 100%
    1 punkt
  22. Jeżeli po Wzgórzach Trzebnickich chcesz jeździć terenowo albo w ogóle jeździć poza asfaltem to amorek jest dobrą rzeczą . Czyli w takim przypadku ja speca bym odrzucił . Przełożeń lekkich też nie ma 40:42=0,95 , a opony 38 . Czyli to nie jest bardzo terenowy rower . Tzn może i jest ale dla facetów którzy zamiast jeść miód żują pszczoły . KTM to taki cross klasyczny . Patrząc na geo zapewnia raczej swobodną , wyprostowaną pozycję . Trochę niepokoi wysoki przedkrok . Na to trzeba zwrócić uwagę jeśli chcesz jeździć terenowo . Napęd jest ok , tzn nie powinno zabraknąć miękkich przełożeń , twardych na pewno nie zabraknie . Ten napęd to i + i - . 3x10 wydaje się trochę przesadzony . Ja bym tu widział 2x10 , a czy korba 26-36 czy inna to już sam byś musiał zdecydować . Opony 44 będą już ok w lekkim terenie . Giant Roam 1 byłby ok . Roam 0 podobnie jak spec nie ma miękkich przełożeń . Trochę dziwne bo gdyby nie to, byłby fajny terenowy rower . 2ka ma słabszy amor , a napęd 2x9 też nie zapewnia bardzo miękkich przełożeń . Na inne marki patrzyłeś ? Nie ma rozeznania co teraz jest ale we Ww są też sklepy treka , i scotta . W sport profit kiedyś mieli Cube i inne . A z innej beczki . Jeśli bardziej zależy ci na komforcie i właściwościach terenowych , a mniej na prędkości to może jakiś MTB ? Tylko taki turystyczny , nie maszynka XC . To niestety wymierający gatunek ale i giant i scott i merida chyba mają takie niesportowe linie .
    1 punkt
  23. Warto się zapoznać z opisem i wyjaśnieniami , niektórym może to oszczędzić przykrych konsekwencji w przypadku kolizji: https://fundacjanarowerze.pl/blog/2023/05/08/kiedy-rowerzysta-ma-pierwszenstwo-na-przejezdzie-dla-rowerzystow/
    1 punkt
  24. Z tym progiem to mi tu nie gra. Na wyścigu miałeś średnie hr 170 przez 2,5h, czyli ponad "progiem wyznaczonym przez garmin". Tu mamy najprawdopodobniej również niedoszacowanie. Twój próg powinien być wyższy niż te 170 hr. Fizjologicznie (metabolicznie) nie da się być ponad progiem tak długo. Tu możesz się sprawdzić wykonując 30 minutowy test Friela. Polecam go zrobić, jeśli nie chcesz się bawić w badania w labie. Sam tak zrobiłem lata temu i się tego trzymałem i o dziwo garmin to później potwierdził. Czy masz wiedzę o swoim maksymalnym pulsie odnotowanym w przeciągu ostatnich 2-3 lat?
    1 punkt
  25. Marjanek - mój marin muirwoods 2021. Lubimy się.
    1 punkt
  26. …a masz w tej samej budzie? Miałem wrażenie, że różnią się tylko detalami a kręgosłup jest ten sam 🤔
    1 punkt
  27. Sensa przyjmie 32c. Po niewymagających szutrach bez problemu przelecisz nawet na 28c.
    1 punkt
  28. Błotniki mam tylko na jednym rowerze, nie mam ich na kilku. Mam w nosie czy innym pasuje mój ubłocony rower lub dracha na plecach. Oczywiście, gdybym miał jechać w peletonie to zapewne bym ubrał rower w chlapacze ale na szczęście ekipa z którą śmigam ma podobne do mnie zdanie i odrobina błota na ryju nam nie szkodzi. Inna sprawa, że musiałbym się nieźle nagłowić, żeby zamontować błotołap na wunglowym forku pod oponę 29+ i żeby to jakoś wyglądało. Przełajowcom to nie przeszkadza, ba, jest to nieodłączna część ich sportu.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...