Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 21.06.2024 w Odpowiedzi
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
Centymetr w prawo i burza zrobiłaby na mnie piorunujące wrażenie.8 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
No to i ja coś... PS. Muszę posprzątać. Ostatnio wśród znajomych panuje trend nazywania mojej rowerowej enklawy dziuplą... Patrząc na to szerzej, to mają zupełną rację.4 punkty
-
Tu nie chodzi o wymianę Stery Acrosa mają plastikowy center ring, który non stop łapie luzy, trzeszczy a w najgorszych wypadkach się po prostu kruszy. Wyobraź sobie, że jak kupiłem elektryka canyona (którego odesłałem przez to g...) to jeżdząc nim w Bielkich enduro trailsach musiałem kasować luzy co 3 zjazdy, a po całym dniu jazdy po powrocie rozpędzenie roweru i wciśnięcie hamulca skutkowało efektywnym zająknięciem ramy. Jednym słowem, tragedia i nie znam osoby która mając to nie narzeka na to rozwiązanie.4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Jak masz porąbaną trasę to musisz lukać prawie non stop . Mało tego trzeba zoomować , nieraz przewinąć dalszy odcinek. I w dodatku musisz być non stop skoncentrowany na otoczeniu a nie na lukaniu i rozkminiamiu co niby widziałeś przez ułamek sekundy na nadgarstku. Nie bronię Tobie używania zegarka. Pojeździsz to zobaczysz sam na własnej skórze. A dodatkowo zegarek na nadgarsku angażuje do obsługi obie rączki. Edge jedną lub żadnej jak masz pilota. Co jest bezpieczniejsze ?2 punkty
-
No przecież to Twój Gienek chyba Kupiłem go od Ciebie podczas Twojej wizyty u znajomych bodajże w Małopolskim. Pamiętam, że na takie osiedle nowych apartamentowców wjeżdżałem Zima wtedy była. Gienio od tego czasu dojrzewał, aż do względnie ostatecznej formy, jaką można widzieć tu na zdjęciach.2 punkty
-
Na jakie ? Hydrauliczne ? To będziesz musiał zmienić klamkomanetki czyli tak naprawdę całą grupę na GRX. Cena ponad 3000 zł + koszt wymiany. Kompletnie nie opłaca się kupować roweru który nie ma docelowej grupy napędowej. Modyfikować możesz sobie siodełko, owijkę, koła, opony ale nie tak kosztowną rzecz jak napęd.2 punkty
-
@szy jak kiedyś byś myślał o prezydenturze ...masz mój głos . 😁Robisz kawał DOBREJ ROBOTY. 👍2 punkty
-
Nie zsiadam z roweru w takiej sytuacji, bo jadę cały czas drogą, wraz z samochodami i mam mniej punktów kolizyjnych. Jestem wtedy na drodze z pierwszeństwem. Mnie na rowerze wkurza już sama obecność drogi dla rowerów.2 punkty
-
Wolałbym amelinium z klasycznym prowadzeniem linek niż to dziadostwo przez stery. Więc z tych dwóch, dla mnie wybór jest prosty, kto twierdzi inaczej na pewno nie miał jeszcze "przyjemności" jeździć na rowerze z tym czymś2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
@luminance dzisiaj tyle co wokół komina pojeździłem i mega podjarka jutro niestety na urlop jadę więc dopiero za tydzien zapuszczę się na dłuższy trip i będę w stanie coś więcej powiedzieć. Zdjęcia porobiłem to będę wzdychał przez tydzień, że stoi taka nie jeżdżona sama w zimnym garażu Jeszcze jedna fota aby dać większe wyobrażenie kolorystyki1 punkt
-
1 punkt
-
Żaden z powyższych. Przy twoim wzroście szukaj tylko roweru na kołach 29', więc Dartmoory odpadają. marin jest na bieda osprzęcie. Tu masz fajnego NSa w budżecie: https://www.greenbike.pl/rower-gorski-ns-bikes-eccentric-lite-1-2023-p-3556.html i dodaj do najbliższych planów zakup mykmyka.1 punkt
-
Jakie osie QR? Rodzaj osi - przód Sztywna oś 12x100 mm Rodzaj osi - tył Sztywna oś 12x142 mm Nie 12.5 tylko 12.26 kg i to w największym rozmiarze 58.. 53 będzie pewnie poniżej 12 kg, tu koła będą sporo ważyć bo to 26mm obręcze MTB. Eskery jak znam życie mają pewnie 19mm, góra 21mm.1 punkt
-
Ale dziwne ze gość sprzedaje rower który złożył na super turbo high-end osprzęcie, bo rozmiar ramy mu nie podpasował. Czemu go nie rozmontować i wymienić ramy,? Nie wierzę że w ten sposób ma mniejszą stratę. Nie rzucam oskarżeń bo nie mam żadnych dowodów, ale gdybym miał go kupować to zapytałbym najpierw o dowód zakupu. https://stolen-bikes.co.uk/stolen-bikes/brother-cycles-big-bro/1 punkt
-
Mógłbyś tak robić, ale: 1. Nie opłaca się. 2 .Trzeba kupić dobrą bazę - ramę - a niczego wartego późniejszych inwestycji za 3800 nie da się kupić.1 punkt
-
Podstawowego odpuść, aluminiowy widelec, napęd tylko 1x9, korba na kwadrat, mało popularne w naszym kraju hamulce. Za wyjściową cenę bez szału, nawet jak by był taniej to znajdziesz lepsze modele.1 punkt
-
Zegarek na kierownicę to kiepski pomysł. Malusi ekranik na którym nic nie widać plus kiepska a nawet beznadziejna obsługa i to w dodatku w rękawiczkach. Typ jest jeden .....Explore DWA /2 !!!!1 punkt
-
@spidelli Ja mam jedne buty trekkingowe Columbia Woodburn II Waterproof i te są idealne na rower bo nie mają podeszw "wywiniętych" na zewnątrz a wręcz zaokrąglone do wewnątrz - nie dość, że są bardzo wygodne do chodzenia to jeszcze o nic nie zahaczają na rowerze. Nic mi nie mów o nożach bo po kupieniu kilku i wrzuceniu kilku innych do obserwowanych na Allegro żona zaczęła się na mnie dziwnie patrzeć 😁1 punkt
-
Muirwoods to fajny rower, no ale co do wagi to jest to ponad 13 kg, więc bez szału. Korba tam to tylko 38 w porównaniu np do DSX (42), więc jak ktoś chce bardzo mocno cisnąć to może brakować przełożeń odrobinę. Miałem muriwoodsa i wg mnie ten rower bardziej nadaje się na wyprawy, czy jazdę w cięższym terenie na szerokich oponach, tam się odnajdzie. Do szybkiej jazdy na asfaltach rozglądał bym się za czymś innym. Warto zerknąć na tego Gianta, jest teraz na przecenach. Giant Escape Disc 1 | Giant Bicycles Polska (giant-bicycles.com) masz napęd 2x więc zakres jest większy, no i wszystko co pozostałę propozycje, carbonowy widelec, niska waga. Z minusów to osie QR, ale Muirwoods też je ma i nietypowy kształt sztycy, co może być problemem w przypadku wymiany lub mocowania jakiejś obejmy (jest to drobiazg, ale trzeba być świadomym).1 punkt
-
🙂 jak tam nie ma przejścia dla pieszych (a jest ???? bo nie widać znaku), to, po co schodzić z roweru...? Koniec DDR, włączenie się do ruchu, przejazd przez drogę, zjazd na DDR... i tyle.1 punkt
-
Jeśli DSX to zdecydowanie https://supersportowy.pl/gravel/4233-marin-dsx-1.html#/151-rozmiar_ramy-l - taper, sztywne ośki, lepszy napęd itd. Prędkości z blatem 42T na pewno ci nie zabraknie chyba że jeździsz 50+ km/h. Jeśli chodzi o Marina możesz się także zainteresować klasykiem w postaci Muirwoodsa. Ramą CrMo się nie przejmuj nadal jest sporo lżejszy od crossów w tym budżecie. Bardziej wyprostowana pozycja i przyjmie zdaje się dużo szersze kapcie od DSX'a co może się przydać jeśli się zapuszczasz w las czy na okres zimowy.1 punkt
-
Jak się porywasz od razu na szeroką wodę bez przygotowania kondycyjnego , bez zgrania roweru pod siebie to wielkie gratulacje. W pewnym momencie może być tak ,że pupka Tobie odpadnie od siodełka nie mówiąc o rączkach. Najpierw fitting potem wylataj swoje kilosy na spokojnie i dopieto wtedy przymierzaj się do czegoś ambitniejszego. Po za tym nawadnianie i kalorie żeby nie odcięło Ciebie w połowie . Nie musisz bić rekordów dystansu , ważna jest systematyczność na początku. Lataj codziennie po trzy dyszki w cyklach np .dwa dni śmigasz potem dwa dni regeneracja. Polatasz jakiś czas to potem po 50 itd.1 punkt
-
@Yacko na M będziesz wyglądał jak na dziecięcym rowerku. Ile masz wzrostu ? Około 185 bo mi tak wygląda z tych foto ?1 punkt
-
1 punkt
-
to temat rzeka... jeden powie, że tak, a drugi, że nie... różnica w wadze bierze się z tego, że zethos ma: podpórkę, większą tarczę z przodu, sporo cięższy amortyzator, metalowe pedały i wspornik siodełka, cięższą korbę no i oczywiście dodatkową przerzukę. to nie jest rower szosowy, żeby tak patrzeć na jego wagę - przeważnie krosa się doposaża a nie odchudza... jeśli masz możliwość, to obowiązkowo jazda testowa na obu - bo roam jednak ma znacznie mniej uniwersalny napęd i może brakonąć lżejszych przełożeń1 punkt
-
BigBro za półdarmo https://www.olx.pl/d/oferta/rower-brother-big-bro-xl-xtr-gravel-bikepacking-surly-salsa-CID767-ID10Gvfq.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=41 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Ale to wciąż prosta kierownica A DSX jest w orbicie moich zainteresowań, może nie FS ale na sztywnym widelcu - coś na szutry i do turystyki na gorszych drogach bo moja Cortina nie wiem czy pomieści te opony 45 a to i tak maławo na piaszczyste drogi Tak więc gravel - niby rower uniwersalny a sam ma dwa pod różne zastosowania i ślinię się do trzeciego A mam jeszcze - oprócz fulla, o którym wspominałem - stalowe retro MTB na sztywnym widelcu i oponie dwucalowej - i to byłoby to, ale koła tylko 26". Miałem go na urlopie w Łebie i objechałem nim jeziora Łebsko i Sarbsko - oczywiście grzązł w piachu, jeśli się gdzieś trafiał taki luźny ale ubite ścieżki, korzenie czy nawet asfalt pokonywał całkiem sprawnie.. Pozostał jednak lekki niedosyt... Gdyby to było 27,5... Dlatego DSX mi się wciąż śni, bo to byłoby takie retro MTB we współczesnym opakowaniu. Swoje zdanie wyraziłem ale purystą też nie jestem1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Moim zdaniem wpinane zawsze warto, a platformowe warto rozważyć bez metalowych pinów lub z mniej wystającymi metalowymi, bo nie tylko podeszwy zjadają, ale też skórę na piszczelach i łydkach, jak się pechowo trafi. Do platformowych z kolcami sprawdzały mi się zawsze buty firmy Keen. Przytoczone wyżej 5.10 też są ok (mam z podeszwą Stealth), ale w Keenach jeździło mi się zawsze lepiej.1 punkt
-
1 punkt
-
Na oponach przejeżdżasz zwykle 10.000-20.000 km. Zajmuje to różnie ale przeważnie jest to kilka lat. Teraz pytanie które zadaj sobie i sam na nie odpowiedz. Czy chcesz jeździć na wolniejszych oponach przez te kilka lat tylko dlatego żeby zaoszczędzić około 200 zł na komplecie ?1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00