Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 28.04.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
19 punktów
-
16 punktów
-
16 punktów
-
15 punktów
-
15 punktów
-
14 punktów
-
14 punktów
-
13 punktów
-
Bo to urokliwe miejsce, dlatego panorama. Stara tama na rzece Mienia.12 punktów
-
12 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
5 punktów
-
3 punkty
-
Śmieciowa owijka dostała nowe życie. Od razu poprawiła się średnia prędkość koszenia3 punkty
-
3 punkty
-
Patrzcie co spotkałem! Bóbr kur...na! Ja pier...papier jakie bydle! Bober!3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
Dźwięk gotowania się (podejrzewam, że bardziej bulgotania) wynika z interakcji klocków z tarczą. Czasem kwestia wyczyszczenia lub dotarcia, a czasami otwory w tarczach są tak wyprofilowane, że nic nie poradzisz, ale dopóki hamują prawidłowo to bym się nie przejmował. Tak czy inaczej nie ma to związku z miękką klamką. Hamulce srama są spoko dopóki działają i ktoś o nie dba - co jakiś czas wymienia płyn itp. Jeżeli nie znasz historii tych hamulców to wyrzuć je na śmietnik, kup najtańsze shimano i ciesz się bezproblemowym użytkowaniem.1 punkt
-
Zekker, Żeby kupić dobry rower, nie trzeba się znać. Można poprosić o ocenę kogoś, kto się zna. Można nawet komuś takiemu zapłacić. A gdy człowiek rower już ma, to łatwo ogarnie podstawowe kwestie serwisowe z pomocą youtube i forów. Kupno nowego roweru nie oznacza też, że taki nie będzie się psuł. Oznacza natomiast wyższe koszty części. Rzadkie są usterki w rowerze, które sprzedający może ukryć. Dotyczą jakichś pęknięć ramy, widelca, kierownicy, itp., które tym rzadziej występują w elementach stalowych (stare rowery). Rower, zwłaszcza stary, to prymitywny sprzęt, wszystkie mechanizmy są na wierzchu, wszystko da się łatwo obejrzeć, przetestować i posłuchać. Prosta sprawa - albo chodzi gładko i bez luzów, albo jest usterka. W aucie masz wszystko poukrywane, do wielu komponentów jest trudny lub niemożliwy dostęp, a wiele poważnych wad ujawnia się dopiero po dłuższej eksploatacji lub w szczególnych warunkach. Korozja - nic podobnego. Rowery nie korodują tak, jak samochody. Jak często stykasz się z problemem rowerów zniszczonych przez korozję? Jeśli skoroduje Ci łańcuch czy kaseta od jeżdżenia w zimie, to wyrzucasz i na OLX ogarniesz sobie sprawny zestaw za 50 zł i wymienisz to w kwadrans na podwórku. A jeśli normalnie użytkowany samochód, niemal każdy samochód, po 15-20 latach zaczyna zjadać rdza, to musiałbyś wydać 4-5 cyfrową sumę w fachowych warsztach, żeby przywrócić stan pierwotny - wycinanie, spawanie, lakierowanie, elementy zawieszenia. Hamulce w starych rowerach uważasz za niebezpieczne? Łał. W starych rowerach masz v-ki, ewentualnie canti. Proste, jak konstrukcja cepa, niezawodne i zahamują w każdych warunkach. Oczywiście nowoczesne hydrauliczne tarczówki działają znacznie lżej i modulacja jest lepsza. Niedostępność części do starych rowerów?? Łał. Używam regularnie starego trekinga i 2 starych górali. Jeśli chcę jakiś turbo specjalny komponent i w odpowiednim kolorze, a mam takie fantazje, to rzeczywiście są problemy. Ale jeśli chcę dowolny element napędu, hamulców, kół, cokolwiek przyzwoitego, to pełno tego za grosze. Mój wpis kieruję bardziej do autora tematu niż do Ciebie. Nie obraź się. Dyskusja z Tobą na te tematy to strata czasu. Guzik się znasz na rowerach i na samochodach i wypisujesz fantazje.1 punkt
-
"Wszyscy" na pewno nie: Merida Silex ma w standardzie tarczę 180 mm.1 punkt
-
Niech se gada sam ze sobą i wkleja te bzdety. Ten temat to dla mnie takie siedlisko głupoty, że nie pamiętam kiedy ostatnio coś podobnego czytałem. Takie całkowite pójście pod prąd i nie z trendami u nas tylko globalnie. Wszak w niektórych kręgach i taki Łukasik może być uznany za zwykłego naszego raczej "lokalnego" patałacha1 punkt
-
Wolfpack Speed w rozmiarze 29x2,25 ważą realnie poniżej 600g. Moje 29x2.4 realnie 652g.1 punkt
-
Nie miałem ostatnio na FR czasu, trzeba trochę nadrobić... Dużo pierdół kupowanych na bieżąco do serwisu rowerów na przestrzeni ostatnich nastu dni wpadło. - 4x linka Jagwire STS (testowo do blokady zawieszenia i droppera, jest chudsza niż Shimano) - 4x linka Shimano SUS - Suport BB-MT801 BSA (tęskniłem za tym standardem ❤️) - Klucz dymano...yyy...dynamometryczny 10-60Nm Renew Force czy jakoś tak - przy niskiej cenie miał dobre opinie to wziąłem - Głowica pompki SKS Multi Valve Easy Head - bo mi baba jęczała, że stara już wyrobiona i nie umie sobie koła napompować - 2x oliwka i insert do przewodów BH59 - Indiany z ME mają kilometrowe przewody przedniego hamulca, a że dwie mi się dostały do złożenia, to nie mogłem wytrzymać patrząc na to i musiałem je skrócić... - 2x v-ring VA18 + kilka dni później kolejnych 10 sztuk, bo rama skonstruowana tak, że bez zepsucia praktycznie nie da się ich założyć 😖 - klej do gwintów BondLoc 243 - bo mi polecili w sklepie z uszczelnieniami jako połowę tańszy zamiennik Loctite - łożyska Enduro 6802 + 3802 - bo po co stosować w ramie łożyska o standardowych wymiarach... Jeszcze lepsze jaja są z łożyskami w linku zawieszenia. - 4x łożysko EZO 6902 - do piast DT350. W środku smaru tyle co kot napłakał, po napakowaniu XHP222 chodzą jak złoto1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Jak coś śmierdzi plastykiem to znaczy, z powierzchni naczynia uwalniają się cząsteczki węglowodorów. Pod wpływem wysokiej temperatury i promieniowania UV ulegają one wielu przemianom nikt do końca nie wie co z tego powstanie i jak zadziała na ludzki organizm. Spróbujcie dać psu wodę z takiego bidonu, prędzej się napije z brudnej kałuży...😄1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00