Skocz do zawartości

Ranking

  1. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      11 146


  2. pablo23

    pablo23

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      202


  3. kaido2

    kaido2

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      845


  4. chrismel

    chrismel

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      2 696


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 21.03.2024 w Odpowiedzi

  1. Bo pierwszy pogodny dzień od soboty.
    9 punktów
  2. 8 punktów
  3. Zapisz się może do jakiejś grupy wsparcia dla anonimowych rowerzystów. Mógłbyś na zajęciach mówić: cześć nazywam się @GrzeGT - nie kupiłem nic od 7 dni
    7 punktów
  4. Czasem dobrze jest się wybrać na złomowiska, bo można tam znaleźć ramy za śmieszne pieniądze. które spokojnie można adoptować Poniżej rower do typowego tyrania ( treningi/starty) więc może nie wygląda , ale spełnia swoją rolę. Baza,- Eska Sport z 1959 r. ( Na takim sprzęcie zaczynałem karierę na początku lat 90-tych. Jest to szosa, ale bez problemu przyjmuje laczek 38 tył, 42 przód). Waga całości 11 kg.
    6 punktów
  5. Multitool Crankbrothers 10 Klocki Eyen Zestaw do odpowietrzania 4yourbike
    4 punkty
  6. TOUR DE AUSTRIA TOUR DE CROATIA Przez Austrię, Słowenię, Włochy do Chorwacji... daleko jak tylko koła poniosą.... Kolejny rok, kolejna wyprawa!!! W pewnym sensie kontynuacja zeszłorocznej, po której zostało kilka zdjęć https://tiny.pl/dqtdw Kilka lat temu zaplanowałem sobie by dojechać na dwóch Kołkach do chorwackiej Dalmacji. Trasę tą rozłożyłem na 3 części. Pierwsza. Dwa lata temu zorganizowałem pierwszą część wielkiej eskapady prowadzącej z domu przez Czechy po słowacką Bratysławę i dalej wzdłuż Dunaju przez Wiedeń, Krems, piękne jeziora w Salzkammergut aż po "mój Salzburg". Druga. Zeszłoroczna wyprawa początek miała w Wiedniu... ale tak na poważnie zaczęła się tam gdzie skończyła się poprzednia czyli w moim Salzburgu i prowadziła przez Innsbruck Tyrol, Szwajcarię, Włochy (Bolzano, Werona, Padwa, Wenecja) do chorwackiej Rijeki Przyszedł czas na trzecią część. Przypuszczam, że najciekawszą. Początek tej trasy także będzie w Wiedniu. Plan jest taki by z Wiednia dostać się do Salzburga i prawdziwą jazdę zacząć w właśnie w mieście rodzinnym Mozarta. Z Salzburga trasę poprowadziłem na południe przez znane wszystkim fanatykom skoków narciarskich Boschofschofen https://tiny.pl/dtq6z mijając po drodze robiący ogromne wrażenie zamek Hohenwerfen https://tiny.pl/dtq68 i Eisriesenwelt https://tiny.pl/dtqvg Dalej droga poprowadzi w stronę Bruck an der Großglocknerstraße i tam obok hotelu prowadzonego przez miłe małżeństwo Polaków skręcimy w lewo kierując sie w strone najwyżej położonej drogi samochodowej o utwardzonej nawierzchni w Austrii czyli Großglockner Hochalpenstraße. TAK! Planuję tam wjechać! TAK! Z sakwami i całym dobytkiem! TAK! Wiem, że się uda! A dalej to już będzie z górki. Edelweisspitze, Hochtor, Pasterze, Heiligenblut i drogą wzdłuż pięknej rzeki Drawy w stronę Spittal an der Drau i Villach. Wyjeżdżając z Villach możliwe ze zahaczymy o kolejne skocznie - tym razem w słoweńskiej Planicy. A jak nie to śmigniemy prosto w stronę Italii, by Tarvisio, Venzone, Udine i inne piękne miejscowości regionu Wenecji Julijskiej dotrzeć do Monfalcone, znanego z zeszłorocznej eskapady Triestu po czym przejeżdżając przez Słowenię wjedziemy do Chorwacji. Planuję przejechać Parenzanę i dalej wzdłuż wybrzeża przez Valalte, Rovinj dotrzeć do Puli. Tutaj jest kilka wersji dalszej więc decyzja zapadnie w trasie.. Jest opcja by przez wyspy Cres, Krk, Rab, Pag dotrzeć do Zadaru, Splitu (jestem zwolennikiem tej opcji) albo dostać się z Puli do Zadaru i dalej na południe w stronę Dalmacji. Celem głównym jest Dubrownik. To tak w wielkim skrócie, a teraz kilka szczegółów Dojazd Do Wiednia pociągiem w zeszłym roku w czasie wyprawy przez Austrię Szwajcarię Włochy do Chorwacji i jechałem pociągiem z Katowic do Wiednia. Termin Tak jak w ubiegłym roku - wstępnie przełom czerwca i lipca, długie dni, można długo pokręcić, a po dojechaniu na camping można zwiedzić okolice, dodatkowo długie dni to więcej czasu na zwiedzanie po drodze ciekawych miejsc. Spanie Tak jak rok temu w wyprawie do Chorwacji i tak jak dwa lata temu w czasie wyprawy do Salzburga - kempingi których w Austrii, we Włoszech i w Chorwacji jest mnóstwo. Więc - własny namiocik. Rower Ja jadę rowerem gravelowym Giant revolt. Drogi Jeśli chodzi o rodzaj nawierzchni są to trasy asfaltowe I szutrowe często drogi asfaltowe a w Austrii sporo też ścieżek rowerowych. 🙂 planując dokładniej tą trasę będę chciał aby większość tras prowadziła ścieżkami rowerowymi. Jeżeli masz jakieś pytania - pisz tu albo na priv 🙂
    3 punkty
  7. Bo za dużo pojazdów z agresywnym bieżnikiem obrało sobie na Stravie ten ślad.
    3 punkty
  8. Nie dlatego żeby było mi jakoś szczególnie potrzebne ale potrzeba kupienia czegoś nowego do roweru okazała się silniejsza 😁
    3 punkty
  9. Bo jak bloto w lesie po kolana, to pozostaja schody...
    3 punkty
  10. Od wewnątrz przegródek niestety brak. Ale jak ruszy sezon grillowy to sprawdzę czy w/w opcja będzie dostępna po lewym założeniu Stacjonarnie nabyłem kółka dla najmłodszej łobuziary, a ze skrzyni wygrzebałem ogromnyyyy (nie wiem dlaczego, ale czuję się zaskoczony) zestaw do transfuzji płynów ustrojowych.
    2 punkty
  11. Przecież jest dużo lampek z atestami, które działają. Sęk w tym, że tanie lampki to produkty o odpowiedniej do ceny jakości. Convoy kosztuje ile, 80 pln w promce? A żeby to miało sens to trzeba przerobić. Kolega Rambol to robi, wtedy koszt latarki i modów ponad 200 pln. Ale za 200 pln można kupić na gotowo dobrą lampkę
    2 punkty
  12. Na Ali VAT jest wliczony w cenę. Cło jest na graty powyżej 150EUR. Jeśli paczka duża to w moim przypadku zawsze celnicy każą sobie przesłać zrzut ekranu z Ali z zamówieniem żeby pokazany był nr przesyłki oraz wartość towaru z kosztami wysyłki. Jeśli coś orzekracza te 150EUR to zdecydowanie polecam szukać przedawców którzy biorą opłaty importowe (za doratkową opłatą na siebie). Kupowałem w ten sposób kilka ram gdzie nominalnie celnicy dołożyliby 48% cła antydumpingowego + cło standardowe na graty rowerowe.
    2 punkty
  13. Tja tu trzeba przyznać, że kraj jak kraj ale te wszystkie pączkomaty, różne metody płatności to nam się udały 😉
    2 punkty
  14. Dobry wieczór stalowemu Gronu, kupiłem pod wpływem zauroczenia takiego bryta Ribble CGR na reynoldsie 725 w rozmiarze M... jednak jakbym nie przymierzał i oka nie cieszył, za duży. Widzę, że temat nie umiera - rower zacny, podeślę.
    2 punkty
  15. Bo jeszcze ciepłe, z dzisiejszego szybkiego wypadu po pracy
    2 punkty
  16. Jak kolega wyżej napisał to są rowery MTB, jeden niby XC, czyli niby geometria wyścigowa a drugi to rekreacyjny model Scotta. Piekło zamarzło. Wygląda na to, że Scott ma lepszy osprzęt niż ten Kross, przynajmniej jest szansa że amortyzator się ugnie, a jak nie, to można go chociaż zablokować.;) Niezaleznie od tego, który z tych rowerów wybierzesz, to jak za te kilkanaście lat będziesz chciał cokolwiek zmienić, to nie będzie pasujących sensownych czesci, bo już dzisiaj obydwie te ramy nie spelniają najbardziej rozpowszechnionych standardów MTB.
    1 punkt
  17. Żaden, bo żaden z nich nie jest turystyczny.
    1 punkt
  18. Heh, kiedyś był taki film "Christine", o samochodzie który rozjeżdżał ludzi. To zdjęcie tak mi się skojarzyło z rowerową wersją takiego motywu. Jeszcze jakaś muzyczka a'la Szczęki i fru w dół
    1 punkt
  19. @spidelli No wiadomo że jak się jedzie na dłuższy trip to strategia jazdy musi być inna. To nie trening czy wyścigi. Zmęczenie się nawarstwia każdego dnia. Chodziło mi te o te assiomy mx-1. Mocno się nie nakombinowali. Dobrali odpowiednie pedały xc do tych standardowych osiek do Uno, Duo. Reszta bez zmian. Pomysł niezły tyle że na razie nie ma tych zapasowych osiek do pedałów MTB. Może kiedyś wypuszczą. Póki co pozostaje hack, ale trzeba wiedzieć jakie pedały MTB pasują.
    1 punkt
  20. Faktycznie kicha, bo to pierwsze to Roweroza... Na OLX jest jeden, ale używany. Jak musisz już kupić to jako następne typowałbym Roam 1 lub tego Phanatica. EDIT. @000Qba000, przyjrzałem się dokładnie specyfikacji i trochę lepiej wypada Kellys. Sam miałbym dylemat... Do Gianta prawdopodobnie wejdą szersze opony, jeżeli ma to dla Ciebie jakieś znaczenie 🙂.
    1 punkt
  21. Zamawiasz ze sprint-rowery? Jeśli tak to najpierw napisz do nich czy Ci nie machną od razu serwisu amortyzatora w cenie zakupu. Ja ostatnio brałem i dorzucili taką usługę gratis, dzisiaj lub jutro powinien być już u mnie
    1 punkt
  22. A przepraszam, faktycznie pytasz o tył. Pytanie za ile chcesz kupić lampkę i czego oczekujesz. Oczywiście przypadki się zdarzają: znam kolegę co Knoga PWR i Blindera musiał zareklamować zaraz po zakupie. Co nie znaczy, że to złe lampki. W 99% przypadkach będą znakomite. Inna chwalona lampka to Bontrager Flare RT. Taniej Cateye Viz 450. Warto jeszcze spojrzeć na Lezyne.
    1 punkt
  23. Knog Blinder , bez wad poza tym że ma być naładowany, świeci, działa... tryb oszczędny nawet dość długo.
    1 punkt
  24. Jest jeszcze decathlon i ich Roverside 920 Rower trekkingowy Riverside 920 RIVERSIDE | Decathlon wprawdzie aktualnie bez promocji więc mogło by być taniej, w porównaniu do Polygona napęd pomimo tylu samo przełożeń i podobnego zakresu, jest wyższej klasy, natomiast brak jest tu sztywnych osi. Napęd można zmienić, sztywny osi nie dorobisz, a czy jedno albo drugie zmieni Ci jakoś życie to nie wiem. Największą różnicą będzie chyba geometria, Polygon to taka mieszanka pomiędzy crossem a rowerem xc, Riverside to typowy cross z bardziej wyprostowaną pozycją. Sam wybrałbym Polygona ale dla porównania warto znać wszystkie opcje. ps. co do napędu 1x, jak wyżej pisano w zupełności wystarczy, a po krótkim czasie docenisz jego wszystkie zalety (prostota regulacji, konserwacji, mniej kabli i linek).
    1 punkt
  25. Mój głos zdecydowanie na niego tylko w innym sklepie, bo w Sprint nie mają Twojego rozmiaru. Wg mnie nie znajdziesz nic podobnego...
    1 punkt
  26. Jak sprawdzałem na kalkulatorze przełożeń to bodajże pokazywało 35/36km na blacie 36 i 11 z tyłu, aczkolwiek niewiele to zmienia bo to w dalszym ciągu wystarczająca prędkość i raczej większości osób więcej nie trzeba
    1 punkt
  27. Wczoraj po pracy z ciekawości podjechałem do Deca i przymierzyłem te buty Giro - wyglądaja bardzo dobrze ale rzeczywiści język jest bardzo sztywny w górnej części przez to, że ma w somie ten system boa (szkoda, że nie umieścili go z boku jak inni producenci) i powoduje to dyskomfort podczas chodzenia, tzn. jak stopa się zgina to ten sztywny język naciska na dolną część golenia, wiec pewnie będzie to samo podczas pedałowania
    1 punkt
  28. Nie jestem pewien, ale obiło mi się o uszy że Ali od jakiegoś czasu ma podpisaną jakąś umowę nie wiem z Polską, z naszą skarbówką czy z jak to nazwać, i już kupując masz te opłaty jak VAT i cło wliczone w cenę, ale może to tylko plotki bo nic o tym teraz nie znajduję. Może jakaś drobnica tylko? W każdym razie ja wszystko oststnio co dostawałem to bez żadnych dopłat, ale to faktycznie 150EUR nie przekraczało. Natomiast co bym nie kupił oststnio z UK czu US na ebajcu na ten przykład, nawet używane buty za mw 50GBP czy retro mostek za 30USD, to mi walą nie cło ale VAT. To samo nie tani, ale drobiazg wielkościowy z Kanady stery kątowe 9Point8 - dostałem bez cła, ale stówę VATu mi listonosz skosił 😒. Co ciekawe nic nie było obklejone że tam urząd celny to naliczył i ile, żadnych papierów, potwierdzeń, nic, po prostu listonosz chciał stówę za wydanie nawet bez jakiegokolwiek pokwitowania, super nie? Ale przeliczyłem i mi wyszło że to 23% VATu właśnie więc się nie ciskałem.
    1 punkt
  29. Są dwa "problemy" 1. Ludzie z niewiadomych powodów kupują rowery górskie (z korbą 30t) żeby jeździć po asfalcie. 2. Ludzie nie znają terminu kadencja i nie rozumieją, że kolarstwo to sport wytrzymałościowy a nie siłowy. Przy zachowaniu w miarę sensownej techniki jazdy napęd w polygon pozwala jechać 40-42kmh. Potrzeba więcej w crossie?
    1 punkt
  30. Ostatnie 2 czy 3 zamówienia na drobiazgi (nie więcej niż 200-300 zł) bez żadnych dopłat. Teraz zrobiłem kolejne na ok. 350 zł, paczka będzie już większa i z większą ilością przedmiotów, okaże się za 2 tygodnie czy się przyczepią, chociaż nie sądzę.
    1 punkt
  31. Tak jak w górach nie wyjadę bez kolan, a jak trasa jest dużym wyzwaniem to jeszcze łokci, gaci i zbroi, tak w mieście wyjście poza kask i rękawiczki mi nie pasuje. Ale fakt - córka po kolizji z autem rok temu nadal ma ślad. Jak ktoś zajmuje się zabawą w której upada co chwila, to potrzebuje ochraniaczy obłożonych plastikiem. Obtarcie biorę na klatę, pęknięcia rzepki już nie...
    1 punkt
  32. Porównaj sobie przełożenia na których jeździsz, z tymi z potencjalnego nowego nabytku - wtedy wyjdzie czego mniej więcej potrzebujesz. Niektórym się wydaje, że będzie im brakowało przełożeń, i czasem może tak być faktycznie, a czasem może to wynikać ze sposobu jazdy/nawyku kręcenia z niską kadencją. Oczywiście oczekiwania też są różne, bo jeden chce bić rekordy prędkości z górki, a innego to nie obchodzi, i nie musi mieć bardzo twardych przełożeń.
    1 punkt
  33. A im lepsze ochraniacze (bardziej chroniące) tym masywniejsze i mniej wygodne. Są takie tworzone z myślą o jeździe po trailach, ale jak w takim byś wyglebił na schodach to za wiele nie pomoże.
    1 punkt
  34. A dyć to mało lampek w sklepach i to takowych co to łyskają w każdych warunkach? Jak lubisz szperać to może spróbować naprawić, jak nie to tego kwiatu na pół światu Sigma Nuggets - mała rzecz, a cieszy.. Lezyne strip - cała seria lampeczek, nawet z bajerami typu światło STOP...ciut drogie ale w przeciwieństwie do liczników lampki robią całkiem wporzo - Infini Apollo - taka w stylu retro mocowana do bagażnika - sporo tam elektroniki Gaciron - łyska jak szalona, mała a dużo może Topeak Redlote - do kolarek w sam raz i nie aero
    1 punkt
  35. Allegro już dawno nie należy do Naspers, za chwilę 10 lat będzie jak nowym właścicielem stały się 3 fundusze Private Equity i potem zrobiły IPO. OLX jest specyficzny, niektóre rzeczy tam kupię, innych nigdy w życiu. Totalnie nie rozumiem jak można było wymyśleć ten system ocen oraz dlaczego cena przesyłki i "usługi serwisowej" rośnie ze wzrostem ceny produktu.
    1 punkt
  36. Wiesz co z rozmiarami (szczególnie M) słabo, raczej już końcówki. A co do koloru to częściowo się zgadzam jak go pierwszy raz zobaczyłem na stronie też miałem taką reakcję. Ale na żywo wygląda zupełnie inaczej - duuużo lepiej. Bardziej tak jak tutaj: https://www.argon18.com/en/bikes/gravel/dark-matter ta czerwień rozchodzi się od korby i w sumie wygląda to mega dobrze. No ale to w 100% subiektywna rzecz Czekam teraz na termin bike fittingu - dam znać jak wrażenia z jazdy
    1 punkt
  37. Bo Krakowskie lazurowe wybrzeże. 😉
    1 punkt
  38. Karkonosze też z wiosną się nie ociągają.
    1 punkt
  39. Bo całkiem przypadkowo zjechałem z zaplanowanej trasy 😀
    1 punkt
  40. Bo jeszcze jedno jezioro (Sobowidz):
    1 punkt
  41. 1 punkt
  42. Bo taka typowa weekendowa jazda w Polsce. Słońce, deszcz, burza, grad i jak już dotarłem do czegoś z dachem to przestało.
    1 punkt
  43. Bo miały być wilki a tu jeszcze gorzej
    1 punkt
  44. Bo chyba pora wziąć się za siebie, jeśli jedyne co jeszcze widzisz, to zaproszenie do AA... 🤣
    1 punkt
  45. Kolejne wcielenie GT i jednocześnie kolejne podejście do czegoś bardziej grawelowego niż puffin na półtłustych gumach. Trochę dużo czasu minęło, ale gdzieś tam w czaszki czeluściach mam ciągle wspomnienia Kuwahary, no i jakby kto pytał, to czuć różnicę w konstrukcji obu ram. Rurki oversize i triple triangle to zdecydowanie sztywniejsza jazda, ale w pozytywnym sensie. Otóż węzeł suportowy w GT zostaje mniej-więcej na swoim miejscu przy ciśnięciu w korby, gdzie w Kuwaharce wystarczyło spojrzeć na tenże bardziej stanowczo i już zaczynał pływać na boki Pozostałe standardy też zdecydowanie bardziej nowoczesne i bliższe MTB no i ziarnko do ziarnka i rower robi się całkiem przyjemny. Samej zdolności terenowej nie ma co porównywać, GT mam obecnie postawionego na kołach z marina nicasio, jakoś 50mm gumy na kole 27,5. Co ciekawe, wcześniej jeździłem na kołach 26x2,3" i telepało znacznie mocniej, nie lubiłem tamtym zestawem zjeżdżać z asfaltu. Także jakby ktoś planował podobne restomody, to uprzejmie donoszę, że idąc po całości (tarczówki, ahead, większe kółka bezdętkowe) otrzymujemy rowerek bardzo współczesny, a do tego ekologiczny, bo z recyklingu Pyrsk!
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...