Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 23.10.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
10 punktów
-
10 punktów
-
8 punktów
-
No, no...sklep musiał zrobić na tobie naprawdę ogromne wrażenie, skoro specjalnie rejestrowałeś się na forum, by wystawić mu ocenę!7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
Bo tam gdzie widoczna antena był kolejny cel Hala Jaworowa to jedna z tych hal, które warto odwiedzić Akurat sam dojazd do niej tego dnia nie był trudny, jednak dużo przed halą było zdecydowanie trudniejsze. Mimo wszystko warto3 punkty
-
Bo do jazdy po wertepach skusiło mnie dzisiejsze podeszczowe słońce...3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
radius to tani chinczyk stosowany w najtanszych rowerach na tarczach cóż więcej można dodać. Chcesz przyzwoite hamulce to idz w hydraulikę zwłaszcza że jezdzisz w górach.1 punkt
-
Witam. Możesz wykorzystać kawałek rury kanalizacyjnej pcv przeciętej wzdłuż (lub w literę c) i nałożyć ją na te otuliny. Rozłoży to nacisk na większą powierzchnię.1 punkt
-
1 punkt
-
Ciekawe jaki w Wiedniu maja pogląd na kogoś, kto będzie podjeżdżał cichaczem z wuwuzelą do przechodniów, co do których uważa że muszą „dostać nauczkę” - bo to ekspert i on to rozstrzyga a potem trąbił im z nienacka całą mocą. Dla ich dobra oczywiście, bo szeryf działa dla dobra innych. Podjerzewam, że w Wiedniu nie mają zdania na ten temat, bo w Wiedniu takich szeryfów samozwańczych nie ma.1 punkt
-
No to masz jakieś oryginalne praktyki z hamowania raczej mało spotykane i popularne.1 punkt
-
Tu chyba nie ma o czym pisać. Odłączasz wszystkie przewody od manetek, demontujesz kiere, mostek, stery, przedni widelec. Na kable wciągasz kondomy z pianki, kamerą inspekcyjną sprawdzasz czy weszły pod/nad suport (w zależności jak było pierwotnie) i trafiły do tylnych widełek. U mnie do końcowych otworów nie doszły. Widełki mają za małą średnicę wewnątrz Składasz w odwrotnej kolejności. Do kondomów można psiknąć jakieś wd 40 żeby kable łatwiej się w nich mogły poruszać i wciągać. Przyda się zestaw do przeciągania linek. W elementach gdzie linki zarobione są końcówkami do przeciągania od razu możesz dać po kropli kropelki, żeby się nie wyrwały. https://pl.aliexpress.com/item/1005005576113952.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.77.5ec01c24FxmzUg&gatewayAdapt=glo2pol1 punkt
-
W moich czasach żółty to tylko fałszywa kontra ( czyli tylko pierścień gr 3 mm - do sprawdzenia ) , a miska to czerwony i teraz już tylko trzeba łapać kluczem i kręcić czerwony , kontra jest po stronie lewej nogi. Najczęściej prawa noga odkręca się zgodnie ze wskazówkami zegara. Ale to jest lewa noga czyli odkręca się normalnie. Konus to stożek w przypadku suportu - bieżnią stożka jest sama oś suportu- kto z politechniki niech mnie poprawi. Przykład z allego Tu abyokreślić kierunek obrotu prawej strony można zmierzyć szerokość ramy, mufy suportu ( tylko rura ramy bez misek) jeśli ma 70 mm to prawa miska odrkęca się tak samo jak lewa ( normalnie) i to jest suport włoski ITA 68 albo 73 to najczęściej zwykły i najrzadziej są francuskie ale to odpukac chyba nie tutaj.1 punkt
-
Hamulce z dwoma ruchomymi tłoczkami nie są specjalnie lepsze od tych z jednym.1 punkt
-
He,he mam sztycę 27,2 i carbonową ramę. Ba nawet siodełko z carbonowymi prętami mam he,he. Ale nadal oponki na odpowiednim ciśnieniu robią znacznie lepszą robotę robotę niż cała reszta. 4 bary ? Toż to tylko na asfalt i to dobrej jakości. Przy czterech barach na szutrach takie oponki nie będą kompletnie komfortowe ani szybsze. Będzie je podbijać nawet na małych kamyczkach. A opona w powietrzu nie jest w stanie odpychać się od podłoża. Polecam filmik: Ogólnie z wiele rzeczy pokrywa się z tym co sam doświadczałem.1 punkt
-
Blokada nie jest na asfalt, tylko na podjazd. (Na asfaltowy podjazd też. )1 punkt
-
1 punkt
-
Nie musisz tego pisać, wszyscy doskonale wiemy, że kawałek gumy z napisem thule ma magiczne właściwości. Dziwię się tylko, że kosztuje jedynie 119 złotych, taka technologia jest warta co najmniej 5001 punkt
-
1 punkt
-
A właśnie , dobry trop - warto obadać dokładnie ramę czy nie pękła. Mi rama pykała przez tydzień 'przy suporcie', okazało się że skośna rura pękła pod spodem prawie na samej górze.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Taki licznik rowerowy to poziom komplikacji zwykłego kalkulatora i cena nie ma tu w zasadzie nic do rzeczy. Jeśli podzielisz 10 przez 2 na chińskim kalkulatorze za 5 złotych to wynik nie może być inny niż na jakimś Casio czy Citizenie za 50 zł. Taki sprzęt albo działa i wtedy wykonuje poprawnie swoje zadania, albo nie działa. Oczywiście jakość obudowy, płytki drukowanej, lutów, przycisków, wyświetlacza powinna być lepsza w tym droższym, a przez to może być bardziej niezawodny, ale co do samego działania różnic być nie może. Jeśli licznik ma opcję wpisywania dokładnego obwodu koła w milimetrach (a nie przybliżonego tylko rozmiaru w calach) to wskazania powinny być bardzo dokładne, o ile wpisze się realnie zmierzony obwód koła pod obciążeniem, z roboczym ciśnieniem (właśnie przez takie przetoczenie po szosie na kilku obrotach).1 punkt
-
1 punkt
-
Ja robiąc kiedyś salto przez kierownicę zdążyłem pomyśleć "stara mnie za*$#%"1 punkt
-
Jechałem 91 tylko co z tego? To żaden powód do dumy, teraz już bym tam hamował1 punkt
-
No ale jak sama nazwa wskazuje - jest to forum ROWEROWE. Czy pojazd z silnikiem 1500W na dodatek z manetką pozostaje nadal rowerem? Proponuję udać się na fora zajmujące się takimi przeróbkami, LUB prościej - pójść po rozum do głowy.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00