Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 16.01.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
13 punktów
-
13 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
6 punktów
-
Bo potrzebuję już słońca! Wtedy się przyjemniej jeździ Bo mam już dość tej beznadziei w pogodzie...6 punktów
-
Bo dzisiaj na wypadzie wywiało solidnie, ale 3 dyszki zaliczyliśmy. Kumpel na objeździe fortu.6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Błotniki mam tylko na jednym rowerze, nie mam ich na kilku. Mam w nosie czy innym pasuje mój ubłocony rower lub dracha na plecach. Oczywiście, gdybym miał jechać w peletonie to zapewne bym ubrał rower w chlapacze ale na szczęście ekipa z którą śmigam ma podobne do mnie zdanie i odrobina błota na ryju nam nie szkodzi. Inna sprawa, że musiałbym się nieźle nagłowić, żeby zamontować błotołap na wunglowym forku pod oponę 29+ i żeby to jakoś wyglądało. Przełajowcom to nie przeszkadza, ba, jest to nieodłączna część ich sportu.3 punkty
-
Ja zakładam błotniki na zimę. Rower mi się tak nie podoba, że nim nie jeżdżę. Potem jak je zdejmuję to od razu ciepło jest i słońce świeci3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Ci chyba już są gotowi do ciągnięcia kilka postów wyżej wymienianej przyczepki :2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Nie wiem co dla Ciebie znaczy "jazda w chłodniejszym okresie" - bo dla mnie to poniżej zera. W takich warunkach stosuję kominiarkę z membraną: https://outdoorzy.pl/catalog/product/view/id/60989?gclid=EAIaIQobChMI4P32863L_AIVWAmLCh0JrgrDEAQYBiABEgIf3PD_BwE Jak jadę w takiej temperaturze to unikam tempa, które spowodowało by znaczne podniesienie tętna aby uniknąć nadmiernego pocenia.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
Tak, Zeb z offsetem 38mm ma koronę patrząc z góry prostą tzn. oś rury sterowej jest na przecięcięciu osi goleni górnych. Wieszy offest to rury goleniowe bardziej z przodu i patrząc z góry korona w kształy V się układa. Bo to taka "branża".1 punkt
-
Moim zdaniem nowego łańcucha już nie przyjmie. Za duże zadziory na niektórych zębatkach. A z KMC, jak będziesz zmieniał całość za jakiś czas (bo na tym można jeszcze trochę pojeździć), to znacznie lepszy jest łańcuch z serii X. A z Shimano to HG71 (HG40 to szajs).1 punkt
-
Zobacz sobie też ofertę Cube SL Road - sam producent określa je jako gravele z prostą kierownicą. W zależności od modelu jest tam napęd 2x8 Claris w podstawowym modelu SL Road, poprzez 2x10 GRX 400 w modelu SL Road Pro, 2x11 GRX 800 w modelu SL Road Race i karbonowym SL Road C:62 SLT do 2x11 Ultegra w modelu SL Road SL. Prześwit na opony, jak przystało na gravela też jest dość duży i już w konfiguracji fabrycznej są wypuszczane na oponach 40-622 Schwalbe Little Big Ben lub G-One. Ten Sirrus bodajże jest chyba na oponach 30c i nie wiadomo czy szersze tam wejdą a więc jest to bardziej fitness, czyli szosa z prostą kierownicą niż gravel z prostą kierownicą1 punkt
-
@RabbitHood A oczywiście, swoją drogą Oracal Oraguard idealnie się do tego nadaje1 punkt
-
1 punkt
-
Żeby to stwierdzić wystarczy zajrzeć do katalogu części zamiennych. Poza tym zmiana offsetu odbywa się tak samo we wszystkich RSach (górne golenie się zmienia)... 2 11.4018.090.032 FORK CSU - DEBONAIR - 27B 38 OFF-SET TAPER ANO BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.033 FORK CSU - DEBONAIR - 27B 38 OFF-SET TAPER DIFF BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.034 FORK CSU - DEBONAIR - 29B 51 OFF-SET TAPER ANO BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.035 FORK CSU - DEBONAIR - 29B 51 OFF-SET TAPER DIFF BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.036 FORK CSU - DEBONAIR - 27/29B 44 OFF-SET TAPER ANO BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.037 FORK CSU - DEBONAIR - 27/29B 44 OFF-SET TAPER DIFF BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.038 FORK CSU - DEBONAIR - 27/29B 44 OFF-SET 1.8 TAPER ANO BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.039 FORK CSU - DEBONAIR - 27/29B 44 OFF-SET 1.8 TAPER DIFF BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.040 FORK CSU - DUAL POSITION AIR- 27B 38 OFF-SET TAPER ANO BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.041 FORK CSU - DUAL POSITION AIR- 27B 38 OFF-SET TAPER DIFF BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.042 FORK CSU - DUAL POSITION AIR- 29B 51 OFF-SET TAPER ANO BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.043 FORK CSU - DUAL POSITION AIR- 29B 51 OFF-SET TAPER DIFF BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.044 FORK CSU - DUAL POSITION AIR- 27/29B 44 OFF-SET 1.8 TAPER ANO BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.045 FORK CSU - DUAL POSITION AIR- 27/29B 44 OFF-SET 1.8 TAPER DIFF BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.046 FORK CSU - DUAL POSITION AIR- 27/29B 44 OFF-SET TAPER ANO BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.047 FORK CSU - DUAL POSITION AIR- 27/29B 44 OFF-SET TAPER DIFF BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.048 FORK CSU - DEBONAIR - 27/29B 44 OFF-SET - 59OD-TAPER ANO BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.049 FORK CSU - DEBONAIR - 27/29B 44 OFF-SET - 59OD-TAPER DIFF BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.050 FORK CSU - DEBONAIR - 27/29B 44 OFF-SET - 69OD-TAPER ANO BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 - TREK (2021) 2 11.4018.090.051 FORK CSU - DEBONAIR - 27/29B 44 OFF-SET - 69OD-TAPER DIFF BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 - TREK (2021) Zeb A2 (2023) względem A1 ma możliwość opcjonalnego montażu PressureReliefValve (taki zaworek do odpowietrzania dolnych goleni), jest nowy Charger3 i w najwyższych modelach ButterCups (pochłaniające małe nierówności). Dodatkowo jest przewidziany montaż adapterów w dolnych goleniach ułatwiających montaż kół bez TorqueCups.1 punkt
-
Jeżeli na trasie jest takie błoto (właściwie to glina), która wywołuje takie skutki to przy rowerze z błotnikami wszedłby ten syf pomiędzy koło i błotniki tak, że koła by się nie mogły kręcić. Ja mam tylko mały błotniczek z przodu, ale w.w. sytuacji doświadczyłem.1 punkt
-
Ja nigdy nie zdejmuję, bo latem też jeżdżę w deszcz więc musiałbym zakładać przed każdym deszczem a nie ma to sensu.1 punkt
-
1 punkt
-
No jak nie jest, jak jest. Ogarnij to bo wstyd trochę. Albo naklej coś na ramę pod te kable. Co do jego lakieru i trwałości, to uważam, że ta rama jest trochę za nowa aby coś więcej na ten temat powiedzieć... a szczególnie powołując się na warunki pogodowe. Teraz to można co najwyżej oceniać odporność na uderzenia, np. kamykami albo płaskim kluczem w warsztacie. Siebie oszukujesz czy nas? Jesteś fanboyem dartmoora i to po hardkorze. 90% twoich postów na tym forum to chwalenie dartmoora i jego zaje****ści. Który to już dartmoor w twoich rękach? Czwarty? To nie jest żaden wytyk. Każdy ma jakieś tam swoje preferencje. Ty lubisz Janka i jego Dartmoory... i fajnie. Janek pewnie się cieszy, a rower pewnie sam jedzie... Ale kitu, że ich fanem nie jesteś to nam proszę oszczędź.1 punkt
-
Formalnie offset jest mierzony od osi (środka) rury sterowej do środka osi przedniego koła. I jesli dany wideł występuje z różnym offsetem to zmianę tą wprowadza korona.1 punkt
-
Osi koła nie ma jak przysunąć do osi goleni więc robi się to na koronie https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/21/2019/03/1443603227873-srp8iyl0vww-1000-90-2477afb.jpg1 punkt
-
Obecnie opakowania są szare. Były niebieskie. Jeśli kupiłeś tarcze z normalnego sklepu i jest podana Japonia jako miejsce produkcji to raczej trudno oczekiwać jakiegoś oszustwa1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00