Skocz do zawartości

Ranking

  1. forscher

    forscher

    Użytkownik


    • Punkty

      21

    • Liczba zawartości

      336


  2. Greg1

    Greg1

    Użytkownik


    • Punkty

      19

    • Liczba zawartości

      2 808


  3. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      18

    • Liczba zawartości

      11 148


  4. kazafaza

    kazafaza

    Elita


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      4 149


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 16.01.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Nigdy nie wiem jakie to "bo". Sami ustalcie.
    13 punktów
  2. Bo reklama (sprzed kilku lat) w naszym kraju, choć tu nad Odrą:
    9 punktów
  3. 9 punktów
  4. ..bo jak ktoś tam był to z pewnością powróci... /Krzyżowa, Ciężki schron bojowy „Kustroń”/
    9 punktów
  5. Bo jakoś nie mogę sobie wyobrazić reklamy o takiej treści na przystanku w naszym pięknym kraju nad Wisłą 🤔
    6 punktów
  6. Bo potrzebuję już słońca! Wtedy się przyjemniej jeździ Bo mam już dość tej beznadziei w pogodzie...
    6 punktów
  7. Bo dzisiaj na wypadzie wywiało solidnie, ale 3 dyszki zaliczyliśmy. Kumpel na objeździe fortu.
    6 punktów
  8. Dodałbym jeszcze, że to nieprawda, że rower z błotnikami wygląda źle. Np. tu jest gravel z pełnymi SKS Speedrocker i w ogóle tego nie widać
    5 punktów
  9. ..bo jak ktoś tam był to z pewnością powróci... /Jeleśnia, Stara Karczma/
    4 punkty
  10. Bo ... standard kotwica, przypasowała pogoda na szosę
    4 punkty
  11. Błotniki mam tylko na jednym rowerze, nie mam ich na kilku. Mam w nosie czy innym pasuje mój ubłocony rower lub dracha na plecach. Oczywiście, gdybym miał jechać w peletonie to zapewne bym ubrał rower w chlapacze ale na szczęście ekipa z którą śmigam ma podobne do mnie zdanie i odrobina błota na ryju nam nie szkodzi. Inna sprawa, że musiałbym się nieźle nagłowić, żeby zamontować błotołap na wunglowym forku pod oponę 29+ i żeby to jakoś wyglądało. Przełajowcom to nie przeszkadza, ba, jest to nieodłączna część ich sportu.
    3 punkty
  12. Ja zakładam błotniki na zimę. Rower mi się tak nie podoba, że nim nie jeżdżę. Potem jak je zdejmuję to od razu ciepło jest i słońce świeci
    3 punkty
  13. 3 punkty
  14. Bo resztki śniegu uchowały się tylko na stoku.
    3 punkty
  15. ..bo jak ktoś tam był to z pewnością powróci... /Kęty/
    3 punkty
  16. Bo podziwiając widoczki przy tym ładnym dniu.
    3 punkty
  17. Ci chyba już są gotowi do ciągnięcia kilka postów wyżej wymienianej przyczepki :
    2 punkty
  18. Bo ponoć ludzie się kurczą na starość
    2 punkty
  19. Nie wiem co dla Ciebie znaczy "jazda w chłodniejszym okresie" - bo dla mnie to poniżej zera. W takich warunkach stosuję kominiarkę z membraną: https://outdoorzy.pl/catalog/product/view/id/60989?gclid=EAIaIQobChMI4P32863L_AIVWAmLCh0JrgrDEAQYBiABEgIf3PD_BwE Jak jadę w takiej temperaturze to unikam tempa, które spowodowało by znaczne podniesienie tętna aby uniknąć nadmiernego pocenia.
    2 punkty
  20. ..bo jak ktoś tam był to z pewnością powróci... /Mały Piękny Zachód, Międzyrzecki Rejon Umocniony - Bunkier z jazem w Ołoboku/
    2 punkty
  21. Tak, Zeb z offsetem 38mm ma koronę patrząc z góry prostą tzn. oś rury sterowej jest na przecięcięciu osi goleni górnych. Wieszy offest to rury goleniowe bardziej z przodu i patrząc z góry korona w kształy V się układa. Bo to taka "branża".
    1 punkt
  22. Moim zdaniem nowego łańcucha już nie przyjmie. Za duże zadziory na niektórych zębatkach. A z KMC, jak będziesz zmieniał całość za jakiś czas (bo na tym można jeszcze trochę pojeździć), to znacznie lepszy jest łańcuch z serii X. A z Shimano to HG71 (HG40 to szajs).
    1 punkt
  23. Zobacz sobie też ofertę Cube SL Road - sam producent określa je jako gravele z prostą kierownicą. W zależności od modelu jest tam napęd 2x8 Claris w podstawowym modelu SL Road, poprzez 2x10 GRX 400 w modelu SL Road Pro, 2x11 GRX 800 w modelu SL Road Race i karbonowym SL Road C:62 SLT do 2x11 Ultegra w modelu SL Road SL. Prześwit na opony, jak przystało na gravela też jest dość duży i już w konfiguracji fabrycznej są wypuszczane na oponach 40-622 Schwalbe Little Big Ben lub G-One. Ten Sirrus bodajże jest chyba na oponach 30c i nie wiadomo czy szersze tam wejdą a więc jest to bardziej fitness, czyli szosa z prostą kierownicą niż gravel z prostą kierownicą
    1 punkt
  24. @RabbitHood A oczywiście, swoją drogą Oracal Oraguard idealnie się do tego nadaje
    1 punkt
  25. Błotnik w MTB musi być, przynajmniej tyłek, plecy, pysk i nogi od kolan wzwyż są czyste. Zobaczcie jak wygląda mój rower po jednej przejażdżce w lesie, tylne koło i okolice ufajdane błotem, ale za to większość roweru jest czysta a szczególnie sztyca i siodło.
    1 punkt
  26. Żeby to stwierdzić wystarczy zajrzeć do katalogu części zamiennych. Poza tym zmiana offsetu odbywa się tak samo we wszystkich RSach (górne golenie się zmienia)... 2 11.4018.090.032 FORK CSU - DEBONAIR - 27B 38 OFF-SET TAPER ANO BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.033 FORK CSU - DEBONAIR - 27B 38 OFF-SET TAPER DIFF BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.034 FORK CSU - DEBONAIR - 29B 51 OFF-SET TAPER ANO BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.035 FORK CSU - DEBONAIR - 29B 51 OFF-SET TAPER DIFF BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.036 FORK CSU - DEBONAIR - 27/29B 44 OFF-SET TAPER ANO BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.037 FORK CSU - DEBONAIR - 27/29B 44 OFF-SET TAPER DIFF BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.038 FORK CSU - DEBONAIR - 27/29B 44 OFF-SET 1.8 TAPER ANO BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.039 FORK CSU - DEBONAIR - 27/29B 44 OFF-SET 1.8 TAPER DIFF BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.040 FORK CSU - DUAL POSITION AIR- 27B 38 OFF-SET TAPER ANO BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.041 FORK CSU - DUAL POSITION AIR- 27B 38 OFF-SET TAPER DIFF BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.042 FORK CSU - DUAL POSITION AIR- 29B 51 OFF-SET TAPER ANO BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.043 FORK CSU - DUAL POSITION AIR- 29B 51 OFF-SET TAPER DIFF BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.044 FORK CSU - DUAL POSITION AIR- 27/29B 44 OFF-SET 1.8 TAPER ANO BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.045 FORK CSU - DUAL POSITION AIR- 27/29B 44 OFF-SET 1.8 TAPER DIFF BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.046 FORK CSU - DUAL POSITION AIR- 27/29B 44 OFF-SET TAPER ANO BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.047 FORK CSU - DUAL POSITION AIR- 27/29B 44 OFF-SET TAPER DIFF BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.048 FORK CSU - DEBONAIR - 27/29B 44 OFF-SET - 59OD-TAPER ANO BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.049 FORK CSU - DEBONAIR - 27/29B 44 OFF-SET - 59OD-TAPER DIFF BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 (2021) 2 11.4018.090.050 FORK CSU - DEBONAIR - 27/29B 44 OFF-SET - 69OD-TAPER ANO BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 - TREK (2021) 2 11.4018.090.051 FORK CSU - DEBONAIR - 27/29B 44 OFF-SET - 69OD-TAPER DIFF BLACK (NO GRADIENTS) ZEB A1 - TREK (2021) Zeb A2 (2023) względem A1 ma możliwość opcjonalnego montażu PressureReliefValve (taki zaworek do odpowietrzania dolnych goleni), jest nowy Charger3 i w najwyższych modelach ButterCups (pochłaniające małe nierówności). Dodatkowo jest przewidziany montaż adapterów w dolnych goleniach ułatwiających montaż kół bez TorqueCups.
    1 punkt
  27. Jeżeli na trasie jest takie błoto (właściwie to glina), która wywołuje takie skutki to przy rowerze z błotnikami wszedłby ten syf pomiędzy koło i błotniki tak, że koła by się nie mogły kręcić. Ja mam tylko mały błotniczek z przodu, ale w.w. sytuacji doświadczyłem.
    1 punkt
  28. Ja nigdy nie zdejmuję, bo latem też jeżdżę w deszcz więc musiałbym zakładać przed każdym deszczem a nie ma to sensu.
    1 punkt
  29. 1 punkt
  30. No jak nie jest, jak jest. Ogarnij to bo wstyd trochę. Albo naklej coś na ramę pod te kable. Co do jego lakieru i trwałości, to uważam, że ta rama jest trochę za nowa aby coś więcej na ten temat powiedzieć... a szczególnie powołując się na warunki pogodowe. Teraz to można co najwyżej oceniać odporność na uderzenia, np. kamykami albo płaskim kluczem w warsztacie. Siebie oszukujesz czy nas? Jesteś fanboyem dartmoora i to po hardkorze. 90% twoich postów na tym forum to chwalenie dartmoora i jego zaje****ści. Który to już dartmoor w twoich rękach? Czwarty? To nie jest żaden wytyk. Każdy ma jakieś tam swoje preferencje. Ty lubisz Janka i jego Dartmoory... i fajnie. Janek pewnie się cieszy, a rower pewnie sam jedzie... Ale kitu, że ich fanem nie jesteś to nam proszę oszczędź.
    1 punkt
  31. Formalnie offset jest mierzony od osi (środka) rury sterowej do środka osi przedniego koła. I jesli dany wideł występuje z różnym offsetem to zmianę tą wprowadza korona.
    1 punkt
  32. Osi koła nie ma jak przysunąć do osi goleni więc robi się to na koronie https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/21/2019/03/1443603227873-srp8iyl0vww-1000-90-2477afb.jpg
    1 punkt
  33. Obecnie opakowania są szare. Były niebieskie. Jeśli kupiłeś tarcze z normalnego sklepu i jest podana Japonia jako miejsce produkcji to raczej trudno oczekiwać jakiegoś oszustwa
    1 punkt
  34. ...bo jak ktoś tam był to z pewnością powróci... /Salzburg/
    1 punkt
  35. Bo się zastanawiam, dlaczego barendy (rogi) wyszły z mody w XC.
    1 punkt
  36. Bo mając jeden bieg, zawsze jeździ się na niewłaściwym biegu.
    1 punkt
  37. Bo trafiłem na okienko pogodowe, że akurat nie padało 😁
    1 punkt
  38. Bo dziś kupiłem nowy rower i trzeba było go trochę dotrzeć. Wrócił ubłocony, jak cholera. Ja też 😄
    1 punkt
  39. 1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...