wkg Napisano 8 Września 2021 Udostępnij Napisano 8 Września 2021 7 minut temu, Kaloryfer napisał: ty szukasz specyficznego singla aby udowodnić, że 26 jest lepszy. Gdyby tak było to w maratonach były by 26 a nie 29. Czytaj uwaznie bo polemizujesz sam ze sobą - taka trochę donkiszoteria. Nigdzie nie pisałem, że jest lepszy - to twoje wypbrażenia, kreacje - stąd tak śmiesznie to sie czyta Poszerzyłem nieco horyzonty kształtowane przez marketingowe komunikaty.- to wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaloryfer Napisano 8 Września 2021 Udostępnij Napisano 8 Września 2021 No to nie poszerzaj horyzontów tylko pisz na temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wkg Napisano 8 Września 2021 Udostępnij Napisano 8 Września 2021 Piszę na temat, choc może trudno ci to zrozumieć. Żeby by lo łatwiej: geometria progresywna ma swoje zalety, ale ma tez swoje bardzo powazne wady. Spróbuj ochłonąc i to przemyśleć. Bo na razie sadzisz takie dyrdymały, ze szkoda odpowiadać - więc juz mi się nie chce kontynuować :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tyfon79 Napisano 8 Września 2021 Udostępnij Napisano 8 Września 2021 48 minut temu, 3citybike napisał: Do XC przekonuje mnie zwrotność - nie sądziłem ze stabilność zjazdów Trail nie idzie w parze ze zwrotnym i zwinnym rowerem, a skoro wygodę poprawie bikefittingiem i zakładając moje preferencje wszystko ma sens Namieszali ci w głowie już zupełnie. Bikefittingiem to sobie możesz poprawiać jak sobie kupisz szosę... Nawet enduro jak jest we właściwych rękach poleci szybciej niż każdy xc bo każdy rower w swoich założeniach jest tak dobry jak dobry jest jego użytkownik. Jak spotkasz jakąś melepetę wyowijaną jak ludzik Michelina to potem masz takie a nie inne opinie o zwinności i zwrotności. Oczywiście poziom kosmos ale krótki film z takiego byle co po bułki pod Wieliczką. Sławek Łukasik na rasowym enduraku. Chcesz wyciągać wnioski to od tego typu ludzi a nie teoretyków. Sam jestem leszczem i są ludzie ileś tam poziomów wyżej dlatego już mi się nie chce prostować tych przeinaczeń jakie tutaj padły. Jeden forumowicz spasował a ja jestem drugi. Kup co tam ci doradzą i jeździj. Tu masz trening Synonimem i pewne wnioski na koniec; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaloryfer Napisano 8 Września 2021 Udostępnij Napisano 8 Września 2021 26 minut temu, wkg napisał: Żeby by lo łatwiej: geometria progresywna ma swoje zalety, ale ma tez swoje bardzo powazne wady. Przecież to jest oczywiste i nikt temu nie zaprzecza. Musieliśmy się źle zrozumieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 8 Września 2021 Udostępnij Napisano 8 Września 2021 W każdy rower trzeba się wjezdzić. Na wielu singlach podjazdy mają zakręty jak agrafki a wjechać się da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alsew Napisano 8 Września 2021 Udostępnij Napisano 8 Września 2021 1 godzinę temu, Kaloryfer napisał: Gdyby 26 były by lepsze to by nie wyginęły. Kto startuje teraz na 26? 29 maja więcej plusów więc są lepsze. Były jeszcze rowery XC z kołami 27,5 ... 5 lat temu Włoszczowska jadąc na 29er przegrała złoto olimpijskie z zawodniczka jadąc na rowerze z kołami 27,5. Nino dopóki miał wybór to jeździł na kołach 27,5 i wygrywał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DarekH Napisano 8 Września 2021 Udostępnij Napisano 8 Września 2021 3 godziny temu, Tyfon79 napisał: Namieszali ci w głowie już zupełnie. Bikefittingiem to sobie możesz poprawiać jak sobie kupisz szosę... Nawet enduro jak jest we właściwych rękach poleci szybciej niż każdy xc bo każdy rower w swoich założeniach jest tak dobry jak dobry jest jego użytkownik. Jak spotkasz jakąś melepetę wyowijaną jak ludzik Michelina to potem masz takie a nie inne opinie o zwinności i zwrotności. Oczywiście poziom kosmos ale krótki film z takiego byle co po bułki pod Wieliczką. Sławek Łukasik na rasowym enduraku. Chcesz wyciągać wnioski to od tego typu ludzi a nie teoretyków. Sam jestem leszczem i są ludzie ileś tam poziomów wyżej dlatego już mi się nie chce prostować tych przeinaczeń jakie tutaj padły. Jeden forumowicz spasował a ja jestem drugi. Kup co tam ci doradzą i jeździj. Tu masz trening Synonimem i pewne wnioski na koniec; Stary masz u mnie pifko @3citybike chłopie jaki bikefitting... na 2h jazdy ?? To nawet na Wigry nie zacznie Ci mrowieć paznokieć w małym palcu w bucie ale może te geo współczesne to sprawka foliarzy i w rzeczywistości będziesz wzmacniał sygnał 5G i zacznie Ci w mózgu buzzować, proszę nie obraź się, ale chyba naprawdę masz za dużo $$$, więc popieram @karolyfer szczególnie w jednym: 5 godzin temu, Kaloryfer napisał: - kup ładny i dobry żebyś później nie żałował zaoszczędzonych pieniędzy Ze szczególnym nastawieniem na "ładny"... będzie ładny nawet super-enduro to przez współczynnik lansu podjedziesz w TPK wszystko, skoro kondycję masz i nie jest to żadna złośliwość. Btw kolego @karolyfer przejąłeś pałeczkę, więc z przyjemnością poczytam jak tu zostaniesz "uświadomiony" przez niosących kaganek edukacji rowerowej. 4 godziny temu, 3citybike napisał: stać mnie na FS i taki kupię ale skoro mam wydać trochę pieniędzy to słabo wtopić i żałować, stad uruchomiłem wątek. Pojeżdżę nim 10 lat a potem elektryk 🙂 Do XC przekonuje mnie zwrotność - nie sądziłem ze stabilność zjazdów Trail nie idzie w parze ze zwrotnym i zwinnym rowerem, a skoro wygodę poprawie bikefittingiem i zakładając moje preferencje wszystko ma sens Wiesz co jest najzabawniejsze... w pierwszym poście napisałeś, że jeździłeś Cannondale Scalpelem i po tym teście, wadą była dla Ciebie cena a po 6 stronach już nagle uświadomiłeś sobie (nie jeżdząc niczym innym), że jechałeś autobusem i to jeszcze nie skręcającym. Co do elektryka, to może umówmy się w TPK, dam Ci swojego na 1h i wtedy pogadamy... aha i konieczne weź pulsometr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 Września 2021 Udostępnij Napisano 9 Września 2021 Calkowicie sie zgadzam i potwierdzam. Gdyby nie internet to bym nie wiedział że ktokolwiek narzeka na nowoczesną geometrię w rowerach -> dla mnie super jest. A na elektryku można sie ujechać jak świnia, że tak kolokwialnie powiem. Autorze, dostałeś od Darka propozycje przejażdżki na elektryku, nie odpuszczaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m0d Napisano 9 Września 2021 Udostępnij Napisano 9 Września 2021 15 godzin temu, wkg napisał: Ale nie piszemy tu o mazowieckich pożarówkach. Choć tak prawdę mówiąc na tych pożarówkach to ja graveli nie widzę. Albo piach albo błoto. Jak się jakiś biedak zapuści gdześ w Kampinos albo MPK to się męczy "szlifując technikę" czyli - mówiąc po ludzku - starając się nie pchać i nie utopić w piachu lub w błocie ale błyskawicznie ucieka na asfalt lub bulwary. Leśne przecinki gdzie leży igliwie to juz wogóle kosmos dla gravelka. A Ty znowu te swoje fantasmagorie To że ktoś nie potrafi/nie chce/wydaje mu się to dziwne i nie na miejscu i niby czegoś nie widzi albo nie chce widzieć, to nie znaczy że coś takiego nie ma miejsca. Tak, wiem, "na emtebe pojedziesz szybciej ultra wymagającą fioletową trasę w empeka" A ja wolniej, ale o ile więcej zabawy 11 godzin temu, Tyfon79 napisał: każdy rower w swoich założeniach jest tak dobry jak dobry jest jego użytkownik. O to to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenzo Napisano 9 Września 2021 Udostępnij Napisano 9 Września 2021 W listopadzie, mają się na Wysepce pojawić nowe Sparki. Ja bym poczekał i objechał Modele 920/930 nie takie głupie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaloryfer Napisano 9 Września 2021 Udostępnij Napisano 9 Września 2021 W dniu 8.09.2021 o 20:31, Kaloryfer napisał: @3citybike Spójrz sobie też na rowery Cube. Dobre parametry w podobnych pieniądzach. Cube AMS ONE11 C:68X TM29 ~4.8k euro https://www.cube.eu/pl/2022/bikes/mountainbike/fullsuspension/ams/cube-ams-one11-c68x-tm-29-flashgreynolive/ Cube AMS ZERO99C:68X Race ~4.3k euro https://www.cube.eu/pl/2022/bikes/mountainbike/fullsuspension/stereo-120/cube-stereo-120-hpc-slt-29-flatprizmblackncarbon/ Cube Stereo 120 HPC SLT 29 ~4.5k euro https://www.cube.eu/pl/2022/bikes/mountainbike/fullsuspension/stereo-120/cube-stereo-120-hpc-slt-29-flatprizmblackncarbon/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DarekH Napisano 9 Września 2021 Udostępnij Napisano 9 Września 2021 @Kaloryfer ... patrząc na tego Cube-a jedno mi się ciśnie "złoty a skromny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaloryfer Napisano 11 Września 2021 Udostępnij Napisano 11 Września 2021 Od poniedziałku u Żuchlińskiego w Gdyni będzie można testować nowego scotta sparka rc team issue axs . Mają rozmiar M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenzo Napisano 14 Września 2021 Udostępnij Napisano 14 Września 2021 ^ Ktoś się "skusił"? 😈 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 14 Września 2021 Udostępnij Napisano 14 Września 2021 Ciekaw jestem wrażeń z testów nowego Sparka RC, bo coraz intensywniej myślę o jego zakupie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafu Napisano 14 Września 2021 Udostępnij Napisano 14 Września 2021 @TheJW Na stronie dystrybutora są podane miejsca, gdzie można przetestować. W Warszawie są 2 sklepy teoretycznie. Ja będę jechał (mam nadzieję) niedługo po zareklamowaną klamkę od mojego Geniusa, to sobie chociaż obejrzę nowego Sparka, bo na Mkę w moim przypadku to nawet wsiadać nie ma sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 14 Września 2021 Udostępnij Napisano 14 Września 2021 Nawet nie liczę na to, że uda mi się przetestować. Porezerwowane przez znajomych i "dobrych klientów" zanim w ogóle poszło oficjalne info, norma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaloryfer Napisano 14 Września 2021 Udostępnij Napisano 14 Września 2021 W tym tygodniu będę testować nowego sparka 😎. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 14 Września 2021 Udostępnij Napisano 14 Września 2021 3 godziny temu, TheJW napisał: bo coraz intensywniej myślę o jego zakupie... a co tak najszło kolegę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 14 Września 2021 Udostępnij Napisano 14 Września 2021 Kilka rzeczy się nałożyło. Przede wszysktim - w końcu pojeździłem po górach. Co prawda hardtail mi na razie wystarcza, ale z drugiej strony - po co się ograniczać i jeździć ciągle w te same miejsca? Full, tym bardziej ze skokiem 120mm, daje więcej możliwości i frajdy. Po drugie: nie chcę już za bardzo w obecny rower inwestować, a niestety jest na SRAMie, więc to niekończąca się opowieść - trwałość SRAMa Eagle to totalne nieporozumienie, a biorąc pod uwagę ceny, to już w ogóle. Myślę nad wymianą wiosną napędu na Shimano, ale jak tak pomyślę, to chyba jednak średnio mi się to teraz opłaca. No i po trzecie - boję się, że za rok czy dwa ceny tak mocno pójdą w górę, że za odpowiednika Sparka RC Team Issue AXS 2022 w 2024 trzeba będzie zapłacić 26-27 tys... Oczywiście od razu byłby swap napędu na Shimano. W cenie GX'a AXS spokojnie założę mix XT/XTR. Pomyśleć, że po prezentacji nowego Sparka mówiłem "średni, nie bardzo mi podchodzi", "taki sobie"... A teraz strasznie mi się podoba. Gdybym mógł sobie pozwolić na wydanie takiej kasy na rower, to z miejsca brałbym Sparka 900 Tuned AXS...no coś pięknego! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 15 Września 2021 Udostępnij Napisano 15 Września 2021 @TheJW „Pomyśleć, że po prezentacji nowego Sparka mówiłem "średni, nie bardzo mi podchodzi", "taki sobie"... A teraz strasznie mi się podoba. „ ewolucja! Rower śliczny, waga niska , skok w sam raz , ino brać ! „ Po drugie: nie chcę już za bardzo w obecny rower inwestować, a niestety jest na SRAMie, więc to niekończąca się opowieść - trwałość SRAMa Eagle to totalne nieporozumienie, a biorąc pod uwagę ceny, to już w ogóle.„ na razie odpukać ok .. parę dni temu na trasie dh w Brdo całkiem zdrowo wypaliłem o kamień , przerzutka przetrwała i działa , haka nie urwałem , chyba cud? „Przede wszysktim - w końcu pojeździłem po górach.„ gdzie pojeździłeś? pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wkg Napisano 16 Września 2021 Udostępnij Napisano 16 Września 2021 W dniu 9.09.2021 o 08:38, m0d napisał: A Ty znowu te swoje fantasmagorie To że ktoś nie potrafi/nie chce/wydaje mu się to dziwne i nie na miejscu i niby czegoś nie widzi albo nie chce widzieć, to nie znaczy że coś takiego nie ma miejsca. Tak, wiem, "na emtebe pojedziesz szybciej ultra wymagającą fioletową trasę w empeka" A ja wolniej, ale o ile więcej zabawy Teraz rozumiem. Po prostu nie znasz MPK i jeździsz po nudnych pożarówkach - to fakt, można i na gravelku, Wigrach czy Ukrainie . Fioletowa nie jest wymagająca, tam można zrobić średnią 25. Czarna - szczególnie na południu, wydma już mocniej daje w kość, jest bardziej wymagająca. Długimi momentami i połowy tego 25 nie mogę zrobić. Tam na gravelku możesz sobie najwyżej poszlifowac technikę. Technikę noszenia roweru oczywiście. Ale nie widziałem, żeby ktos to robił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 16 Września 2021 Udostępnij Napisano 16 Września 2021 Scott ma strasznie drogi obowiązkowy przegląd gwarancyjny. Warto sie dopytać w sklepie, bo jak krzykną 1500zł to będzie rozczarowanie lekkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 16 Września 2021 Udostępnij Napisano 16 Września 2021 Nie zapłaciłem chyba ani razu więcej niż 150 zł za przegląd gwarancyjny... 1500 mogą krzyknąć, jak sobie zażyczysz serwisu amortyzacji, piast, wymiany napędu, klocków, przewodów... zwykły przegląd gwarancyjny polega na wizualnym sprawdzeniu ramy, sprawdzeniu połączeń śrubowych, usunięciu ewentualnych luzów, regulacji hamulca, biegów. Chyba na drugim przeglądzie jest wymagany serwis amortyzacji. Ale nie jest powiedziane, że musisz to robić w miejscu zakupu. Ba! Wręcz nie jest to wskazane, bo powinien to zrobić autoryzowany serwis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.