Pietrash Napisano 29 Kwietnia Napisano 29 Kwietnia Zamawiałem kilka rzeczy w Bikeinn i nie miałem problemów. Paczki dochodziły w przeciągu 3-4 dni od zamówienia, z tym że ja zamawiam do Niemiec. Cytuj
Pulse Napisano 30 Kwietnia Napisano 30 Kwietnia centrumrowerowe.pl - negatywna Przerzutka FD-R8050 zakupiona jako BOX, przyszła niedbale wrzucona w karton wersja OEM. Suport milczy. Nie ukrywam, że nie takiej obsługi i podejścia oczekiwałem po CR. Cytuj
pecio Napisano 8 Maja Napisano 8 Maja sklep: ultradventure.pl ocena : NEGATYWNA Kupiłem w tym sklepie NOWĄ koszulkę PEdALED merino Odyssey płacą za nią nie mało grosza (755) . I co otrzymałem w zamian ? Używaną , zmechaconą , pozaciąganą i w dodatku KUXXXXXA poplamioną koszulkę w opakowaniu po jakimś t-shircie . Większej fujozy od dawna nie przerabiałem i to w dodatku przez sklep który szczyci byciem , cytuję "...prawdziwym ekspertem w kwestii odzieży i sprzętu,...." 1 2 Cytuj
HSM Napisano 8 Maja Napisano 8 Maja (edytowane) @pecio co Cię skłoniło do zakupu u jakiegoś polskiego pośrednika rzeczy, która jest dostępna bezpośrednio u producenta w kanale direct sales... z bardzo sensowną polityką wysyłki i zwrotów. To by miało sens, jakbyś kupował stacjonarnie i chciał dotknąć, zobaczyć w sklepie w tym Krakowie, ale przy zakupach na odległość to chyba żadna różnica, czy paczka idzie z Krakowa czy z zagranicy. Bez urazy, po prostu staram się zrozumieć koncepcję biznesową takich sklepów jak ten Ultradventure. Dla kogo jest przeznaczona ich oferta...? Bo ciuchy od Pedaled czy w piiip drogiego Cafe du Cycliste, to mogę sobie sam ściągnąć z macierzystych sklepów (czasem nawet w promocyjnych cenach), a z drugiej strony nie są to marki takie jak np. Assos (w sumie też drogi 🙂), którego nawet nie wiem, czy da się kupić detalicznie od samego Assosa, bo i tak wiadomo, że oni nastawiają się na sprzedaż przez szeroką sieć dystrybutorów i oficjalnych przedstawicieli i tam właśnie będę szukał np. szwajcarskich gaci... Edytowane 8 Maja przez HSM Cytuj
Eathan Napisano 8 Maja Napisano 8 Maja dodam, że Pedaled ma teraz promo -30% na ofertę w ich sklepie. Cytuj
pecio Napisano 8 Maja Napisano 8 Maja @Eathan gdzie Ty masz u nich promocję 30%. Na nowy asortyment nie ma promocji . Cytuj
Eathan Napisano 8 Maja Napisano 8 Maja @pecio https://www.pepper.pl/kupony/cala-odziez-na-rower-od-pedaled-30-1040844 Wcześniej było wyzwanie na strava i ten sam kod był 1 Cytuj
pecio Napisano 9 Maja Napisano 9 Maja @Eathan będę dozgonnie cmokał Ciebie w pupkę 😉 Dzięki Tobie kupiłem rzeczoną koszulinkę dwie stówki taniej . Jeszcze raz dzięki !! 2 Cytuj
Eathan Napisano 9 Maja Napisano 9 Maja ops... @pecio moja pupka się poleca hheheheh A tak poważnie to na Stravie masz wyzwania i często są promocje dużych marek. ASOSS robi, Pedaled robił, LeCool robi i jeszcze było jakieś inne. Zwykle masz ogarnąć jakiś dystans w określonym czasie, po dostajesz kod rabatowy w nagrodę. 1 Cytuj
damovsky Napisano 11 godzin temu Napisano 11 godzin temu Zdecydowanie odradzam zakup roweru w tym sklepie oraz korzystanie z powiązanego serwisu. Kupiłem nowy rower elektryczny HUSQVARNA Mountain Cross MC2 z dostawą do serwisu partnerskiego w celu montażu. Już po pierwszym podniesieniu roweru zauważyłem głęboką rysę na ramie. Zaoferowano mi za to jedynie 150 zł rekompensaty. Podczas pierwszej jazdy terenowej – do której ten rower został stworzony – wypadła mi bateria wraz z osłoną, mimo że zamek był zamknięty. To poważna wada, która może zagrażać bezpieczeństwu użytkownika. Rower odesłano do serwisu. Oczekiwałem, że elementy takie jak uszkodzona bateria i jej osłona zostaną wymienione, jednak po miesiącu, gdy rower wrócił, okazało się, że nie wymieniono żadnej z tych części, a na domiar złego – rower wrócił z nowymi uszkodzeniami, w tym porwaną rączką i otarciami na widelcu. Zabezpieczenie paczki w srodku zostawia również wiele do życzenia... właśnie będziemy się przekomarzać emailowo..... Mimo wszystko zaproponowano mi zaledwie 400 zł rekompensaty i odmówiono zwrotu towaru. Po miesiącu bez roweru i zapłaconych 2 ratach za sprzęt, który nie nadaje się do jazdy terenowej, nie mam już zaufania ani do sprzedawcy, ani do serwisu. Cytuj
KSikorski Napisano 7 godzin temu Napisano 7 godzin temu Może wspomnisz jaki to sklep? Niemniej osobom, które muszą korzystać z usług serwisów odradzam korzystanie z sklepów wysyłkowych. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.