Skocz do zawartości
CannodaleRider

[Amortyzator] FOX 40 2008 - Naprawa Górnych lag i renowacja amortyzatora + malowanie

Rekomendowane odpowiedzi

CannodaleRider

Witam, mam okazję kupić od przyjaciela Foxa 40, po taniości, z 2008r.

Problem jest w tym, że górne golenie mają sporo rysek, i w jednym miejscu golenie są wytarte aż do srebrnej powłoki.

 

Słyszałem o anodowaniu górnych goleni w specjalnych zakładach...

Szukałem używanych, ale nigdzie nie mogę ich znaleźć....

 

Podsumowując:

1. Kupno Amortyzatora FOX FACTORY FOX 40 2008.

2. Rozebranie.

3. Odesłanie goleni górne na anodowanie/kupno używanych zamienników Foxa.

4. Malowanie goleni dolnych na kolor czarny.

5. Oklejenie Foxa nowymi naklejkami.

6. Zabezpieczenie folią.

 

Jeśli komuś chce się poszukać, lub jeśli ktoś ma/wie gdzie kupić golenie, to proszę śmiało pisać/podlinkować :)

Pozdrawiam

image_0-1.jpg

image_3-1.jpg

image_1-1.jpg

image_4.jpg

image_4-1.jpg

image_3-2.jpg

image_2-2.jpg

image_3.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
radomir82

To jeszcze dopisz sobie wymiana ślizgów. 

Ps. Wstawiłeś zdjęcia dwóch różnych amortyzatorów.

 

Edytowane przez radomir82

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
CannodaleRider

Wiem, przypadkowo, ostatnie zdj.

 

Chodzi o tuleje slizgowe?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Kowal1986

Poczytaj dokładnie poniższy temat. Może autor Ci pomoże:

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
mrmorty

tak, tuleje ślizgowe do wymiany bo będzie jeszcze gorzej. Teraz kwestia czy to się jeszcze opłaca?
Zrób serwis i zostaw sobie ten widelec na dozywocie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
CannodaleRider

Chcę ten widelec doprowadzić do stanu użyteczności, czy jak powiem, że jestem w stanie zgarnąć tego foxa za 400zł to będzie opłacalne? ;)

 

Myślisz, że w 1000 bym się zamknął?

Zależy ma na stanie: Prawie igła 9/10.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
CannodaleRider

W sumie jeszcze nie jestem pewien czy go kupię, czy może np. 36 w podobnym stanie...

Chciałbym się na przyszłość dowiedzieć czegoś o anodowaniu :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Endurooman

Obczaj mój temat, dzisiaj wstawiłem porównanie jak wygląda moja anoda po sezonie(na 1 stronie tematu są zdjęcia przed anodowaniem gdzie goleń była wytarta aż do aluminium) . Anodowanie to bardzo prosta czynność, ale wymaga dużo dokładności. 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
skom25

Jeżeli zdjęcia z pierwszego posta są rzeczywiście zdjęciami roweru z ogłoszenia, to mamy Polskie "Cebulactwo" w pełnej okazałości :unsure:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Chleje24na7

Wichu Ci go uratuje i pojeździ on 5 lat. Dodatkowo zrobi to w miarę tanio.

Edytowane przez Chleje24na7

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość Kappi
      Przez Gość Kappi
      Witam.
      Może ktoś z forum będzie wiedział co się stało, bo ja nie mam już pojęcia, a też nie jestem wystarczajaco rozgarniety w rowerach by wiedziec co tam się zepsuło, a więc sprawa wygląda tak, że mam rower Romet rumbler już paro letni i raz po jeździe zaczęło koło mi obcierać myślałem że to po prostu bedzie trzeba wycentrować koła i będzie działać, ale tak się nie stało, po wycentrowaniu i założeniu koła przy wolnej jeździ jest wszystko okej, ale gdy zechcę szybciej jechać i stanę na pedały i zwiększę na nie nacisk to coś jakby na tylnim kole w oście przeskakiwało i przesuwa się koło w bok i zaczyna ocierać na, tyle że nie da się już w ogóle  dalej jechać.
      I nie wiem teraz, czy to trzeba całe nowe koło kupować, czy coś z tego da się zrobić i naprawić je jakkolwiek może ktoś mi doradzi stąd.
    • sCzun
      Przez sCzun
      Cześć pytanie nietypowe, ale nurtujące. Czy do ramy Arkus ltd, da radę wsadzić Fox Float Factory 32 120mm? Mam trochę sterów typu Cane Creek, więc problemów z zalożeniem nie będzie. Chodzi mi bardziej o to czy nic nie stanie się ramie, bo szkoda trochę roweru.
    • DeXuuuS
      Przez DeXuuuS
      Witam, za jakiś czas zamierzam kupić sobie rower do dh. Rama ma być typu hardtail, rozmiar 26". Skok amortyzatora to będzie około 140-160mm.
      Jaką ramę polecacie tak do około 1700zł?
      Z góry dzięki.
    • polphastg
      Przez polphastg
      Cześć,
      Czy podpowie ktoś co tak może trzeszczeć? (Filmik wklejam poniżej).Rower świeżo po serwisie (regulacja przerzutki,wymiana linki i pancerza przerzutki oraz wymiana klocków hamulcowych).
      Dodam także,że dźwięk taki był podobny jakieś pół roku wcześniej również po serwisie rowerowym,potem ustało.
      Sztyce odrzucam,ponieważ na stojąco również trzeszczy do tego jeszcze mocniej kiedy "mocniej przycisne".
      https://youtu.be/cIKVOblxvwY
    • DiMoonn
      Przez DiMoonn
      Pytanie takie:
      Czy jest sens naprawiać pedały z roku 2011 (kupione w 2013) Time Atac XS Absalon? I jeśli tak – gdzie?
      Nie przejechały zbyt dużo, ok 2500. Ale jestem ciężki. No i więc lewy zgubił taką nakrętkę chroniącą oś, łożyska, smar. Z tym że lewy pedał nie ma dużych luzów. Prawy ma wielki luz, z osi wypadł jakiś zniszczony pierścień podczas rozkręcania (chyba oprawa łożyska). Obydwa kiepsko się kręcą, z oporami, mają zniszczone gumy przy korbach. Natomiast osi są proste, mechanizmy zatrzaskowe pracują doskonale.
      Chętnie bym oddał pedały do naprawy. Ale poszukiwania w sieci nic konkretnego mi nie dali. Proszę więc o rady oraz, ewentualnie, o namiary do serwisu. Może być w dowolnym miejscu Polski (raczej).
      Dziękuję i pozdrawiam.
×