Skocz do zawartości

Ranking

  1. keltu

    keltu

    Użytkownik


    • Punkty

      20

    • Liczba zawartości

      1 562


  2. Strek

    Strek

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      809


  3. KNKS

    KNKS

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      1 412


  4. Jurek63

    Jurek63

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      765


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10.02.2023 w Odpowiedzi

  1. Bo pogoda powoli wraca na właściwe tory.
    15 punktów
  2. ...bo strach wjechać do miasta 😁
    12 punktów
  3. Bo z górniczym pozdrowieniem Glück Auf, a w tle po prawej wejście do starej sztolni.
    10 punktów
  4. Bo Wiga przymarzła a Wisła nie. Wisłę - 10 C nie rusza, musi być -20.
    9 punktów
  5. @Tomek21001, gdzieś tu: 52°54'09.1"N 14°49'46.1"E Bo... wybrałem to, co Skociszcze lubi najbardziej i pojechałem w las.
    7 punktów
  6. 7 punktów
  7. Za dużo rzeczy wystawił za darmo. Stężenie debili, którzy się z nim kontaktowali sprawiło, że trafił pewnie do psychiatryka
    5 punktów
  8. Bo... dalej zaczyna się zima (zdjęcie z siodełka) droga rowerowa Kijewo - Płonia.
    5 punktów
  9. Taaaak? A a to ciekawe co piszesz. Taki enduro KTM trudno posądzić o motocykl do dojazdów, dla mnie taki to też pasja a jak widać poniżej kosztuje mniej. Tylko nie pitupitu mi tu, że S to hiper kosmiczny karbon z Marsa i najwyższy model a KTM nie. Rozłóż oba produkty na częśći, zobacz ile materiału zużyto tu i tu, zobacz co bardzie skomplikowane, co energochłonniejsze w produkcji i potem mi tu usprawiedliwiaj te pazery produkujące rowery 😉
    4 punkty
  10. Bo nie wiem na co ogrodzili Zakrzówek. 🤔
    4 punkty
  11. Reklamowe okienka z majtkami i i innymi duperalami skutecznie zasłaniającymi treść admini na forum potrafią ogarnąć, ale ruskie booty w co drugim temacie ich już przerastają
    3 punkty
  12. Patent do naprawy opon to fajna sprawa. Jednak z mojej strony mogę polecić inne rozwiązanie. Montowane w kierownicy https://rowerowy.com/sklep/narzedzia-serwis/latki/latki/prod/granite-stashtireplug Można to zamontować jako korek, albo schować pod pełnym gripem. Zresztą ten system ma kilka innych fajnych narzędzi => https://granite-design.com/collections/stash-system
    3 punkty
  13. @TheJW Można na to spojrzęć z innej storny... p.s. jako autor nie miałem nic gorszacego na myśli. Powiedzmy, że jest to zapiekanka
    2 punkty
  14. A nie pomyślałeś, że może to wynikać z tego, że TYPOWO WYCZYNOWE sprzęty są zdecydowanie intensywniej użytkowane, niż sprzęt "cywilny" i stąd wynika potrzeba częstszych interwencji serwisowych? Amortyzację w rowerze serwisuję raz w roku, chociaż powinienem dwa razy. Rower mojej dziewczyny przez 4 lata nie miał robionego serwisu widelca ani razu, bo przy jej przebiegach nie ma takiej potrzebym, wielec i cały rower są jak nowe. Są tacy, co 3 razy w roku wymieniają napęd. A inni jeżdżąc jednym rowerem przez 10 lat nawet nie wiedzą, że kasetę w ogóle można odkręcić...
    2 punkty
  15. Bo nic dodać, nic ująć, jechać...
    2 punkty
  16. Bo nie odważyłem się wjechać na lód.
    2 punkty
  17. Oprócz błękitnego nieba nic nam więcej nie potrzeba.
    2 punkty
  18. Jest duża szansa że to ten sam uchwyt. Space ma 23,2-23,5 mm (zależy jak mierzyć) bo nie jest idealnie okrągły.
    1 punkt
  19. ETNH "Jest 2017 rok. Mistrzem Świata w kolarstwie szosowym po raz trzeci z rzędu zostaje Peter Sagan. W kwietniu powstaje grupa Gravel Bike Poland (; Swoją premierę mają pierwsze modele Rondo. Perłą w gravelowej koronie Gianta jest Anyroad, Trek ma gravela o nazwie modelowej Domane Gravel, Spec Diverge jest jeszcze szosą, Scott Addict Gravel przełajem, a napędy Shimano GRX pojawią się dopiero za dwa lata. W takich okolicznościach, gdzieś po cichu, na uboczu, powstaje rower, a raczej jego koncepcja, która wyprzedziła swoje czasy o dobrych kilka lat. Rower, zapewne bazujący na karbonowej ramie OEM z dalekiego wschodu (może ktoś rozpozna), która niczym nie odbiega od najnowszych trendów. Mamy więc ramę aero, z płynnym przejściem widelca w ramę, pełną integrację kabli, ciasną geo, nawet malowanie jest na czasie. To wszystko w 2017 roku! To wszystko w rowerze brandowanym marką Kands, kojarzącą się głównie z rowerami miejskimi dla przeciętnego rowerzysty. Jak udało nam się dowiedzieć prosto od Kandsa, na przeszkodzie do wprowadzenia tego rewolucyjnego jak na swoje czasy roweru, stanęło kilka czynników. Przede wszystkim zbyt mocno odbiegał od reszty asortymentu, zwłaszcza cenowo. Do tego szał na gravele dopiero się rozpędzał. Gdyby Kands wsiadł do tego pociągu, na starcie byłby kilka długości przed innymi. Być może, teraz to on, zamiast Rometa i Krossa, rządziłby polskim rynkiem tanich graveli. Tak się jednak nie stało i musi gonić konkurencję." Pozdrow'er
    1 punkt
  20. @Strek Ja jak wspominałem niczego nie neguję i nie oceniam, każdy używa co ma lub lubi, co do reakcji ludzi to na nas z żoną zawsze ktoś zwraca uwagę przez analogi właśnie i zawsze to jest bardzo pozytywna reakcja no i oczywiście dotyczy to Niemiec I masz rację, EOT, to nie wątek na dysputy. Zdrówko
    1 punkt
  21. Znalazłby honorowe miejsce na tym historycznymi już wydarzeniu:
    1 punkt
  22. @Semtex ja nie napisałem że się przesiadam na bateryjkę. Wpadła jako prezent urodzinowy i niech pierwszy rzuci kamieniem który by takiego grantu nie przyjął 😁😉. W ciągu ostatnich lat w Niemczech gdzie jeżdżę rowerem widzę przynajmniej jesze raz tyle rowerzystów niż bywalo wcześniej i to za sprawą właśnie bateryjki. Powiem Ci ze jadąc sobie analogiem czuje sie nieraz wrecz wyobcowany, bo z 10 rowerzystów których mijam 7-8 ma elektryki i cokolwiek by złego nie powiedzieć o e-bikach to fajne że dużo ludzi i to z poważną nadwagą zażywa ruchu. To się przekłada na lobby rowerowe które z kolei ma wpływ na powstawanie nowych ścieżek czy szlaków rowerowych itp, a to juz bonus dla wszystkich rowerzystów. Inna rzecz że te elektryki są niedoskonałe i na płaskim terenie to przerost formy nad treścią ale spoko postęp idzie do przodu przyjdą nowe lekkie i wydajniejsze baterie...rowery elektryczne staną się przez to o wiele lżejsze...zresztą na takim elektryku można też się poforsować odcinając baterie i spróbować podjechać pod jakieś lżejsze wzniesienie czy pokręcić jakiś dłuższy odcinek po prostej również bez e - dopingu ...co kto lubi. Rozpisałem się sorry a to dział z fotkami.
    1 punkt
  23. Przy takiej filozofii Tiagra to już poważny luksus i zmarnowana kasa. A co Claris nie działa? Mam nadzieję, że chociaż rower jest z Decathlonu 🤣
    1 punkt
  24. A ja zajrzałem do katalogu ( takie papierowe grube były kiedyś w Polsce, a tam rowery części wszystko co na rynku !!!) rok 2004 , ceny ram i amortyzatorów naprawdę wysokie nawet jak na dzisiejsze pieniądze. Rowery szosowe: Trek Madone 5,9 22.900zł Scott Tr 1 ( 6,8 kg) 20000zł górskie Scott genius 20000 ( full na xtr) Spec epic 18000 Trek fuel 100- 24000 dla porównania wtedy 6 letni Daewoo Lanos 15000, nowy mały Peżo, Fabia, itp 40 000 ile dziś kosztuje 6 letnia Dacia czy najprostrza Kia?
    1 punkt
  25. Sam kupowałem wczoraj wieczorem, w Katowickim Auchan, pomidory malinowe po 28,99 kg. Nie to, że użalam się na to że musiałem wydać 30zł, ale jest to jawny przykład drożyzny... Dobra... Nie chce mi się wchodzić w durne polemiki, bo zaraz znowu się obrazisz... Przyznaje, jedynym sensownym rowerem szosowym jest aluminiowy klocek, na mechanicznych hamulcach wyposażony w jedyna słuszną Tiagrę. Po co komu lepszy skoro przecież nie wykorzysta nawet tegoż. A na droższych to niech sobie jeżdza zawodowcy, pozerzy i nowobogaccy nieświadomi dążeń i potrzeb proletariatu. Każdemu po równo 😁 Tak Filipie, jakość kuleje, drożyzna wszechobecna, ale mam lepsze rzeczy do roboty niż wylewać gorzkie żale na internetowych forach. Biorę się więc do roboty, żeby ciężko zarobionymi pieniędzmi napychać kieszenie imperialistów branży rowerowej i łykać marketing jak za Orwella.
    1 punkt
  26. My kupiliśmy elektryki w 2018, na pewno nam się zwiększył zasięg i średnia prędkość - ale my po pierwsze jeździmy jednak w terenie pofałdowanym, po drugie mieliśmy wtedy 60 lat. Do Twoich potrzeb podejrzewam że najlepszy byłby rower trekkingowy - jeśli chodzi o napęd to na pewno każda Yamaha i Bosh IV generacji nie dają żadnych oporów po wyłączeniu. Mam średnia wzrosła z ok 15 do 20/h, zasięg z 60 km do 100. Jak będzie u ciebie to się okaże - ale według mnie wspomaganie do 25/h jest wystarczające - skoro jeździsz dłuższe odcinki to wiesz że najwięcej energii zużywa się na rozpędzenie roweru, jak przekraczam 25km/ h to dalsze zwiększanie prędkości - na płaskim tak do 35km/ h nie wymaga dużego wysiłku, oczywiście inaczej pod górkę, ale wtedy raczej tych 25km/ nie przekraczasz. Najlepiej wypożycz na weekend rower i zobacz czy spełni Twoje wymagania - wtedy będziesz mógł wybierać konkretny model. Jazda e- bikiem w górach a jazda długodystansowa to zupełnie różne rzeczy - dlatego powinieneś wypróbować elektryka tam, gdzie planujesz go najczęściej używać.
    1 punkt
  27. Czeka cię redukcja ilości płynu w układzie. Demontujesz koło, wykręcasz śrubę która zamyka port odpowietrznika na zbiorniku wyrównawczym (torx t10). Wsuwasz między klocki np nóż "stołowy" lub cokolwiek innego, płaskiego ale sztywnego i rozpychasz klocki. Alternatywie demontujesz klocki i popychasz same tłoczki do pozycji wyjściowej. Np kluczem imbusowym włożonym w zacisk do środka tłoczka. Sramy często są zalane za dużą ilością płynu lub po jakimś czasie od wyprodukowania puchną im elementy gumowe i płyn nie ma miejsca. Przez otwór w klamce popłynie dot. Żeby nie wypluło go z układu przykryj port np papierowym ręcznikiem. Po rozepchnięciu tłoczków wkręć śrubę, wytrzyj dźwignię z płynu, jest żrący. Jeśli pracujesz bez rękawiczek to dobrze umyj ręce po kontakcie z płynem.
    1 punkt
  28. ToughRoad SLR 2 to taki Roam Disc 2 gdzie wywalili amortyzator, dali sztywniaka, i krzyknęli 2300 zł więcej. Ramy mają zbliżoną geometrie, obydwie mieszczą max opony 53mm, z czego ToughRoad nawet nie ma dedykowanego gniazda na stopkę - w rowerach rekreacyjnego typu jest to bardzo słabe. Ktoś powie, że w droższym jest rama ALUXX SLR, ale czy to taka zaleta że w wyprawowych rowerach jest wycieniowana rama - no nie wiem.
    1 punkt
  29. Kto się będzie chwalił , że jego sprzęt ma ograniczoną żywotność. W" pro -turze" gdzie sponsorzy sypią kasą i jest rotacja szpeju wszyscy wiedzą ,że jest coś za coś. Waga na dolnym limicie ale żywotność kiepska . A wiadomości mam z "hamerykańskich" kręgów związanych z tą branżą.
    1 punkt
  30. Lepiej by się oglądało kolarstwo szosowe jakby jechali na damkach z jednym biegiem, w centrum miasta na wydzielonych ulicach, po kilka okrążeń i basta, to bym oglądał. Turniej czterech miast. Kwalifikacje. Kryształowa korba.
    1 punkt
  31. Bo słońce wyjrzało zza chmur.
    1 punkt
  32. bo nieco dłużekj tu zabawiliśy w drodze do Wiednia... 😃 nie bez powodu... 🤣 Hostinec U Štamgastů Hukvaldy, Czechy
    1 punkt
  33. Nie po to brałem ślub by płacić 2zł za... a nie, nieważne.
    1 punkt
  34. Btw, ostatnio się u nas paliło, że mam busa i byłem w pobliżu, pomagałem ludziom wynosić i przewozić dobytek w bezpieczne miejsce. https://gryfinska.pl/artykul/trwa-duzy-pozar-w-baniach-prezentujemy-zdjecia-galeria Pozdrow'er
    1 punkt
  35. Jakiś czas temu jeszcze bylem modem na forum . Korciło mnie żeby cię posprzątać ale uznałem że może się ogarniesz a/lub w każdym miejscu jakaś forma folwarku bywa okej. Zapytałem modów czy obecnie mogą zrobić to co ja chciałem zrobić wcześniej. Zobaczymy. Wychodzisz, wracasz, kręcisz się jak ten przysłowiowy smród w portkach. Masz cokolwiek do powiedzenia na jakikolwiek temat, jesteś w stanie cokolwiek doradzić, co komukolwiek do czegoś się przyda? Musisz mi wybaczyć, nie mieszkam w Polsce, rzeczywistość zachodnioeuropejska nie stymuluje mózgu, upośledza zdolności komunikacyjne. Ale w takim wypadku dlaczego ta polska rzeczywistość nie stymuluje umysłowo ciebie?
    1 punkt
  36. Ale gdyby puścić takiego człowieka, nawet dwoje czy troje takich ludzi z jakimś "wizualnym" opiekunem, na długie pokolejowe drogi rowerowe, gdzie można dziesiątki kilometrów jechać po idealnym asfaltowym dywaniku bez żadnych przeszkadzaczy, to pewnie nie byłoby problemów. (oczywiście - nie byłoby to codzienne życie, a jedynie wycieczka, odskocznia, ale to zawsze coś) Btw, człowiek wygląda na znanego: https://en.wikipedia.org/wiki/Daniel_Kish Szy.
    1 punkt
  37. Gość chce coś zrobic ,żeby każdy przysłowiowy ,,pan kaziu' nie musiał sam kombinowac, tylko móc oddać amorek do wymiany sterówki,bez spawania,rozwalania amorka bez fachowej wiedzy, a wy go hejtujecie, Wyraźnie Było napisane w pierwszym poście. Przedstawiam pomysł. Przedstawiam rozebrany amorek. Kto by tego potrzebował lub był chetny zaprasza do pogawędki. Nie oczekujcie gotowych produktów itp. skoro to tylko projekt i pogawędki + badanie rynku. LOL
    1 punkt
  38. Właśnie że się mylisz bo toczone są także na dużych maszynach CNC z wałka, Później ta widoczna część jest szkiełkowana i anadowana
    1 punkt
  39. Rulez opisujesz to tak jak bym miał nie wiadomo co za materiał. Widziałem na własne oczy jak produkują sterówki i z jakiego jest stopu Aluminium. Ja dokładnie na tym samym etapie to wykonam, natomiast we własnym zakresie MONTOWAŁEM JUZ W 3 DUROLUXACH MOJE STERÓWKI I NIE MIAŁEM ŻADNYCH REKLAMACJI
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...