Skocz do zawartości

Ranking

  1. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      11 086


  2. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      4 738


  3. marcin_ostrów

    marcin_ostrów

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      2 228


  4. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      2 016


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 26.07.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. 9 punktów
  2. Widzi aparat, to od razu pozuje, pozer jeden.
    8 punktów
  3. Bo czerwone na zielonym.... czereśnie....;p
    7 punktów
  4. Bo na finiszu, ale jeszcze przed startem
    5 punktów
  5. Znalazłem bajkpakera pod Dino i pościeliłem mu trawę na ogródku, żeby nie kimał po rowach. Dłuuuga noc na translatorze zaowocowała wymianą doświadczeń, anegdot i poglądów. Teraz Alex ciśnie na Gdańsk, potem do Wilna. A ja cisnę młodzież na roweru, póki nie pada. https://www.instagram.com/belousoff_cool_trip?igsh=dHNkYXduYzBkbjlv
    5 punktów
  6. Gdzieś między Wołowcem a Kozłem
    5 punktów
  7. Raz na kwartał trza coś wrzucić w temacie 😜
    3 punkty
  8. Bo rowerowe lato nie trwa wiecznie ...już niebawem Anki, zimne noce i chłodne poranki...
    3 punkty
  9. W tej cenie, to ja kiedyś kupowałe używane Apexy. Co prawda 2x11, ale mimo wszystko, ktoś wcześniej już je wciskał.
    2 punkty
  10. @Electronite W terenie może brakować lżejszego przełożenia - zależy kto, gdzie i jak jeździ, ale w tym przypadku to pewnie i tak bez znaczenia (zgaduję asfalty i DDR). Poza tym, to przy typowym napędzie MTB (powiedzmy blat 32 z kasetą 10 -51) i przeciętnej nodze, powinien być jeszcze zapas przełożeń - bez problemu przy rozsądnej kadencji ma się te 25 -30 km/h przelotowe, i to na 3 lub 4 z mniejszych zębatek. Jeśli komuś brakuje prędkości, to albo jest mocny, albo mu się tylko tak wydaje Ewentualnie używa roweru niezgodnie z przeznaczeniem, czyli ciśnie MTB ostro po asfaltach i z górki (też asfaltowej)... Ja ostatnio poczułem, że 12 bieg (czyli u mnie 10 zębów) jest nieco za twardy na płaskim przy 40 -45 km/h, albo inaczej - przeskok z 11 biegu (12 zębów) wymaga jeszcze mocniejszego kręcenia i zwiększenia obrotów (wiadomo - nie ma nic za darmo, ale to już twarde przełożenie).
    2 punkty
  11. Dostałem odpowiedź odnośnie słupków i krawężników. Odpisałem. Wkleiłem link do filmu który zamieścił @SpinOff Zobaczymy co dalej.
    2 punkty
  12. po 12 latach przyszedł czas na rozstanie....
    2 punkty
  13. 2 punkty
  14. Małą elektryczną pompkę Voxom EPu2, w domu mam elektryka od Xiaomi i sobie chwilę. Do tej pory nie narzekałem na ręczną ale niestety bąki strasznie upodobały sobie moją krew i zlatują do mnie chmarami. Wymiana dętki akurat zajmuje mi tyle ile im odnalezienie swojej ofiary, a podczas mozolnego "dymania" w koło rozpoczynają żer 😕
    2 punkty
  15. Tak. Ale zmienili opakowanie i teraz ma inne kolorki. Tylko że nie zalecają go do wełny więc pranie merino odpada.
    1 punkt
  16. @1938....elektronika, mostki....pobaw sie tym co masz , sprzedaj, kup coś lepszego na elektronice, wyjdzie ogolnie taniej W obecnym rowerze jedyna inwestycja to koła i opony. Zmiana 32 na 25 lub 28 plus karbonowe koła. Parę rzeczy tu sprostuje....hookless nie równa sie 4-5 bara. W zależności od opon możesz jeździć na wyższych. Jeśli hookless to tylko ginat/cadex i tego nie ma co sie bać plus opony które są w protokole. Jest dużo kół na olx z pierwszego montażu w dobrych cenach. Sam mam hookless od paru lat z oponami gp5000str 25c. Zero kapci tłuczone również po brukach , szutrach, dziurawych zjazdach gór sowich itp. Hooklessy od innych zdecydowanie odpuszczamy. Kup sobie coś z evanlite albo tańsze csc, elitwheels. Na to conti gp5000, vittoria corsa, pirelli p zero race, maxiss highroad i latasz. Testowałem ultegre di2 i nie widzę zbytnio różnicy w stosunku do mojej mechaniki. Jak nowy rowwr będzie na elektronice to spoko, ale żeby do tego dopłacać i wkładać do starego obecnego roweru....totalny bezsens. Lepiej kupić dobre ciuchy, buty, kask aero na płaskie, dobry wentylowany kask na góry.
    1 punkt
  17. Riversiede nie jest rowerem MTB, to cross. Trek DS ma kola 650Bx50 więc opona jest szeroka.
    1 punkt
  18. NWM czy to wystarczająca promocja ale od razu mam chęć na stworzenie kolejnego gravela🫠🙃😉 Pozdrow'er 😘
    1 punkt
  19. Moje rady: koronkę zmienić max na 34T i przede wszystkim nauczyć się jeździć, tj. pedałować ze zdrową kadencją. 40T w MTB? 😂😂😂😂😂
    1 punkt
  20. Elektronika to krok w dobra stronę. O ile przy pierwszych generacjach Di2 /AXS można było się zastanawiać, tak teraz wybór jest oczywisty. Nie pożałujesz, tym bardziej że nawet niższe grupy, jak 105 i Rival, pracują bardzo przyzwoicie i nie trzeba od razu rozbijać świnki skarbonki na RED'a czy DuraAce. Stożki i opony? Temat rzeka. Ważne zdecydować czy dętka czy TL. Absolutnie nie kupować opon TL pod dętkę, co niestety zdarza się mniej obeznanym. Te co masz, Corsa NEXT, to bardzo przyzwoite opony. Oczywiście do ganiania lepiej zainwestować w Corsa Pro, ale tutaj zysk będzie śladowy. Jako alternatywę masz zawsze bardzo dobre GP5000 i P Zero Race. No i nie szalałbym z szerokością. Postawiłbym na sprawdzone 28C. Co do stożków to unikałbym hookless'a. Technologia nie jest jeszcze dopracowana a i dostępność opon ograniczona. Producent? Weź te na które akurat będzie dobra cena 😎. Na rynku sporo jest kół z demontażu (Roval, Syncros itp). Warto przelecieć przez ogłoszenia.
    1 punkt
  21. Powitoł Znów kupione dla wyglądu Lekkie i subiektywnie ładne, ale mechanika i kultura pracy to koszmar
    1 punkt
  22. Płyn Lovella do prania dziecięcych ciuchów , program - " pranie codzienne " 1godz i 15 minut , wirowanie na 1400 , temperatura 30 . Tak piorę syntetyki łącznie z pasem od HR. Koszulkę kolarską i inne z wełny piorę w Nikwax Wool Wash program -" wełna" , 40 minut, wirowamie 800, temperatura 30. Nie używam płynów do płukania ani innych specyfików zmiękczająco - wybielających 😁 U mnie doktorata z pralki i innych agd robię ja , żona robi za asystentkę. 😉
    1 punkt
  23. Jak się domyślam, chodzi tu o inny tzw. wózek. Kółka prowadzące to naprawdę zmiana kosmetyczna, bez istotnego wpływu na długość łańcucha. Z mojego doświadczenia: nawet poważna wymiana kasety 34z na 40z (duże koło) nie wymagała zmiany łańcucha, napęd działa poprawnie.
    1 punkt
  24. Przy 40T może być za twardo na podjazdach. Polecam 36T jako złoty środek.
    1 punkt
  25. Jak potrzebujesz trailowego hardtaila to warto spojrzeć na np.: Rose Bonero, Canyon Stoic, Merida Big Trail, Cube Reaction, Giant Fathom, Radon Cragger itd. Generalnie jest tego typu rowerów dużo na rynku. Pytanie jeszcze do czego ten rower ma służyć. Moim zdaniem szlakowe HT to dość specyficzne rowery, dla świadomych swoich potrzeb rowerzystów.
    1 punkt
  26. @Jurek63 15 km, udało się to jakoś skleić i wrócić
    1 punkt
  27. Bo światłopadanie przez korony drzew.
    1 punkt
  28. Aż przerażony !!! postanowiłem ze stoperem w ręku zmierzyć czas ładowania trasy 126 km od zera do momentu startu w Garmin EDGE 1040 łącznie z wyklikaniem w urządzeniu. Czas to 7 słownie SIEDEM sekund łącznie z klikaniem na ekranie w celu załadowania trasy. Tak , że nie wiem kolego @Janusz56 z jakiego sufitu urwałeś te 2 dwie minuty. Pomijam fakt , że Karoo 3 ma gówniane mapy i równie wybitne co ta brązowa maź algorytmy wytyczania tras . O czasie działania to nawet nie wspominam bo 1040 solar wdeptuje Karoo głęboko w muł na dnie równie głębokiego jeziora. Inna sprawa to mocno niedochlastany sofcik który myślę , że wreszcie im się udało " załatać " ( na początku była tragedia)/
    1 punkt
  29. Bo prom po drugiej stronie, na szczęście kładka była po lewo.
    1 punkt
  30. Bo rowery trzy pojechały nad Niagarę, ale jednak Mordor bardziej pasuje
    1 punkt
  31. 1 punkt
  32. Szkoda że ta Orbea ma ten dziwny mostek, bo tak to można by go wymienić na dłuższy i z większym kątem spadku. W sensie że do obecnego roweru chcesz wsadzić elektronikę? Rozumiem, że szukasz tych z blokami szosowymi. Przymierzałeś Shimano w wersji wide? Jazda w maksymalnie kilkuosobowych grupach jest całkiem niezła, bo jest duży margines błędu, a nie różni się to aż tak bardzo od jazdy w większej grupie. To jest niekończący się temat. Na słabym asfalcie i bardzo krętych trasach wyścigów, 32mm będzie szybsze, ale w Polsce standardem jest raczej 28mm. Według tej strony, zakładając opony GP5000 o tej samej szerokości możesz liczyć na aż kilka watów zysku, więc przejście na klasyczne GP5000 28mm wydaje się być uzasadnione.
    1 punkt
  33. Po pierwsze bardzo fajny amor na powietrze a po drugie najlepszy w sumie seryjnie montowany osprzęt XT z delikatnymi odchyłami na korbę i hamulce. Korba nie istotna aż tak bardzo a hamulce całkiem dobre. Za 3 tys to są na dziś nieosiągalne dla nikogo z producentów części do montażu. Więcej, już tych grup nie ma i raczej nie będzie bo zastąpiła je inna taka "całościowa" grupa Cues. Rower przeceniony przecież solidnie z dużo wyższej ceny. @Voting8236 niesamowite jak ty sporo masz do gadania, mieszania, zarzucania, że na ramie pisze Romet a już jak by korba miała znaczek XT tylko na 3 blaty to już wykopaliska... Idz kup to co tam masz z tego Deca na jednoblacie i nie nudz już bo się robi epopeja na miarę zakupu roweru zawodniczo-ścigackiego a to tylko zwykły cross na który zresztą sępisz kasę.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...