Skocz do zawartości

SpinOff

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    314
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika SpinOff

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Conversation Starter
  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

79

Reputacja

  1. @Katrina Strava dziwnie to nazywa. Zwiększaj CTL, ale nie zakop się za głęboko w wykresie ATL, bo to droga do przetrenowania. W artykule jest mniej więcej opisane do jakich wartości nie schodzić. Co do form, to lepszym określeniem jest właśnie TSB, czyli stosunek ostatnich obciążeń i poziomu wytrenowania. Jakbym to miał przetłumaczyć na ludzki język to zamiast słowa forma, użyłbym słowa świeżość. Korzystanie z PMC jest trudne i ciężko wyciągnąć z tego realne korzyści więc na początku lepiej nie zaprzątać sobie tym bardzo głowy.
  2. Poczytaj po prostu o PMC: https://przemekzawada.com/2018/03/12/pmc-czyli-tss-jako-atl-ctl-i-tsb-plus-if-np-oraz-rr-cz-i/ https://przemekzawada.com/2018/03/30/planowanie-treningow-przy-pomocy-pmc-performance-management-chart-cz-ii/
  3. Też się zgadzam z tym że rowerzyści powinni korzystać ze ścieżek rowerowych jeśli mają taki obowiązek. Strasznie jednak mnie wkurza przytaczanie tej bezsensownej analogii po raz kolejny. Poprawna analogia brzmi następująco: Na wylotówce z miasta mamy ładny asfalt po którym mogą poruszać się samochody i rowerzyści. Urzędnicy żeby ułatwić życie rowerzystom, postanawiają wybudować równoległą drogę tylko dla samochodów. Z braku funduszy lub niedbalstwa jest ona jednak węższa tak, że z naprzeciwka trzeba się mijać na centymetry, nawierzchnia jest z kiepsko spasowanych sześciokątnych płyt chodnikowych, co 50m mamy przejścia dla pieszych na podniesionej wyspie, a każde skrzyżowanie z drogą podporządkowaną jest okraszone ograniczeniem prędkości do 30 km/h. Mamy też odcinki specjalne gdzie na poboczu zabrakło miejsca na znaki drogowe i stoja one częściowo na jezdni. Osobiście muszę przyznać że jako kierowca wkurzyłbym się i nawet poszedł na jakiś protest. Czapki z głów za pogodzenie się z taką sytuacją. Mało kto umiałby powiedzieć "trudno, tak musi być". Co do samego tematu gniewu na rowerze, to kolejny raz BMW postanowiło pójść na czołówkę przy wyprzedzaniu, a mnie zepchnąć na pobocze.
  4. Kickr core ma podkładkę do kaset 9s
  5. @kamykkamil TTH 535mm i 161cm wzrostu nie ma prawa się udać. Szukaj mniejszego roweru.
  6. Czapki z głów jak ktoś jest w stanie usiąść na kości ogonowej, chyba że chodzi o rower poziomy. Tam jest przyczepione trochę mięśni, więc to one pewnie ją ciągną. Znaczenie będzie tu mieć ogólna pozycja na rowerze, a nie spodnie z wkładką.
  7. Rozmiar 53 jest ok na ten wzrost. Tam jest przecież TTH 545mm. Zawsze możesz pokombinować z mostkiem, jakby się okazało, że wolisz dłuższy rower. 56 jest za duży
  8. Pierwszy rower szosowy to uproszczenie. Jak ktoś wcześniej jeździł na czymś co zapewnia choć zbliżoną pozycję, tak jak autor tematu, to raczej sobie poradzi. Przecież wydłużanie i obniżanie pozycji to naturalna kolej rzeczy wraz z budowaniem formy i robieniem kilometrów.
  9. W 2-3 miesiące nie zrobi się core'a i mobilności bioder bez dedykowanych ćwiczeń.
  10. @Krypto.Szosowiec Przyzwyczajanie się do wyciągniętej pozycji trochę trwa i mowa tu o nawet latach. Według mnie nie ma sensu specjalnie po to wymieniać roweru, bo zawsze można pokombinować z mostkiem, ale dobrze by było gdyby każdy był świadomy na co się pisze.
  11. bliitz - 11063 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 10024 km (szosa + MTB, trenażer) SpinOff - 8776 km (szosa, gravel, trenażer) bashey_pl - 8646km (Cross) provayder - 8344 km (szosa, MTB) dfq - 7658 km (MTB, trenażer) michalr75 - 6044 km (MTB) hulk14 - 5408 km (gravel, szosa, trenażer) Cross90 - 4025 km (Szosa, MTB, Cross, trenażer(579 km) jacekddd - 3053 km (rower poziomy - velomobil) TheJW - 2991 km (MTB, szosa) / + 571 km trenażer, ale postanowiłem w tym roku nie liczyć do swoich statystyk kilometrów wirtualnych NerfMe - 2817 km (MTB) Gang - 2795 km (Trekking, Szosa) szczupak56 - 2774 (2163 cross/ 197 mtb/ 293 fitness / 121 gravel) Zbyszek.K - 2008 km (trenażer/Cross 200 km) - na tę chwilę spidelli - 1827 km (gravel - 1759 km, MTB - 68 km, trenażer - nie liczony - 1562 km) mpogor - 1564 km (MTB, jazda miejska) Sansei6 - 1515 km (MTB) revolta 1406 km (MTB) Strek - 984 km (MTB, Cross, Trekking) Donayo - 288 km (MTB)
  12. Albo masz na myśli inną kość, albo nie boli Cię ona od siodełka. Na kości ogonowej się przecież nie siedzi.
  13. Same plusy. Zastanowiłbym się natomiast czy czy przypadkiem nie masz za nisko kierownicy w rozmiarze 54, czyli czy na pewno nie wolałbyś bardziej wyprostowanej pozycji. Wtedy w grę wchodziłby inny rower.
  14. SpinOff

    [szosa] Drugi rower

    @Alex81 Ciężko będzie przebić Twojego Gianta. Całkiem niedawno woził się nim sam Jeff Linder i bardzo ciepło się o nim wypowiadał. Żeby poczuć różnicę, celuj w topowe modele producentów, które są zwykle sztywniejsze, bo ulepione z innego typu włókien węglowych. Jeśli nie jeździsz na codzień w górach, wyższe stożki 60-80mm też pomogą. Ustal też priorytety, bo rower aero nie idzie w parze z lekkością, a spasiona madonka to tego koronny przykład.
  15. @Katrina Kurczę, PMC to nie jest narzędzie do mierzenia regeneracji, a przynajmniej nie tak jak myślisz. Bez dokładnie wyznaczonych stref i podstawowego zrozumienia na co patrzysz naprawdę lepiej wyjdziesz na tym jeśli zignorujesz ten wykresik.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...